Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Kaj se dogaja z Adrio: V četrtek stečaj? Kaj dela tržna inšpekcija, kaj policija in kdaj pridejo drugi prevozniki
sporočil: 48.253
To je najcistejsa oblika balkanizma. Namesto da bi razglasili
stecaj in omogocili da vsaj potniki, ki so rezervirali karte preko
drugih letalskih druzb uredijo polete z njimi, bodo nategovali in
zavlacevali.
Se enkrat za primerjavo, kako je to izvedel thomas cook. Ko so se odlocili, da je bilo konec, je bilo konec v trenutku. Vsi leti z lastnimi letali odpovedani, vsi odhodi odpovedani, vsi checkini zaprti.
Oni bodo pa zdaj se en mesec leteli samo v frankfurt ali kaj? A res kdo verjame, da bodo v cetrtek spet leteli s polno floto?
Kaj naj sedaj naredi potnik, ki ima rezerviran let z Adrio za petek, po moznosti je kupil karto pri Lufthansi? Ce bi zaprli stacuno mu bo Lufthansa nasla resitev, ampak dokler bo adria vztrajala, da bodo pa **mogoce** leteli lahko samo caka, da bo v petek ostal na tleh, lufthansa ga bo pa spravila naprej sele v soboto ali ponedeljek...
Se enkrat za primerjavo, kako je to izvedel thomas cook. Ko so se odlocili, da je bilo konec, je bilo konec v trenutku. Vsi leti z lastnimi letali odpovedani, vsi odhodi odpovedani, vsi checkini zaprti.
Oni bodo pa zdaj se en mesec leteli samo v frankfurt ali kaj? A res kdo verjame, da bodo v cetrtek spet leteli s polno floto?
Kaj naj sedaj naredi potnik, ki ima rezerviran let z Adrio za petek, po moznosti je kupil karto pri Lufthansi? Ce bi zaprli stacuno mu bo Lufthansa nasla resitev, ampak dokler bo adria vztrajala, da bodo pa **mogoce** leteli lahko samo caka, da bo v petek ostal na tleh, lufthansa ga bo pa spravila naprej sele v soboto ali ponedeljek...
sporočil: 2.321
Pri nas politiki nimajo jajc, vedno le sledijo trendom, ki jih
začnejo veliki. Začeti se mora v Berlinu, Londonu, Parizu,
Moskvi,..... Kdo bo torej prvi posegel po orodju, ki se mu reče
nacionalizacija? Stavim na London.
sporočil: 1.214
Nemci z viška gledajo na nas.
a Balkan se začne na Turkiš placu u Berlinu, če se ni vmes že kam bolj severno preselu :(
a Balkan se začne na Turkiš placu u Berlinu, če se ni vmes že kam bolj severno preselu :(
sporočil: 14.456
Zadnja sprememba: pobalin 24.09.2019 12:36
Sprašujem se, če gre za izsiljevanje, da bi zaradi nevzdržnega
stanja država naredila končno potezo, potem bi jo pa tožili za
kakšno odškodnino, ker kao ni bilo še čisto vse izgubljeno, imeli
so rešitev, mister Frost XI Jr. pred vrati in check in the mail pa
vse to.P.S.: Naj na svež grob Adrie položim en star venec, ki po mojem še ni čisto ovenel, kaže pa na zdravniške doktrine, metode in prakse, s kakršnmimi so mrcvarili ubogo bolnico.
Če sem že pri poslanstvu AA, bi prav rad izvedel, kakšno poslanstvo je opravljalo predstavništvo AA v Zürichu, da je po podatkih iz letnega poročila AA za leto 2011 ta imela "dolgoročne obveznosti iz finančnega najema, ki se nanašajo na finančni najem restavracijske opreme in avtomobila v predstavništvu Zürich v višini 122.301 EUR". Gospod profesor je bil glavni nadpilot AA do konca leta 2011 in bi to gotovo znal pojasniti.
Kolikor vem, je državno letališče redno poslovalo z dobičkom, državna AA pa praviloma z izgubo. Torej je eno podjetje s svojimi cenami pomagalo puščati kri drugemu podjetju istega lastnika in svoji daleč najpomembnejši stranki, ki je letališču v bistvu zagotavlja status letališča in ne nekakšne provincialne pristajalne steze. Dejstvo pa je, da seštevek izgub AA daleč presega seštevek dobičkov letališča. Pa vendar me zanima, kje je prof. dr. Tajnikar našel primer uspešne združitve letališča in prevoznika, kot ga predlaga.
forum.finance.si/?m=...689&single
sporočil: 10.848
[pobalin]IN mene zanima komu in zakaj je Adria v 2016 in 2017 izplačevala po 3 mio osebnih storitev.. svetovalnih.
Sprašujem se, če gre za izsiljevanje, da bi zaradi nevzdržnega stanja država naredila končno potezo, potem bi jo pa tožili za kakšno odškodnino, ker kao ni bilo še čisto vse izgubljeno, imeli so rešitev, mister Frost XI Jr. pred vrati in check in the mail pa vse to.
Glede na LP 2017 so imeli do septembra s svojim lastnikom (4K) sklenjeno pogodbo o poslovodenju...
Ne bi se čudil, če bi se izkazalo, da je Adria sama sfinancirala svoj prevzem... še predno je ustvarila 1€ dobička.
sporočil: 14.456
Tri leta in pol je tega, ko sem na Petrin "riserč" fantomskega
kupca Adrie po LinkedInu tukaj napisal, da ena sled vodi do Petriča
in Kolektorja.
forum.finance.si/?m=...785&single
In še vedno nisem zasledil, da bi šel kdo od junakov v Idrijo vprašat, kje so našli te hotentote in kakšne so njihove izkušnje z njimi. Kaj šele, da bi kdo razkril, če ni morda sugestija, da se Adrio "proda" 4k... prišla s Petrička. Je tudi Petrič nedosegljiv in nedotakljiv? Se res ne da izvedeti nič o izkušnjah Kolektorja in morda drugih s temi nemškimi fantomi?
forum.finance.si/?m=...785&single
In še vedno nisem zasledil, da bi šel kdo od junakov v Idrijo vprašat, kje so našli te hotentote in kakšne so njihove izkušnje z njimi. Kaj šele, da bi kdo razkril, če ni morda sugestija, da se Adrio "proda" 4k... prišla s Petrička. Je tudi Petrič nedosegljiv in nedotakljiv? Se res ne da izvedeti nič o izkušnjah Kolektorja in morda drugih s temi nemškimi fantomi?
sporočil: 10.848
Kar pomeni, da je prevzemnik izčrpal svojo prevzemano družbo.
Prodana je bila po tolk, po kolkr je bilo obojim kul.
Skratka Protestantsko - etični Nemci so naredili (morda, ugibam) točno to, kar je naredil Kordež z Merkurjem, Bavčaritate z Istrabenzem, Šrot s pivovarno in.. Oh wait še en Hanseatski etik... Johann Doehle s Splošno Plovbo.
Sicer pa... Niti avta več ne znajo narest brez da bi nategovali... zakaj bi bilo kje drugje kako drugače.
Skratka Protestantsko - etični Nemci so naredili (morda, ugibam) točno to, kar je naredil Kordež z Merkurjem, Bavčaritate z Istrabenzem, Šrot s pivovarno in.. Oh wait še en Hanseatski etik... Johann Doehle s Splošno Plovbo.
Sicer pa... Niti avta več ne znajo narest brez da bi nategovali... zakaj bi bilo kje drugje kako drugače.
sporočil: 2.321
Zadnja sprememba: anon-329788 24.09.2019 13:34
Počasi bomo le prišli do zaključka, da je državna lastnina bolj
transparentna, kljub krajam, bolj na nivoju...itd. Država služi
ljudem, ne pa špekulantom in ekonomskim kobilicam. Država naj
končno začne spet prevzemat ekonomsko pobudo. Adrijo pustit
lastnikom, naj reč crkne. Država mora ustanovit novo firmo in
zaposlit ljudi ter začet z delom na novo. Vsaka šola nekaj stane.
sporočil: 4.944
(V ŽIVO) Kaj se dogaja z AdrioV živo lahko spremljamo kaj se dogaja, če firmo prodaš fantomskim švabskim lastnikom (kao ordnung und disziplin) brez izkušenj v avio prometu. Zadnji naj ugasne luč in zaklene vrata.
PS.
Balkan se začne že na Scillerstrasse v Munchnu in se razteza do Berlina.
sporočil: 18
čas vnosa: 24.09.19 13:13
[pobalin]Na pilotskem forumu se kot dejanski lastnik omenja neki Igor Toninelli iz Monaca. Nimam pojma, če drži, bi bilo pa vredno malo vrtanja. Nenazadnje bi morala imeti Adrija zdaj vpisanega tudi dejanskega lastnika, ali ne?
Tri leta in pol je tega, ko sem na Petrin "riserč" fantomskega kupca Adrie po LinkedInu tukaj napisal, da ena sled vodi do Petriča in Kolektorja.
forum.finance.si/?m=...785&single
Edit: no, drži: beta.companieshouse....nt-control
Vsekakor zanimivo, da ga ni novinarja v Sloveniji, ki bi zbrskal kaj o dejanskem lastniku, morda opravil kak intervju...
sporočil: 14.456
Zadnja sprememba: pobalin 24.09.2019 13:42
Vodstvo Adrie je imelo sestanek z zaposlenimi, po neuradnih informacijah brez prisotnosti (veliko) letalskega osebja, ker da ta ne verjame več "kar govori vodstvo". Za jutri je, pravijo naši viri, sklican spet novi sestanek. Na sestanku naj bi dejali, da so včeraj operacije prekinili predvsem, da "ne bi kdo od kabinskega osebja preveč čustveno odreagiral in tako ogrozil varnosti potnikov".Tako Finance. Kako pa samo malo prej Delo s Petrička, ki je poslovno sodeloval z magi 4k?
Piloti se zavedamo nezavidljivega položaja, vendar verjamemo, da se lahko nastala situacija vseeno reši, in sicer v sodelovanju z državo, so sporočili s sindikata pilotov Slovenije: »V zadnjih dneh je bilo v javnosti večkrat omenjeno, da aktualni problem tiči v državnem poroštvu pri pridobitvi kredita, in ponujena je bila konkretna možnost, s katero bi se lahko videlo, v katero smer je možen nadaljnji razvoj Adrie Airways. Pozivamo državo, da odobri poroštvo pri pridobitvi kredita, vendar le v primeru, da država določi začasno vodstvo podjetja in se aktualni lastnik 4K umakne iz lastništva družbe.«
»Država nas je s prodajo nekompetentnim in špekulantskim lastnikom pripeljala v nastalo situacijo in v dobro nadaljnjega gospodarskega razvoja države, pričakujemo da bo država priskočila na pomoč pri reševanju nastale situacije,« so še zapisali piloti. Po njihovem mnenju lahko kompetentno vodstvo Adrio ponovno pripelje na prava pota, s čimer bo iskanje novega strateškega lastnika tudi veliko lažje.
www.delo.si/gospodar...31162.html
sporočil: 11.415
Švabi so res do konca postrgali zadevo. A dejstvo ostaja, da je
država prodala firmo, ki je bila zadolžena, brez premoženja in je
bila verjetno že takrat zrela za stečaj. Zato tudi ni bilo resnega
kupca, ker bi že takrat moral v Adrio vreči več 10 milijonov EUR.
Švabi so pa rekli 3 milijone vložimo notri, 6-10 mio jih počrpamo
ven in smo zmagali. Država oz. slovenski politiki so rekli super,
da smo našli kupca, da ne bomo mi krivi, ko bo šlo vse skupaj k
hudiču. Zaposlenim je tudi to ustrezalo, ker plače so bile, in to
ne slabe. Sedaj prihaja račun za to "brezplačno" kosilo.
sporočil: 10.848
Postavit letalsko družbo iz nič, pa da temelji na zdravih temeljih,
pa čeprav ne nujno docela tržno, je stvar milijarde. ali več njih.
Ni bolje, da za ta daner država zagotavlja infrastrukturo
(kaskršnkoli), ostali naj se pa le igrajo.
POdjetništvo je dinamična reč. firme se rojevajo in živijo in umirajo. S tem ni nič narobe.
Zgodba Adrie ni v ničemer posebna. Veš koliko letalskih prevoznikov je bankrotiralo? Se spomniš legendarnega PAN-AM?
POdjetništvo je dinamična reč. firme se rojevajo in živijo in umirajo. S tem ni nič narobe.
Zgodba Adrie ni v ničemer posebna. Veš koliko letalskih prevoznikov je bankrotiralo? Se spomniš legendarnega PAN-AM?
sporočil: 2.321
Ne, pač nisem vernik nobene ideologije. Če vidiš, da je nekaj slabo
ali pa vidiš, da neke reči ne delujejo, kot obljublja vera, je
treba po pameti. Podobno kot komunizem, se je tudi neoliberalizem
izpel.
sporočil: 2.321
Zadnja sprememba: anon-329788 24.09.2019 14:04
Določenih stvari trg ne zmore zagotavljat. Nekaterih tudi ni dobro,
da zagotavlja, kot je recimo zdravstvo. Človeštvo je dovolj bogato,
da se trg na nekaterih področjih ukine in določi kot javna
storitev. Neoliberalizem je pokazal svoje velike slabosti, kot
nekoč komunizem. Monopoly in igranje je za otroke in trg je neka
igrača, kjer fantje in dekleta radi tekmujejo. Nič hudega, če
plačujejo davke. Ne sme se pa resnih stvari prepustiti igranju in
tekmovalnosti in konec! Enako ej z orožjem in vojnami. Lahko si
naredite zabaviščne parke in se tam igrate, za resne ljudi pa to
ni.
sporočil: 30.415
[inflacija123]Po teh dogajanjih z Adrio smo prej prišli do zaključka, da smo podjetje morali že veliko prej privatizirati, po domače prodati domačem ali tujem zasebnem kupcu. Enako se bo zgodilo tudi s Telekomom, ki smo ga tudi morali prodati že pred nekaj let in ne čakati čas, ko ga bomo morali po dokapitalizaciji kot Adrio prodati za 1 evro. Poglej le kako Šarec kadrovsko lomasti po državnih podjetjih, kar se bo videlo na rezultatih.
Počasi bomo le prišli do zaključka, da je državna lastnina bolj transparentna, kljub krajam, bolj na nivoju...itd. Država služi ljudem, ne pa špekulantom in ekonomskim kobilicam. Država naj končno začne spet prevzemat ekonomsko pobudo. Adrijo pustit lastnikom, naj reč crkne. Država mora ustanovit novo firmo in zaposlit ljudi ter začet z delom na novo. Vsaka šola nekaj stane.
sporočil: 2.321
Saj mora lomastit, zato mu je zaupana oblast! Jebeš ti politiko, ki
lomasti in svetohlini, kako to ni prav. Državna lastnina je dobra
in oblast mora funkcionirat kot oblast. Ker mu je to jasno, ne bo
muha enodnevnica ali pa večni predsednik neke stranke. Oddelal bo
svoja dva mandata, potem pa bo treba gate zamenjat, ker se bodo
umazale.
sporočil: 2.321
V državnih podjetjih se take stvari vsaj vidijo. V zasebnih
podjetjih, sploh tistih največjih, ki najbolj zlorabljajo moč in
uničujejo okolje, pa je v imenu zasebnsoti vse skrito. Sicer pa,
vedno bolj jasno postaja, da so milijarderji škodljivi za
kapitalizem, zato jih bo treba obdavčiti 90%. Ni več svetih krav,
ko ljudje končno spet razmišljajo, spet se oglaša pamet. Konec neke
nove vere, sem zelo vesel.
sporočil: 2.321
Niste zdravorazumni, ste pravoverni :). Po navadi ljudje radi
menjajo vero. Mogoče pride nova vera in boste spet "zdravo
razumski".
sporočil: 48.253
[jezdec666]Najprej, odvisno je od tega, ali so karte placali :) Ne vemo, kaksne placilne pogoje imajo.
Ampak nekaj mi ni jasno - turistične agencije, ki morajo potnikom zagotavljati nivo plačanih storitev, tudi če gre hotel ali letalski prevoznik v franže, so očitno taki hazarderji, da so tvegali ta strošek in upali, da jih bo Adria kljub temu, da je praktično že v stečaju, pripeljala pravi čas nazaj, kar se očitno ne bo zgodilo. Hočem rečt, adria lahko potopi tudi kakšno našo malo turistično agencijo ane ane?
Odvisno. Turisticna agencija je lahko kupila linijske karte pri Adrii, ali pa kje drugje v IATA sistemu (za isto linijo). Ce so jih kupili drugje, je to problem tistega, ki je karto prodal - recimo Lufthanse, Air France, itd. Ce so od Adrie kupovali karte se avgusta in jih placali vnaprej, potem so si sami krivi.
Ce so od adrie najeli carter, ne bo carterja, ampak tudi ne bo placila, bodo carter vzeli pri drugem prevozniku in ustrezno spremenili ceno (sezona carterjev se koncuje za slovenske agencije, v glavnem so aktualni poleti).
Mene je od vsega najbolj cudilo, da so z adrio poslovale druge letalske druzbe, ki so navsezadnje krive za zamudo potnikov na koncni destinaciji, ce je en segment leta pri Adrii in adria odpove/zakasni let. Nekako sem mislil da bodo prve letalske druzbe rekle "dost vas imamo". Mislim, v ljubljano je z adrio letelo precej tujcev in ti niso kupili kart pri Adrii, ampak pri Lufthansi, Air France, itd. Ze prej je bila smesnica to, da si nekdo recimo rezervira business class iz USA v Ljubljano in ga pricaka v Frankfurtu adriin avioncek z economy class pitch sedezi :)
sporočil: 10.848
[inflacija123]Prevedi to v primer letalskega prevoznika za SLovenijo? Meni je bolano, ker se ves kapitalist-proletariat na Financ Forumu non stop pizdi, ker Država subvencionira državne železnice, obenem pa ta ista država zagotavlja 60% prihodkov največjemu avtobusarju, ki je tujec. Arriva, v lasti DB.
Določenih stvari trg ne zmore zagotavljat. Nekaterih tudi ni dobro, da zagotavlja, kot je recimo zdravstvo. Človeštvo je dovolj bogato, da se trg na nekaterih področjih ukine in določi kot javna storitev. Neoliberalizem je pokazal svoje velike slabosti, kot nekoč komunizem. Monopoly in igranje je za otroke in trg je neka igrača, kjer fantje in dekleta radi tekmujejo. Nič hudega, če plačujejo davke. Ne sme se pa resnih stvari prepustiti igranju in tekmovalnosti in konec! Enako ej z orožjem in vojnami. Lahko si naredite zabaviščne parke in se tam igrate, za resne ljudi pa to ni.
Ja lahko sicer rečeš da ryanair pa ni subvencioniran, pa če lahko oni, zakaj ne bi... ja on direkjtno ne, letališča kamor leti pa izjemno. Lubeck v DE je priemr, kjer je mestni svet izglasoval subvenciuoniranje letališča, ker je RyanAir rekel, da če ga ne bodo dofilali iz mestnega budgeta, jih poač tam ne bo.
IN Subvencije privatnim podjetjem niso omejene na komunajzersko Slovenijo. V ZDA je lastnik nekega bejzbol kluba zahteval nov stadion. Na mestni džeparac. Stvar ma faking akvarij okoli igralnega polja. Cena? bakšiš: 230 mio dolarjev. Druzga opcija je ta, da klub odpelje iz mesta. Prihodki od kart ne gredo mestu, ampak klubu. prihodki od trženja gredo klubu.
Skratka, Adria je komercialno podjetje. Ja, niti meni ni vseeno, gledat to mrcvarjenje Adrie, ampak zalibog... Pred leti se je moj znanec pridušal podobno kot ti, na primeru Mure. Kako soo lahko pustili to firmo crknit, pa v pizdo mater vse skup. Ja gofljo sem mu zaprl z vprašanjem, koliko murinih oblek pa ima doma? Brez Adrie se svet ne bo nehal vrteti.
sporočil: 2.321
Jaz bi energetiko vseeno zaupal strokovnjakom in ne bi tulil, kot
tulijo histeriki. Glede na strokovne informacije, ne tuljenja
raznih aktivistov in politikov, smo lahko srečni, da imamo TEŠ 6.
Še sreča, da je bila to državna naložba, so svinjarije vsaj
naplavale na površje in bodo kakšni tipi, ki sodijo bolj v
burleske, kot pa na odgovorna mesta, mogoče celo odgovarjali. Če bi
bila to zasebna naložba, javnost ne bi videla nič in žrla umazan
smog.
sporočil: 5.314
[inflacija123]Kaj je to neoliberalizem?
Določenih stvari trg ne zmore zagotavljat. Nekaterih tudi ni dobro, da zagotavlja, kot je recimo zdravstvo. Človeštvo je dovolj bogato, da se trg na nekaterih področjih ukine in določi kot javna storitev. Neoliberalizem je pokazal svoje velike slabosti, kot nekoč komunizem. Monopoly in igranje je za otroke in trg je neka igrača, kjer fantje in dekleta radi tekmujejo. Nič hudega, če plačujejo davke. Ne sme se pa resnih stvari prepustiti igranju in tekmovalnosti in konec! Enako ej z orožjem in vojnami. Lahko si naredite zabaviščne parke in se tam igrate, za resne ljudi pa to ni.
sporočil: 1.741
Zadnja sprememba: spiderman 24.09.2019 14:36
[inflacija123]Kot je npr. naš aktualni - 6 popravcev na srednji lesarski - PV, ki se je po enem obisku v NEK odločil, da NEK2 je "way to go".
Jaz bi energetiko vseeno zaupal strokovnjakom...
:-)
Mimogrede smo izvedili, da je tozadevno za "študije" že izpuhtelo 16 mio€...
.
P.S.
Pa sicer NEK2 podpiram, samo naših korupcijskih bonusov pa nočem plačevati...
sporočil: 2.321
Jaz ne zaupam. Sem pa bistveno bolj skeptičen, ko gre za zasebni
kapital, kot pa v primeru državnega lastništva ali dejavnosti, ki
jih opravljajo javne službe, kjer je možnost nadzora s strani
javnosti bistveno večja, posledično tudi zgleda, kot da je vse
narobe. V diktaturah je vse popolno in čisto, nikoli nobenih
nepravilnosti.
sporočil: 11.415
[inflacija123]Ja, res je treba po pameti. Ampak problem pri tvoji agrumentaciji je, da manjka pameti. :)
Ne, pač nisem vernik nobene ideologije. Če vidiš, da je nekaj slabo ali pa vidiš, da neke reči ne delujejo, kot obljublja vera, je treba po pameti. Podobno kot komunizem, se je tudi neoliberalizem izpel.
Vem, da boš hud zaradi zgornje trditve, pa vseeno. Adria je imela pred toliko in toliko leti v lasti letala. A je stalno ustvarjala izgubo. Država je vanjo zmetala več kot 80 milijonov EUR. A tudi to ni bilo dovolj. Zato so začeli prodajati letala, eno za drugim. Ko jim je zmanjkalo premoženja za prodajo in je bilo že kar nekaj izgube, se je država odločila, da bo podjetje prodala. A ker kupca ni bilo, so podjetje prodali za simbolično ceno 100.000 EUR in mislim, da s 3 milijoni EUR dokapitalizacije. Torej, država je temu nemškemu skladu plačala 2,9 milijona EUR, da je prevzel Adrio in njene težave.
Zakaj k temu ni pristopil noben resen kupec iz panoge? Zato ker dobro vedo, da je to težek posel, da je Slovenija majhna in da bi morali v firmo vložiti več 10 milijonov EUR. In so ocenili, da je tveganje preveliko in da je možno, da jim kljub več 10 milijonov EUR vložka, Adrie ne bi uspelo narediti dobičkonosne.
Zakaj so potem šli v to zgodbo Nemci in ta sklad? Zato ker so ocenili, da lahko z raznimi manevri zavlečejo stečaj Adrie za nekaj časa, vmes pa počrpajo ven več denarja, kot so ga vanjo vložili. Mislim, da so vložili vsega skupaj 4 milijone EUR. Ven pa so pobrali recimo nekje do 10 milijonov EUR - preko plač, službenih vozil, svetovalnih pogodb, stroškov reprezentance itd.
Ali je to kar so Nemci naredili svinjarija in morda kriminal. Ja in po vsej verjetnosti ja. Ali bi se Adria izvlekla, če jo ne bi prodali Nemcem in bi ostala v državni lasti? NE!!. Adria je lahko navzven delovala kot resna letalska družba samo zato, ker se je vanjo v preteklosti zmetalo na desetine milijonov EUR. Kdaj se je vse skupaj končalo? Ko država zaradi pravil EU ni smela več dokapitalizirati Adrie. Kdaj se je največ pokradlo ven iz Adrie? Takrat ko so jo vodili kadri ala Tufek, Tajnikar itd. Takrat so v roko nekaj let porabili več 10 milijonov EUR. A je pri teh zadevah vedno tako, da nas zgodovina ne zanima. Drek ali uspeh vedno pokasira tisti zadnji. Nemci so to pač vzeli v zakup in nekaj fantov je zaslužilo nekaj milijonov EUR. Ni slabo za nekaj let dela.