Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[Glavni forum] Tema: Alenka Bratušek zvoni po toči
[#2794930] 20.09.19 22:18 · odgovor na: (#2794927)
Odgovori   +    0
[rename]
Po mojem vse ostale :-)
Katere ostale? Tiste kjer je adria monopolist? Dunaj, Frankfurt, Munchen?

Kdo za vraga bo pa iz ljubljane imel zeljo direktno leteti v Liverpool??! Mislim, do je kr neki, kot da bi management metal pikado v globus, da so uvedli to linijo.

V Pariz gre 1x na dan adria, 1x na dan Air France. Adria gotovo tam nima sans.
V bistvu nimam pojma, morda sploh ni peoblem v premajhnem stevilu potnikov, ampak so problemi v neustreznih poslovnih odlocitvah (prodaja flote, pa nazaj najem na leasing), pa v ostalih stroskih (prevec administracije?), itd.
Kar sem jaz letel, so bila letala vedno polna (Munchen,Frankfurt)
Jaz samo pravim da bi lahko verjetno kljucne linije za povezavo ljubljane v svet profitabilno izvajali drugi prevozniki, ce tam ne bi bilo Adrie. Letov za pristino/tirano s prestopom v Ljubljani ter direktno linijo do Liverpoola pa verjetno res nihce ne rabi.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2794930

Strani: 1

pobalin sporočil: 14.456
[Glavni forum] Tema: Alenka Bratušek zvoni po toči
[#2795199] 23.09.19 10:56 · odgovor na: bc123a (#2794930)
Odgovori   +    0
[bc123a]
Kdo za vraga bo pa iz ljubljane imel zeljo direktno leteti v Liverpool??! Mislim, do je kr neki, kot da bi management metal pikado v globus, da so uvedli to linijo.
Mogoče je šlo bolj za tiste, ki bi iz Liverpoola leteli v Ljubljano. Koliko je bila ta odločitev pikado in koliko resna računica, naj pa pove kdo, ki res ve.
V Pariz gre 1x na dan adria, 1x na dan Air France. Adria gotovo tam nima sans.
Zakaj ne. En jutranji in en večerni let sta fina kombinacija za potovanja v obe smeri. Z malo sreče, greš lahko zjutraj tja na sestanek in si zvečer že doma.

Strani: 1