Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

PyotrNovak sporočil: 5.775
Jaz se čisto strinjam, samo dejstva se bolj slabo:

- KJE bodo dobil baterije? Gigafactory?

- Kje bodo polnili? As of May 2019, there are about 1500 stations with 13 thousand chargers. The average number of Tesla cars per Supercharger stall was 34 in 2016.

Pa še manjša lokalna nemška posebnost. Z zaprtjem vseh atomskih bod šlo tudi 21,000MWh ZANESLJIVE elektrike. Že sedaj pa so kritčno odvisni od uvoza.

Drgać pa VSE špila, a ne?

Na zaenkrat neuradnem poskusu na Norschlefe ja Tesla S pojedel "TURBO" Taycana.

Modded Tesla Model S Beats Porsche Taycan by 20 Seconds ...
www.roadandtrack.com › new-cars › car-technology › modified-tes...
1 day ago - It appears Tesla's visit to the Nurburgring is bearing some fruit: Today, eyewitnesses have timed a heavily-modified Model S lapping the famous ...

10 let podcenjevanja in zaostanka v tehniki bo strahovito dragih.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2794672

Strani: 1

anon-116402 sporočil: 4.340
[PyotrNovak]
Jaz se čisto strinjam, samo dejstva se bolj slabo:

- KJE bodo dobil baterije? Gigafactory?
Kje pa jih dobi Tesla? Zgradil je halo za proizvodnjo baterij in najel tehnologijo pri Panasonicu. Zakaj etablirani proizvajalci avtomobilov tega ne bi mogli narediti?

- Kje bodo polnili? As of May 2019, there are about 1500 stations with 13 thousand chargers. The average number of Tesla cars per Supercharger stall was 34 in 2016.
Meni je dosti ceneje narediti doma polnilnico, kot nabaviti električni avto. Predvidevam, da je še dosti takih. Če bodo uspeli proizvesti dovolj električnih avtov, bodo tudi polnilnice naredili in inštalirali.

Mimogrede, domača električna polnilnica na izmenični tok je super enostavna zadeva: dvo ali štiripolni FID tipa A ali še raje B, dvo ali štiripolni kontaktor, en butast kontroler in škatla z napajalnim kablom. Vse to lahko začnemo danes proizvajati masovno za ceno pod 100€ na kos.

Seveda je lahko problem zmogljivost elektrodistribucijskega omrežja, ampak ta problem je enako pereč za Teslo in za vse ostale, ker se vsi priklopijo na isto omrežje.

Pa še manjša lokalna nemška posebnost. Z zaprtjem vseh atomskih bod šlo tudi 21,000MWh ZANESLJIVE elektrike. Že sedaj pa so kritčno odvisni od uvoza.
Ja, na premog bodo šli. Mogoče tudi na plin, ki je s stališča CO2 vendarle precej ugodnejši od premoga. Je pa rahlo smešno, ker tehnologija avtov na plin obstaja že desetletja, pa plinovodna omrežja so tudi zgrajena, predvsem pa je energetsko učinkovitejše kuriti plin v ICE avtih, kot pa v plinskih turbinah in z njimi proizvajati elektriko za električne avte. Anyway, Nemci že vedo...

Drgać pa VSE špila, a ne?

Na zaenkrat neuradnem poskusu na Norschlefe ja Tesla S pojedel "TURBO" Taycana.

Modded Tesla Model S Beats Porsche Taycan by 20 Seconds ...
www.roadandtrack.com › new-cars › car-technology › modified-tes...
1 day ago - It appears Tesla's visit to the Nurburgring is bearing some fruit: Today, eyewitnesses have timed a heavily-modified Model S lapping the famous ...

10 let podcenjevanja in zaostanka v tehniki bo strahovito dragih.
Po mojem bodo dosti prej Nemci imeli baterije in pogonski sklop na nivoju Tesle, kot pa Tesla vse ostalo (npr. kakovost izdelave, varnost, ...) na nivoju uveljavljenih avtomobilskih proizvajalcev.
Miricamb sporočil: 129
Tesla model S je "pojedel" Porscheja z dodatnim tretjim elektromotorjem,popolnoma spremenjenim in prilagojenim podvozjem,neserijskimi gumami, odstranjeno odvečno notranjostjo...Zanima ne rezultat, ko (in če) bo Porsche naredil isto.Sicer pa ne dvomim o zmagovalcu kar se kvalitete izdelave in uporabljenih materialov tiče, saj je oboje težko slabše kot je pri Tesli (in nasploh pri ameriških avtomobilih).
Endimion sporočil: 10.342
Mej jajca, pa napiši člank do konca:
It appears Tesla's visit to the Nurburgring is bearing some fruit: Today, eyewitnesses have timed a heavily-modified Model S lapping the famous German circuit at a blistering 7:23—nearly 20 seconds faster than the 7:42 lap time set by the Porsche Taycan. But it took a lot of changes to the car to get there.

According to local Nurburgring experts, the two Model S prototypes lapping the Nurburgring are nothing like the EVs you can buy from Tesla today. Our inside source describes the cars as being "stripped to the gunwales," the interiors fully gutted of anything apart from the necessary seats, harnesses, and driver controls—hence the dark-tinted windows, it seems. And we're nearly certain these prototypes are sporting a brand-new, three-motor ultra-high-performance drivetrain—one motor for each rear wheel, and one powering the front axle. Tesla CEO Elon Musk says this ultra-high-performance drivetrain—nicknamed "Plaid," the logical conclusion to the automaker's many Spaceballs references—will be available on production Model S, Model X and Roadster sometime next year.
Serijskega Taycana je nascala Tesla, ki je bila predelana prav za ta namen, oskubljena kar se teže tiče na minimum, in z pogonom ki je prototip.

Strani: 1