Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[ecopro]
> [MarijanMacek]
>
> Ne vem zakaj bi zbrisal, kar sem napisal. Povabil sem te vljudno, da mi razložiš, zakaj avioni letajo po zraku (zakaj krilo dela vzgon). Oddgovori s pravilno razlago, recimo na srednješolskem nivoju, pa te bom smatral za kompetentnega za debatiranje na področju aeronavtike. Če pa nisi sposoben napisati odgovora, pa pusti sebi neprimerne raje pri miru. Jaz te ne bom motil v tvojem bivanju dokler se ti en boš spotikal obme.

Mene bi zanimala tvoja razlaga, zakaj "avioni letajo po zraku (zakaj krilo dela vzgon)". Čisto resno.
Kdor je hodil v srednjo šolo in (tudi na visokih) in marljivo sodeloval pri fiziki, in če se je mogoče celo kdo ukvarjal z letalstvom, je slišal razlago vzgona na osnovi Bernoullijeve enačbe, ki opisuje stacionarn laminarni tok neviskozne in nestisljive tekočine. Za aerodinamične probleme, kjer se višina in z njo povezan hidrostatični tal ne spreminja torej velja, da je vsota statičnega (p) in dinamičnega (q) tlaka enaka totačnemu tlaku (p0).
p+q=p0
In v šolah ste slišali razlago o tlačni razliki med zgornjo in spodnjo stranjo kao nesimetričnega prečnega profila krila na osnovi teorije "Equal Transit Time".
No in ta teorija ne razlaga samo vzgona letalskega krila, temveč tudi delovanje jadra na jadrnici, kakor tudi delovanje aksialnih kompresorjev in ventilatorjev..... Toda...(?). Sedaj bom pa počakal na odzive!

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2791063

Strani: 1

anon-476940 sporočil: 11
[MarijanMacek]
Kdor je hodil v srednjo šolo in (tudi na visokih) in marljivo sodeloval pri fiziki, in če se je mogoče celo kdo ukvarjal z letalstvom, je slišal razlago vzgona na osnovi Bernoullijeve enačbe, ki opisuje stacionarn laminarni tok neviskozne in nestisljive tekočine. Za aerodinamične probleme, kjer se višina in z njo povezan hidrostatični tal ne spreminja torej velja, da je vsota statičnega (p) in dinamičnega (q) tlaka enaka totačnemu tlaku (p0).
p+q=p0
In v šolah ste slišali razlago o tlačni razliki med zgornjo in spodnjo stranjo kao nesimetričnega prečnega profila krila na osnovi teorije "Equal Transit Time".
No in ta teorija ne razlaga samo vzgona letalskega krila, temveč tudi delovanje jadra na jadrnici, kakor tudi delovanje aksialnih kompresorjev in ventilatorjev..... Toda...(?). Sedaj bom pa počakal na odzive!
Žal ni tako enostavno. Vir: www-f1.ijs.si/~rudi/...on-2.1.pdf
Za poglobljeno razumevanje bo potrebno dobro znanje matematike in fizike na fakultetnem nivoju, a zaključki so razumljivi vsakomur s solidnim znanjem srednješolske fizike.

Strani: 1