Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Singapur sporoča Musku, da so njegovi električni avti stvar življenjskega sloga, ne rešitev za podnebne težave
sporočil: 4.944
Med singapurskimi oblastmi in Elonom Muskom, šefom ameriškega proizvajalca električnih avtomobilov Tesla Motors, ni kakšne posebne naklonjenosti.
Singapur sporoča Musku, da so njegovi električni avti stvar življenjskega sloga, ne rešitev za podnebne težave
Počasi imam(o) poln k**** kvalitete izdelkov od Tesle in bebavega twiteraškega direktorja Muska. Zakaj?
Walmart toži Teslo zardi malomarnosti pri vzdrževanju sončnih panelov:
www.dnevnik.si/10428...tozi-teslo
Nemško rent-a-car podjetje zaradi slabe kvalitete avtomobilov odpoveduje pogodbo Teslo:
www.avtomanija.com/d...b=18&id=59
SEC s tožbo nad bebavega twitastega Elona Muska:
live.finance.si/8939...=XNASLPORT
Lastnik avtomobila modela X toži Teslo:
www.racunalniske-nov...dfe6b6e88a
Tožba vlagateljev?
www.financnitrgi.com...lagateljev
Lastnik modela X zahteva miljonsko odškodnino:
www.avtofotomarket.s...log-zakaj/
In tako dalje!
sporočil: 4.602
Zadnja sprememba: dronyx 21.08.2019 23:41
Jaz nisem mogel verjeti, ko sem prebral, da električni avtomobili
pri nas ne plačujejo letno dajatev za uporabo vozila v cestnem
prometu (cestnino). Saj so avti tako kot ostali in potrebujejo
vzdrževane ceste, dokler še vozijo po tleh. Torej nekdo plača
100.000 € za Teslo model S, ni mu pa treba plačati cestnine, kot
ostalim šoferjem!? Kako jim kaj takega sploh lahko pride na misel?
Naj plačajo potem lastniki električnih avtov še pol manj RTV
naročnine, dobijo 50% popust na bureke in pravico do brezplačnega
odiha v toplicah...Če se že delamo norca, se dajmo vsaj na polno.
sporočil: 934
[dronyx]ja točno to in v Nemčiji bodo novi parkingi v mestih izklučno zanje, ki dobijo subvencijo in je za njih vse zastonj.
Jaz nisem mogel verjeti, ko sem prebral, da električni avtomobili pri nas ne plačujejo letno dajatev za uporabo vozila v cestnem prometu (cestnino). Saj so avti tako kot ostali in potrebujejo vzdrževane ceste, dokler še vozijo po tleh. Torej nekdo plača 100.000 € za Teslo model S, ni mu pa treba plačati cestnine, kot ostalim šoferjem!? Kako jim kaj takega sploh lahko pride na misel? Naj plačajo potem lastniki električnih avtov še pol manj RTV naročnine, dobijo 50% popust na bureke in pravico do brezplačnega odiha v toplicah...Če se že delamo norca, se dajmo vsaj na polno.
zmeraj bolj je očitno, da so za krmilom v eu idioti. ni vprašanje ali bo ta ladja norcev nasedla ampak samo še kdaj.
sporočil: 5.775
Bolje da NE znaš nemško in NE bereš njihovih časopisov. Sem
nehal.
Če je še M Moore posnel film da je green energija nateg potem veš koliko je urea....
Michael Moore and His Turn Against Renewable Energy
naturalgasnow.org/mi...enewable-e
6 days ago - Michael Moore, the radical movie guy who has made millions attacking capitalism, has turned against renewables, realizing they're mostly a ...
Pa če je par strel preveč sesulo GB sistem, potem veš kako krhke so mreže zaradi zelene energije.
Ena lepa, bela, ZELO MRZLA zima bo ozdravila EU zelene norosti. Dobro, tistih par tisč zmrznjenih bo pa cena zdravila.
Če je še M Moore posnel film da je green energija nateg potem veš koliko je urea....
Michael Moore and His Turn Against Renewable Energy
naturalgasnow.org/mi...enewable-e
6 days ago - Michael Moore, the radical movie guy who has made millions attacking capitalism, has turned against renewables, realizing they're mostly a ...
Pa če je par strel preveč sesulo GB sistem, potem veš kako krhke so mreže zaradi zelene energije.
Ena lepa, bela, ZELO MRZLA zima bo ozdravila EU zelene norosti. Dobro, tistih par tisč zmrznjenih bo pa cena zdravila.
sporočil: 588
Tesle je avto za višji dohodkovni razred. Delavec z 700-800€
mesečno si ne kupuje novega avta 35k€-100k€. Celo preko davkov
posredno subvencionira pri nakupu višjim dohodkovnim slojem, t.i.
"eko subvencija". Sepravi živimo v času socializma za
bogataše.
Mislim da je v ozadju tiha komanda vazalom usa, da naj vazali pomagajo pri nakupu in infrastrukturi teh avtov. In tako posredno financirajo Teslo, ki je zgleda že prevelik zalogaj za samo usa.
Musk je pa zgodba zase. Ni naravoslovec, bolj je "gobec" za posel. Pri njegovih idejah razgledan človek hitro opazi, manjko podlage iz naravoslovja. Pri taki masi denarja, kot ga ima, se njegovemu intelektu nihče ne bo postavil po robu in ga spravil na realna tla. V strukturi piramide, pač vsi prikimavajo in peljejo generalno zgrešene projekte dalje.
Tu se vidi kako degeneriran sistem je čisti kapitalizem, kako moč/oblast prinese denar, kako se razmetava z denarjem za brezvezne projekte (slaba alokacija sredstev za družbo), kako kapital povozi zdravo pamet, kako se nepotrebno troši čas in energija ljudstva.
Mislim da je v ozadju tiha komanda vazalom usa, da naj vazali pomagajo pri nakupu in infrastrukturi teh avtov. In tako posredno financirajo Teslo, ki je zgleda že prevelik zalogaj za samo usa.
Musk je pa zgodba zase. Ni naravoslovec, bolj je "gobec" za posel. Pri njegovih idejah razgledan človek hitro opazi, manjko podlage iz naravoslovja. Pri taki masi denarja, kot ga ima, se njegovemu intelektu nihče ne bo postavil po robu in ga spravil na realna tla. V strukturi piramide, pač vsi prikimavajo in peljejo generalno zgrešene projekte dalje.
Tu se vidi kako degeneriran sistem je čisti kapitalizem, kako moč/oblast prinese denar, kako se razmetava z denarjem za brezvezne projekte (slaba alokacija sredstev za družbo), kako kapital povozi zdravo pamet, kako se nepotrebno troši čas in energija ljudstva.
sporočil: 1.227
Končno je nekdo Musku zabrusil v obraz, kar mu gre, s tem pa tudi
vsem njegovim "malikovalcem".
Zakaj že subvencije za le električner avte, ne pa tudi varnejše? (smrt v prometni nesreči po oceni EU stane 1 M €!!!, medtem ko električni avto nič ne zmanjšuje število nesreč ali smrtnost!!).
Včeraj so v angleških medijih objavili vest, da EU komisija načrtuje črne skrinjice v avtih kot obveza 2021 ali 2023 (!!??) za sledenje slehernega uporabnika v EU, za sledenje njihovemu načinu vožnje (prehitro in posledično avtomatsko kaznovanje voznika = lastnika avta, itd.), ob čemer se Britanci še bolj veselijo brexita, ker vse neumnosti, ki prihahajo iz brukseljna, državljane EU spreminjajo v sužnje, daljinsko vodene osebke najnižje kaste, ki imajo le eno vlogo - ustvarajati za brukseljko elito. Tako se obnaša tudi naša vlada (z nakupi neprebojnih merđotov, ki jih morda zahteva standard EU za zavarovanje brukslejske elite??).
Ampak slovenceljni bodo poslušno tiho in od spodaj gledali na vso to "dobrobit" iz brukseljna.
Zakaj že subvencije za le električner avte, ne pa tudi varnejše? (smrt v prometni nesreči po oceni EU stane 1 M €!!!, medtem ko električni avto nič ne zmanjšuje število nesreč ali smrtnost!!).
Včeraj so v angleških medijih objavili vest, da EU komisija načrtuje črne skrinjice v avtih kot obveza 2021 ali 2023 (!!??) za sledenje slehernega uporabnika v EU, za sledenje njihovemu načinu vožnje (prehitro in posledično avtomatsko kaznovanje voznika = lastnika avta, itd.), ob čemer se Britanci še bolj veselijo brexita, ker vse neumnosti, ki prihahajo iz brukseljna, državljane EU spreminjajo v sužnje, daljinsko vodene osebke najnižje kaste, ki imajo le eno vlogo - ustvarajati za brukseljko elito. Tako se obnaša tudi naša vlada (z nakupi neprebojnih merđotov, ki jih morda zahteva standard EU za zavarovanje brukslejske elite??).
Ampak slovenceljni bodo poslušno tiho in od spodaj gledali na vso to "dobrobit" iz brukseljna.
sporočil: 11.298
Elektricni avtomobili bodo lahko samo za izbrance. Ker ne bo
elektrike. Samo za nekatere. Proizvajalci bodo pa imeli ogromne
kolicine elektricnih avtomobilov naprodaj. Kdo jih bo kupil?
Tisti,ki jih bodo kupili, pa jih bodo imeli v garazi/na parkiriscu.
sporočil: 8.416
Zadnja sprememba: FIN-379669 22.08.2019 07:42
Zdravo.Že večkrat povedano:
- električni avtomobili so najprimernejši za urbana središča; tu ne vidim kiksov v razmišljanju v EU; fiskalna politika... pa je stvar politike
- elektrificiran in dobro postavljen javni promet pa itak pomeni first choice, zato razumem Singapurce
- avti na zemeljski plin in vodik pa so vsestranski avti prihodnosti, tako sedaj izgleda
- hibridom, dizlom in bencinarjem do 2.000 cm3 prostornine pa bi pustil prehodno dobo do 2032, vendar jim postavil jasno omejitev izpusta CO2 in NOx (S tem, da bi priključnim hibridom vstavil nek merilec, ker ljudje kupijo tak hibrid in potem sploh ne polnijo elektrikaša in ga ne znajo uporabljati)
Ni velike filozofije.
Kar se tiče Tesle, pa bo že trg povedal, kje in kako se nahaja. Za sedaj v velikem finančnem minusu, ker pač je avtoindustrija eden najtežjih podjetniških zalogajev na svetu.
(Tudi 3 Boscarolovi Alpha electric so padli z neba v zadnjem letu - hvala bogu ni žrtev - vendar biti razvojno uspešen pomeni veliko tveganje... sploh ker utiraš pot drugim, ki se na tvojih napakah uče in s tem prišparajo)
sporočil: 4.311
Pipistrel skriva svoje nesreče bolje kot kača noge. Po podatkih Aviation Safty Network, aviation-safety.net/...cType=PIVI , ki zajema podatke do 11.8.2019, torej ne norveške nesreče, je dosedaj v nesrečah različnih Pipistrel Virusov umrlo 13 ljudi, spisek nesreč je pa dokaj dolg.
(Tudi 3 Boscarolovi Alpha electric so padli z neba v zadnjem letu - hvala bogu ni žrtev - vendar biti razvojno uspešen pomeni veliko tveganje... sploh ker utiraš pot drugim, ki se na vojih napakah uče in s tem prišparajo)
sporočil: 1.924
[]Vodik kot pogonsko gorivo? Je prenevaren, se je že zgodilo, da je polnilnica eksplodirala.
... avti na zemeljski plin in vodik pa so vsestranski avti prihodnosti, tako sedaj izgleda ...
Norway, Explosion at hydrogen filling station: www.electrive.com/20...g-station/
"In Sandvika near Oslo, an explosion occurred at a hydrogen filling station for fuel cell cars on Monday. Until establishing the cause of the incident, the supplier Nel has closed ten more stations."
sporočil: 588
Res je, vodik je najslabša izbira glede varnosti. Sem se že igral z
njim in se ga bojim o hudiča. In vsak trezen naravoslovec z
izkušnjami v labolatoriju se ga. Bencin je pesem napram
vodiku.
Je pa najbolj eko.
Je pa najbolj eko.
sporočil: 7.327
[Zelenko1]Kakšne neumnosti nekateri pišete. V komunizmu pa Josipu Brozu Titu, Stalinu, Mao Cetungu, Polu Potu nihče ni kimal, vsi so jih ves čas podučevali, kakšne neumne politike vodijo?
Tu se vidi kako degeneriran sistem je čisti kapitalizem, kako moč/oblast prinese denar, kako se razmetava z denarjem za brezvezne projekte (slaba alokacija sredstev za družbo), kako kapital povozi zdravo pamet, kako se nepotrebno troši čas in energija ljudstva.
Pa so bili ultimativni kapitalisti - odločali so lahko o čisto vseh gospodarskih odločitvah, le da časovno niso zmogli upravljati vsakega Agrokomerca, zato so sprejemali le najbolj strateške.
sporočil: 7.327
Pa menda zelo lepo hlapi iz še tako dobro utrjenih rezervoarjev.
Najmanjše molekule v vesolju pa take fore.
sporočil: 588
Zadnja sprememba: anon-518781 22.08.2019 09:18
Problem je kompleksen in ga povprečni dvocelični možgani ne bodo
rešili. Le ti delujejo po principu zbiranja informacij in
sortiranja v levo ali desno spominski celico.Usmerjevalni algoritem loči naše/njih, levaki/desni, komunajzarji/podjetniki. Pri kompleksnejši problemih pa zmrzne in organizem pogosto reagira z žalitvami ali fizično agresijo.
sporočil: 4.311
[Zelenko1]Hudič je v tem, da si se z njim igral. Bencin je pa res pesem proti vodiku, seveda če se greš igrice. Za vžig potrebuje 10x manjšo energijo kot bencin, temperatura plamena s kisikom je 3.200°C, "nenevarni" acetilen v vsakdanj rabi pa samo 3.480°C. No bencin gori veliko "hladneje" ušivih 2.240°C.
Res je, vodik je najslabša izbira glede varnosti. Sem se že igral z njim in se ga bojim o hudiča. In vsak trezen naravoslovec z izkušnjami v labolatoriju se ga. Bencin je pesem napram vodiku.
Je pa najbolj eko.
Skoraj 43 let sem skoraj dnevno delal z vodikom pa ne vidim razloga, da bi bil nekakšen bav-bav. Potrebna je ustrezna oprema, še najbolj je pa potrebno upoštevati določene predpise za delo z vodikom in imeti ustrezne alarmne sisteme. Sicer pa vodik ne gori ali poči kar tako, potrebna je ravno pravšnja koncentracija v zraku (4-75% za gorenje, 18-60% za eksplozijo), kar se pa generalno zaznava z detektorji H2. Sem delal še z mnogimi bolj nevarnimi plini, PH3, AsH3, SiH4 in tudi z eno najbolj nevarnih snovi DHMO, pa ni bilo nezgod in sem srečno dočakal penzjon, kakor so do sedaj brez resnejših nesreč delali sodelavci. Vsekakor pa pri nepravilnem delu (posledica neupoštevanja predpisov) lepo poči.... Videno lastnoočno.
Vsem tistim, ki pišejo o nevarnosti ekplozij polnilnic, recimo forum.finance.si/?m=...890&single pa samo to. V XIX stoletju so svarili pred nevarnostjo parnih strojev, kajti kotli lahko ekplodirajo. O tem obstaja dober link en.wikipedia.org/wik..._explosion In vendar se dandanes nihče več ne boji eksplozije kotla.... (No saj jih ni več toliko) in čez nekaj časa se tudi ne bomo bali več polnilnic za vodik.
sporočil: 588
Zadnja sprememba: anon-518781 22.08.2019 09:36
+5Primerjal sem ga z potencialnimi gorivi.
Ti si strokovnjak, izšolan, izurjen. Kaj pa povprečen Janez?
In ne bom padel na DHMO foro :)
sporočil: 11.298
Kdor upravlja s kapitalom, je kapitalist. Tovarnar, partijski
sekretar, predsednik drzave, kdorkoli. Lahko je tudi kralj, cesar.
Gnar je gnar. Je, ali pa ga ni.
sporočil: 21.898
kar verjemi. kar si elektricna mafija izmisli, to bo elektricna
mafija dobila.
gre samo za to, da bo v bliznji prihodnosti imelo samo 5% folka dostop do (elektricnega) avtomobila. vozili in uzivali bodo po praznih in sirokih avtocestah, ostali pa se lahko jebemo, kakor nam pase.
je pa res, da bo javni prevoz posledicno veliko kvalitetnejsi in cenejsi.
gre samo za to, da bo v bliznji prihodnosti imelo samo 5% folka dostop do (elektricnega) avtomobila. vozili in uzivali bodo po praznih in sirokih avtocestah, ostali pa se lahko jebemo, kakor nam pase.
je pa res, da bo javni prevoz posledicno veliko kvalitetnejsi in cenejsi.
sporočil: 5.775
Ja posebej tisti August, ki je bil v povprecju za cca 4C toplejsi
kot letos - L 1934. ;)
Prvi komentar ima vse diagrame:
www.quora.com/Does-t...wing-years
Prvi komentar ima vse diagrame:
www.quora.com/Does-t...wing-years
sporočil: 14.456
[dronyx]Ne moremo več, ker so nam ukinili Pavliho. Tudi zaradi orto razredno obarvane karikature brezrazredne družbe, na kateri so rdeče mravlje komandirale, črne pa delale. No, rdeče mravlje danes vozijo Tesle in se pripravljajo za pot v vesolje, črne mravlje imajo pa vedno manj dela, so pa bolj rejene kot nekdaj. :-P
Kako jim kaj takega sploh lahko pride na misel? Naj plačajo potem lastniki električnih avtov še pol manj RTV naročnine, dobijo 50% popust na bureke in pravico do brezplačnega odiha v toplicah...Če se že delamo norca, se dajmo vsaj na polno.
sporočil: 1.924
[FIN-454644]Na www.casnik.si/social...ljen-grob/ pišejo, da je država.
Kdo pa je lastnik kapitala v socializmu?
"V Sloveniji pravega kapitalističnega sistema s prostim trgom nimamo. Država ima v neposredni lastni približno četrtino kapitala, ob tem je še vprašanje, koliko ga je v njeni posredni lasti. Da je država lastnik kapitala, pa je hočeš nočeš značilnost socialističnih držav."
sporočil: 21.898
Ne bo cenejši, ker ne bo več na dizel. ;-)brez skrbi, da bo cenejsi, ko se bo v busu vozilo 50 ljudi namesto 5
sporočil: 934
[alek14]saj je jasno kaj bo. ljudi bodo najprej prisilili v nakup el. vozila z davki in nemogočimi dajatvami in prepovedmi, potem pa, ko bo kritična masa na el. vozilih pa hop, presenečenje, državna malha se več ne bo polnila dovolj hitro (a so proračunski porabniki že kdaj, v katerem koli času in prostoru rekli, da imajo dovolj??) in uvedlo se bo drakonske trošarine na "pogonsko elektriko".
> [shevchenko]
> kar verjemi. kar si elektricna mafija izmisli, to bo elektricna mafija dobila.
>
> gre samo za to, da bo v bliznji prihodnosti imelo samo 5% folka dostop do (elektricnega) avtomobila. vozili in uzivali bodo po praznih in sirokih avtocestah, ostali pa se lahko jebemo, kakor nam pase.
>
> je pa res, da bo javni prevoz posledicno veliko kvalitetnejsi in cenejsi.
Ne bo cenejši, ker ne bo več na dizel. ;-)
sporočil: 10.585
[PyotrNovak]Dokaj neresen komentar. Žal, zelo žal.
Ja posebej tisti August, ki je bil v povprecju za cca 4C toplejsi kot letos - L 1934. ;)
Prvi komentar ima vse diagrame:
www.quora.com/Does-t...wing-years
Ledeniki se globalno talijo, temperature višajo, morska gladina se dviga, Sibirija gori...Daleč najvišji dvigi so v arktičnih predelih.
Primeri posameznih krajev, izvzeti iz globalnega konteksta, kažejo kvečjemu, kaj vse nas v nepredvidljivem kaotičnem vremenskem sistemu lahko še čaka. Poletje 2003 se v Evropi še ni ponovilo. Lahko da se kmalu bo - na še radikalnejši način. Tudi v Sloveniji je bila letos zelo pogosto relativno hladna (manj topla) zračna masa. Pa še vedno so bili po zelo hladnem maju vsi poletni meseci med najtoplejšimi doslej. Če bi višinski greben dlje časa dovajla najbolj vroč zrak iznad Afrike ravno v Slovenijo, bi bilo lahko več dni zapored v Ljubljani recimo 42 stopinj C. To pa ni več šala. Del tega gre pripisati toplotnemu otoku mesta, velik del pa toplejši zračni masi. Je pa vedno možno, da so že bili primeri, ko je "bizarna" vremenska situacija že v preteklosti na nekme območju povzročila ekstreme. Ampak to niso agregatne, povprečne vrednosti.
sporočil: 5.775
A si dejansko PREBRAL cel komentar z grafi vred ali ti takoj
spricne ko je nekdo proti zeleni norosti?
Pa strudiram to ze od energetske krize 1974 dalje, malo pa koristi tudi tehniska diploma. V danasnji obliki je to EU samomor.
Pa strudiram to ze od energetske krize 1974 dalje, malo pa koristi tudi tehniska diploma. V danasnji obliki je to EU samomor.