Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-476940 sporočil: 11
[MarijanMacek]

Ne vem zakaj bi zbrisal, kar sem napisal. Povabil sem te vljudno, da mi razložiš, zakaj avioni letajo po zraku (zakaj krilo dela vzgon). Oddgovori s pravilno razlago, recimo na srednješolskem nivoju, pa te bom smatral za kompetentnega za debatiranje na področju aeronavtike. Če pa nisi sposoben napisati odgovora, pa pusti sebi neprimerne raje pri miru. Jaz te ne bom motil v tvojem bivanju dokler se ti en boš spotikal obme.
Mene bi zanimala tvoja razlaga, zakaj "avioni letajo po zraku (zakaj krilo dela vzgon)". Čisto resno.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2790616

Strani: 1

PyotrNovak sporočil: 5.775
Zdaj bodi pa zloben in ga vprasaj se kaj je to Coanda efect.
Kaj je Rogallo wing
Zakaj lehko avion leti obrnjeno
Kaj je propeler z nastavljivim korakom in zakaj
Zakaj imajo propelerska letala omejeno z najvecjo brzino.
Katero je bilo najhitrejse propelersko letali in kdaj.
Kaj so prednosti in slabosti zvezda motorja?
Tezko ce ve 3 odgovore.

Tip je full of...

PS: Ah ja pa se tole: SpaceX Dragon completes record-setting third Space Station resupply mission. VSI ostali pa enkrat....
anon-178149 sporočil: 4.311
[ecopro]
> [MarijanMacek]
>
> Ne vem zakaj bi zbrisal, kar sem napisal. Povabil sem te vljudno, da mi razložiš, zakaj avioni letajo po zraku (zakaj krilo dela vzgon). Oddgovori s pravilno razlago, recimo na srednješolskem nivoju, pa te bom smatral za kompetentnega za debatiranje na področju aeronavtike. Če pa nisi sposoben napisati odgovora, pa pusti sebi neprimerne raje pri miru. Jaz te ne bom motil v tvojem bivanju dokler se ti en boš spotikal obme.

Mene bi zanimala tvoja razlaga, zakaj "avioni letajo po zraku (zakaj krilo dela vzgon)". Čisto resno.
Kdor je hodil v srednjo šolo in (tudi na visokih) in marljivo sodeloval pri fiziki, in če se je mogoče celo kdo ukvarjal z letalstvom, je slišal razlago vzgona na osnovi Bernoullijeve enačbe, ki opisuje stacionarn laminarni tok neviskozne in nestisljive tekočine. Za aerodinamične probleme, kjer se višina in z njo povezan hidrostatični tal ne spreminja torej velja, da je vsota statičnega (p) in dinamičnega (q) tlaka enaka totačnemu tlaku (p0).
p+q=p0
In v šolah ste slišali razlago o tlačni razliki med zgornjo in spodnjo stranjo kao nesimetričnega prečnega profila krila na osnovi teorije "Equal Transit Time".
No in ta teorija ne razlaga samo vzgona letalskega krila, temveč tudi delovanje jadra na jadrnici, kakor tudi delovanje aksialnih kompresorjev in ventilatorjev..... Toda...(?). Sedaj bom pa počakal na odzive!

Strani: 1