Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[linaprin]
> [MarijanMacek]
> >
> > (Tudi 3 Boscarolovi Alpha electric so padli z neba v zadnjem letu - hvala bogu ni žrtev - vendar biti razvojno uspešen pomeni veliko tveganje... sploh ker utiraš pot drugim, ki se na vojih napakah uče in s tem prišparajo)
>
> Pipistrel skriva svoje nesreče bolje kot kača noge. Po podatkih Aviation Safty Network, aviation-safety.net/...cType=PIVI , ki zajema podatke do 11.8.2019, torej ne norveške nesreče, je dosedaj v nesrečah različnih Pipistrel Virusov umrlo 13 ljudi, spisek nesreč je pa dokaj dolg.

Tvoj avion niti vzletel ne bo...
Ker se čutim omejenega v svojem znanju sem pač svoje ambicije prizemljil. Gospod Boscarol je pa dokaj gobčen, o marsičem ima marsikaj za povedat, mediji mu stojijo ob strani, naredili so ga skorajda za živega polboga, le tega se branijo, da bi povedali, da sta vsaj obe nesreči v Indiji in sedanja na Norveškem povezani z nenadno odpovedjo moči električnega pogona.... V Virusih se skriva neka napaka, in na napakah se seveda učimo. Upam, da bodo odkrili vzrok za nenadne odpovedi pogona.
Vsekakor je pa to slaba reklama za "elektrifikaciji" letalskega prometa, kar sicer po vseh modelih ni ravno obetavna razvojna usmeritev zaradi prevelike teže baterij in omejenosti na propelerski pogon, kar pomeni nizke hitrosti primerne le za kratke proge, kjer pa je vsaj v kontinentalni osrednji Evropi in podobnih visoko naseljenih aglomeracijah v prednosti hitra železnica.

Ti se pa obnašaš kot Boeing s sijajnimi Max-i. Še ko so ubili preko 300 potnikov v dveh nesrečah niso hoteli priznati inherentne napake v svojem čudežnem proizvodu in so jih morali tuji (ne Ameriški) regulatorji postaviti na trdna tla, da letalo ni plovno! In kot vidimo, je nadaljna perspektiva projekta negotova.....

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2790093

Strani: 1

pobalin sporočil: 14.456
[MarijanMacek]
Gospod Boscarol je pa dokaj gobčen, o marsičem ima marsikaj za povedat, mediji mu stojijo ob strani, naredili so ga skorajda za živega polboga,
Večinoma iz lenobe, ker so na funkcionalno polpismenost trenirani prepisovalci piarovštin, njihovi gospodarji pa to podpirajo iz koristoljubja. Kritično pisanje se ne splača, ker si z njim ujstvarjaš sovražnike, boj za naročnike/kupce je pa še veliko trši kot za oglase, subvencije in piškote.
le tega se branijo, da bi povedali, da sta vsaj obe nesreči v Indiji in sedanja na Norveškem povezani z nenadno odpovedjo moči električnega pogona.... V Virusih se skriva neka napaka,
Evo, spet prestopam na breg hudičevega odvetnika... Nesreči v Indiji sta bili z Virusi, ki nimajo električnega pogona ampak kar oldfešnd Rotax. Ne bi si upal soditi o napaki, ker so ti frčoplančki precej elementarna amatersko-avanturistična mašinca, kar po mojem pomeni, da je več možnosti za napake pri letenju, vzdrževanju, pripravi za let...
in na napakah se seveda učimo. Upam, da bodo odkrili vzrok za nenadne odpovedi pogona.
To! Če bi v takih primerih znali opustiti domačijskost in zadevi objektivno pogledati v zobe, bi bilo fino za vse. Tukaj sem bil osumljen za šadenfrojde, a se mi v primeru Pipistrela zdi enako primerno govoriti o pojavu "familiarity breeds contempt", na katerega tu spodaj pogosto opozarja Črt. To, da je Boscarol vaško gobezdalo, še ne pomeni, da so njegova firma in njeni izdelki vaški, ali da si zaslužijo vaško obravnavo (katran in perje).
Vsekakor je pa to slaba reklama za "elektrifikaciji" letalskega prometa,
Nisem prepričan oz. bi s tako sodbo počakal, dokler se ne razgledam malo širše. Ni Pipistrel personifikacija elektro letanja. Če bi bile te kmetsko-rokodelske novice vredne piškavega oreha, bi od svoje bonnierovske žlahte iz Berlina (ki ji direktoruje Peter Frankl) danes ne povzele neke novice o fiasku Amazona Fresh v Nemčiji,
live.finance.si/8951...a?src=live
ampak ravno zaradi Pipistrela še posebno aktualen intervju na temo elektroaviacije.
Ticketpreise hoch oder runter?
Elektro-Mobilität: Eine neue Technologie revolutioniert das Fliegen
Wann kommt das Elektro-Flugzeug? Wie wird es die Luftfahrt verändern? Diese und viele weitere Fragen beantwortet Experte Rolf Henke im großen DWN- Interview.
deutsche-wirtschafts...s-fliegen/
Boeing s sijajnimi Max-i.
In kot vidimo, je nadaljna perspektiva projekta negotova.....
Tako. Economist o dimenzijah tega:
Tick tock - Boeing’s troubles cost the aerospace industry $4bn a quarter - There is no end in sight
Boeing has long been a central cog of America’s industrial machine. Each year it sells $100bn-worth of aerospace equipment and services around the world and pays $45bn to other American firms. It is the world’s largest aircraft-maker and America’s largest manufacturing exporter. Its commercial jets, which account for 60% of revenues, ferry millions of passengers. One in 100 American workers toils either directly for Boeing, whose workforce numbers 137,000 in its home country, or one of its 13,600 domestic suppliers, which employ a further 1.3m people in mostly well-paid jobs. In short, what is good for Boeing is good for corporate America.
The flipside is also true, as has become obvious in the wake of two crashes of Boeing’s 737 max aircraft, in October and March, which have been linked to a malfunctioning flight-software system, and which killed 346 people. The human cost is immeasurable. The financial blow to Boeing itself, its suppliers and its airline customers is more tangible—and mounting.
www.economist.com/bu...-a-quarter
linaprin sporočil: 771
čas vnosa: 23.08.19 10:13
[MarijanMacek]
> [linaprin]
> > [MarijanMacek]
> > >
> > > (Tudi 3 Boscarolovi Alpha electric so padli z neba v zadnjem letu - hvala bogu ni žrtev - vendar biti razvojno uspešen pomeni veliko tveganje... sploh ker utiraš pot drugim, ki se na vojih napakah uče in s tem prišparajo)
> >
> > Pipistrel skriva svoje nesreče bolje kot kača noge. Po podatkih Aviation Safty Network, aviation-safety.net/...cType=PIVI , ki zajema podatke do 11.8.2019, torej ne norveške nesreče, je dosedaj v nesrečah različnih Pipistrel Virusov umrlo 13 ljudi, spisek nesreč je pa dokaj dolg.
>
> Tvoj avion niti vzletel ne bo...

Ker se čutim omejenega v svojem znanju sem pač svoje ambicije prizemljil. Gospod Boscarol je pa dokaj gobčen, o marsičem ima marsikaj za povedat, mediji mu stojijo ob strani, naredili so ga skorajda za živega polboga, le tega se branijo, da bi povedali, da sta vsaj obe nesreči v Indiji in sedanja na Norveškem povezani z nenadno odpovedjo moči električnega pogona.... V Virusih se skriva neka napaka, in na napakah se seveda učimo. Upam, da bodo odkrili vzrok za nenadne odpovedi pogona.
Vsekakor je pa to slaba reklama za "elektrifikaciji" letalskega prometa, kar sicer po vseh modelih ni ravno obetavna razvojna usmeritev zaradi prevelike teže baterij in omejenosti na propelerski pogon, kar pomeni nizke hitrosti primerne le za kratke proge, kjer pa je vsaj v kontinentalni osrednji Evropi in podobnih visoko naseljenih aglomeracijah v prednosti hitra železnica.

Ti se pa obnašaš kot Boeing s sijajnimi Max-i. Še ko so ubili preko 300 potnikov v dveh nesrečah niso hoteli priznati inherentne napake v svojem čudežnem proizvodu in so jih morali tuji (ne Ameriški) regulatorji postaviti na trdna tla, da letalo ni plovno! In kot vidimo, je nadaljna perspektiva projekta negotova.....
V prvem delu prvega stavka si povedal zadosti, da sem nehal brati.. :)

Strani: 1