Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

linaprin sporočil: 771
čas vnosa: 22.08.19 16:33
[MarijanMacek]
>
> (Tudi 3 Boscarolovi Alpha electric so padli z neba v zadnjem letu - hvala bogu ni žrtev - vendar biti razvojno uspešen pomeni veliko tveganje... sploh ker utiraš pot drugim, ki se na vojih napakah uče in s tem prišparajo)

Pipistrel skriva svoje nesreče bolje kot kača noge. Po podatkih Aviation Safty Network, aviation-safety.net/...cType=PIVI , ki zajema podatke do 11.8.2019, torej ne norveške nesreče, je dosedaj v nesrečah različnih Pipistrel Virusov umrlo 13 ljudi, spisek nesreč je pa dokaj dolg.
Tvoj avion niti vzletel ne bo...

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2790076

Strani: 1

anon-178149 sporočil: 4.311
[linaprin]
> [MarijanMacek]
> >
> > (Tudi 3 Boscarolovi Alpha electric so padli z neba v zadnjem letu - hvala bogu ni žrtev - vendar biti razvojno uspešen pomeni veliko tveganje... sploh ker utiraš pot drugim, ki se na vojih napakah uče in s tem prišparajo)
>
> Pipistrel skriva svoje nesreče bolje kot kača noge. Po podatkih Aviation Safty Network, aviation-safety.net/...cType=PIVI , ki zajema podatke do 11.8.2019, torej ne norveške nesreče, je dosedaj v nesrečah različnih Pipistrel Virusov umrlo 13 ljudi, spisek nesreč je pa dokaj dolg.

Tvoj avion niti vzletel ne bo...
Ker se čutim omejenega v svojem znanju sem pač svoje ambicije prizemljil. Gospod Boscarol je pa dokaj gobčen, o marsičem ima marsikaj za povedat, mediji mu stojijo ob strani, naredili so ga skorajda za živega polboga, le tega se branijo, da bi povedali, da sta vsaj obe nesreči v Indiji in sedanja na Norveškem povezani z nenadno odpovedjo moči električnega pogona.... V Virusih se skriva neka napaka, in na napakah se seveda učimo. Upam, da bodo odkrili vzrok za nenadne odpovedi pogona.
Vsekakor je pa to slaba reklama za "elektrifikaciji" letalskega prometa, kar sicer po vseh modelih ni ravno obetavna razvojna usmeritev zaradi prevelike teže baterij in omejenosti na propelerski pogon, kar pomeni nizke hitrosti primerne le za kratke proge, kjer pa je vsaj v kontinentalni osrednji Evropi in podobnih visoko naseljenih aglomeracijah v prednosti hitra železnica.

Ti se pa obnašaš kot Boeing s sijajnimi Max-i. Še ko so ubili preko 300 potnikov v dveh nesrečah niso hoteli priznati inherentne napake v svojem čudežnem proizvodu in so jih morali tuji (ne Ameriški) regulatorji postaviti na trdna tla, da letalo ni plovno! In kot vidimo, je nadaljna perspektiva projekta negotova.....

Strani: 1