Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

BorutHocevar sporočil: 1.534
[sopranos]
Hmm, sorry, ampak meni tole še vedno deluje precej robinzonsko.
Najbrž v članku nisem bi dovolj jasen. Bom dodal.
Dvakrat si se ustavil,
Obakrat sem se ustavil na lastno željo. Če bi šel še enkrat na tako pot, se ne bi. Zakaj sem tako ravnal? Pojasnilo spodaj.
nisi mogel najeti avta, ki si ga hotel,
Najel sem avto, ki sem ga hotel. Golfa. Zakaj? Ker sem hotel testirati Ionityjevo polnilnico. Avantcar mi je svetova zoeta. Nisem ga vzel, ker se ga na Ionityju ne da polniti.

Če bi šel še enkrat, bi vzel zoeta in vozil brez vmesnega polnjenja, ker ima za četrtino zmogljivejšo baterijo od golfa. Govorim o modelih zoeta in golfa, ki ju ima Avantcar. Kot sem napisal, pa bi šlo brez vmesnega polnjenja tudi z golfom. Nazaj grede morda malce na tesno, a bi prišel.
vozil si precej pod omejitvijo na avtocesti in tako delal dren na cesti.
S povprečno 100-110 do Postojne nisem delal drena. Na desnem pasu do odcepa za Logatec je itak hitrost v glavnem taka. Na hrvaški AC do Reke ni bilo veliko prometa in nisem nikogar motil, na reški obvoznici pa so itak takšne omejitve. Za nazaj pa sem na slovenski AC malce pospešil, to sem napisal. Mi je že zrasla samozavest.

Na magistralki sem se pa natančno držal omejitev.

Nikogar nisem motil. Nekajkratje bilo treba zato pospešit na 140.

In še enkrat: naslednjič bi šel z zoetom z zmogljivejšo baterijo in bi vozil malce hitreje.
Nazaj grede si pa še klimo izključil.
Izključil sem jo, ko se je zmračilo in je nisem več potreboval.
Pa dvakrat si moral podporo klicati, zajebali so ti tudi pri plačilu, tako, da boš imel sedaj še eno skrb več.
Ja, vse to se mi je zgodilo, ker sem začetnik. Nikogar ne poznam, ki bi že polnil na 350-kw polnilnici in zato nisem mogel nikogar vprašati za nasvet. Zato pa sem hotel testirati Ionity.
Polnjenje tudi ni bilo napol zastonj, kot se je na začetku promoviralo prednosti EV.
Dobil sem poln avto, če bi šel z zoetom, mi ne bi bilo treba polniti. In bi vozil zastonj. Ker pa sem hotel probat ultrahitro polnilnico, sem vzel golfa in načrtnopolnil dvakrat. Cena učenja...
Sorry, ampak meni tole res ne deluje ne vem kako hudo. Ja, si šminker, ker večina nima električnega avta. Lahko se trkaš po prsih kako skrbiš za okolje
Nimam električnega avta, samo sposodil sem si ga.
Če torej potegnem črto, EV vozilom manjka še kar precej, da bodo mainstream. Je pa seveda bolje kot je bilo. Kar je logično, milijarde EUR v subvencijah, stalna medijska promocija, regulativna pravila, ki delajo ICE vozila manj konkurenčna itd. Bi bil že čudež, če se razlika ne bi zmanjšala.
Drži. Ena od ugotovitev poti na Krk je bila, da je razlika že precej manjša, kot si marsikdo predstavlja. Zadeve se spreminjajo zelo hitro.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2785041

Strani: 1

sopranos sporočil: 11.404
Saj vem, da sem šel malo na osebni nivo, tako da upam, da ne zameriš.

Ja, hotel si preizkusiti polnilnico. Normalno, malo raziskovalne žilice in to, pa tudi za potrebe članka. Ampak če se postaviva v vlogo voznika ICE vozila. Grem na Petrol, OMV, MOL, BP, Shell itd. povsod lahko natočim gorivo. Pri EV imaš isto več ponudnikov polnjenja, ampak ne moreš polniti vseh vrsta EV, tako da moraš na to paziti. Potem imaš tudi različne cene po polnilnicah in to ne nekaj % kot je to značilno za ICE, ampak tudi krat 2. V Nemčiji je tako ponekod polnjenje EV dražje kot polnjenje ICE vozil.

Ja, to, da si se ustavil je bila res tvoja odločitev. Ampak veliko jih tako naredi, ker vedno obstaja možnost, da na naslednji polnilnici ne bo prostega mesta, da ne bo delala itd. Tako, da je to že skoraj obvezna, ne samo opcija, čeprav se ti tako zdi. Je stalno nek strah, da ne boš ostal brez elektrike.

Glede hitrosti vožnje si pač imel malo "sreče" ker je pač tak čas, ko je malo več prometa. Ampak jaz nekako stojim na stališču, da se je treba voziti vsaj blizu omejitev. Ker to, če en vozi 60, omejitev je pa 130, je to vzrok, da se pojavljajo t.i. fantomske kolone. 100 je zato kar malo prepočasi, tam 120 km je normalno, pa bolj realno za testiranje kje je EV danes. Pa morda še kdaj koga malo prehiti, pa pospeši tam do 140. Pri EV je preprosto treba bistveno več načrtovanja in je en tak občutek, da si oemejen s spontanostjo oz. pri situacijah, ko je treba hitro odreagirati in narediti neko nenačrtovano pot. Enkrat se mi je zgodilo, da sem bil z avto na Dunaju, je prišla situacija, ko sem moral biti v določeni uri v Dusseldorfu in potem nazaj v Ljubljani. Čisto nepričakovano. Cela frka je bila. Ampak mi je uspelo. Z EV lahko pri taki zadeve samo rečeš, da se ne boš niti trudil. Ker že vnaprej veš, da je misija nemogoče.

Ja, saj to s klimo ti verjamem. Samo lahko pa tudi, da imaš podzavestno v glavi, da je treba pri EV malo paziti in da je bolje malo izklopiti ko ni najbolj nujno.

Sem razbral iz članka, da nimaš v lasti EV. To od šminkiranja ni letelo toliko nate, ampak bolj na to, kaj je prednost imeti EV v tem trenutku. Za šminkiranje in kvazi izkazovanje ekološkosti.

Je bil dober članek na temo ločevanja odpadkov na Bloombergu. Kako so Nemci izmed večjih držav prvaki v ločevanju. Nato pa še malo manj lepa slika, da več kot 60% tako zbranih odpadkov sežgejo, več kot 20% jih izvozijo v Indonezijo, na Tajsko, v Kambodžo itd. in potem ugotoviš, da samo nekaj % dejansko predelajo in reciklirajo. Tukaj se mi zdi pa da je nekaj podobnega - bodo problemi z baterijami, bodo problemi z elektrarnami oz. pridobivanjem elektrike.

Strani: 1