Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[vickibedi]
Tretja možnost je, da se letalo dizajnira v osnovi tako, da deluje brez vsega tega softwer virtual šita, tasko da lahko pilotira vsak standardno teniran pilot.
To skoraj ni mozno. Novejsi avioni so skoraj vsi brez izjeme FBW (fly by wire), kjer je pilot popolnoma izoliran od fizicnih krmilnih povrsin. Vsi airbusovi, 777, 787, Sukhoi 100 Superjet... Ampak zato imajo hudo redundanco (trojno, da lahko nemoteno delajo tudi ce kak senzor ali comp na krovu crkne).

Problem 737 MAX je, da ni FBW in pri MCAS imel niti dvojne redundance, kaj sele trojno. Na staro kravo izpred 50 let so po malem stukali dodatne in dodatne stvari in na koncu prisli do tocke, ko se vse podira. Ene stvari so kot FBW (MCAS, STS), samo brez redundance, ene so 50 let stare (trim zajla do trim kolesa). In to bi naj seamless delovalo skupaj. Well, not anymore.