Strani: 1

slovenecnb1 sporočil: 3.070
[#2775063] 18.05.19 18:40
Odgovori   +    2
Ko bi se to res lahko uresničilo mogoče ampak glede na trenutne razmere bomo prej letali po zraku kot zmanjšali promet Pariz katastrofa.
shevchenko sporočil: 18.054
[#2775077] 18.05.19 21:29
Odgovori   +    14
"Cenim vsako sekundo z Muskom in se iz tega poskušam učiti"
ajde, da rece to 20-letnik, ampak tale je blize 50-im. jesus...
"Pričakovati je, da bo okoli leta 2030 bistveno manj avtomobilov na cestah, morda le polovica glede na danes"
morebiti res. nizji sloj so ze unicili, sedaj je na tnalu srednji.


"in od tega le še deset odstotkov lastniških"

ma nemoj. aha, sedaj razumem, tipo je prisel do pravilnih zakljuckov, ampak povsem po napacni poti! ja, ta je en od tistih, ki mislijo, da si bodo ljudje avtomobile delili kar vsepovprek. marija pomagaj.

"Infrastruktura bo namreč tako dobra in poslovni modeli tako dodelani, da bomo ponudniki, kot smo mi, skrbeli za 90 odstotkov avtomobilov."

wooohoooo.... gobec se vecji od muskovega...ljubi bog...
UriahHeep sporočil: 381
[#2775084] 18.05.19 23:27 · odgovor na: shevchenko (#2775077)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: UriahHeep 18.05.2019 23:34
Po mojem ima možakar prav. Ko boš avto rabil, boš po mobiju izbral ponudnika, model, plačal avans, potrdil razna zavarovanja, ki bodo bistveno nižja od sedanjih, in naročil uro, kdaj in kam naj te pride avto iskat in kam naj te odpleje. Če ga ne boš več rabil, bo avto že sam vedel, kje je novo najbližje povpraševanje po njem. Kaj je bolj simple od tega. Jebeš lastništvo in postavljanje pred sosedi.

Kar se tiče tehnologije, ni noben problem. Kitajci jo že danes imajo, ZDA pa je pol leta v zaostanku. Ampak Amerika seveda ni NOKIA in je ta zaostanek ne bo zadel.

Boš videl, kaj se bo zgodilo vsem tem avtolizingašem, da ne govorimo o tstih, ki bodo avromobile od sedaj naprej kupovali na kredit. To bo altro che debakl, poznan iz kreditov iz švicarskih frankov. Danes kupljeni avtomobili bodo v štirih letih izgubili 90 odstotkov vrednosti.

Uriah Heep.
rename sporočil: 11.862
[#2775085] 18.05.19 23:31 · odgovor na: UriahHeep (#2775084)
Odgovori   +    8
[UriahHeep]
Po mojem ima možakar prav. Ko boš avto rabil, boš po mobiju izbral ponudnika, model, plačal avans, potrdil razna zavarovanja, ki bodo bistveno nižja od sedanjih, in naročil uro, kdaj in kam naj te pride avto iskat in kam naj te odpleje. Če ga ne boš več rabil, bo avto že sam vedel, kje je novo najbližje povpraševanje po njem. Kaj je bolj simple od tega. Jebeš lastništvo in postavljanje pred sosedi.

Kar se tiče tehnologije, ni noben problem. Kitajci jo že danes imajo, ZDA pa je pol leta v zaostanku. Ampak Amerika seveda ni NOKIA in je ta zaostanek ne bo zadel.

Uriah Heep.
Tako.
In v nedeljo si ga bos narocil zjutraj ob 9h, da ga bos lahko opral in zglancal :-P
Ce jih bo dovolj na voljo ob tem terminu ;-)

#golfdizl pa nedeljskorostiljanje
UriahHeep sporočil: 381
[#2775086] 18.05.19 23:36 · odgovor na: rename (#2775085)
Odgovori   +    0
Če ga ne bo, boš pa peš šel k maši in ponudnik ti bo plačal nedeljsko kosilo.

Uriah Heep.
PyotrNovak sporočil: 2.334
[#2775087] 19.05.19 00:27 · odgovor na: rename (#2775085)
Odgovori   +    4
Ker bo tole izredno "fine grain" kontrola procesov, boš odvisno od volje, izbiral stopnjo umazanosti in vrsto umazanije.
Če ne bo na voljo dovolj umazanih bo avto zapeljal "svinjalnico", kjer bo glede na program avto na novo umazan.

NIRVANA za slovence!
shevchenko sporočil: 18.054
[#2775089] 19.05.19 01:33 · odgovor na: UriahHeep (#2775084)
Odgovori   +    3
"We wanted flying cars, instead we got 140 characters."
spiderman sporočil: 1.351
[#2775096] 19.05.19 08:38
Odgovori   +    1
Bere se tole res "dobro" in nikakor ne dvomim, da bo vsa tehnologija za pokriti tak model souprabe prevoznih sredstev na nivoju držav, zelo kmali na voljo. Če že ni.
Trčimo pa tukaj (spet) ob človeško naravo, ki pač želi posedovati stvari, do katerih je s svojim delom in sposobnostjo (recimo) prišla.
Na precej podobni predpostavki - vsak prispeva po svojih zmožnostih in vsak dobi po svojih potrebah - temelji komunizem. Kolhozi itd... Pa se sistem kar ni obnesel, ker se je vedno izkazalo, da nekateri imajo pač "malo večje" potrebe od samo tistega, kar je "res neobhodno".
Ljudje večinoma želijo opsedovari svoje prevozna sredstva in se z njimi, med njihovo uporabo, postavljati pred ostalimi. Ni tako samo od izuma avtomobila naprej.
Seveda pa lahko država državljane prisili v tako spremembo, a to jih večine ne bo naredilo zadovoljne.
.
Ampak po drugi strani... ...z vso tehnologijo, delom od doma, učenjem od dome, dostavo na dom... ...se bi morala v prihodnosti predvsem bistveno znižati potreba po vsakodnevnem prevažanju "po opravkih"....??
Mleben sporočil: 1.077
[#2775100] 19.05.19 09:18
Odgovori   +    3
Reklama in marketing. Koliko jih bo to doživelo, koliko obstalo in kaj bo pa v resnici, bomo šele videli. Take spise smo delali že v osnovni šoli. Fino bi bilo, ko bi se avtor tudi marketinško / PR malo razvil.
jurijjurij sporočil: 4.609
[#2775101] 19.05.19 09:21
Odgovori   +    5
Matej Čer za Delo: Cenim vsako sekundo z Muskom in se iz tega poskušam učiti
Vsak, ki poskuša ukrasti en sam dan na primer Elonu Musku, s tem upočasni tudi celoten razvoj družbe.«
Jao đizus ??!! In to mi naklada nek direktorčič star okoli 50 let? Dej pejd domov za štedilnik.
»Pričakovati je, da bo okoli leta 2030 bistveno manj avtomobilov na cestah, morda le polovica glede na danes in od tega le še deset odstotkov lastniških
Živi bili pa vidjeli. Za Muskom ponavlja besede kot papiga. Sam nisem prepričan, da bo Tesla z Muskom na čelu preživela do 2030. Prej ne kot ja. Res pa je, da preživetje Muska (Tesle) nima direktne veze z razvojem souporabe električnih vozil. Kup drugih proizvajalcev bo Teslo (in Muska) z lahkoto nadomestilo.
alek14 sporočil: 10.507
[#2775104] 19.05.19 09:42 · odgovor na: UriahHeep (#2775084)
Odgovori   +    9
Zadnja sprememba: alek14 19.05.2019 09:44
[UriahHeep]
Po mojem ima možakar prav. Ko boš avto rabil, boš po mobiju izbral ponudnika, model, plačal avans, potrdil razna zavarovanja, ki bodo bistveno nižja od sedanjih,
Opa - zavarovanja za nelastniški avto bodo nižja, ker nelastnik bolj pazi na tujo lastnino, kot na svojo??
in naročil uro, kdaj in kam naj te pride avto iskat in kam naj te odpleje.
Morda pride, morda ne.
Če ga ne boš več rabil, bo avto že sam vedel, kje je novo najbližje povpraševanje po njem. Kaj je bolj simple od tega.
Hm. Imeti svoj avto recimo?
Jebeš lastništvo in postavljanje pred sosedi.
To je glavno, kar je evolucija vgradila v nas. Je tudi zajemčeno, da ne bo nikoli izginilo - rezn seveda za tiste, ki si bodo morali priznati, da so revni in se pred bogatimi sosedi nimajo s čim postavljati.

Zakaj nihče noče smart-hiše?
Ker je treba vedno poiskati na menujih na smartphonu(če zadeva slučajno ni v apdejtanju) stikalo za luč.

Dokler bo stikalo na steni omogočalo preprostejše prižiganje luči - toliko časa lahko pozabite na sharing economy. To je forever.
Mleben sporočil: 1.077
[#2775106] 19.05.19 09:44 · odgovor na: jurijjurij (#2775101)
Odgovori   +    0
Ja, tudi drugi razvijajo električna vozila, tudi take primerne za flote vozil. In so precej bolje narejena, manj kvarljiva zato precej trdoživejša v vsakodnevni uporabi. Zato začetniki redko preživijo obdobje do takrat, ko postanejo odrasli. Bomo še videli. Upam da to geniju ne bo vzelo preveč dni.
PyotrNovak sporočil: 2.334
[#2775123] 19.05.19 11:41 · odgovor na: Mleben (#2775106)
Odgovori   +    2
Zacetnik zelo pogosto zadusi latecomerje in postane Godzila svojega podrocja. Ko postane prevec samozadovoljen in se spremeni podrocje delovanja pa se prilagodi ali propade. MS je bil prvi in JE prvi pri OS. Ni vazno kako je kvaliteten, bil je med prvimi in zadusil vse ostale.
Pa se en zakon: NIKOLI se podjetja iz obstojece panoge niso pravocasno prilagodila novi tehnologiji. El in Bencin sta mogoce dovolj podobna, bomo videli. Audi ze znizuje proizvodne napovedi ker nima baterij in motorjev.
Torej:
Ni baterij
Ni motorjev
Ni hitre mreze polnilnic
Ni integrirane proizvodnje s fotovoltaiko in shrambo doma Powerwall.
Ni enake tehnologije ; vsi si zadaj 4-6 let.
NI softwarera ki imel vsaj priblizno toliko ur testiranja za sabo
Pa se kaj...
Tezka bo nemci.

Moja optimisticna napoved. Elektricarji se omejeno primejo kje je dovolj poceni elektrike, drugje ostane pod 10%. (da mi kolega Alek14 ne skoci v glavo ;))))))
FIN-311684 sporočil: 18.696
[#2775126] 19.05.19 12:00 · odgovor na: PyotrNovak (#2775123)
Odgovori   +    0
Poglej Tulsi Gabbard www.youtube.com/watc...PmpXrbtEwI
153 sporočil: 7.371
[#2775133] 19.05.19 12:31
Odgovori   +    0
Še pred nekaj leti sanjavo nepredstavljivo se
naglo udejanja v prevratniško idilo, zraven so,
praviloma, tudi naši, tokrat se nam predstavlja
Matej Čer, ki s svojo firmo Avant Car, v družbi
z najvplivnejšimi, brez dvoma, postaja naš car.

Sodražan
matjazfinance sporočil: 2.438
[#2775204] 19.05.19 21:13 · odgovor na: alek14 (#2775104)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: matjazfinance 19.05.2019 21:18
[alek14]
> [UriahHeep]
> Po mojem ima možakar prav. Ko boš avto rabil, boš po mobiju izbral ponudnika, model, plačal avans, potrdil razna zavarovanja, ki bodo bistveno nižja od sedanjih,

Opa - zavarovanja za nelastniški avto bodo nižja, ker nelastnik bolj pazi na tujo lastnino, kot na svojo??
Ampak pomojem je pa tudi to možno, da bo zavarovanje cenejše, ali vsaj ne dražje.
Glede pazljivosti uporabnika - pomojem večina ljudi nima namena namerno uničevati sposojenega avta, še bolj pa ne želi imeti sitnosti, če se s sposojenim kam butneš.
Poeg tega pa: koliko nelastnik pazi, niti nima veze. Veliko drobnih poškodb nastane na parkiriščih zaradi nepazljivosti drugih goved. In ker imajo "car sharing" vozila svoja parkirišča, je pomojem tudi tega manj (če gledam npr. avte od Avant2go v Ljubljani).

Zdi se mi tudi, da so tovrstna vozila manj zanimiva za tatove (lahko da se motim, a naj kdo postreže s kakšnimi podatki, če so na voljo in če meni da se motim).

Nenazadnje pa gotovo car sharing firma lahko od zavarovalnice izposluje ugodno ponudbo zavarovanja za celotno floto in potem je preračunano na posamezno vozilo cena zavarovanja manjša, kot posamezne fizične osebe vsak za svoj avto.
>in naročil uro, kdaj in kam naj te pride avto iskat in kam naj te odpleje.

Morda pride, morda ne.
Jebiga, saj GSM signal je pred 20 leti tudi ponekod bil, ponekod pa ne...

>Jebeš lastništvo in postavljanje pred sosedi.

To je glavno, kar je evolucija vgradila v nas. Je tudi zajemčeno, da ne bo nikoli izginilo - rezn seveda za tiste, ki si bodo morali priznati, da so revni in se pred bogatimi sosedi nimajo s čim postavljati.
Jaz pa menim, da vendarle marsikdo avto jemlje le kot nujno zlo in kot zgolj še en strošek, ki ga želi čim bolj zmanjšati, če se mu že ne moreš izogniti.
Saj vsakdo bi se želel malo postavljati, če je možno, ampak pri večini ta impulz vendarle umiri racionalnost, in neizprosne finančen omejitve.
Trenutno je pač tako, da avto potrebuješ - sploh tisti, ki ne prebivajo v mestu. Za mnoge meščane pa bo car sharing IMO dejansko uporabna zadeva; in marsikdo, ki trenutno ima v lasti avto, ga ne bo več imel. Ali pa bo recimo v familiji samo še en lastniški avto namesto dveh ali treh.

Jaz sicer spadam med tiste, ki smo zaljubljeni v avte in jaz bom imel svojo 20-30 let+ staro ameriško makino z V8 pod havbo, dokler bo le možno.
Si pa komot predstavljam, da bom za kake opravke po mestu pustil svojo V8 zverino doma in raje najel električni car sharing avto. S svojim V8 bom pa cruisal za svojo dušo in gušt ob vikendi in na dopustu.

Zakaj nihče noče smart-hiše?
Ker je treba vedno poiskati na menujih na smartphonu(če zadeva slučajno ni v apdejtanju) stikalo za luč.

Dokler bo stikalo na steni omogočalo preprostejše prižiganje luči - toliko časa lahko pozabite na sharing economy. To je forever.
Saj se strinjam, ampak to so res trivialni detajli in ne vidim povezave s konceptom carsharinga..

Strani: 1