Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Volkswagnova elektrorevolucija dobiva ambiciozen slovenski epilog
Strani: 1
sporočil: 21.898
"To podkrepi tudi podatek, da je Slovenija v EU kar na sedmem mestu
po deležu samostojnih hiš ali dvojčkov in ima tako izrazito dobro
osnovo za izgradnjo domačih polnilnih postaj."
To bo zabave, ko bodo filali vsi v ulici.
To bo zabave, ko bodo filali vsi v ulici.
sporočil: 68
Pri vseh se polnjenje prilagaja na vhodne pogoje, moj recimo lahko
polni od 1,3KW do 3,6kW. Isto te lahko skrbi, ko bo cela ulica
toplotnih črpalk na hladno noč vklopila 7kW grelce.
Ne bodi tak Slovenec, nič se ne da..Če elektro veselo računa priklopno moč 7,2kW na bajto, čeprav je ne more teoretično zagotavljati za vse uporabnike istočasno.
Ne bodi tak Slovenec, nič se ne da..Če elektro veselo računa priklopno moč 7,2kW na bajto, čeprav je ne more teoretično zagotavljati za vse uporabnike istočasno.
sporočil: 6.570
[shevchenko]Ha, torej pri poršeju računajo, da se bodo ljudje selili na kmete, da bodo lahko imeli avto?
"To podkrepi tudi podatek, da je Slovenija v EU kar na sedmem mestu po deležu samostojnih hiš ali dvojčkov in ima tako izrazito dobro osnovo za izgradnjo domačih polnilnih postaj."
sporočil: 293
[jani1974]
Ha, torej pri poršeju računajo, da se bodo ljudje selili na kmete, da bodo lahko imeli avto?Danes se ne moreš prijaviti za bivanje v nekem mestu, če nimaš v lasti/najemu stanovanja. Jutri ne boš mogel registrirati avta, če ne boš imel v lasti/najemu parkirnega mesta. Ko pa bodo enkrat lastniška parkirna mesta pa tudi polnjenje EV ne bo več tak problem.
sporočil: 6.570
[telexdell]To pa bi še Jankovica stalo županskega mandata :-)
Jutri ne boš mogel registrirati avta, če ne boš imel v lasti/najemu parkirnega mesta.
sporočil: 2.117
[jani1974]Koliko teh hiš bi sklenilo višje pakete od 3 X 16A varovalk priklopne moči, investiralo v polnilne postaje, se ukvarjalo z načrtovanjem uporabe, da bo prevočasno napolnjen itd? To število hiš je samo nova fora parcialno razmišljajočih navdušencev. Kot tisti bosanski vic o Hasotu in Mujotu, kjer raziskujeta možnost prodaje čevljev v Afriki. Eden poroča "čudovito, vsi so bosi" drugi pa "nemogoče, vsi so bosi". Največji dvom elektrifikacije je shranjevanje enegije, a se problemu tile vsi veselo izognejo. In se oprimejo vsakega razloga, ki ga pes na repu prinese.Hočem reči, da bo razmerje novih električnih kupcev na podeželju verjetno zelo podobno pri nas kot drugje. Na veliko većino blokarskih lastnikov pa vsi "nehote" pozabijo.
> [shevchenko]
> "To podkrepi tudi podatek, da je Slovenija v EU kar na sedmem mestu po deležu samostojnih hiš ali dvojčkov in ima tako izrazito dobro osnovo za izgradnjo domačih polnilnih postaj."
Ha, torej pri poršeju računajo, da se bodo ljudje selili na kmete, da bodo lahko imeli avto?
sporočil: 4.340
[Mleben]3×16A nima praktično nihče, najbolj pogost je pa 3×20A. Odvisno kakšne porabnike imaš na takem priključku če nimaš kaj posebnega (npr. močno TČ), se čez noč da napolniti avto s par deset kWh.
> [jani1974]
> > [shevchenko]
> > "To podkrepi tudi podatek, da je Slovenija v EU kar na sedmem mestu po deležu samostojnih hiš ali dvojčkov in ima tako izrazito dobro osnovo za izgradnjo domačih polnilnih postaj."
>
> Ha, torej pri poršeju računajo, da se bodo ljudje selili na kmete, da bodo lahko imeli avto?
Koliko teh hiš bi sklenilo višje pakete od 3 X 16A varovalk priklopne moči, investiralo v polnilne postaje, se ukvarjalo z načrtovanjem uporabe, da bo prevočasno napolnjen itd? To število hiš je samo nova fora parcialno razmišljajočih navdušencev. Kot tisti bosanski vic o Hasotu in Mujotu, kjer raziskujeta možnost prodaje čevljev v Afriki. Eden poroča "čudovito, vsi so bosi" drugi pa "nemogoče, vsi so bosi". Največji dvom elektrifikacije je shranjevanje enegije, a se problemu tile vsi veselo izognejo. In se oprimejo vsakega razloga, ki ga pes na repu prinese.Hočem reči, da bo razmerje novih električnih kupcev na podeželju verjetno zelo podobno pri nas kot drugje. Na veliko većino blokarskih lastnikov pa vsi "nehote" pozabijo.
sporočil: 31.920
Zadnja sprememba: najobj 20.05.2019 10:27
[usimoncic]
> [Mleben]
> > [jani1974]
> > > [shevchenko]
> > > "To podkrepi tudi podatek, da je Slovenija v EU kar na sedmem mestu po deležu samostojnih hiš ali dvojčkov in ima tako izrazito dobro osnovo za izgradnjo domačih polnilnih postaj."
> > Ha, torej pri poršeju računajo, da se bodo ljudje selili na kmete, da bodo lahko imeli avto?
>
> Koliko teh hiš bi sklenilo višje pakete od 3 X 16A varovalk priklopne moči, investiralo v polnilne postaje, se ukvarjalo z načrtovanjem uporabe, da bo prevočasno napolnjen itd? To število hiš je samo nova fora parcialno razmišljajočih navdušencev. Kot tisti bosanski vic o Hasotu in Mujotu, kjer raziskujeta možnost prodaje čevljev v Afriki. Eden poroča "čudovito, vsi so bosi" drugi pa "nemogoče, vsi so bosi". Največji dvom elektrifikacije je shranjevanje enegije, a se problemu tile vsi veselo izognejo. In se oprimejo vsakega razloga, ki ga pes na repu prinese.Hočem reči, da bo razmerje novih električnih kupcev na podeželju verjetno zelo podobno pri nas kot drugje. Na veliko većino blokarskih lastnikov pa vsi "nehote" pozabijo.
3×16A nima praktično nihče, najbolj pogost je pa 3×20A. Odvisno kakšne porabnike imaš na takem priključku če nimaš kaj posebnega (npr. močno TČ), se čez noč da napolniti avto s par deset kWh.... čuj, ker ti je to očitno bližje kot meni, probaj totih par deset kWh pretvorit v vsaj približno prevožene kilometre, da se jaz zdaj ne rabim brezveze matrat z iskanjem podatkov in preračunavanjem ...
sporočil: 6.570
[Mleben]Ma, nekako tako bodo stvari potekale:
> [jani1974]
> > [shevchenko]
> > "To podkrepi tudi podatek, da je Slovenija v EU kar na sedmem mestu po deležu samostojnih hiš ali dvojčkov in ima tako izrazito dobro osnovo za izgradnjo domačih polnilnih postaj."
>
> Ha, torej pri poršeju računajo, da se bodo ljudje selili na kmete, da bodo lahko imeli avto?
Koliko teh hiš bi sklenilo višje pakete od 3 X 16A varovalk priklopne moči, investiralo v polnilne postaje, se ukvarjalo z načrtovanjem uporabe, da bo prevočasno napolnjen itd? To število hiš je samo nova fora parcialno razmišljajočih navdušencev. Kot tisti bosanski vic o Hasotu in Mujotu, kjer raziskujeta možnost prodaje čevljev v Afriki. Eden poroča "čudovito, vsi so bosi" drugi pa "nemogoče, vsi so bosi". Največji dvom elektrifikacije je shranjevanje enegije, a se problemu tile vsi veselo izognejo. In se oprimejo vsakega razloga, ki ga pes na repu prinese.Hočem reči, da bo razmerje novih električnih kupcev na podeželju verjetno zelo podobno pri nas kot drugje. Na veliko većino blokarskih lastnikov pa vsi "nehote" pozabijo.
- naše večje vasi, ki jih ljubkovalno imenujemo mesta, se bodo ob pospešenem pritoku migrantov dokončno getoizirale
- v begu pred šikaniranjem, nasiljem in kriminalom se bodo premožnejši prebivalci selili na podeželje
- za prebivalce getov ne bo služb, tako da tudi denarja za avtomobile, parkirišča, garažne hiše v glavnem ne bo, tistih par avtov si bodo pa toliko med seboj kradli in prevračali, da ne bodo bistveni
- ostajal bo mestni promet, ki pa ne bo napredoval, ampak nazadoval, ker ne bo nobene varnosti na njem
- se pravi, preostali avti se bodo uporabljali za prevoz iz podeželja v službe, ki bodo varno na obrobju mest in glede na naše slovenske razmere bodo čisto lepo lahko električni, če bosta Merklova in Weber tako odredila. In bosta to odredila, če bo uspelo Nemcem spraviti skupaj tovarno baterij. Od tega detajla je vse odvisno, ostale skrbi lahko forumaši kar pozabite :-)
sporočil: 4.340
[najobj]za 100 km rabiš 20 kWh
> [usimoncic]
> > [Mleben]
> > > [jani1974]
> > > > [shevchenko]
> > > > "To podkrepi tudi podatek, da je Slovenija v EU kar na sedmem mestu po deležu samostojnih hiš ali dvojčkov in ima tako izrazito dobro osnovo za izgradnjo domačih polnilnih postaj."
> > > Ha, torej pri poršeju računajo, da se bodo ljudje selili na kmete, da bodo lahko imeli avto?
> >
> > Koliko teh hiš bi sklenilo višje pakete od 3 X 16A varovalk priklopne moči, investiralo v polnilne postaje, se ukvarjalo z načrtovanjem uporabe, da bo prevočasno napolnjen itd? To število hiš je samo nova fora parcialno razmišljajočih navdušencev. Kot tisti bosanski vic o Hasotu in Mujotu, kjer raziskujeta možnost prodaje čevljev v Afriki. Eden poroča "čudovito, vsi so bosi" drugi pa "nemogoče, vsi so bosi". Največji dvom elektrifikacije je shranjevanje enegije, a se problemu tile vsi veselo izognejo. In se oprimejo vsakega razloga, ki ga pes na repu prinese.Hočem reči, da bo razmerje novih električnih kupcev na podeželju verjetno zelo podobno pri nas kot drugje. Na veliko većino blokarskih lastnikov pa vsi "nehote" pozabijo.
> 3×16A nima praktično nihče, najbolj pogost je pa 3×20A. Odvisno kakšne porabnike imaš na takem priključku če nimaš kaj posebnega (npr. močno TČ), se čez noč da napolniti avto s par deset kWh.
... čuj, ker ti je to očitno bližje kot meni, probaj totih par deset kWh pretvorit v vsaj približno prevožene kilometre, da se jaz zdaj ne rabim brezveze matrat z iskanjem podatkov in preračunavanjem ...
sporočil: 31.920
> > 3×16A nima praktično nihče, najbolj pogost je pa 3×20A. Odvisno kakšne porabnike imaš na takem priključku če nimaš kaj posebnega (npr. močno TČ), se čez noč da napolniti avto s par deset kWh.
> ... čuj, ker ti je to očitno bližje kot meni, probaj totih par deset kWh pretvorit v vsaj približno prevožene kilometre, da se jaz zdaj ne rabim brezveze matrat z iskanjem podatkov in preračunavanjem ...
za 100 km rabiš 20 kWh... alzo, če lajtunge v ulici dopuščajo, da zaradi enega ali dveh avtov cela ulica ne mrkne, potem je električni avto - kdor si ga lahko privošči - kot drugi avto za po mestu super stvar ...
P.S.: zdaj je že prepozno, drugič pa te bom vprašal koliko stane totih par deset kWh, ker v privatni garaži elektrika verjetno ni zastonj ...
sporočil: 4.340
[najobj]Elektrika stane 10-15 centov na kWh. Torej je vožnja z električnimi avti lahko cenejša. Seveda zaradi trošarinske politike naše države :-)
> > > 3×16A nima praktično nihče, najbolj pogost je pa 3×20A. Odvisno kakšne porabnike imaš na takem priključku če nimaš kaj posebnega (npr. močno TČ), se čez noč da napolniti avto s par deset kWh.
> > ... čuj, ker ti je to očitno bližje kot meni, probaj totih par deset kWh pretvorit v vsaj približno prevožene kilometre, da se jaz zdaj ne rabim brezveze matrat z iskanjem podatkov in preračunavanjem ...
> za 100 km rabiš 20 kWh
... alzo, če lajtunge v ulici dopuščajo, da zaradi enega ali dveh avtov cela ulica ne mrkne, potem je električni avto - kdor si ga lahko privošči - kot drugi avto za po mestu super stvar ...
P.S.: zdaj je že prepozno, drugič pa te bom vprašal koliko stane totih par deset kWh, ker v privatni garaži elektrika verjetno ni zastonj ...
sporočil: 31.920
Zadnja sprememba: najobj 20.05.2019 15:31
[usimoncic]
> [najobj]
> > > > 3×16A nima praktično nihče, najbolj pogost je pa 3×20A. Odvisno kakšne porabnike imaš na takem priključku če nimaš kaj posebnega (npr. močno TČ), se čez noč da napolniti avto s par deset kWh.
>
> > > ... čuj, ker ti je to očitno bližje kot meni, probaj totih par deset kWh pretvorit v vsaj približno prevožene kilometre, da se jaz zdaj ne rabim brezveze matrat z iskanjem podatkov in preračunavanjem ...
> > za 100 km rabiš 20 kWh
>
> ... alzo, če lajtunge v ulici dopuščajo, da zaradi enega ali dveh avtov cela ulica ne mrkne, potem je električni avto - kdor si ga lahko privošči - kot drugi avto za po mestu super stvar ...
>
> P.S.: zdaj je že prepozno, drugič pa te bom vprašal koliko stane totih par deset kWh, ker v privatni garaži elektrika verjetno ni zastonj ...
Elektrika stane 10-15 centov na kWh. Torej je vožnja z električnimi avti lahko cenejša. Seveda zaradi trošarinske politike naše države :-)... evo, zato pa jaz nimam pojma, koliko stane kWh, ker očitno stane premalo, da bi sploh pogledal na specifikacijo računa ... aja, pa hvala za informacijo ...
sporočil: 27.193
Zadnja sprememba: crt 20.05.2019 22:56
[zztop02]nekaj za... slovence, pa za tesla-fane in tesla-haterje, pa za renameja zaradi #3 :)
Ni živleja, brez VW-ja.Vsaj za večino Slovencev ne.
cifre iz svice
Top Ten Modelle Januar - April 2019
MARKE MODELL ANZAHL VERKÄUFE
1 ŠkodaOctavia 3057
2 VWTiguan 2224
3 VWGolf 2185
4 TeslaModel 3 1866
5 ŠkodaKaroq 1737
6 ŠkodaKodiaq 1674
7 Mercedes-BenzA-Klasse 1594
8 VWT6 1583
9 Mercedes-BenzGLC-Klasse 1522
10 Mercedes-BenzC-Klasse 1509
vir: komentar pri ftalphaville.ft.com/...e-crash--/
Strani: 1