Strani: 1 2 3

FIN-379669 sporočil: 2.791
[#2773688] 09.05.19 22:25
Odgovori   +    6
Še enkrat na glas povem tisto, kar bo predmet debate kasneje.

Do 60 km/h hitrosti vseh vozil na cesti bodo avtopiloti ok (varnost vozil je pri trkih pri tej hitrosti ok in bo le še boljša), pri vožnji nad to hitrostjo pa bo moral prevzeti delno ali celotno upravljanje voznik, saj gre za vožnjo, ki v primeru napak v delovanju avtopilota hitro pripelje do hudega ali najhujšega.

Jaz osebno bi krmilo od avtopilota prevzel že ob 51 km/h, torej ko greš iz strnjenega naselja ven.
jurijjurij sporočil: 4.596
[#2773689] 09.05.19 22:31
Odgovori   +    7
Zadnja sprememba: jurijjurij 09.05.2019 22:42
Napoved meji na čudež, a vseeno nekaj pri Musku drži. Do zdaj je obljubil že veliko in nekaj od tega tudi izpolnil, vendar pozneje, kot je napovedal. Gotovo bodo Teslina vozila nekoč polno vozeča, a ne že v dobrem letu.
Model (konstantno) trosi okoli veliko in preveč nerealnih obljub. Tesla kljub temu še vedno posluje z izgubo in le vprašanje časa je kako dolgo bodo še lahko financirali to zgubarsko podjetje in nategovali vlagatelje. Z nerealnimi obljubami skuša samo podalševati agonijo in "životarjenje" Tesle. In samo čas bo pokazal kako dolgo bo to lahko trajalo.

PS.
Mimogrede, Tesla je tudi na vrhu lestvic pokvarljivosti vozil. Z Muskom se Tesla ne bo izkopala iz rdečih številk in na koncu Muskove (in Tesline) ere bomo samo pripomnili: "ohranili jih bomo v trajnem spominu, amen".
Endimion sporočil: 6.881
[#2773701] 10.05.19 00:10 · odgovor na: jurijjurij (#2773689)
Odgovori   +    8
To je res... na proizvodni ravni bo najverjetneje crknil.

Ker enostavno ne generira zadosti masti, da bi prihodnji razvoj lahko sfinanciral sam.

Razvita tehnologija bo pa ostala. le da jo bo najverjetneje pograbil en od Detroit 3.. in s svojo že izpiljeno tehnologijo proizvodnje to spravil v neke dobičkonosne okvire.

Ni pa tako enostavno povedat KDAJ bo crknil.... widowmaker....
kixs sporočil: 1.159
[#2773705] 10.05.19 00:56 · odgovor na: FIN-379669 (#2773688)
Odgovori   +    9
Se mi zdi, da bi avtopilot najbolj prav prisel na avtocestah. V naseljih pa ravno zaradi otrok, kur in podobnih nepredvidljivih reci, raje brez avtopilota.
kren sporočil: 1.242
[#2773715] 10.05.19 07:13 · odgovor na: Endimion (#2773701)
Odgovori   +    6
[Endimion]
Ni pa tako enostavno povedat KDAJ bo crknil
Ko bo zmanjkalo denarja investitorjev.
FIN-379669 sporočil: 2.791
[#2773727] 10.05.19 07:54 · odgovor na: kixs (#2773705)
Odgovori   +    2
Sem razmišljal tudi o tem. Po moje ne. Je riziko napake sistema pri 100 km/h bistveno večji kot pa pri hitrostih do 60 km/h.

Ljudje najprej pomislijo na lastno varnost in varnost sovoznikov (svojcev), zaupali pa bodo e-sistemu, da jih v mestu vozi varno.

Proizvajalci vozil bodo morali biti orenk zavarovani za primer nesreč v mestih, ki jih povzroči avtopilot oz. vsakovrstnih nesreč, če je odpovedal avtopilot, ki ga je voznik pustil vžganega na hitri cesti. To je logika, sicer bo kupcem odsvetovan nakup.
In proizvajalci vozil bodo pravno na meji kazenskega, če bodo množične napake v avtopilotnem sistemu vozil.

Problem bodo na začetku visoke premije zavarovalnic, zato predvidevam, da bodo proizvajalci vozil najprej ponudili možnost delovanja sistema do 50 km/h, tako da preverijo, kako se celoten sistem, IT in pravni vidiki, obnesejo.

Preden nas bo avtopilot množično vsepovsod vozil, bo še preteklo časa in črnila. Vsaj za pravnike specialiste dela ne bo zmanjkalo. Kot tudi, jasno, za IT-jevce.
MarijanMacek sporočil: 2.098
[#2773742] 10.05.19 08:52 · odgovor na: FIN-379669 (#2773727)
Odgovori   +    0
[]
Sem razmišljal tudi o tem. Po moje ne. Je riziko napake sistema pri 100 km/h bistveno večji kot pa pri hitrostih do 60 km/h.

Ljudje najprej pomislijo na lastno varnost in varnost sovoznikov (svojcev), zaupali pa bodo e-sistemu, da jih v mestu vozi varno.
Seveda, ljudje najprej pomislijo na svojo rit. Niso nekoč kar tako dejali, da bi bilo najboljše sredstvo za povečanje varnosti sulica namesto varnostne vreče na volanu. Je že res, da je vsaka nesreča nad kakšnih 60 km/h nevarna za šoferja in potnike, in seveda stranske udeležence z bolj ali manj enako stopnjo zaščite, toda v naselejnih krajih je nebroj nepredvidljivih situacij nezaznavnih za neke senzorje. Dober šofer tako rekoč "bere misli" ostalih udeležencev, predvsem v naselju. Tako "branje" me je že dvakrat rešilo pred težavami, saj sem začel zavirati še preden je bilo (za senzor) zaznati nevarnost pešca. No, roko na srce, tudi meni je že vsaj enkrat koristilo.
kzupanc sporočil: 8.152
[#2773812] 10.05.19 13:10 · odgovor na: MarijanMacek (#2773742)
Odgovori   +    0
[MarijanMacek]
> []
> Sem razmišljal tudi o tem. Po moje ne. Je riziko napake sistema pri 100 km/h bistveno večji kot pa pri hitrostih do 60 km/h.

>
> Ljudje najprej pomislijo na lastno varnost in varnost sovoznikov (svojcev), zaupali pa bodo e-sistemu, da jih v mestu vozi varno.

Seveda, ljudje najprej pomislijo na svojo rit. Niso nekoč kar tako dejali, da bi bilo najboljše sredstvo za povečanje varnosti sulica namesto varnostne vreče na volanu. Je že res, da je vsaka nesreča nad kakšnih 60 km/h nevarna za šoferja in potnike, in seveda stranske udeležence z bolj ali manj enako stopnjo zaščite, toda v naselejnih krajih je nebroj nepredvidljivih situacij nezaznavnih za neke senzorje. Dober šofer tako rekoč "bere misli" ostalih udeležencev, predvsem v naselju. Tako "branje" me je že dvakrat rešilo pred težavami, saj sem začel zavirati še preden je bilo (za senzor) zaznati nevarnost pešca. No, roko na srce, tudi meni je že vsaj enkrat koristilo.
Dilem je veliko. Ampak prava AI bo v neki prihodnosti najbrž tudi vnaprej predvidela možna ravnanja ostalih udeležencev, verjetnost, da se nenadoma pojavi nekdo ali nekaj izza vogala itd. Seveda pa ne prihodnje leto ali čez nekaj let. Vedno pa bo morala biti na prvem mestu varnost potnika. Tudi ostali udeleženci bodo imeli svojo varnost na prvem mestu, kajne?
Endimion sporočil: 6.881
[#2773829] 10.05.19 13:59 · odgovor na: kren (#2773715)
Odgovori   +    0
že že.. ampak upaš napovedat ta moment?
MarijanMacek sporočil: 2.098
[#2773835] 10.05.19 14:13 · odgovor na: kzupanc (#2773812)
Odgovori   +    0
[kzupanc]
> [MarijanMacek]
> > []
Dilem je veliko. Ampak prava AI bo v neki prihodnosti najbrž tudi vnaprej predvidela možna ravnanja ostalih udeležencev, verjetnost, da se nenadoma pojavi nekdo ali nekaj izza vogala itd. Seveda pa ne prihodnje leto ali čez nekaj let. Vedno pa bo morala biti na prvem mestu varnost potnika. Tudi ostali udeleženci bodo imeli svojo varnost na prvem mestu, kajne?
In smo pri dilemi, ki je bolj moralne kot tehnične narave, ti si sicer problem "rešil" elegantno, najprej potniki na prvem mestu, naslednjič pa še ostali udeleženci. Kdo je torej na prvem mestu. Bolj verjetno je pa varnost vseh udeležencev na prvem mestu....
kren sporočil: 1.242
[#2773843] 10.05.19 14:55 · odgovor na: Endimion (#2773829)
Odgovori   +    0
[Endimion]
že že.. ampak upaš napovedat ta moment?
Ne, ker je to odvisno od razpoloženja investitorjev. A se ti upaš napovedovat poslovne dogodke na podlagi bodočega razpoloženja investitorjev?
comteo sporočil: 27
[#2773855] 10.05.19 16:07
Odgovori   +    12
Musk je rekel, da je možno narediti uporabno banko preko interneta, pa so strokovnjaki govorili, da je to nemogoče. Naredil je PayPal. Strokovnjaki in avto industrija so govorili, da je nemogče narediti uporabno električno vozilo, pa je tudi to naredil. Brez Tesla vozil bi vsi drugi še čakali in taktizirali. Človek vozi tovor v vesolje (SpaceX) in vrača rakete nazaj za ponovno uporabo, razvija poceni vlak, ki gre 800 km na uro z malo porabo energije (Hyperloop), razvili so tudi strešno opeko, ki proizvaja elektriko..Ima največjo mrežo najhitrejših polnilnic za EV po celem svetu... Ima največjo tovarno baterij. Res ni na mestu podcenjujoč ton, ki mu ga "konkurenti" oziroma gubitniki v novi ekonomiji, poskušajo prilepiti v javnosti. ... Marsikaj, kar je bilo ocenjeno za "nemogoče" je naredil. Očitno ga najbolj motovivira, ko pravijo, da je nemogoče.
comteo sporočil: 27
[#2773856] 10.05.19 16:09 · odgovor na: FIN-379669 (#2773688)
Odgovori   +    2
Ker je ravno človek šibek člen in odgovoren za tisoče nesreč in mrtvih se mi bolj zdi, da bo do 51 vozil lahko človek, naprej pa izključno in samo mašina. Človek bo zelo kmalu mogel na strehi imeti rotirajočo luč . glej ga - nevarnost na cesti..... Samodejni voznik je vedno koncentriran, ni utrujen, ni pijen... vidi dlje in reagira hitreje.
comteo sporočil: 27
[#2773858] 10.05.19 16:17 · odgovor na: MarijanMacek (#2773835)
Odgovori   +    2
[MarijanMacek]
> [kzupanc]
> > [MarijanMacek]
> > > []

> Dilem je veliko. Ampak prava AI bo v neki prihodnosti najbrž tudi vnaprej predvidela možna ravnanja ostalih udeležencev, verjetnost, da se nenadoma pojavi nekdo ali nekaj izza vogala itd. Seveda pa ne prihodnje leto ali čez nekaj let. Vedno pa bo morala biti na prvem mestu varnost potnika. Tudi ostali udeleženci bodo imeli svojo varnost na prvem mestu, kajne?

In smo pri dilemi, ki je bolj moralne kot tehnične narave, ti si sicer problem "rešil" elegantno, najprej potniki na prvem mestu, naslednjič pa še ostali udeleženci. Kdo je torej na prvem mestu. Bolj verjetno je pa varnost vseh udeležencev na prvem mestu....
Na katerem mestu je zdaj varnost, ko vozniki vozijo utrujeni, vinjeni, s preveliko hitrostjo... in ko v EU letno umre 11.500 ljudi v prometnih nesrečah? Avtomatski pilot pridev v težave edino, ko se sreča z "nepredvidljivim" človekom-voznikom. Drugače vedno lahko reagira hitreje, varneje in bolj zanesljivo. Vozila z avtopiloti bodo lažja (manjša poraba, ker ne bo treba zaščite, airbagov)... imela bodo manjše zavore (ker ne bo predvidevanj, da voziš kot idiot in je treba hitro zavret)... manjšo stabilnost v ovinkih (ker bodo vedno optimalo odpeljala ovinek glede na svoje možnosti... posledično veliko cenejša.
matryx sporočil: 6
[#2773864] 10.05.19 16:47 · odgovor na: jurijjurij (#2773689)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: matryx 10.05.2019 16:47
Več kot očitno finančniki zelo malo veste o Musku. Pravzprav nič.
BlazVo sporočil: 2.468
[#2773868] 10.05.19 17:34 · odgovor na: comteo (#2773855)
Odgovori   +    3
Lepo povedano, ampak z zaplankanimi idioti na tem forumu je škoda izgubljati čas.
MarijanMacek sporočil: 2.098
[#2773903] 10.05.19 22:07 · odgovor na: comteo (#2773858)
Odgovori   +    0
[comteo]
> [MarijanMacek]
> > [kzupanc]
> > > [MarijanMacek]
> > > > []
>
> > Dilem je veliko. Ampak prava AI bo v neki prihodnosti najbrž tudi vnaprej predvidela možna ravnanja ostalih udeležencev, verjetnost, da se nenadoma pojavi nekdo ali nekaj izza vogala itd. Seveda pa ne prihodnje leto ali čez nekaj let. Vedno pa bo morala biti na prvem mestu varnost potnika. Tudi ostali udeleženci bodo imeli svojo varnost na prvem mestu, kajne?
>
> In smo pri dilemi, ki je bolj moralne kot tehnične narave, ti si sicer problem "rešil" elegantno, najprej potniki na prvem mestu, naslednjič pa še ostali udeleženci. Kdo je torej na prvem mestu. Bolj verjetno je pa varnost vseh udeležencev na prvem mestu....

Na katerem mestu je zdaj varnost, ko vozniki vozijo utrujeni, vinjeni, s preveliko hitrostjo... in ko v EU letno umre 11.500 ljudi v prometnih nesrečah? Avtomatski pilot pridev v težave edino, ko se sreča z "nepredvidljivim" človekom-voznikom. Drugače vedno lahko reagira hitreje, varneje in bolj zanesljivo. Vozila z avtopiloti bodo lažja (manjša poraba, ker ne bo treba zaščite, airbagov)... imela bodo manjše zavore (ker ne bo predvidevanj, da voziš kot idiot in je treba hitro zavret)... manjšo stabilnost v ovinkih (ker bodo vedno optimalo odpeljala ovinek glede na svoje možnosti... posledično veliko cenejša.
Govoril sem o povsem drugi dilemi, v naseljenih krajih po Evropi je cel kup udeležencev, ki niso vozniki, od majhnih otrok do dementnih stračkov. In večina konfliktov že sedaj nastaja med temi, recimo stranskimi udeleženci v nesrečah in avtomobili. Kako bo avtopilot na osnovi mimike obraza recimo, ali očesnega kontakta, če jih pa nima, ocenil namene teh šibkejših udeležencev v prometu. In bilo je že nekaj razvpitih primerov nesreč samovozečega vozila s kakšnim od teh stranskih udeležencev. To, da bodo vozila znala med seboj komunicirati sploh ni neumno, sicer je še kar nekaj časa do končne rešitve, toda več kot polovica konfliktov bo še vedno z neavtonomnimi vozili in osebami. V tem je problem.
Še v tirnem prometu, ki je s stališča avtomatizacije precej manj zahteven, takorekoč še vedno ni osebnega prometa izven ločenih omrežij metrojev z avtonomno vožnjo brez voznika. Tudi na določenih tovornih progah imajo avtonomne vlake, in še vedno imajo prisotnega voznika. Tudi v letaltvu vozi letalo že dolgo z avtopilotom, tudi vzled in pristanek nista več nujno vezana na pilota, pa je še vedno posadka v letalu. Potrebno je malce več zdrave skepse!
jurijjurij sporočil: 4.596
[#2773907] 11.05.19 08:40 · odgovor na: matryx (#2773864)
Odgovori   +    3
[matryx]
Več kot očitno finančniki zelo malo veste o Musku. Pravzprav nič.
No, nas boš pa ti stručkovnjak (na keterem področju že?) razsvetlil, ane? Čakamo!
PyotrNovak sporočil: 2.243
[#2773990] 11.05.19 20:55 · odgovor na: matryx (#2773864)
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: PyotrNovak 11.05.2019 20:56
Skupinska slika njegove skupine prijateljev s fakultete, pove veliko, ce jo zastopis.
Tam je danes zbranega vec denarja, kot je danes vredna Slo. Samo par klicev, pa je denarja dovolj.
Pred ostalimi ima po ocenah 4-6 let tehnoloske prednosti, ki jo se povecuje. Nemci govorijo - Musk DELA.

Audijev Etron trak dela 6 ur dnevno: Ni baterij, NI motorjev. Le KDO bi to pred zacetkom proizvodnje na to pomisli???
Musk ima verikalno integracijo, zato bistveno hitreje uvaja izboljsave.
Kot obicajno je EU poln gobec, kavbojci pa delajo.
TAKO:

Audi revises e-tron production targets downwards - electrive.com
www.electrive.com/.....on-downwar

Apr 23, 2019 - Also, production of Audi's second electric model, the e-tron Sportback, is to be postponed until 2020. ... Audi's battery supply comes from the LG-Chem plant in Poland. ... In Brussels, workers currently only work six hours a day instead of ... 6 Kommentare zu “Audi revises e-tron production targets downwards ...

Saj vem da je US hejterjem tezko pri srcu. But Hey, suck it up!
1126DXSXU sporočil: 215
[#2774042] 12.05.19 10:59
Odgovori   +    0
Tele Muskove spadajo pod tisto "in potem svizec zavije čokolado ".

Nasplošno je softwerom, ki naj bi vse te stvari vodil približno tako, da skoraj vsako noč večji ali manjši delež programov gre nekam v svet in si naloži novo verzijo, ker je imela stara napake..
In ja vsake par dni je dobro resetirat in računalnik in telefon drugače se resetira sam oz. "Se obesi".
In zdaj naj bi mi dali življenja sebe in najbližjih v roke take "tehnologije"?.
Ni govora.
Vse kar je nad parkirnimi hitrostmi je preveč. In kdorkoli se bo posluzeval takih avtov z avtomatiko pri večjih hitrostih naj prej podpiše, da je OSEBNO odgovoren za vse posledice. Da ne bo potem zgovarjanja kako so mislili, pa verjeli, pa ne vedeli, ko bodo mrtvi.
1126DXSXU sporočil: 215
[#2774043] 12.05.19 11:05 · odgovor na: comteo (#2773855)
Odgovori   +    0
[comteo]
Musk je rekel, da je možno narediti uporabno banko preko interneta, pa so strokovnjaki govorili, da je to nemogoče. Naredil je PayPal. Strokovnjaki in avto industrija so govorili, da je nemogče narediti uporabno električno vozilo, pa je tudi to naredil. Brez Tesla vozil bi vsi drugi še čakali in taktizirali. Človek vozi tovor v vesolje (SpaceX) in vrača rakete nazaj za ponovno uporabo, razvija poceni vlak, ki gre 800 km na uro z malo porabo energije (Hyperloop), razvili so tudi strešno opeko, ki proizvaja elektriko..Ima največjo mrežo najhitrejših polnilnic za EV po celem svetu... Ima največjo tovarno baterij. Res ni na mestu podcenjujoč ton, ki mu ga "konkurenti" oziroma gubitniki v novi ekonomiji, poskušajo prilepiti v javnosti. ... Marsikaj, kar je bilo ocenjeno za "nemogoče" je naredil. Očitno ga najbolj motovivira, ko pravijo, da je nemogoče.
Ja Musk ni od muh. Bo pa tudi on tako kot mi ostali napredoval) meje svoje nesposobnosti. :-)
In ta se že kaže v tem, da kjerkoli je potreben industrijski klasičen proces on zarije.
greeny sporočil: 176
[#2774047] 12.05.19 11:19 · odgovor na: 1126DXSXU (#2774042)
Odgovori   +    0
[1126DXSXU]
Tele Muskove spadajo pod tisto "in potem svizec zavije čokolado ".

Nasplošno je softwerom, ki naj bi vse te stvari vodil približno tako, da skoraj vsako noč večji ali manjši delež programov gre nekam v svet in si naloži novo verzijo, ker je imela stara napake..
In ja vsake par dni je dobro resetirat in računalnik in telefon drugače se resetira sam oz. "Se obesi".
Pol pa ali uporabljaš zelo zastarelo tehnologijo ali pa novo konkretno narobe. Meni (in organizaciji, kjer sem zaposlen in v tesnem stiku z IT - cc 9000 zaposlenih) se reseti ne dogajajo
PyotrNovak sporočil: 2.243
[#2774048] 12.05.19 11:23 · odgovor na: 1126DXSXU (#2774043)
Odgovori   +    2
SURE

Tesla is delivering record number of vehicles. That's a relief for Tesla, which increased total production from about 120,000 vehicles in 2017 to 350,000 in 2018. That was enough to report a $312-million profit in the third quarter, according to Tesla's earnings latest report (pdf).

POTROJI proizvodnjo v enem letu. POJMA nima. RES bi rad razumel logiko takih komentarjev.
Verjetno jo ne morem ker je ni.

#saksofonist
frankiex sporočil: 8
[#2774071] 12.05.19 13:08 · odgovor na: PyotrNovak (#2774048)
Odgovori   +    3
Firma se bo kmalu sesula. Pokonci jih drzijo samo drzavne subvencije. Pogled na graf pove vse.

wolfstreet.com/2019/...n-in-cash/

Without those taxpayer-funded pollution credits that Tesla gets from the government and sells to other companies, its loss as automaker and solar-panel company would have been $918 million and its negative cash flow wouldn’t have been a cash drain of $919 million but a cash sinkhole of $1.14 billion
jurijjurij sporočil: 4.596
[#2774092] 12.05.19 16:31 · odgovor na: PyotrNovak (#2774048)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: jurijjurij 12.05.2019 16:43
[PyotrNovak]
SURE

Tesla is delivering record number of vehicles. That's a relief for Tesla, which increased total production from about 120,000 vehicles in 2017 to 350,000 in 2018. That was enough to report a $312-million profit in the third quarter, according to Tesla's earnings latest report (pdf).

POTROJI proizvodnjo v enem letu. POJMA nima. RES bi rad razumel logiko takih komentarjev.
Verjetno jo ne morem ker je ni.

#saksofonist

Šjor Pyotr dej nehaj nabijat nebuloze in si preberi link, ki ti ga je nalimal frankiex (in si zelo, zelo dobro poglej slikico v tistem prispevku) !!!


Posebej zate še enkrat kopija iz tega fankiex-ovega linka:

Without those taxpayer-funded pollution credits that Tesla gets from the government and sells to other companies, its loss as automaker and solar-panel company would have been $918 million and its negative cash flow wouldn’t have been a cash drain of $919 million but a cash sinkhole of $1.14 billion

Tesla calls these taxpayer-funded pollution credits – part of the package of rich corporate welfare programs that Corporate America benefits from in numerous ways – “regulatory credits.”

The sales of these regulatory credits are booked as revenue, so they increase revenues by that amount. Since there are no costs associated with them, they also inflate by that amount gross profits, income from operations, net income, and cash flow. In other words, those taxpayer-funded credits are at the core of Tesla’s business model and flow straight from the top line all the way down to the bottom line.

PS.
Torej Piki česa ne razumeš?
Če prodajaš avtomobile z izgubo je vprašanje pri kateri količini prodanih avtomobilov dosežeš "break even point", ko se rodi dobiček. Vmes lahko, kljub dobrim idejam, tudi crkneš! Ja?
tadejkom sporočil: 105
[#2774100] 12.05.19 18:36 · odgovor na: 1126DXSXU (#2774043)
Odgovori   +    0
Če pomislimo, da je Boeing se zafrknil s programsko opremo pri najbolj stabilnem letalu za prevoz potnikov, ki leti če leta in leta zaradi malce drugačnih motorjev, potem kaj šele lahko pričakujemo od nekega program, ki naj bi bil narejen v letu in pol.
MarijanMacek sporočil: 2.098
[#2774101] 12.05.19 18:36 · odgovor na: PyotrNovak (#2774048)
Odgovori   +    0
Novakov Petrček, recimo kaj pravi Tesla za 1Q 2019, electrek.co/2019/04/...y-numbers/

Here’s Tesla’s press release in full:

Tesla Q1 2019 Vehicle Production & Deliveries

PALO ALTO, Calif., April 03, 2019 (GLOBE NEWSWIRE) — In the first quarter, we produced approximately 77,100 total vehicles, consisting of 62,950 Model 3 and 14,150 Model S and X.

Deliveries were approximately 63,000 vehicles, which was 110% more than the same quarter last year, but 31% less than last quarter. This included approximately 50,900 Model 3 and 12,100 Model S and X.

Due to a massive increase in deliveries in Europe and China, which at times exceeded 5x that of prior peak delivery levels, and many challenges encountered for the first time, we had only delivered half of the entire quarter’s numbers by March 21, ten days before end of quarter. This caused a large number of vehicle deliveries to shift to the second quarter. At the end of the first quarter, approximately 10,600 vehicles were in transit to customers globally.

Because of the lower than expected delivery volumes and several pricing adjustments, we expect Q1 net income to be negatively impacted. Even so, we ended the quarter with sufficient cash on hand.....


Problemi, problemi, problemi, ki jih konvencionalne tovarne v glavnem nimajo.....
Macadamia sporočil: 457
[#2774105] 12.05.19 20:27 · odgovor na: MarijanMacek (#2773835)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: Macadamia 12.05.2019 20:40
Koliko pa je sploh še nesreč ko žoga prileti na cesto? Pomoje večino žrtev izven avta predstavljajo žrtve objestne vožnje skozi križišče, nespoštovanje zebre, preblizu kolesarjev, vzvratne vožnje brez vednosti za dogajanje vza vozilom itd. Pri normalni hitrosti tudi vse žrtve izseljevanja prednosti odpadejo.

Zakaj ste tako obsedeni s totalno kontrolo AI? Kaj če za začetek samo nadzor nad hitrostjo damo AI? Pomoje 98% žrtev odpade že s tem.
frankiex sporočil: 8
[#2774117] 12.05.19 23:37 · odgovor na: MarijanMacek (#2774101)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: frankiex 12.05.2019 23:42
Neprodanih Teslinih avtomobilov je ogromno.

www.latimes.com/busi...story.html


He backs up his assertion with data from IHS Markit, a market research firm, as reported recently in the New York Times: Tesla said it delivered 245,000 cars in 2018. Most were in the United States. But IHS said only 164,000 were registered nationwide.
jezdec666 sporočil: 6.798
[#2774119] 13.05.19 00:23 · odgovor na: MarijanMacek (#2773742)
Odgovori   +    1
Na splošno še ljudje precenjujejo in to velja tudi za šoferje. Nesreče so povečini človeškega izvora. Samovozna vozila bodo drastično pripomogla k varnosti in pocenitvi izdelkov.

Strani: 1 2 3