Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek VW izračunal dejanski ogljični odtis električnega golfa in ga primerjal z dizelskim
Strani: 1
sporočil: 7.967
Ko pa upoštevaš še stroške razgradnje baterij, je ogljični odtis
podoben med e-vozilom in dizlašem.
No, sedaj pa naj se tekma začne, ampak ne bi se čudil, če jo bo sčasoma nekdo tretji (vodikovci?) dobil. (Kugle nimam.)
No, sedaj pa naj se tekma začne, ampak ne bi se čudil, če jo bo sčasoma nekdo tretji (vodikovci?) dobil. (Kugle nimam.)
sporočil: 48.253
Tako. EOD.
Elektricni avti so modna muha. Ni receno da se ne bo prijela, bo pa povzrocala veliko glavobolov z omrezjem, ekoloska pa sploh ni.
Elektricni avti so modna muha. Ni receno da se ne bo prijela, bo pa povzrocala veliko glavobolov z omrezjem, ekoloska pa sploh ni.
sporočil: 6.570
Pa so ti fantje še prisebni ali se jim je že čisto zblodilo?
Na veliko razvijajo električne avte in zaganjajo proizvodnjo 300.000 kosov na leto, hkrati pa se trudijo dokazat, da so za ku***c?
Na veliko razvijajo električne avte in zaganjajo proizvodnjo 300.000 kosov na leto, hkrati pa se trudijo dokazat, da so za ku***c?
sporočil: 933
[jani1974]Na veliko razvijajo in zaganjajo prizovodnjo? Kdo to? VW že ne.
Pa so ti fantje še prisebni ali se jim je že čisto zblodilo?
Na veliko razvijajo električne avte in zaganjajo proizvodnjo 300.000 kosov na leto, hkrati pa se trudijo dokazat, da so za ku***c?
sporočil: 149
Ali bereva isti članek?
Dejansko je e-avto za 15% bolj čist. Pa še to zato, ker je stvar v povojih (pridobivanje surovin je zaenkrat svinjsko. Se pa dela na tem da bo pridobivanje čistejše (podobno kot je bilo pridobivanje premoga v 19. st. neprimerno bolj naporno kot danes) in pa tale stvar upošteva da je večino energije iz fosilnih goriv. Tako da so za e-avto vzeli najbolj črn scenarij (in ga primerjali z dizlom ki usvtari manj CO2 kot bencinar), pa še vedno je bolj čist, kar negira prispevke pametnjakovičev o tem kako zelo so umazani e-avtomobili.
Dodatno je pa še nekaj: ne upošteva se onesnaževanja navadnih avtomobilov (trdni delci, NOx...).
Dejansko me za C02 dost boli k****. Bolj mi gre na živce onesnaženje v mesih, ki vzame kar nekaj let življenja. In že samo to je zame dovolj da sem za elektrifikacijo voznega parka.
Dejansko je e-avto za 15% bolj čist. Pa še to zato, ker je stvar v povojih (pridobivanje surovin je zaenkrat svinjsko. Se pa dela na tem da bo pridobivanje čistejše (podobno kot je bilo pridobivanje premoga v 19. st. neprimerno bolj naporno kot danes) in pa tale stvar upošteva da je večino energije iz fosilnih goriv. Tako da so za e-avto vzeli najbolj črn scenarij (in ga primerjali z dizlom ki usvtari manj CO2 kot bencinar), pa še vedno je bolj čist, kar negira prispevke pametnjakovičev o tem kako zelo so umazani e-avtomobili.
Dodatno je pa še nekaj: ne upošteva se onesnaževanja navadnih avtomobilov (trdni delci, NOx...).
Dejansko me za C02 dost boli k****. Bolj mi gre na živce onesnaženje v mesih, ki vzame kar nekaj let življenja. In že samo to je zame dovolj da sem za elektrifikacijo voznega parka.
sporočil: 21.898
najbolj kljucno je, koliko km prevozis. ce imas pozresneza, pa
prevozis samo 10k, je to precej bolje, kot ce imas varcen avto, pa
naredis 100k.
sporočil: 1.741
[shevchenko]Matr, sem ti moral +stisnit.
najbolj kljucno je, koliko km prevozis. ce imas pozresneza, pa prevozis samo 10k, je to precej bolje, kot ce imas varcen avto, pa naredis 100k.
To povzema vso neumnost obdavčitve (DMV) novih vozil glede na njihov izpust CO2/km.
sporočil: 293
[Domen89]Točno tako. Četudi bi EV imeli 2x večje emisije CO2 nas bodo rešili trdih delcev, NOx, benzenov, monoksida...kateri so posledica prometa z ICE vozili.
Dodatno je pa še nekaj: ne upošteva se onesnaževanja navadnih avtomobilov (trdni delci, NOx...).
Dejansko me za C02 dost boli k****. Bolj mi gre na živce onesnaženje v mesih, ki vzame kar nekaj let življenja. In že samo to je zame dovolj da sem za elektrifikacijo voznega parka.
Ljudje pa smo inovativni in zato bodo inovacije izboljšale tehnologije pridobivanja surovin in inovacije bodo izboljšale sposobnost baterij. Tako EV čez npr. 10-20 let ne bodo nič težji, kot so današnji. Velik % surovin za izdelavo novih vozil in baterij se bo dobilo z recikliranjem starih vozil in baterij. Vse skupaj pa bo povzročilo padec cen novih EV, kateri bodo na takrat celo cenejši od današnjih iCE- kar je, glede na št. sestavnih delov obeh povsem logično. Končni rezultat bo torej, da bomo ob enakih cenah in enakih masah vozil imeli manj svinjarije v zraku.
sporočil: 5.775
Tisti ki je to zagnal, je po mojem mnenju že zmagal. Nemci bodo
(so) žalujoči ostali.
Električarji se smiselni v US, kjer imajo uravnoteženo energetsko politiko.
Nekaterim v DE se že svita, toda ustaviti zeleno zver bo težko. Vprašajte našega profesorčka.
Naslovnica na Der Spielgel pove VSE.
“The Energiewende — the biggest political project since reunification — threatens to fail,” write Der Spiegel’s Frank Dohmen, Alexander Jung, Stefan Schultz, Gerald Traufetter in their a 5,700-word investigative story (the article can be read in English here).
Over the past five years alone, the Energiewende has cost Germany €32 billion ($36 billion) annually, and opposition to renewables is growing in the German countryside.
“The politicians fear citizen resistance” Der Spiegel reports. “There is hardly a wind energy project that is not fought.”
“A large part of the energy used is lost,” the reporters note of a much-hyped hydrogen gas project, “and the efficiency is below 40%... No viable business model can be developed from this.”
Between 2000 and 2019, Germany grew renewables from 7% to 35% of its electricity. And as much of Germany's renewable electricity comes from biomass, which scientists view as polluting and environmentally degrading, as from solar.
Of the 7,700 new kilometers of transmission lines needed, only 8% have been built, while large-scale electricity storage remains inefficient and expensive. “A large part of the energy used is lost,” the reporters note of a much-hyped hydrogen gas project, “and the efficiency is below 40%... No viable business model can be developed from this.”
www.forbes.com/sites...870b78ea2b
HALO Profa, KJE je komentar!!!!????
DVAINTRIDESET MILJARD letno prdnejo v zrak!! CCA 8 atomskih. Way to go DE, way to go!!!
Tole je eno zblojeno pleme, ki se mu vsake toliko časa kolektivno utrga do amena.
Električarji se smiselni v US, kjer imajo uravnoteženo energetsko politiko.
Nekaterim v DE se že svita, toda ustaviti zeleno zver bo težko. Vprašajte našega profesorčka.
Naslovnica na Der Spielgel pove VSE.
“The Energiewende — the biggest political project since reunification — threatens to fail,” write Der Spiegel’s Frank Dohmen, Alexander Jung, Stefan Schultz, Gerald Traufetter in their a 5,700-word investigative story (the article can be read in English here).
Over the past five years alone, the Energiewende has cost Germany €32 billion ($36 billion) annually, and opposition to renewables is growing in the German countryside.
“The politicians fear citizen resistance” Der Spiegel reports. “There is hardly a wind energy project that is not fought.”
“A large part of the energy used is lost,” the reporters note of a much-hyped hydrogen gas project, “and the efficiency is below 40%... No viable business model can be developed from this.”
Between 2000 and 2019, Germany grew renewables from 7% to 35% of its electricity. And as much of Germany's renewable electricity comes from biomass, which scientists view as polluting and environmentally degrading, as from solar.
Of the 7,700 new kilometers of transmission lines needed, only 8% have been built, while large-scale electricity storage remains inefficient and expensive. “A large part of the energy used is lost,” the reporters note of a much-hyped hydrogen gas project, “and the efficiency is below 40%... No viable business model can be developed from this.”
www.forbes.com/sites...870b78ea2b
HALO Profa, KJE je komentar!!!!????
DVAINTRIDESET MILJARD letno prdnejo v zrak!! CCA 8 atomskih. Way to go DE, way to go!!!
Tole je eno zblojeno pleme, ki se mu vsake toliko časa kolektivno utrga do amena.
sporočil: 4.340
[shevchenko]Točno to! Pasivna bajta 500m2 je dosti bolj svinjska, kot nizkoenergetska 100 m2. Subvencionira pa se ...
najbolj kljucno je, koliko km prevozis. ce imas pozresneza, pa prevozis samo 10k, je to precej bolje, kot ce imas varcen avto, pa naredis 100k.
sporočil: 4.340
Odtis izračunan na tri mesta natančno, v izračunu pa kup
predpostavk, ki pod vprašaj postavljajo veljavnost prve števke.
sporočil: 6.570
[cman]www.heise.de/newstic...23448.html
> [jani1974]
> Pa so ti fantje še prisebni ali se jim je že čisto zblodilo?
> Na veliko razvijajo električne avte in zaganjajo proizvodnjo 300.000 kosov na leto, hkrati pa se trudijo dokazat, da so za ku***c?
Na veliko razvijajo in zaganjajo prizovodnjo? Kdo to? VW že ne.
sporočil: 48.253
[Domen89]Tvoj auspuh je v sostanju potem, in to sploh ni slovenska posebnost, ampak je tako vsepovsod razen na norveskem. Elektricni avti gredo skupaj samo z obseznimi investicijami v nuklearke ter seveda temu ustrezne prenosne poti.
Dejansko me za C02 dost boli k****. Bolj mi gre na živce onesnaženje v mesih, ki vzame kar nekaj let življenja. In že samo to je zame dovolj da sem za elektrifikacijo voznega parka.
sporočil: 933
[jani1974]Tovarna baterij pa raste kje? Sorry tole je zame pesek v oči. Mid range model naj bi imel 62kwh baterijo, to letno pomeni 20GWh baterij.
www.heise.de/newstic...23448.html
Gigafactory 1 je trenutno na ~23GWh letno, začetek projekta pa je bil 2014...
sporočil: 11.068
[]Ti si šaljivec, kakšen dokaz še potebuješ, da boš verjel? Kot da je VW pozabil, kaj predstavla pri iračunu ogljičnega odtisa razgradnja baterij.
Ko pa upoštevaš še stroške razgradnje baterij, je ogljični odtis podoben med e-vozilom in dizlašem.
No, sedaj pa naj se tekma začne, ampak ne bi se čudil, če jo bo sčasoma nekdo tretji (vodikovci?) dobil. (Kugle nimam.)
sporočil: 11.068
[bc123a]Ti preveč verjameš genijalcem na tem forumu in kvasiš neumnosti. Mislim glede na ekologijo.
Tako. EOD.
Elektricni avti so modna muha. Ni receno da se ne bo prijela, bo pa povzrocala veliko glavobolov z omrezjem, ekoloska pa sploh ni.
sporočil: 6.570
[cman]europe.autonews.com/...eport-says
> [jani1974]
> www.heise.de/newstic...23448.html
Tovarna baterij pa raste kje? Sorry tole je zame pesek v oči. Mid range model naj bi imel 62kwh baterijo, to letno pomeni 20GWh baterij.
Gigafactory 1 je trenutno na ~23GWh letno, začetek projekta pa je bil 2014...
sporočil: 11.068
Kot da imetniki EV ne bodo polnili vozil na domači vtičnici in
nihče ne bo imel na strehi fotovoltaike in shrajevalnika elektrike
v lastni hiši.
sporočil: 149
Zadnja sprememba: anon-181718 08.05.2019 14:52
Glede CO2? Ne. CO2 diesla je izmerjen na "sponki", CO2 BEV je pa ponavadi računski, kjer proponenti vedno goljufajo tako, da v izračunu polnejo avto s "povprečno" sestavo virov elektrike. BEV se pretežno ponijo ponoči, kjer obnovljivci skoraj v celoti odpadejo. BEV so na kolem in plin. Če to upoštevaš je diesel boljši brez upoštevanja CO2 pri izdelavi avta.Torej prva teza je da goljufajo. Potem apriori ne verjameš zapisanemu in trdiš "po svoje". Si bolj pameten od njih... Se pravi pri dizlu niso nič goljufali, ker so vzelo porabo 3,7l/100km, pri EV pa itak goljufajo povsod (neka tvoja povprešna sestava itd.)... Malo trhla predpostavka.
Drugo pa: trdiš da se EV polnijo ponoči. OK. Recimo da se (zavoljo debate). In da je tista energija res na fosilno gorivo. Ampak to ta razsikava ITAK UPOŠTEVA! Si sploh prebral članek?
Se pravi tvoj prvi del posta je Bullshit. Najprej ne verjameš, nato pa na podlagi napačnih predpostavk potegneš črto. Boš moral malo bolje argumentirati...
V bistvu ti ga onesnaževanje kar nekaj let da.Tole sploh ne bom komentiral, ker je na nivoju OŠ. Se pravi po tvoje onesnaževanje podaljšuje življensko dobo, trdni delci prihajajo iz gum in pa Janša je kriv za strelski pohod v ZDA...
Takole poračunajva: natur brez onesnaževanja je življensko pričakovanje 35 let (toliko je naravna življ. doba homo sapiensa).
Z onesnaževanjem je tvoje pričakovanje preko 70 let.
Kje je tu skrajšanje?
Poteg tega pa BEV odpravijo le NOx. Vse drugo ostane ali pa je slabše. Večina prahu avtov je prah, ki ga dvigujejo gume (gledamo sodobne EUR6 avte s protiprašnimi filtri). CO2 je pri BEV slabši, če država ni Norveška, Švedska ali Francija.
sporočil: 2.117
[]Že danes Toyotini hibridi izenačijo to spodnjo mejo. Tusi sicer mislim, da vsaj bližnja prihodnost ni povsem električna, ampak kombinacija, upoštevam tudi vodik. Ali pa atomske centrale, bolj dolgoročno pa fisijske. Da ne zaidem v fantazije, ker se naftne družbe ne bodo odpovedale zaslužkom v korist kake cenejše splošno dostopnejše oblike energije in tehnologije.
Ko pa upoštevaš še stroške razgradnje baterij, je ogljični odtis podoben med e-vozilom in dizlašem.
No, sedaj pa naj se tekma začne, ampak ne bi se čudil, če jo bo sčasoma nekdo tretji (vodikovci?) dobil. (Kugle nimam.)
sporočil: 48.253
[vrac]Kot da ti ne bi razumel da je vecina elektricnih prikljuckov v Sloveniji neprimernih za sorazmerno hitro polnjenje elektricnih avtov. Kaj sele distribucijsko omrezje, to je neprimerno ze za pocasno polnjenje.
Kot da imetniki EV ne bodo polnili vozil na domači vtičnici in nihče ne bo imel na strehi fotovoltaike in shrajevalnika elektrike v lastni hiši.
Strani: 1