4 ure
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
4 ure
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
4 ure
Najbolj brani članki danes
5 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
6 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
7 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
7 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
7 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
7 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
8 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
8 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
8 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
8 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
8 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
9 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
9 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
10 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
11 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
11 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
11 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-447401 sporočil: 293
[Domen89]

Dodatno je pa še nekaj: ne upošteva se onesnaževanja navadnih avtomobilov (trdni delci, NOx...).
Dejansko me za C02 dost boli k****. Bolj mi gre na živce onesnaženje v mesih, ki vzame kar nekaj let življenja. In že samo to je zame dovolj da sem za elektrifikacijo voznega parka.
Točno tako. Četudi bi EV imeli 2x večje emisije CO2 nas bodo rešili trdih delcev, NOx, benzenov, monoksida...kateri so posledica prometa z ICE vozili.
Ljudje pa smo inovativni in zato bodo inovacije izboljšale tehnologije pridobivanja surovin in inovacije bodo izboljšale sposobnost baterij. Tako EV čez npr. 10-20 let ne bodo nič težji, kot so današnji. Velik % surovin za izdelavo novih vozil in baterij se bo dobilo z recikliranjem starih vozil in baterij. Vse skupaj pa bo povzročilo padec cen novih EV, kateri bodo na takrat celo cenejši od današnjih iCE- kar je, glede na št. sestavnih delov obeh povsem logično. Končni rezultat bo torej, da bomo ob enakih cenah in enakih masah vozil imeli manj svinjarije v zraku.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen