Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-204390 sporočil: 13.528
[]
Preboj so naredili že Japonci, ker ne bi si zastavili cilja, da je njihovo vsako drugo vozilo čez 10 ali 15 let na vodikove celice.

Verjetno so tudi Japonci ena tesla. (Oziroma so preračunali, da bodo litijjonskim baterijam konkurenčnejše vodikove gorivne celice - vsaj za njih in njihovo industrijo.)

Sedaj je pa tudi Bosch prišel do tega sklepa - seveda pa je dobil zeleno luč naftno plinske industrije, da je to prava pot.

(Pumpe bo lažje predelati v zalogovnike utekočinjenega vodika kot pa zgolj v dobavitelje - prenositelje elektrike... no e-pumpe bodo tam še vedno.)

Diverziteta bo ostala, tako da ni skrbi niti za "vodikovce" niti "elektrikaše", niti "LPG-jevce".

Računam, da bo imel vodikov pogon poglavitno vlogo v avtondustriji naslednjih 80 let, ker tako tudi paše sedanji naftno-plinski industriji.

Mogoče se pa motim... kdo ve, kugle nimam. We'll see.
Dvomim v vodik. Namreč zelo uhajajoč plin (zelo težko preprečiš uhajanje) in v spoju s kisikom (ki ga je povsod dosti) postane pokalni plin. Morda so v gorivnih celicah rešili ta problem tako da so vodik nekako vezali v neko spojino (nisem šel študirat tehnikalije) ampak vseeno, nekje bo treba ta proces izvajat, tam bo nevarno področje.
Sploh pa je proizvodnja vodika hudičevo drag proces, a na to ni nihče pomislil ?

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2772889

Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 7.967
Tudi proizvodnja bencina je bila na začetku draga, tudi elektrika se bo dražila... ko pa pomisliš, koliko je virov za izolacijo vodika (praktično neskončno)... po moje obstoječih rafinerij ne bo težko predelati ali postaviti nove obrate.

Po moje je to že rešeno. Na varnosti pogona (ja, vodik je z več vidikov nevaren plin) se bo še delalo, vendar so po moje že daleč tudi s proučevanjem razmerja metalhidridi-teža rezervoarja-kontrolirana izstopna izparilnost vodika - itd.. Vse to bistveno zmanjšuje tveganja eksplozije in teže vozila (razmerje teža - poraba pa je itak neka konstanta...).

Kar se tiče kvalitete sten rezervoarja (z vidika varnosti), je po moje to že rešeno. Standardi so že ok.

Strani: 1