Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Zakaj je drugi tir dvakrat dražji od super hitrih evropskih železnic?
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2769390] 12.04.19 08:27 · odgovor na: (# 2769341)
[depersin]Višina gore ni nek nepremagljiv problem. Večji problem je geološka sestava. Kolikor vem so se pod Golico vrtanja s TBM krepko zaustavila zaradi nepredvidenih razmer. In pomisli pod Karavankami še nihče ni prišel na idejo uporabe TBM, predobro vedo zakaj.
> [MarijanMacek]
> Torej je cena vrtanja dvocevnega tunela v Avstriji okoli 160 M€/km. V primeru 2TDK se bodo tudi izvrtali 2 cevni tuneli, opremil se bo pa samo 1, drug bo za evakuacijo.
Pa vrtanje ne bo pod tako visokimi gorami kot v Avstriji. In na koncu, ko bo res prišlo do kakšne nesreče v predoru, bodo ugotovili, da ne morejo iz enega v drug predor.
Iz enega v drugi predor na 2TDK se bo dalo iti v vsakem primeru. Se že delajo dostopne ceste. k vsakemu predoru in noben pameten inženir tunelogradnje ne bo v kraških razmerah uporabil tunelovrta. So delali pri Soških elektrarnah, so kmalu obtičali zaradi nedolžne gline v dolžini recimo 100m, pa ni več navdušenja. Problem je seveda Kras s številnimi presenečenji. In s TBM si lahko hitro občutno ustavljen. Poleg tega se da "ročno" napasti več tunelov hkrati, lahko se jih napade tudi iz različnih strani (glej časovnico v Investicijskem programu, Tabela 49) in se izniči prednost hitrejšega kopanja z omejenim številom TBM naprav.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2769390
Strani: 1
[#2770541] 18.04.19 09:09 · odgovor na: (# 2769390)
[MarijanMacek]Seveda ni nerešljiv problem, je pa normalno, da je dražje in zahtevnejše, kot pri drugem tiru.
Višina gore ni nek nepremagljiv problem.
In pod tako goro, pri dolgem tunelu se lahko zaplete, ker je težje ugotoviti, kaj je spodaj. Tukaj pa ne bi smel biti problem.
Strani: 1