Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-317028 sporočil: 30.415
[Glavni forum] Tema: TV Slovenija: Tešu zelena luč za uvoz premoga
[#2767334] 02.04.19 08:01 · odgovor na: (#2767297)
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: anon-317028 02.04.2019 08:02
[rename]
Ha,ha,ha....pa kako so se zaklinjali in prisegsli (na druga Tita i 7 sekretara skoj), da imajo zadostne kolicine lignita z nadnaravno kurilno vrednostjo....banda vampirska!
...In je tako celotna investicija v TEŠ6 dobila svoj dolgorečen smisel in cilj, ki se mu reče uvoz premoga iz Indonezije ali iz drugih 15.tisoč kilometrov oddaljenih krajev, seveda preko neštetih slovenskih posrednikov, ki ne bodo delovali v Sloveniji, bodo pa na Daljnjem vzhodu ustanovili podjetja z nič kaj slovenskimi nazivi. Če že moramo uvoziti premog zakaj ga ne kupujemo npr. v ukrajinskem Donbasu, Kolubari?

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2767334

Strani: 1

anon-178149 sporočil: 4.311
[FIN-311684]
> [rename]
> Ha,ha,ha....pa kako so se zaklinjali in prisegsli (na druga Tita i 7 sekretara skoj), da imajo zadostne kolicine lignita z nadnaravno kurilno vrednostjo....banda vampirska!

...In je tako celotna investicija v TEŠ6 dobila svoj dolgorečen smisel in cilj, ki se mu reče uvoz premoga iz Indonezije ali iz drugih 15.tisoč kilometrov oddaljenih krajev, seveda preko neštetih slovenskih posrednikov, ki ne bodo delovali v Sloveniji, bodo pa na Daljnjem vzhodu ustanovili podjetja z nič kaj slovenskimi nazivi. Če že moramo uvoziti premog zakaj ga ne kupujemo npr. v ukrajinskem Donbasu, Kolubari?
En sam sila preprosti razlog za prevažanje premoga iz 15.000 km oddaljenih krajev (Avstralija, Južna Afrika, Amerika, Oceanija...) je, in to je cena. Cena prevoza za tono lignita iz Indonezije do Kopra je namreč približno enaka železniškem prevozu iz Kopra do Ljubljane. Sicer se pa iz Kopra največ premoga prevaža v Linz. Prevoz iz Donbasa je na sploh vprašljiv, kraji so nemirni, potreben je prevoz (reka, železnica) do Črnega morja, ladijski prevoz do Kopra in nato po železnici v Šoštanj. Dvakratno prekladanje stvar dodatno podraži, vsaj v Kopru je primerljivo s ceno prevoza do Ljubljane, (vsaj pri kontejnerjih). Možen bi sicer bil prevoz z rečnimi ladjami, toda tu se teža neha pri kakšnih 10.000 tonah in na taki razdalji spet ni konkurenčen. Železniški prevoz je malo verjeten, zaradi različne širine tirov, 1524 mm proga se pa konča nekje južno od Košic pri železarni US, gradnja do Dunaja bo pa še dolga. Iz Kolubare (ali Bosne) je pa po železnici 4x dalje kot iz Kp do Ljubljane, temu primerna cena. tako ostane samo črni premog iz Poljske, glede na kurilno vrednost bi prenesel prevoz iz Poljske, vprašanje, koliko ga pa zaradi konstrukcije kotla smejo mešati z lignitom.

Strani: 1