1 ura
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
1 ura
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
2 uri
Najbolj brani članki danes
3 ure
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi
4 ure
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
4 ure
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
4 ure
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
4 ure
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
5 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
5 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
6 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
6 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
6 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
6 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
6 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
7 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
8 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
8 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
8 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
9 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[FIN-311684]
> [rename]
> Ha,ha,ha....pa kako so se zaklinjali in prisegsli (na druga Tita i 7 sekretara skoj), da imajo zadostne kolicine lignita z nadnaravno kurilno vrednostjo....banda vampirska!

...In je tako celotna investicija v TEŠ6 dobila svoj dolgorečen smisel in cilj, ki se mu reče uvoz premoga iz Indonezije ali iz drugih 15.tisoč kilometrov oddaljenih krajev, seveda preko neštetih slovenskih posrednikov, ki ne bodo delovali v Sloveniji, bodo pa na Daljnjem vzhodu ustanovili podjetja z nič kaj slovenskimi nazivi. Če že moramo uvoziti premog zakaj ga ne kupujemo npr. v ukrajinskem Donbasu, Kolubari?
En sam sila preprosti razlog za prevažanje premoga iz 15.000 km oddaljenih krajev (Avstralija, Južna Afrika, Amerika, Oceanija...) je, in to je cena. Cena prevoza za tono lignita iz Indonezije do Kopra je namreč približno enaka železniškem prevozu iz Kopra do Ljubljane. Sicer se pa iz Kopra največ premoga prevaža v Linz. Prevoz iz Donbasa je na sploh vprašljiv, kraji so nemirni, potreben je prevoz (reka, železnica) do Črnega morja, ladijski prevoz do Kopra in nato po železnici v Šoštanj. Dvakratno prekladanje stvar dodatno podraži, vsaj v Kopru je primerljivo s ceno prevoza do Ljubljane, (vsaj pri kontejnerjih). Možen bi sicer bil prevoz z rečnimi ladjami, toda tu se teža neha pri kakšnih 10.000 tonah in na taki razdalji spet ni konkurenčen. Železniški prevoz je malo verjeten, zaradi različne širine tirov, 1524 mm proga se pa konča nekje južno od Košic pri železarni US, gradnja do Dunaja bo pa še dolga. Iz Kolubare (ali Bosne) je pa po železnici 4x dalje kot iz Kp do Ljubljane, temu primerna cena. tako ostane samo črni premog iz Poljske, glede na kurilno vrednost bi prenesel prevoz iz Poljske, vprašanje, koliko ga pa zaradi konstrukcije kotla smejo mešati z lignitom.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen