Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[ognjenorezilo]
Nujno rabimo še eno študijo, ali sedaj res rabimo ta 2. tir in kaj konkretno se bo prevažalo od Kp. do Divače.
Že sedanji obseg pretovora v LKP je precejšen, lanski 24Mt, kontejnerjev 988.499 TEU, Trst ima naprimer v tem segmentu nekoliko hitrejšo rast, toda v istem času je pretovoril le 626.767 TEU, toda še vedno je LKP pred njim za 50%. In Trst ima približno 2x manj vlakovnih povezav kot Koper.

Kaj če bi terminale v pristanišču dali v upravljanje zalednim državam, da zagotovijo pretovor?
Ne bi bilo neumno, ampak še vedno bi morali izgraditi 2TDK.

Ali lahko rdeči nacionalni interes konkurira globalnim silam?
Kupi si liter črne barve.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2765783

Strani: 1

anon-61428 sporočil: 4.493
[MarijanMacek]
> [ognjenorezilo]
> Nujno rabimo še eno študijo, ali sedaj res rabimo ta 2. tir in kaj konkretno se bo prevažalo od Kp. do Divače.

Že sedanji obseg pretovora v LKP je precejšen, lanski 24Mt, kontejnerjev 988.499 TEU, Trst ima naprimer v tem segmentu nekoliko hitrejšo rast, toda v istem času je pretovoril le 626.767 TEU, toda še vedno je LKP pred njim za 50%. In Trst ima približno 2x manj vlakovnih povezav kot Koper.
To se bo spremenilo z našim zaostajanjem in rastjo Trsta. Konkurirati Italiji je nemogoče sploh ker imamo ostalo infro za drek že sedaj zasiceno kako bomo 750m vlake, D4... Čez nas bo šel tovor nepomemben za čas dostave in v času potrebe bomo obvoz.
>
> Kaj če bi terminale v pristanišču dali v upravljanje zalednim državam, da zagotovijo pretovor?

Ne bi bilo neumno, ampak še vedno bi morali izgraditi 2TDK.
2tdk bo prinesel več težav kot rešitev saj bo nov problem Divača Ljubljana skozi mesto mimo zasavskih ovinkov in dalje. Ne bo potrlo 230 vlakov kolikor bo 2tdk ni šans.
>
> Ali lahko rdeči nacionalni interes konkurira globalnim silam?

Kupi si liter črne barve.
Morali boste vlit skupaj drugače smo adijo.
FjodorKirilovic sporočil: 975
[MarijanMacek]
> [ognjenorezilo]
> Nujno rabimo še eno študijo, ali sedaj res rabimo ta 2. tir in kaj konkretno se bo prevažalo od Kp. do Divače.

Že sedanji obseg pretovora v LKP je precejšen, lanski 24Mt, kontejnerjev 988.499 TEU, Trst ima naprimer v tem segmentu nekoliko hitrejšo rast, toda v istem času je pretovoril le 626.767 TEU, toda še vedno je LKP pred njim za 50%. In Trst ima približno 2x manj vlakovnih povezav kot Koper.

>
> Kaj če bi terminale v pristanišču dali v upravljanje zalednim državam, da zagotovijo pretovor?

Ne bi bilo neumno, ampak še vedno bi morali izgraditi 2TDK.

>
> Ali lahko rdeči nacionalni interes konkurira globalnim silam?

Kupi si liter črne barve.
Če Luka Koper rabi drugi tir, naj ga plača sama.

Strani: 1