Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Italija in Kitajska podpisali sporazum za 2,5 milijarde evrov
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2765783] 24.03.19 08:15 · odgovor na: (# 2765771)
[ognjenorezilo]Že sedanji obseg pretovora v LKP je precejšen, lanski 24Mt, kontejnerjev 988.499 TEU, Trst ima naprimer v tem segmentu nekoliko hitrejšo rast, toda v istem času je pretovoril le 626.767 TEU, toda še vedno je LKP pred njim za 50%. In Trst ima približno 2x manj vlakovnih povezav kot Koper.
Nujno rabimo še eno študijo, ali sedaj res rabimo ta 2. tir in kaj konkretno se bo prevažalo od Kp. do Divače.
Ne bi bilo neumno, ampak še vedno bi morali izgraditi 2TDK.
Kaj če bi terminale v pristanišču dali v upravljanje zalednim državam, da zagotovijo pretovor?
Kupi si liter črne barve.
Ali lahko rdeči nacionalni interes konkurira globalnim silam?
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2765783
Strani: 1
[#2765797] 24.03.19 10:10 · odgovor na: (# 2765783)
[MarijanMacek]To se bo spremenilo z našim zaostajanjem in rastjo Trsta. Konkurirati Italiji je nemogoče sploh ker imamo ostalo infro za drek že sedaj zasiceno kako bomo 750m vlake, D4... Čez nas bo šel tovor nepomemben za čas dostave in v času potrebe bomo obvoz.
> [ognjenorezilo]
> Nujno rabimo še eno študijo, ali sedaj res rabimo ta 2. tir in kaj konkretno se bo prevažalo od Kp. do Divače.
Že sedanji obseg pretovora v LKP je precejšen, lanski 24Mt, kontejnerjev 988.499 TEU, Trst ima naprimer v tem segmentu nekoliko hitrejšo rast, toda v istem času je pretovoril le 626.767 TEU, toda še vedno je LKP pred njim za 50%. In Trst ima približno 2x manj vlakovnih povezav kot Koper.
>2tdk bo prinesel več težav kot rešitev saj bo nov problem Divača Ljubljana skozi mesto mimo zasavskih ovinkov in dalje. Ne bo potrlo 230 vlakov kolikor bo 2tdk ni šans.
> Kaj če bi terminale v pristanišču dali v upravljanje zalednim državam, da zagotovijo pretovor?
Ne bi bilo neumno, ampak še vedno bi morali izgraditi 2TDK.
>Morali boste vlit skupaj drugače smo adijo.
> Ali lahko rdeči nacionalni interes konkurira globalnim silam?
Kupi si liter črne barve.
[#2765828] 24.03.19 18:10 · odgovor na: (# 2765783)
[MarijanMacek]Če Luka Koper rabi drugi tir, naj ga plača sama.
> [ognjenorezilo]
> Nujno rabimo še eno študijo, ali sedaj res rabimo ta 2. tir in kaj konkretno se bo prevažalo od Kp. do Divače.
Že sedanji obseg pretovora v LKP je precejšen, lanski 24Mt, kontejnerjev 988.499 TEU, Trst ima naprimer v tem segmentu nekoliko hitrejšo rast, toda v istem času je pretovoril le 626.767 TEU, toda še vedno je LKP pred njim za 50%. In Trst ima približno 2x manj vlakovnih povezav kot Koper.
>
> Kaj če bi terminale v pristanišču dali v upravljanje zalednim državam, da zagotovijo pretovor?
Ne bi bilo neumno, ampak še vedno bi morali izgraditi 2TDK.
>
> Ali lahko rdeči nacionalni interes konkurira globalnim silam?
Kupi si liter črne barve.
Strani: 1