Strani: 1 2

FIN-311684 sporočil: 17.711
[#2765755] 23.03.19 19:57
Odgovori   +    5
Zgodba se počasi zaključuje. Trump je izgubil boj za prepoved projekta Severni tok 2, izgubil je s Huawei 5G, Evropa končno postaja Evropa in sledi svoje evropske interese, ki so vsklajeni s kitajskim 5G. Kaj lahko Amerika ponudi Evropi? Le vojno z Rusi, ki je niti Rusi ne želijo.
sopranos sporočil: 9.261
[#2765757] 23.03.19 20:29 · odgovor na: FIN-311684 (#2765755)
Odgovori   +    16
[FIN-311684]
Zgodba se počasi zaključuje. Trump je izgubil boj za prepoved projekta Severni tok 2, izgubil je s Huawei 5G, Evropa končno postaja Evropa in sledi svoje evropske interese, ki so vsklajeni s kitajskim 5G. Kaj lahko Amerika ponudi Evropi? Le vojno z Rusi, ki je niti Rusi ne želijo.
Daj se malo umiri. Kitajci so 10x slabši in nevarnejši od Američanov.

Evropa se mora paziti tako Američanov kot tudi Kitajcev.

In v tem trenutnu jaz ne vidim nobene resne strategije Evrope, da bi si zagotovila neodvisno pozicijo v svetu. Nacionalisti pa so v resnici najbolj nevarni prav lastnim državam.

Italijani so idioti ker mislijo, da jih bo Liga ali gibanje 5 zvezd rešilo. Iti v takšno sodelovanje s Kitajsko, pa bo Italijo naredilo samo še bolj revno in nepomembno.
153 sporočil: 7.178
[#2765758] 23.03.19 20:45
Odgovori   +    7
Kitajci so veliki mojstri za najti mehke točke,
na modrem planetu pospešeno zbirajo točke.

Sodražan
PyotrNovak sporočil: 2.027
[#2765769] 24.03.19 01:47 · odgovor na: FIN-311684 (#2765755)
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: PyotrNovak 24.03.2019 01:49
DEPERSIN!! TAKOJ

China Is Doing The Same Things To Sri Lanka That Great Britain Did ...
www.forbes.com/.../c...britain-di

Jun 28, 2018 - China is turning Sri Lanka into a modern day “semi-colony,” the same way Great Britain and Portugal turned south China into their own ...

What Is China Doing To Pakistan? The Same Thing It Did To Sri Lanka
www.forbes.com/.../w...-did-to-sr

Apr 15, 2018 - One day, China will turn Pakistan into its own “semi-colony,” as it did recently with Sri Lanka. China has been nice to Pakistan, on the surface ...

Sri Lanka, Struggling With Debt, Hands a Major Port to China - The ...
www.nytimes.com/2017...-port.html
Dec 12, 2017 - NEW DELHI — Struggling to pay its debt to Chinese firms, the nation of Sri Lanka formally handed over the strategic port of Hambantota to ...

Kitajci so prekmalu pokazali svojo barvo.

SAMO da je nekaj proti US pa imaš srečen dan.

Finland is investigating Nokia phones sending data to China - Engadget
www.engadget.com/201...ata-china/

2 days ago - Finland's data protection watchdog is investigating Nokia owner HMD over claims its mobiles sent data to Chinese servers. The probe follows a report by Norway's public broadcaster NRK in which it claimed to have proof that Nokia phones are transmitting sensitive information to ..
ognjenorezilo sporočil: 1.931
[#2765771] 24.03.19 04:10
Odgovori   +    9
Nujno rabimo še eno študijo, ali sedaj res rabimo ta 2. tir in kaj konkretno se bo prevažalo od Kp. do Divače.

Kaj če bi terminale v pristanišču dali v upravljanje zalednim državam, da zagotovijo pretovor?

Ali lahko rdeči nacionalni interes konkurira globalnim silam?
Macadamia sporočil: 366
[#2765774] 24.03.19 04:18 · odgovor na: ognjenorezilo (#2765771)
Odgovori   +    4
Mogoče bi lahko konkuriral. Pa je debil Janša s svojimi nastavljenimi kriminalci ogrozil in Zavrl razvoj Luke in logistike v Kp za 10 let...
ognjenorezilo sporočil: 1.931
[#2765775] 24.03.19 05:44 · odgovor na: Macadamia (#2765774)
Odgovori   +    4
FIN-311684 sporočil: 17.711
[#2765776] 24.03.19 06:06 · odgovor na: sopranos (#2765757)
Odgovori   +    2
[sopranos]
> [FIN-311684]
> Zgodba se počasi zaključuje. Trump je izgubil boj za prepoved projekta Severni tok 2, izgubil je s Huawei 5G, Evropa končno postaja Evropa in sledi svoje evropske interese, ki so vsklajeni s kitajskim 5G. Kaj lahko Amerika ponudi Evropi? Le vojno z Rusi, ki je niti Rusi ne želijo.

Daj se malo umiri. Kitajci so 10x slabši in nevarnejši od Američanov.

Evropa se mora paziti tako Američanov kot tudi Kitajcev.
Evropa bi morala biti center sveta in si sama izbirati zaveznike, ni pa potrebno, da bi kogar koli sledila, še manj pa ji treba, da bi bila tarča ruskih raket v nesmiselni vojni, ki jo seveda ne spodbujajo Kitajci in je v tem je ključna razlika med Kitajsko in ZDA, kar bi nas moralo skrbeti ali vsaj mene skrbi.

Prej sem omenil Trumpa, ki zagotovo ne vleče dobre poteze. Kdo se še spomni njegovih prvih carin na jeklo in aluminij? Kaj so Američani pridobili z njimi? Le 200 novih delovnih mest, delavci v tem sektorju so dobili za 30% višje plače, cene jekla so porasle, uporabniki jekla in aluminija imajo miliardne izgube, Ford, General Motors in Harley Davidson imajo dodatne stroške in želijo zapreti tovarne, če bo Trump uvedel še carine na avte bodo ti dražji za 10%-15%, kar ameriškim volivcem ne bo všeč...
jani1974 sporočil: 3.464
[#2765777] 24.03.19 07:22 · odgovor na: PyotrNovak (#2765769)
Odgovori   +    3
[PyotrNovak]
DEPERSIN!! TAKOJ

China Is Doing The Same Things To Sri Lanka That Great Britain Did ...
www.forbes.com/.../c...britain-di

Jun 28, 2018 - China is turning Sri Lanka into a modern day “semi-colony,” the same way Great Britain and Portugal turned south China into their own ...

What Is China Doing To Pakistan? The Same Thing It Did To Sri Lanka
www.forbes.com/.../w...-did-to-sr

Apr 15, 2018 - One day, China will turn Pakistan into its own “semi-colony,” as it did recently with Sri Lanka. China has been nice to Pakistan, on the surface ...

Kitajci so prekmalu pokazali svojo barvo.
To je čisto enak postopek, kot ga je stari del EU uporabil proti novim članicam.
MarijanMacek sporočil: 2.023
[#2765783] 24.03.19 08:15 · odgovor na: ognjenorezilo (#2765771)
Odgovori   +    4
[ognjenorezilo]
Nujno rabimo še eno študijo, ali sedaj res rabimo ta 2. tir in kaj konkretno se bo prevažalo od Kp. do Divače.
Že sedanji obseg pretovora v LKP je precejšen, lanski 24Mt, kontejnerjev 988.499 TEU, Trst ima naprimer v tem segmentu nekoliko hitrejšo rast, toda v istem času je pretovoril le 626.767 TEU, toda še vedno je LKP pred njim za 50%. In Trst ima približno 2x manj vlakovnih povezav kot Koper.

Kaj če bi terminale v pristanišču dali v upravljanje zalednim državam, da zagotovijo pretovor?
Ne bi bilo neumno, ampak še vedno bi morali izgraditi 2TDK.

Ali lahko rdeči nacionalni interes konkurira globalnim silam?
Kupi si liter črne barve.
FIN-311684 sporočil: 17.711
[#2765787] 24.03.19 08:35 · odgovor na: PyotrNovak (#2765769)
Odgovori   +    0
[PyotrNovak]
DEPERSIN!! TAKOJ

Kitajci so prekmalu pokazali svojo barvo.

SAMO da je nekaj proti US pa imaš srečen dan.
Moraš priznati, da Američani zaradi svojih geopolitičnih iger in gospodarskih interesov črpajo veliko energije Evropi, ki mora vedno in vedno, vse težje in težje vzpostavljati novo ravnovesje, ker Poljska in Balti do popolnosti igrajo ameriško igro. Za ostali del Evrope se ameriške iluzije razblinjajo in jih je Evropa dala na metafizično dieto.
Inside sporočil: 1.470
[#2765797] 24.03.19 10:10 · odgovor na: MarijanMacek (#2765783)
Odgovori   +    0
[MarijanMacek]
> [ognjenorezilo]
> Nujno rabimo še eno študijo, ali sedaj res rabimo ta 2. tir in kaj konkretno se bo prevažalo od Kp. do Divače.

Že sedanji obseg pretovora v LKP je precejšen, lanski 24Mt, kontejnerjev 988.499 TEU, Trst ima naprimer v tem segmentu nekoliko hitrejšo rast, toda v istem času je pretovoril le 626.767 TEU, toda še vedno je LKP pred njim za 50%. In Trst ima približno 2x manj vlakovnih povezav kot Koper.
To se bo spremenilo z našim zaostajanjem in rastjo Trsta. Konkurirati Italiji je nemogoče sploh ker imamo ostalo infro za drek že sedaj zasiceno kako bomo 750m vlake, D4... Čez nas bo šel tovor nepomemben za čas dostave in v času potrebe bomo obvoz.
>
> Kaj če bi terminale v pristanišču dali v upravljanje zalednim državam, da zagotovijo pretovor?

Ne bi bilo neumno, ampak še vedno bi morali izgraditi 2TDK.
2tdk bo prinesel več težav kot rešitev saj bo nov problem Divača Ljubljana skozi mesto mimo zasavskih ovinkov in dalje. Ne bo potrlo 230 vlakov kolikor bo 2tdk ni šans.
>
> Ali lahko rdeči nacionalni interes konkurira globalnim silam?

Kupi si liter črne barve.
Morali boste vlit skupaj drugače smo adijo.
MarijanMacek sporočil: 2.023
[#2765801] 24.03.19 12:13 · odgovor na: Inside (#2765797)
Odgovori   +    1
[Inside]
> [MarijanMacek]
> > [ognjenorezilo]
> > Nujno rabimo še eno študijo, ali sedaj res rabimo ta 2. tir in kaj konkretno se bo prevažalo od Kp. do Divače.
>
> Že sedanji obseg pretovora v LKP je precejšen, lanski 24Mt, kontejnerjev 988.499 TEU, Trst ima naprimer v tem segmentu nekoliko hitrejšo rast, toda v istem času je pretovoril le 626.767 TEU, toda še vedno je LKP pred njim za 50%. In Trst ima približno 2x manj vlakovnih povezav kot Koper.
>

To se bo spremenilo z našim zaostajanjem in rastjo Trsta. Konkurirati Italiji je nemogoče sploh ker imamo ostalo infro za drek že sedaj zasiceno kako bomo 750m vlake, D4... Čez nas bo šel tovor nepomemben za čas dostave in v času potrebe bomo obvoz. Samo za informacijo, kontejenrski vlaki iz Kitajske v Evropo prevažajo na Kitajski strani samo 82 TEU, enako kot na SŽ.
Čez kakšno leto bo ves železniški križ vsaj D3 kategorije, če že en D4, saj ostajata izven kategorije D samo postaja Pragersko in odsek Maribor-Pesnica, na slednejm se že dela, Pragersko začetek del letos. Dolžina 750m bo še vprašljiva, ampak na italijanskem omrežju je prav tako. Na sploh so z italjanskim upravljalcem neprenehne težave v tovornem prometu.

> >
> > Kaj če bi terminale v pristanišču dali v upravljanje zalednim državam, da zagotovijo pretovor?
>
> Ne bi bilo neumno, ampak še vedno bi morali izgraditi 2TDK.
>

2tdk bo prinesel več težav kot rešitev saj bo nov problem Divača Ljubljana skozi mesto mimo zasavskih ovinkov in dalje. Ne bo potrlo 230 vlakov kolikor bo 2tdk ni šans.

Proga skozi Zasavje sploh ni kritična, že dandanes ima največjo zmogljivost v Sloveniji in kljub gostemu potniškemu prometu ni niti blizu zasičenosti. Po podatkih SŽ Infrastrukture, www.slo-zeleznice.si...am-omrezja je kapaciteta 300 vlakov dnevno in 51% izkoriščenost.
> >
> > Ali lahko rdeči nacionalni interes konkurira globalnim silam?
>
> Kupi si liter črne barve.

Morali boste vlit skupaj drugače smo adijo.
To imaš pa prav!
PyotrNovak sporočil: 2.027
[#2765813] 24.03.19 15:44 · odgovor na: FIN-311684 (#2765787)
Odgovori   +    3
SE, samo DEFINITIVNO NE kot ti misliš:
Sharia for France:
www.wnd.com/files/20...france.jpg

Sharia for Netherlands:
www.billionbibles.or...Europe.jpg

In vsak ki je proti temu je v zah EU desni ekstremist, proti kateremu je sprejeto vedno več zakonov.

Vzhodnjake so JEBALI rusi, musliči jih NE bodo in SAMO US so porok tega.
Daj snemi že enkrat svoja nora očala.
FjodorKirilovic sporočil: 59
[#2765828] 24.03.19 18:10 · odgovor na: MarijanMacek (#2765783)
Odgovori   +    0
[MarijanMacek]
> [ognjenorezilo]
> Nujno rabimo še eno študijo, ali sedaj res rabimo ta 2. tir in kaj konkretno se bo prevažalo od Kp. do Divače.

Že sedanji obseg pretovora v LKP je precejšen, lanski 24Mt, kontejnerjev 988.499 TEU, Trst ima naprimer v tem segmentu nekoliko hitrejšo rast, toda v istem času je pretovoril le 626.767 TEU, toda še vedno je LKP pred njim za 50%. In Trst ima približno 2x manj vlakovnih povezav kot Koper.

>
> Kaj če bi terminale v pristanišču dali v upravljanje zalednim državam, da zagotovijo pretovor?

Ne bi bilo neumno, ampak še vedno bi morali izgraditi 2TDK.

>
> Ali lahko rdeči nacionalni interes konkurira globalnim silam?

Kupi si liter črne barve.
Če Luka Koper rabi drugi tir, naj ga plača sama.
jani1974 sporočil: 3.464
[#2765832] 24.03.19 18:18 · odgovor na: FjodorKirilovic (#2765828)
Odgovori   +    3
[FjodorKirilovic]
Če Luka Koper rabi drugi tir, naj ga plača sama.
Kasno stiže Marko na Kosovo...
FIN-311684 sporočil: 17.711
[#2765841] 24.03.19 18:48 · odgovor na: PyotrNovak (#2765813)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: FIN-311684 24.03.2019 19:05
Hakan Samuelsson, predsednik uprave Volvo Cars: Če te ni na Kitajskem, ne obstajaš...www.dnevnik.si/10428...e-obstajas

Pravkar prebral, da je glavna finančna direktorica kitajskega Huaweija med aretacijo pri sebi imela ameriški MacBook, iPhone in iPad...Vplivna ženska reklamira ameriške izdelke, oni pa bi jo obsodili na smrt!!!!???...Katere države imajo smrtno kazen? ZDA, Kitajska, Savdova Arabija, Severna Koreja, Bangladeš, Malezija, Egipt, Iran, Pakistan, Somalija...kar lepa druščina za Trumpa. O finančni direktorici Huaweia, ki ima rada ameriške izdelke na insajder.com/gospoda...sebi-imela
FjodorKirilovic sporočil: 59
[#2765846] 24.03.19 19:15 · odgovor na: FIN-311684 (#2765841)
Odgovori   +    2
[FIN-311684]
Hakan Samuelsson, predsednik uprave Volvo Cars: Če te ni na Kitajskem, ne obstajaš...www.dnevnik.si/10428...e-obstajas

Pravkar prebral, da je glavna finančna direktorica kitajskega Huaweija med aretacijo pri sebi imela ameriški MacBook, iPhone in iPad...Vplivna ženska reklamira ameriške izdelke, oni pa bi jo obsodili na smrt!!!!???...Katere države imajo smrtno kazen? ZDA, Kitajska, Savdova Arabija, Severna Koreja, Bangladeš, Malezija, Egipt, Iran, Pakistan, Somalija...kar lepa druščina za Trumpa. O finančni direktorici Huaweia, ki ima rada ameriške izdelke na insajder.com/gospoda...sebi-imela
Volvo je kitajska firma, zato njihovi komentarji niso nevtralni.
Inside sporočil: 1.470
[#2765855] 24.03.19 20:17 · odgovor na: MarijanMacek (#2765801)
Odgovori   +    1
[MarijanMacek]
> [Inside]
> > [MarijanMacek]
> > > [ognjenorezilo]
> > > Nujno rabimo še eno študijo, ali sedaj res rabimo ta 2. tir in kaj konkretno se bo prevažalo od Kp. do Divače.
> >
> > Že sedanji obseg pretovora v LKP je precejšen, lanski 24Mt, kontejnerjev 988.499 TEU, Trst ima naprimer v tem segmentu nekoliko hitrejšo rast, toda v istem času je pretovoril le 626.767 TEU, toda še vedno je LKP pred njim za 50%. In Trst ima približno 2x manj vlakovnih povezav kot Koper.
> >
>
> To se bo spremenilo z našim zaostajanjem in rastjo Trsta. Konkurirati Italiji je nemogoče sploh ker imamo ostalo infro za drek že sedaj zasiceno kako bomo 750m vlake, D4... Čez nas bo šel tovor nepomemben za čas dostave in v času potrebe bomo obvoz. Samo za informacijo, kontejenrski vlaki iz Kitajske v Evropo prevažajo na Kitajski strani samo 82 TEU, enako kot na SŽ.

Čez kakšno leto bo ves železniški križ vsaj D3 kategorije, če že en D4, saj ostajata izven kategorije D samo postaja Pragersko in odsek Maribor-Pesnica, na slednejm se že dela, Pragersko začetek del letos. Dolžina 750m bo še vprašljiva, ampak na italijanskem omrežju je prav tako. Na sploh so z italjanskim upravljalcem neprenehne težave v tovornem prometu.
Problematicna bo postaja Pragersko s problemom za gradbeno dovoljenje, okoljevarnostniki. Problem bo zagotovitev d3 ze do jeseni drugo leto ko se zapre tunel Karavanke in bo tovor sel proti Mariboru.
>
> > >
> > > Kaj če bi terminale v pristanišču dali v upravljanje zalednim državam, da zagotovijo pretovor?
> >
> > Ne bi bilo neumno, ampak še vedno bi morali izgraditi 2TDK.
> >
>
> 2tdk bo prinesel več težav kot rešitev saj bo nov problem Divača Ljubljana skozi mesto mimo zasavskih ovinkov in dalje. Ne bo potrlo 230 vlakov kolikor bo 2tdk ni šans.
>


Proga skozi Zasavje sploh ni kritična, že dandanes ima največjo zmogljivost v Sloveniji in kljub gostemu potniškemu prometu ni niti blizu zasičenosti. Po podatkih SŽ Infrastrukture, www.slo-zeleznice.si...am-omrezja je kapaciteta 300 vlakov dnevno in 51% izkoriščenost.
Je kar nevarna zaradi reke save v katero se lahko zvrne. Sploh pa neprimerna za potniski promet visjih hitrosti katere bi morali imeti Ljubljana-Maribor in cas potovanja cca 1:30h ce bi hotel biti vlak konkurenca avtu, avtobusu.
P.S. Dela se prepocasi obnova enega odseka pol leta je nenormalno, poleg tega kljub milijonom hitrosti, ki jih hocejo potniki niso nic visje. Morali bi rezat ovinke, na novo vleci traso Ljubljana Celje itd hitreje delati ce bi hoteli narediti moderno zeleznisko infrastrukturo. Tole sedaj je obnova ravno toliko da se vse skupaj je podre. Pa se to je vprasanje ce bo zdrzalo se posebej primorska je zapostavljena ni podhodov ni APB hitrosti niske. Bolje da ne pisem o progah ki niso na koridorjih.
jani1974 sporočil: 3.464
[#2765891] 25.03.19 07:58 · odgovor na: Inside (#2765855)
Odgovori   +    0
[Inside]
Kaj imaš ti za govoriti proti Mariji Tereziji?
Inside sporočil: 1.470
[#2765930] 25.03.19 09:50 · odgovor na: jani1974 (#2765891)
Odgovori   +    0
[jani1974]
> [Inside]

Kaj imaš ti za govoriti proti Mariji Tereziji?
Kaj je sploh zvlekla železnico v to deželo, da imamo samo težave z njo? Naredimo 3 os, 3 pasove AC, luko preuredimo za turiste in se preusmerimo v turizem ter zeleno eko področje.
jani1974 sporočil: 3.464
[#2765944] 25.03.19 10:26 · odgovor na: Inside (#2765930)
Odgovori   +    2
[Inside]
> [jani1974]
> > [Inside]
>
> Kaj imaš ti za govoriti proti Mariji Tereziji?

Kaj je sploh zvlekla železnico v to deželo, da imamo samo težave z njo? Naredimo 3 os, 3 pasove AC, luko preuredimo za turiste in se preusmerimo v turizem ter zeleno eko področje.
Baba še za v čaj ni dobra, bi rekel Serpentišek.
FIN-311684 sporočil: 17.711
[#2766128] 26.03.19 08:52 · odgovor na: FjodorKirilovic (#2765846)
Odgovori   +    0
[FjodorKirilovic]
> [FIN-311684]
> Hakan Samuelsson, predsednik uprave Volvo Cars: Če te ni na Kitajskem, ne obstajaš...www.dnevnik.si/10428...e-obstajas
>
> Pravkar prebral, da je glavna finančna direktorica kitajskega Huaweija med aretacijo pri sebi imela ameriški MacBook, iPhone in iPad...Vplivna ženska reklamira ameriške izdelke, oni pa bi jo obsodili na smrt!!!!???...Katere države imajo smrtno kazen? ZDA, Kitajska, Savdova Arabija, Severna Koreja, Bangladeš, Malezija, Egipt, Iran, Pakistan, Somalija...kar lepa druščina za Trumpa. O finančni direktorici Huaweia, ki ima rada ameriške izdelke na insajder.com/gospoda...sebi-imela

Volvo je kitajska firma, zato njihovi komentarji niso nevtralni.
Kdo danes o Kitajski piše nevtralno? Vse je odvisno kar pisatelj želi dokazati. Francozi, ki niso imeli lepih besed za Italijo, ki je podpisala s Kitajsko sporazum, ki bo omogočil velike kitajske investicije v Italijo in prodajo italijanskega blaga na Kitajsko so danes evforični, kajti včeraj so Kitajci ob obisku Xi Jinping v Franciji naročili 290 letal Airbus A320 in 10 letal A350. Evropska unija, ki bi uvajala sankcije Kitajski se vendar veseli velike posla..."La conclusion d'un grand contrat pour Airbus est une avancée importante et un excellent signal [...] de la force des échanges" entre la Chine et la France, a déclaré le président Emmanuel Macron, lors de la signature du contrat au cours d'une cérémonie à l'Elysée...www.nouvelobs.com/ec...-a350.html
vickibedi sporočil: 10.966
[#2766141] 26.03.19 09:43 · odgovor na: FIN-311684 (#2765755)
Odgovori   +    1
[FIN-311684]
Zgodba se počasi zaključuje. Trump je izgubil boj za prepoved projekta Severni tok 2, izgubil je s Huawei 5G, Evropa končno postaja Evropa in sledi svoje evropske interese, ki so vsklajeni s kitajskim 5G. Kaj lahko Amerika ponudi Evropi? Le vojno z Rusi, ki je niti Rusi ne želijo.
Kitajci so lažni zavezniki, ker gledajo izključno svoj interes. Njihov interes pa je predvsem oropati tujo intelektualno lastnino in monopolizirati tuje trge s svojimi izdelki.
EU mora zaenkrat svoje partnerske zveze zaenkrat še vedno iskati v čezatlantskih anglosaških državah, manj pa v Aziji in Rusiji.
MarijanMacek sporočil: 2.023
[#2766144] 26.03.19 10:03 · odgovor na: FjodorKirilovic (#2765828)
Odgovori   +    1
[FjodorKirilovic]
> [MarijanMacek]
> > [ognjenorezilo]
> > Nujno rabimo še eno študijo, ali sedaj res rabimo ta 2. tir in kaj konkretno se bo prevažalo od Kp. do Divače.
>
> Že sedanji obseg pretovora v LKP je precejšen, lanski 24Mt, kontejnerjev 988.499 TEU, Trst ima naprimer v tem segmentu nekoliko hitrejšo rast, toda v istem času je pretovoril le 626.767 TEU, toda še vedno je LKP pred njim za 50%. In Trst ima približno 2x manj vlakovnih povezav kot Koper.
>
> >
> > Kaj če bi terminale v pristanišču dali v upravljanje zalednim državam, da zagotovijo pretovor?
>
> Ne bi bilo neumno, ampak še vedno bi morali izgraditi 2TDK.
>
> >
> > Ali lahko rdeči nacionalni interes konkurira globalnim silam?
>
> Kupi si liter črne barve.

Če Luka Koper rabi drugi tir, naj ga plača sama.
Ker si odličen poznavalec razmer me čudi, da ne veš, da je LKP obvezana plačevati za izgradnjo 2TDK. Osnova je Taksa na pretovor, www.pisrs.si/Pis.web...d=ZAKO7524 kar precej denarja. Koliko pa izračunaj na poldagi luških poročil

41. člen

(višina takse)

(1) Taksa se plačuje od naslednjih kategorij tovora v naslednji višini na enoto tovora:
- za pretovor generalnih tovorov v višini 1 EUR na tono;
- za pretovor sipkih in razsutih tovorov v višini 0,40 EUR na tono;
- za pretovor tekočih tovorov v višini 0,50 EUR na tono;
- za pretovor kontejnerjev v višini 1,50 EUR za kontejner;
- za pretovor avtomobilov v višini 1 EUR za kos.


vsekakor pa gre letno za preko 10M€, kar v času koncesisjke pogodbe za 2TDK pomeni kar zanten del.

Ali upaš zahtevati, da si Korošči in Belokrajnci plačajo 3. os sami, ali v obliki posebne takse za vsako prepeljano tono tovra, če jo že rabijo? Nekako v sodobni družbi velja, da država skrbi za ustrezno infrastrukturo, kar se izvede na razne načine, določena se zgradi iz privatnih virov, določena pa iz skupnih žakljov. In si že kdaj slišal, da se je kanalizacijsko omrežje zgradilo iz privatnih virov, ali pa osnovno cestno omrežje, ali pa..... V zadnjih nekaj desetletjih je edini infrastrukturni projekt v Evropi zgrajen iz privatnih viro (na vztrajanje VB) bil Tunel pod Kanalskim prelivom. Pa ga je takoj po končani gradnji morala rešiti država pred bankrotom.
najobj sporočil: 26.380
[#2766148] 26.03.19 10:26 · odgovor na: vickibedi (#2766141)
Odgovori   +    0
[vickibedi]
> [FIN-311684]
> Zgodba se počasi zaključuje. Trump je izgubil boj za prepoved projekta Severni tok 2, izgubil je s Huawei 5G, Evropa končno postaja Evropa in sledi svoje evropske interese, ki so vsklajeni s kitajskim 5G. Kaj lahko Amerika ponudi Evropi? Le vojno z Rusi, ki je niti Rusi ne želijo.
Kitajci so lažni zavezniki, ker gledajo izključno svoj interes. Njihov interes pa je predvsem oropati tujo intelektualno lastnino in monopolizirati tuje trge s svojimi izdelki.
EU mora zaenkrat svoje partnerske zveze zaenkrat še vedno iskati v čezatlantskih anglosaških državah, manj pa v Aziji in Rusiji.
... alzo, ker Kitajci gledajo izključno svoj interes, mora EU manj sodelovati z Rusi ... eh, jebiga ...

P.S.: če pozabim, da so Kitajci očitno za sodelovanje dobri, ko iz EU uvažajo za milijarde evrov robe, ki jih EU ne bi imela kam drugam prodati, ker to robo vsi z denarjem že imajo, vsi drugi pa za EU robo nimajo denarja, mi napiši eno samo normalno (= ne banana republike kot Slovenija in podobni) državo na svetu, ki ne gleda izključno na svoj interes ...
vickibedi sporočil: 10.966
[#2766164] 26.03.19 11:49 · odgovor na: najobj (#2766148)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: vickibedi 26.03.2019 11:49
[najobj]
> [vickibedi]
> > [FIN-311684]
> > Zgodba se počasi zaključuje. Trump je izgubil boj za prepoved projekta Severni tok 2, izgubil je s Huawei 5G, Evropa končno postaja Evropa in sledi svoje evropske interese, ki so vsklajeni s kitajskim 5G. Kaj lahko Amerika ponudi Evropi? Le vojno z Rusi, ki je niti Rusi ne želijo.

> Kitajci so lažni zavezniki, ker gledajo izključno svoj interes. Njihov interes pa je predvsem oropati tujo intelektualno lastnino in monopolizirati tuje trge s svojimi izdelki.
> EU mora zaenkrat svoje partnerske zveze zaenkrat še vedno iskati v čezatlantskih anglosaških državah, manj pa v Aziji in Rusiji.

... alzo, ker Kitajci gledajo izključno svoj interes, mora EU manj sodelovati z Rusi ... eh, jebiga ...

P.S.: če pozabim, da so Kitajci očitno za sodelovanje dobri, ko iz EU uvažajo za milijarde evrov robe, ki jih EU ne bi imela kam drugam prodati, ker to robo vsi z denarjem že imajo, vsi drugi pa za EU robo nimajo denarja, mi napiši eno samo normalno (= ne banana republike kot Slovenija in podobni) državo na svetu, ki ne gleda izključno na svoj interes ...
Jasno da vsak gleda predvsem na svoje interese. Je pa razlika v tem, da politični zavezniki upoštevajo tudi interese svojih partnerjev. Pod to spada tudi spoštovanje zakonodaje, avtorskih pravic... Da smo si na jasnem, ne gre za ljubezen, ampak za skupne interese. Kitajci preprosto nimajo enakih interesov kot EU, Rusija pa je zaradi sankcij precej out (tudi gospodarsko ne gre za neko velesilo, uvoz nafte in plina nista prašljiva, saj gre za obojestranski interes, za kaj več pa ni potenciala..).
kren sporočil: 938
[#2766167] 26.03.19 12:07
Odgovori   +    0
Italija in Kitajska podpisali sporazum za 2,5 milijarde evrov
Airbus in Kitajska pa za deset krat več: www.24ur.com/novice/...mljen.html
najobj sporočil: 26.380
[#2766204] 26.03.19 14:06 · odgovor na: vickibedi (#2766164)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: najobj 26.03.2019 14:07
[vickibedi]
> [najobj]
> > [vickibedi]
> > > [FIN-311684]
> > > Zgodba se počasi zaključuje. Trump je izgubil boj za prepoved projekta Severni tok 2, izgubil je s Huawei 5G, Evropa končno postaja Evropa in sledi svoje evropske interese, ki so vsklajeni s kitajskim 5G. Kaj lahko Amerika ponudi Evropi? Le vojno z Rusi, ki je niti Rusi ne želijo.
> > Kitajci so lažni zavezniki, ker gledajo izključno svoj interes. Njihov interes pa je predvsem oropati tujo intelektualno lastnino in monopolizirati tuje trge s svojimi izdelki.
> > EU mora zaenkrat svoje partnerske zveze zaenkrat še vedno iskati v čezatlantskih anglosaških državah, manj pa v Aziji in Rusiji.
> ... alzo, ker Kitajci gledajo izključno svoj interes, mora EU manj sodelovati z Rusi ... eh, jebiga ...
>
> P.S.: če pozabim, da so Kitajci očitno za sodelovanje dobri, ko iz EU uvažajo za milijarde evrov robe, ki jih EU ne bi imela kam drugam prodati, ker to robo vsi z denarjem že imajo, vsi drugi pa za EU robo nimajo denarja, mi napiši eno samo normalno (= ne banana republike kot Slovenija in podobni) državo na svetu, ki ne gleda izključno na svoj interes ...
Jasno da vsak gleda predvsem na svoje interese. Je pa razlika v tem, da politični zavezniki upoštevajo tudi interese svojih partnerjev. Pod to spada tudi spoštovanje zakonodaje, avtorskih pravic... Da smo si na jasnem, ne gre za ljubezen, ampak za skupne interese. Kitajci preprosto nimajo enakih interesov kot EU, Rusija pa je zaradi sankcij precej out (tudi gospodarsko ne gre za neko velesilo, uvoz nafte in plina nista prašljiva, saj gre za obojestranski interes, za kaj več pa ni potenciala..).
... eh, pa saj sem ti rekel, da ne piši o Sloveniji in podobnih banana republikah ...

P.S.: nobena normalna država ne upošteva interesov svojih "zaveznikov", če ti interesi niso hkrati tudi njeni lastni interesi, če pa ne verjameš, pa preberi naslov totega članka ali pa razen v članku omenjenih Italijanov vprašaj Nemce, Francoze, Špance in če hočeš tudi Poljake, kaj od drugih upoštevajo, če to ni v skladu z njihovimi lastnimi interesi ... aja, in brez Rusov pol Evrope dobesedno zmrzne, brez Kitajcev pa pol Evrope lahko zapre svoje štacune, tako da tvoje parole z realnostjo www.rtvslo.si/svet/e...tal/483679 nimajo kaj dosti zveze ...
MarijanMacek sporočil: 2.023
[#2766257] 26.03.19 18:18 · odgovor na: Inside (#2765855)
Odgovori   +    0
[Inside]
> [MarijanMacek]
> > [Inside]
> > > [MarijanMacek]
> > > > [ognjenorezilo]
> > > > Nujno rabimo še eno študijo, ali sedaj res rabimo ta 2. tir in kaj konkretno se bo prevažalo od Kp. do Divače.
> > >
> > > Že sedanji obseg pretovora v LKP je precejšen, lanski 24Mt, kontejnerjev 988.499 TEU, Trst ima naprimer v tem segmentu nekoliko hitrejšo rast, toda v istem času je pretovoril le 626.767 TEU, toda še vedno je LKP pred njim za 50%. In Trst ima približno 2x manj vlakovnih povezav kot Koper.
> > >
> >
> > To se bo spremenilo z našim zaostajanjem in rastjo Trsta. Konkurirati Italiji je nemogoče sploh ker imamo ostalo infro za drek že sedaj zasiceno kako bomo 750m vlake, D4... Čez nas bo šel tovor nepomemben za čas dostave in v času potrebe bomo obvoz. Samo za informacijo, kontejenrski vlaki iz Kitajske v Evropo prevažajo na Kitajski strani samo 82 TEU, enako kot na SŽ.
>
> Čez kakšno leto bo ves železniški križ vsaj D3 kategorije, če že en D4, saj ostajata izven kategorije D samo postaja Pragersko in odsek Maribor-Pesnica, na slednejm se že dela, Pragersko začetek del letos. Dolžina 750m bo še vprašljiva, ampak na italijanskem omrežju je prav tako. Na sploh so z italjanskim upravljalcem neprenehne težave v tovornem prometu.
>

Problematicna bo postaja Pragersko s problemom za gradbeno dovoljenje, okoljevarnostniki. Problem bo zagotovitev d3 ze do jeseni drugo leto ko se zapre tunel Karavanke in bo tovor sel proti Mariboru.
Malce pozno odgovarjam vendar: Pogodba za obnovo postaje je že podpisana in je dvignila precej prahu saj bodo dela izvajali v španoviji z RZD. Torej tvoji pomisleki odpadejo na celi črti. kar se pa tviče tvojega strahu, proga Zidani Most-Celje je bila prekategorizirana tako rekoč po začetnih delih v D4. So pač hitrost omejili na 50 km/h.

> >
> > > >
> > > > Kaj če bi terminale v pristanišču dali v upravljanje zalednim državam, da zagotovijo pretovor?
> > >
> > > Ne bi bilo neumno, ampak še vedno bi morali izgraditi 2TDK.
> > >
> >
> > 2tdk bo prinesel več težav kot rešitev saj bo nov problem Divača Ljubljana skozi mesto mimo zasavskih ovinkov in dalje. Ne bo potrlo 230 vlakov kolikor bo 2tdk ni šans.
> >
>
>
> Proga skozi Zasavje sploh ni kritična, že dandanes ima največjo zmogljivost v Sloveniji in kljub gostemu potniškemu prometu ni niti blizu zasičenosti. Po podatkih SŽ Infrastrukture, www.slo-zeleznice.si...am-omrezja je kapaciteta 300 vlakov dnevno in 51% izkoriščenost.
>

Je kar nevarna zaradi reke save v katero se lahko zvrne. Sploh pa neprimerna za potniski promet visjih hitrosti katere bi morali imeti Ljubljana-Maribor in cas potovanja cca 1:30h ce bi hotel biti vlak konkurenca avtu, avtobusu.
Življenje v razgibani deželi z rekami je nasploh nevarno, tudi peš lahko padeš v potok, ni nujno da si na vlaku. Koliko vlakov je pa v 170 letnem obstoju proge zgrmelo v Savo, jaz vem za enega med 1. SV. Potovalni čas MB-LJ je bil pa že pred več kot 25 leti preračunan pri uporabi vlakov z nagibno tehniko na 1h35min in so vozili 1h42 na neobnovljeni progi. Sedaj bo pa lahko tudi manj, saj se med Mb in Ce doberešen del lahko pelje s 160 km/h, tudi med Ce in ZM bodo nekoliko večje hitrosti. Seveda bi se pa dalo vozne rede skrajšati, "najceneje", skoraj brez stroškov z uporabo avstrijskih predpisov za proge s hitrostjo do 160 km/h.
P.S. Dela se prepocasi obnova enega odseka pol leta je nenormalno, poleg tega kljub milijonom hitrosti, ki jih hocejo potniki niso nic visje. Morali bi rezat ovinke, na novo vleci traso Ljubljana Celje itd hitreje delati ce bi hoteli narediti moderno zeleznisko infrastrukturo.
Proga Ce-Lj je dokaj "zabetonirana" in se trasa ne bo bistveno spreminjala, le ZM se bo izognila z novo postajo Suhi dol. Ko govoriš o nenormalno dolgem času obnove se pa moraš obrniti na naročnika, ta hoče najcenejšo izvedbo, izkaže se pa da je najhitrejša tudi precej dražja. Z dobro tehnologijo, glej www.plassertheurer.c...0-urm.html se da dnevno v 1 ciklu kompletno obnoviti in tudi prestaviti za nekaj metrov več kot 1 km proge. No, mene so podučili da so v Sloveniji na rogah prepusti in se ne da uporabljati takšnih zverinic....

Tole sedaj je obnova ravno toliko da se vse skupaj je podre. Pa se to je vprasanje ce bo zdrzalo se posebej primorska je zapostavljena ni podhodov ni APB hitrosti niske. Bolje da ne pisem o progah ki niso na koridorjih.
Imaš povsem prav, na prste dveh rok mizarja bi se dalo prešteti ovinke, ki so jih porezali. Razlog je zapostavljanje JŽI v preteklosti, sedaj se pa lovi roke za končanje in ni časa za projektiranje, odkupovanje zemljišč etc... Glede primorske proge je pa v izdelavi načrt za uvedbo dodatnih napajalnih postaj Borovnica in postojna ter uvedba nečesa podobnega APB. Za novo progo se tudi pripravljao projekti, toda ko se bo prišlo na dan s kakšno miljardo bo spet halo, zakaj je potrebno vlagati v JŽI. Na nekem forumu so nedavno napisali, da bi Ribnčlanje raje odrezali koko, kakor peljali z vlakom v Ljubljano.....

Strani: 1 2