Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Pristanišče Trst bi s Kitajci okrepilo železniško povezavo s Slovaško
Strani: 1
sporočil: 3.600
Nimajo pogojev. Bo Vili Kovačič priletel izza vogala in s sds
podporniki v kali zatrl to namero.
sporočil: 1.741
Imajo pogoje, ker je trst v Italiji.
.
Bi se pa jaz na tvojem mestu vprašal, kaj bomo potem mi prevažali po 2. tiru, ki nas bo stal 2 mrd€.
In Vili Kovačič je zate problem?
.
Bi se pa jaz na tvojem mestu vprašal, kaj bomo potem mi prevažali po 2. tiru, ki nas bo stal 2 mrd€.
In Vili Kovačič je zate problem?
sporočil: 30.415
Od Trsta do Slovaške bi bilo najbližje po progi Trst - Divača -
Ljubljana - Hodoš - Madžarska - Slovaška...Kaj o tem mislijo
železniški sindikati, ki so skupaj z luškim sindikatom žerjavistov
pooblaščeni za izdelavo strategije razvoja slovenskih železnic?
sporočil: 3.087
[COP]Bodo naredili tunel 20 km pod Slovenijo, direktno do slovaške, za ceno našega drugega tira.
Nimajo pogojev. Bo Vili Kovačič priletel izza vogala in s sds podporniki v kali zatrl to namero.
sporočil: 3.600
In Vili Kovačič je zate problem?Tako kot Kordiš Che Guevara, tudi Vili Kovačič ni problem. Zabavljačev je vsaka družba polna.
Problem so tisti, ki ju jemljejo resno.
sporočil: 6.570
Milijon kvadratnih metrov se sliši ful več kot kvadratni kilometer
:-)
Košice? Ali ti Kitajčki ne vedo, da se bo 1520 mm tračnice potegnilo do Dunaja?
en.wikipedia.org/wik...gauge_line
Košice? Ali ti Kitajčki ne vedo, da se bo 1520 mm tračnice potegnilo do Dunaja?
en.wikipedia.org/wik...gauge_line
sporočil: 6.570
[COP]"Ne daju nama da krademo?"
> In Vili Kovačič je zate problem?
Tako kot Kordiš Che Guevara, tudi Vili Kovačič ni problem. Zabavljačev je vsaka družba polna.
www.youtube.com/watc...ObXf7QXiME
sporočil: 5.775
Prevazli, a je ta proga za prevazanje? Vazne so PROVIZIJE, kaj bi
proga.
Si se pred kratkim priselil sem, pa ne poznas "lokalnih poslovnih obicajev"?
Si se pred kratkim priselil sem, pa ne poznas "lokalnih poslovnih obicajev"?
sporočil: 14.456
[COP]Problem so tudi ali predvsem tisti, ki delajo/delujejo/poslujejo tako, da so razni viliji k. in gorazdi m. lahko resna ovira resnim projektom. Problem je, če imamo polit-birokracijo, ki prihuljeno muti 300 km/h, ob tem pa posamezniki odstopajo zaradi sendviča ali službenega prevažanja privatnih saksofonov. Leben leti zaradi usrane makete, ozadje madžarske udeležbe pri 2. tiru pa ostaja cerarski misterij. Tako ošarčena skrb za polit-birokratsko higieno je kot skrb za umivanje rok močno rakavega bolnika.
Tako kot Kordiš Che Guevara, tudi Vili Kovačič ni problem. Zabavljačev je vsaka družba polna.
Problem so tisti, ki ju jemljejo resno.
sporočil: 2.442
Zadnja sprememba: zoran13 16.03.2019 13:12
II.TIRPa so nas zopet, kot že tolikokrat doslej, postavili na drugi tir...
sporočil: 11.106
A se kdo spomni Pahorcka, ki je nategoval Mehdorna in v rit suval
Kitajcke. Off the record.
sporočil: 49
čas vnosa: 16.03.19 18:55
[jani1974]pravzaprav je glavni fokus BRI (Belt and Road Iniciative...aka svilena cesta 2.0) na Benetkah in posodobitvi benetk....copy/paste: A v bistvu se gre vse zaradi Italije – po velikosti tretji evropski narod glede obsega pomorske trgovine – konfigurirana za glavni južni evropski terminal za BRI. Vhodna vrata za povezovalne smeri iz vzhoda in juga hkrati pa, v zelo stroškovni učinkoviti maniri, ogromno destinacij zahodno in severno.
Milijon kvadratnih metrov se sliši ful več kot kvadratni kilometer :-)
Košice? Ali ti Kitajčki ne vedo, da se bo 1520 mm tračnice potegnilo do Dunaja?
en.wikipedia.org/wik...gauge_line
Absolutno ključno pri tem projektu je trenutno prenavljanje pristanišča v Benetkah, kjer se bo kanaliziralo oskrbovalne verige iz Kitajske preko Sredozemlja proti Avstriji, Nemčiji, Švici, Sloveniji in Madžarski. Benetke se rekonfigurirajo kot alternativno mega-pristanišče Rotterdamu in Hamburgu – ki pa so prav tako povezani z BRI. To se imenuje bitka mega-pristanišč.
Karkoli si Washington, City of London in celo Bruselj mislijo o tem, to je nekaj, kar Rim in Milano identificirajo kot stvar italjanskega nacionalnega interesa. Če upoštevamo še neumorno kitajsko ljubezensko razmerje z vsemi manifestacijami Made in Italy, win-win ponovno zmaga. Vir: ambasador21.wordpres...ene-ceste/
sporočil: 4.493
[spiderman]Ja tako. Namesto da bi bili veseli da nekdo ustavlja to razmetavanje denarja pa tudi če je njegova rešitev se bolj butasta se borijo za to da država meče mrd v luknjo brez dna. Če bi hoteli rešit žel. infra rabimo novo traso na relaciji Koper Hodoš za vsaj 160km/h, to do Divače je posmeh zdravi pameti.
Imajo pogoje, ker je trst v Italiji.
.
Bi se pa jaz na tvojem mestu vprašal, kaj bomo potem mi prevažali po 2. tiru, ki nas bo stal 2 mrd€.
In Vili Kovačič je zate problem?
sporočil: 4.493
[FIN-311684]Oni mislijo da je najbolje graditi na roke s podjetji žgp, žip in ostalimi nesposobnimi, ter naj gradnja traja v nedogled tako bodo zagotovili delo na tem križu se vec generacijam za njimi. Samo da se nekaj dela in se kolesa vrtijo tudi če v minus.
Od Trsta do Slovaške bi bilo najbližje po progi Trst - Divača - Ljubljana - Hodoš - Madžarska - Slovaška...Kaj o tem mislijo železniški sindikati, ki so skupaj z luškim sindikatom žerjavistov pooblaščeni za izdelavo strategije razvoja slovenskih železnic?
sporočil: 3.117
Malo pozno, danes na PortalPlus:
Drugi tir, spomenik potratnosti in neumnosti
www.portalplus.si/31...drugi-tir/
Drugi tir, spomenik potratnosti in neumnosti
www.portalplus.si/31...drugi-tir/
sporočil: 4.493
[0126Bacis]Avtor se je spustil v naklon in hitrost ter širitev področja luke. Takoj ko so predvideli potniški promet se v Evropi na koridorjih ne dela proge za manj kot 160km/h poleg tega pa tudi nagib ne more biti 25 kot je na sedanjem tiru.
Malo pozno, danes na PortalPlus:
Drugi tir, spomenik potratnosti in neumnosti
www.portalplus.si/31...drugi-tir/
Res pa je da so projekt zastavili zelo bogato, da ne rečem najbogatejše kar se da.
www.portalplus.si/21.../2-tir-gg/
Strani: 1