Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
[MarijanMacek]
Tehnika je tehnika, blebetanje pa blebetanje. Oboje ne gre skupaj!
Ja kaj pa potem bereš medije in komentiraš? Daj raje načrte risat in šraufat.
Zato sem vedno razočarn, kadar o kakšnem strokovnem problemu razlagajo neki PIAR-ovci in imam občutek, skrivajo resnico za praznim blebetanjem.
Blebetanje je tole tvoje o tehniki in blebetanju. Tega komunikacijskega kiksa ni težko razumeti, če snameš svoje psevdotehniške plašnice. Nisi tako neumen, da ne bi razumel, ampak nočeš.

Naj ti pokažem krasen primer, kako se da delati tudi na SŽ, če se hoče in če je vsaj ena stran pošlihtana tudi na tem področju. Pred enim letom je novinarka Financ Nataša Koražija opravila svojo nalogo in že februarja poročala, da bodo SŽ kupile Stadlerjeve vlake. Ker je dobila namig? Ker se je potrudila redno spremljati informacije? Ne vem, je pa opravila svoje poslanstvo, ker ni čakala na bogove kulta kargo, da ji pošljejo svojo piarovštino ali da džirnaliste celo povabijo na piškote in sok.
tl.finance.si/886463...dahnili-da

Informacije o tem nakupu je še pred uradnim piarovanjem SŽ objavil tudi nek obskuren blog.
www.blog.uporabnastr...nih-flirt/

Novica o tej kupčiji je bila že pred uradnim podpisom pogodbe obelodanjena tudi v tujini.
www.eurailpress.de/n...olska.html
www.tagblatt.ch/wirt...-ld.759241

Pa je to kaj spremenilo usklajenost SŽ in Stadlerja? Očitno ne, ker sta obe strani javnost o kupčiji obvestili usklajeno, ob podpisu pogodbe 17. oz. 18. aprila 2018 z vzorno pripravljenim slikovnim materialom vred, ki je popestril cunami objav v mojedeželnih in tudi tujih medijih.
www.slo-zeleznice.si...vih-vlakov
www.stadlerrail.com/...efern/135/
Tudi v angleščini, poljščini in ruščini, z datumom 18.4.2018 tukaj: www.stadlerrail.com/...downloads/

Vem, da je 26 kompozicij precej večji zalogaj kot 4 premikalne lokomotive, a gre v obeh primerih za milijonske zneske in za iste principe urejenega komuniciranja. Če najdeš pri Stadlerju kakšno uradno objavo za javnost pred tem datumom, kot so to naredili Čehi, se bom opravičil in posul s pepelom. Mogoče gre v danih dveh primerih SŽ za kulturno razliko med SŽ-Potniški promet in SŽ-Tovorni promet, kar je neodpustljivo. Za plebs je vse skupaj ena sama firma - javna železniška firma državice s samo milijonoma duš.

Naj se vrnem k dihotomiji med malikovano tehniko in brezzveznim blebetanjem. Do družbenega reda in človeške omike se ne pride s šraufanjem. Kdor tega ne razume, je obtičal na zelo nizki stopnji civiliziranosti, pa četudi zna lastnoročno narediti raketo za na Mars ali pa fuzijski reaktor. Če bi šlo samo za tehniko in ti npr. nikdar ne bi prebral nobene netehnične knjige ipd., se midva ne bi mogla niti takole pregovarjati na forumu. Lahko bi se obmetavala z vijaki in maticami.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2758168

Strani: 1

anon-178149 sporočil: 4.311
[pobalin]
> [MarijanMacek]
> Tehnika je tehnika, blebetanje pa blebetanje. Oboje ne gre skupaj!

Ja kaj pa potem bereš medije in komentiraš? Daj raje načrte risat in šraufat.
Nikoli se nisem kaj preveč ukvarjal z risanjem načrtov, (no enkrat pred davnimi leti, ko smo postavljali tovarno in so inženirji odgovorni za projekt vse povprek zavozili sem poprijel za risalni pribor in narisal nekakšne načrte in nekaj malega celo pošraufal), kakršne mogoče razumeš ti. Ni vsa tehnika v šraufanju in levih ali desnih navojih, je še kaj bolj zanimivega večini nedostopnega. Sicer imam pa sedaj precej časa zaradi svojega ugodnega statusa.

> Zato sem vedno razočaran, kadar o kakšnem strokovnem problemu razlagajo neki PIAR-ovci in imam občutek, skrivajo resnico za praznim blebetanjem.
Kadar tehnočno ali naravoslovno nepismen PIAR-ovec razlaga strokovne stvari me podzavsetno zgarbi nekakšen refleks in moram zaviti na.... in si tam izdelam slabo mnenje o šalabajzarskem strokovnjaku, ki se zateka k PIAROV-cem.
Blebetanje je tole tvoje o tehniki in blebetanju. Tega komunikacijskega kiksa ni težko razumeti, če snameš svoje psevdotehniške plašnice. Nisi tako neumen, da ne bi razumel, ampak nočeš.
Pravzaprav pa ne razmem, kaj se vesoljni slovenceljski narod tako vtika v strokovno izbiro 4 lokomotiv za premikalno službo na tovorni postaji Koper in govori o nekakšnih komunikacijskih kiksih. 99% jih lokomotiv nikoli ne bo videlo in večina tudi ne ve kakšne so njihove naloge. Obratno sorazmerno s poznavanjem tematike se pa čutijo dolžni kometirat nek nakup, ki nima zveze z davkoplačevalskim denarjem. Ja kje ste pa hudiča bili, ko je LKP kupovala svoje premikalke in dvopotna vozila, pa gre ravno tako za podjetje v državni (so)lasti. Kje ste pa bili ko je SŽ TP najemal lokomotive, kar je danes sicer splošna praksa, kje ste pa bili ko je kupoval v zadnjem času okoli 100 Sggrrs z dvema Innotarnsovima kontejnerjema za prevoz rude.... Še veste ne za nakup, z 4 premikalke pa takšen cirkus. Pa pejte lepo v maloro....

Res čudna logika, ko se množica komentatorjev na forumu čuti poklicanega razpravljati o politiki neke družbe (SŽ tovorni promet), ki ne živi od državnega denarja in dnevno deluje na mednarodnem trgu v močni mednarodni konkurenci.

V potniškem prometu je pa situacija nekoliko drugačna, saj firma posluje na dokaj zaprtem trgu (vsaj domač promet) in z obilnimi državnimi subvencijami. Tam se lahko razume interes davkoplačevalcev za razvojno politiko nabave voznih sredstev in polsedično debate o smotrnosti.

Strani: 1