Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[pobalin]
> [MarijanMacek]
> Tehnika je tehnika, blebetanje pa blebetanje. Oboje ne gre skupaj!

Ja kaj pa potem bereš medije in komentiraš? Daj raje načrte risat in šraufat.
Nikoli se nisem kaj preveč ukvarjal z risanjem načrtov, (no enkrat pred davnimi leti, ko smo postavljali tovarno in so inženirji odgovorni za projekt vse povprek zavozili sem poprijel za risalni pribor in narisal nekakšne načrte in nekaj malega celo pošraufal), kakršne mogoče razumeš ti. Ni vsa tehnika v šraufanju in levih ali desnih navojih, je še kaj bolj zanimivega večini nedostopnega. Sicer imam pa sedaj precej časa zaradi svojega ugodnega statusa.

> Zato sem vedno razočaran, kadar o kakšnem strokovnem problemu razlagajo neki PIAR-ovci in imam občutek, skrivajo resnico za praznim blebetanjem.
Kadar tehnočno ali naravoslovno nepismen PIAR-ovec razlaga strokovne stvari me podzavsetno zgarbi nekakšen refleks in moram zaviti na.... in si tam izdelam slabo mnenje o šalabajzarskem strokovnjaku, ki se zateka k PIAROV-cem.
Blebetanje je tole tvoje o tehniki in blebetanju. Tega komunikacijskega kiksa ni težko razumeti, če snameš svoje psevdotehniške plašnice. Nisi tako neumen, da ne bi razumel, ampak nočeš.
Pravzaprav pa ne razmem, kaj se vesoljni slovenceljski narod tako vtika v strokovno izbiro 4 lokomotiv za premikalno službo na tovorni postaji Koper in govori o nekakšnih komunikacijskih kiksih. 99% jih lokomotiv nikoli ne bo videlo in večina tudi ne ve kakšne so njihove naloge. Obratno sorazmerno s poznavanjem tematike se pa čutijo dolžni kometirat nek nakup, ki nima zveze z davkoplačevalskim denarjem. Ja kje ste pa hudiča bili, ko je LKP kupovala svoje premikalke in dvopotna vozila, pa gre ravno tako za podjetje v državni (so)lasti. Kje ste pa bili ko je SŽ TP najemal lokomotive, kar je danes sicer splošna praksa, kje ste pa bili ko je kupoval v zadnjem času okoli 100 Sggrrs z dvema Innotarnsovima kontejnerjema za prevoz rude.... Še veste ne za nakup, z 4 premikalke pa takšen cirkus. Pa pejte lepo v maloro....

Res čudna logika, ko se množica komentatorjev na forumu čuti poklicanega razpravljati o politiki neke družbe (SŽ tovorni promet), ki ne živi od državnega denarja in dnevno deluje na mednarodnem trgu v močni mednarodni konkurenci.

V potniškem prometu je pa situacija nekoliko drugačna, saj firma posluje na dokaj zaprtem trgu (vsaj domač promet) in z obilnimi državnimi subvencijami. Tam se lahko razume interes davkoplačevalcev za razvojno politiko nabave voznih sredstev in polsedično debate o smotrnosti.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen