Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

robi2107 sporočil: 4.272
[dikembe]
Khm....zakaj je pa potrebno tolikokrat pumpat gume?
Na avtu mi jih napumpa vulkanizer, ko menjam letne/ zimske. Vmes....mogoce enkrat pred dolgo furo. Na motorju jih preverim pred kakšnim kolenckanjem na Jadranki, ali preden gor naložim babo in kufre. Na biciklu pa....mogoce jih res pumpam 3x letno.
Ampak vse to delam v garaži in v miru. Pumpanja gum na motorju na Petrolu se sploh izogibam, ker je treba na kolena, pa še umažem se. In se je potrebno umiti. Kako je z WCji na lokalnih pumpah, pa vemo.....
Priznam, na avtu redko. Motorja nimam in ga ne nameravam imeti. Na bajku pa kar pogosto. Izgleda, da vsi "avtomobilski" ventili vendarle niso enaki. Meni se vsaka guma sčasoma malo izprazni. Mogoče je to do neke mere povezano z ventilom, zagotovo pa s temperaturo zraka pri polnjenju gum, saj se ta krči oz. širi in je temu primeren tudi pritisk v gumah. Sicer se pa pred umazanijo lahko zaščitiš s tistimi rokavicami za enkratno uporabo. Poleg tega pa se ne da vedno pumpati v garaži. Ko imaš recimo gumidefekt (sem jih imel že nešteto kljub Schwalbe green guard plaščem), je treba servis (flikanje oz. menjavo zračnice) pač opraviti na kraju samem. To sicer ni noben problem, vendar gumo potem napumpam toliko, kolikor pač gre na roke (mogoče kakšnih 5 barov, kar je čisto dovolj, da lahko spodobno vozim), na prvi pumpi pa jo potem nafilam 7.5 bara, kar je max. In ta razlika 2.5 bara se pri trenju krepko pozna. Sploh če imam do doma še 100+ km.