Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-317028 sporočil: 30.415
[najobj]
> [FIN-311684]
> > [najobj]
> > > [FIN-311684]
> > > > [FIN-209516]
> > > > > [FIN-311684]
> > > > >.

P.S.: v vsaki normalni državi je železniška infrastruktura v državni lasti zato, ker država skrbi za prometno povezavo v celi državi ...
Veliko je neracionalnosti pri železniški infrastrukturi vsaj v Novem mestu. Glavna železniška postaja je v Bršljinu, nekaj sto metrov naprej je že postaja Center, čez reko Krko je tretja postaja Kandija, dvesto metrov naprej je nova četrta postaja pri šolskem centru...Dijaki so od Kandije do šole imeli 3-4 minute peš, od nove postaje do šole imajo 2-3 minute peš...

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2753904

Strani: 1

najobj sporočil: 31.920
[FIN-311684]
> [najobj]
> > [FIN-311684]
> > > [najobj]
> > > > [FIN-311684]
> > > > > [FIN-209516]
> > > > > > [FIN-311684]
> > > > > >.
>
> P.S.: v vsaki normalni državi je železniška infrastruktura v državni lasti zato, ker država skrbi za prometno povezavo v celi državi ...
Veliko je neracionalnosti pri železniški infrastrukturi vsaj v Novem mestu. Glavna železniška postaja je v Bršljinu, nekaj sto metrov naprej je že postaja Center, čez reko Krko je tretja postaja Kandija, dvesto metrov naprej je nova četrta postaja pri šolskem centru...Dijaki so od Kandije do šole imeli 3-4 minute peš, od nove postaje do šole imajo 2-3 minute peš...
... čuj, če bi bil žleht, bi te zdaj vprašal, s katere (= belokrajnske) strani se dijaki s (= praznim) vlakom pripeljejo v Novo mesto, če se najprej pripeljejo na postajo v Kandiji ...

P.S.: neracionalnosti so povsod in avstrijski koncesionar se z njimi definitivno ne bi ukvarjal, ampak bi v Novem mestu dijaki z belokrajnskega konca v šolo morali peš, ker bi Avstrijci nerentabilno progo preprosto ukinili ...
anon-178149 sporočil: 4.311
[FIN-311684]
> [najobj]
> > [FIN-311684]
> > > [najobj]
> > > > [FIN-311684]
> > > > > [FIN-209516]
> > > > > > [FIN-311684]
> > > > > >.
>
> P.S.: v vsaki normalni državi je železniška infrastruktura v državni lasti zato, ker država skrbi za prometno povezavo v celi državi ...

Veliko je neracionalnosti pri železniški infrastrukturi vsaj v Novem mestu. Glavna železniška postaja je v Bršljinu, nekaj sto metrov naprej je že postaja Center, čez reko Krko je tretja postaja Kandija, dvesto metrov naprej je nova četrta postaja pri šolskem centru...Dijaki so od Kandije do šole imeli 3-4 minute peš, od nove postaje do šole imajo 2-3 minute peš...
V Novem mestu sta samo dve železniški postaji, Novo mesto in NM Kandija. NM Center in NM sta postajališči. Med postajo in postajališčem je bistvena razlika, postaja je namenjena prometni dejavnosti, srečevanje, prehitevanje vlakov, nakladanje vagonov, operacije z vlaki in seveda tudi potniškemu prometu in je na dolenjski progi zasedena. Postajališče pa služi samo potniškemu prometu in je običajno brez osebja. Če pa postaja NM leži v Bršljinu sem pa jaz pecikelj na 12 prestav. Postaja leži v KO Novo mesto in ne Bršljin. In med brati rečeno je do naselja Bršljin bolj oddaljena kot do naslednje postaje NM Kandija

Strani: 1