Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2753791] 20.01.19 18:21
Odgovori   +    3
Italijanske železnice bi v bistvu morale odpustiti 45 tisoč delavcev, podobno kot bi jih slovenske morale odpustiti vsaj 4,5 tisoć. Državnih parazitov v državnih podjetjih je v Italiji podobno kot v Sloveniji, vsaj desetkrat preveč.
anon-317971 sporočil: 768
[#2753793] 20.01.19 18:41 · odgovor na: anon-317028 (#2753791)
Odgovori   +    7
To sporočilo je izbrisal avtor (31.07.2020 14:16)
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2753798] 20.01.19 19:01 · odgovor na: anon-317971 (#2753793)
Odgovori   +    3
[FIN-209516]
> [FIN-311684]
> Italijanske železnice bi v bistvu morale odpustiti 45 tisoč delavcev, podobno kot bi jih slovenske morale odpustiti vsaj 4,5 tisoć. Državnih parazitov v državnih podjetjih je v Italiji podobno kot v Sloveniji, vsaj desetkrat preveč.

Mogoče si malo zamešal stvari...
v Italiji se miljoni ljudi z vlakom vozijo v službo vsak dan, na veliko trasah je železnica hitrejša in bolj udobna od avtomobila, glede na gnjavažo z varnostjo pa tudi od letala.
Od Milana do Rima prideš z vlakom v treh urah za 79€. Vlak vozi vsake pol ure. To je 624 km, in planine, ki so vmes so malo višje od kraškega roba.
Vozovnico lahko kupiš preko mobilnega telefona.

Verjetno morajo za to storitev tudi koga zaposlovati, se ti ne zdi?
Ne se razburjat po nepotrebnem. Po njegovem se proge vzdržujejo same, vlaki so avtonimni, ne potrebujejo strojevodij, in karte preko interneta ni potrebno kontrolirati in na vlakih sploh ni potrebno osebje. Infrastrukturo je po njegovem potrebno vzdrževati kov pred desetletjem ali dveh v Angliji, da se zgodijo nesreče, menda je to za lastnika infrastrukture cenej..... Saj isto terja tudi za ves JS.... ampak nikoli ne pomisli, kaj pomeni redukcija za 50%. Saj smo ćže napisali da ima nekakšen javnosektorizem..., pri čemer pozablja da železnica, vsaj v Italiji pomemben faktor v potniškem prometu (manj v tovornem) ni javni sektor. Čuda, da pa še ni predlagal razpolovitev zaposlenih na privatnih žel. družbah....
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2753800] 20.01.19 19:03 · odgovor na: anon-317971 (#2753793)
Odgovori   +    5
[FIN-209516]
> [FIN-311684]
> Italijanske železnice bi v bistvu morale odpustiti 45 tisoč delavcev, podobno kot bi jih slovenske morale odpustiti vsaj 4,5 tisoć. Državnih parazitov v državnih podjetjih je v Italiji podobno kot v Sloveniji, vsaj desetkrat preveč.

Mogoče si malo zamešal stvari...
Imaš prav, v svojem nezadovoljstvu z državnimi podjetji sem nekaj zamešal. Na železnico gledam s svojim novomeškim pogledom. Železnica je od Novega mesta do Semiča in Metlike dejansko mrtva brez potnikov, pa kljub temu v tem slepem delu Slovenskih železnic nekaj sto ljudi vleče dobre plače.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2753812] 21.01.19 06:43 · odgovor na: anon-178149 (#2753798)
Odgovori   +    2
[MarijanMacek]
> [FIN-209516]
> > [FIN-311684]
> > Italijanske železnice bi v bistvu morale odpustiti 45 tisoč delavcev, podobno kot bi jih slovenske morale odpustiti vsaj 4,5 tisoć. Državnih parazitov v državnih podjetjih je v Italiji podobno kot v Sloveniji, vsaj desetkrat preveč.
>
> Mogoče si malo zamešal stvari...
> v Italiji se miljoni ljudi z vlakom vozijo v službo vsak dan, na veliko trasah je železnica hitrejša in bolj udobna od avtomobila, glede na gnjavažo z varnostjo pa tudi od letala.
> Od Milana do Rima prideš z vlakom v treh urah za 79€. Vlak vozi vsake pol ure. To je 624 km, in planine, ki so vmes so malo višje od kraškega roba.
> Vozovnico lahko kupiš preko mobilnega telefona.
>
> Verjetno morajo za to storitev tudi koga zaposlovati, se ti ne zdi?

Ne se razburjat po nepotrebnem. Po njegovem se proge vzdržujejo same, vlaki so avtonimni, ne potrebujejo strojevodij, in karte preko interneta ni potrebno kontrolirati in na vlakih sploh ni potrebno osebje... pri čemer pozablja da železnica, vsaj v Italiji pomemben faktor v potniškem prometu (manj v tovornem) ni javni sektor. Čuda, da pa še ni predlagal razpolovitev zaposlenih na privatnih žel. družbah...
Kako pomemben faktor v potniškem in tovornem prometu je železniška proga od Novega mesta do Metlike in naprej do Karlovca in koliko ljudi skrbi za to progo? Vlaki so bolj prazni, resnega tovornega vlaka mesece in mesece ne vidiš, sicer vse kar je resno gre iz Revoza proti Franciji... Zakaj na spložno Slovenske železnice ne damo v koncesijo Avstrijskim železnicam, saj smo enkrat pred 130 leti bili del teh železnic? Avstrijci bi zagotovo poživili promet in verjetno veliko ljudi (iz pisarn) odpustili, tudi strojevodje bi delali več kot dva dni na teden, kar se mi je pred nekaj leti osebno pohvalil mlajši strojevodja.
najobj sporočil: 31.870
[#2753826] 21.01.19 10:00 · odgovor na: anon-317028 (#2753800)
Odgovori   +    0
[FIN-311684]
> [FIN-209516]
> > [FIN-311684]
> > Italijanske železnice bi v bistvu morale odpustiti 45 tisoč delavcev, podobno kot bi jih slovenske morale odpustiti vsaj 4,5 tisoć. Državnih parazitov v državnih podjetjih je v Italiji podobno kot v Sloveniji, vsaj desetkrat preveč.
>
> Mogoče si malo zamešal stvari...
Imaš prav, v svojem nezadovoljstvu z državnimi podjetji sem nekaj zamešal. Na železnico gledam s svojim novomeškim pogledom. Železnica je od Novega mesta do Semiča in Metlike dejansko mrtva brez potnikov, pa kljub temu v tem slepem delu Slovenskih železnic nekaj sto ljudi vleče dobre plače.
... alzo, če jaz tvoje pisanje na totem forumu prav razumem, bi ti ukinil čisto vse, kar ti osebno ne rabiš in ker Belokranjcev ne rabiš, bi ukinil tudi njih ... eh, jebiga ...

P.S.: malo misli, kaj pišeš, čeprav je to očitno bolj težko, ker pišeš hitreje, kot misliš ...
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2753836] 21.01.19 10:29 · odgovor na: anon-317028 (#2753800)
Odgovori   +    0
[FIN-311684]

Že spet pišeš številke, ne da bi imel občutek za njih. Od Novega mesta do Metlike so postaje Uršna sela, Semič, Črnomelj in Metlika, torej 4 postaje. Obratujejo verjetno v dveh izmenah, v vsaki po recimo 3 osebe, ker so opremljene s starimi mehanskimi varnostnimi napravami. Od oka gre torej za okoli 30 zaposlenih v SŽ Infrastruktura. K temu je prišteti še kakšnega preglednika proge in kakšnega vzdržavalca, kar ne da skupaj 50 zaposlenih in nekaj efektivno zaposlenih v samemprometu, strojevodje, sprevodniki, kakšen premikač. Skoraj velikostni razred manj kot nakladaš. Seveda bi z ustrezno modernizacijo bilo mogoče večino teh delovnih mest na postajah ukiniti, toda tega se ni doseglo še niti na glavnem križu vzhodno od Ljubljane.

Da pa je proga mrtva brez potnikov se pa ne bi strinjal, še kadar sem šel na vlak na teh postajah je bilo kljub počitnicam opaziti vsaj nekaj potnike, res da ne vem kako veliko. Toda garniture vozijo na relaciji do Ljubljane in so pač dvočlenske, da ustrezajo številu potnikov proti Ljubljani. Seveda se pa da razpravljati o zasedenosti vlakov v Sloveniji. Tovorni promet se je pa menda precej zmanjšal po zaprtju tovarne kompresorjev, mogoče bo pa v prihodnosti bolje.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2753858] 21.01.19 11:32 · odgovor na: najobj (#2753826)
Odgovori   +    1
[najobj]
> [FIN-311684]
> > [FIN-209516]
> > > [FIN-311684]
> > > Italijanske železnice bi v bistvu morale odpustiti 45 tisoč delavcev, podobno kot bi jih slovenske morale odpustiti vsaj 4,5 tisoć. Državnih parazitov v državnih podjetjih je v Italiji podobno kot v Sloveniji, vsaj desetkrat preveč.
> >
> > Mogoče si malo zamešal stvari...

> Imaš prav, v svojem nezadovoljstvu z državnimi podjetji sem nekaj zamešal. Na železnico gledam s svojim novomeškim pogledom. Železnica je od Novega mesta do Semiča in Metlike dejansko mrtva brez potnikov, pa kljub temu v tem slepem delu Slovenskih železnic nekaj sto ljudi vleče dobre plače.

... alzo, če jaz tvoje pisanje na totem forumu prav razumem, bi ti ukinil čisto vse, kar ti osebno ne rabiš in ker Belokranjcev ne rabiš, bi ukinil tudi njih ... eh, jebiga ...

P.S.: malo misli, kaj pišeš, čeprav je to očitno bolj težko, ker pišeš hitreje, kot misliš ...
Nejevoljen sem na slovensko politiko in državo, ki ni sposobna učinkovito organizirati velikih sistemov, tudi železnice ni, ker so jih v bistvu prilastili zaposleni delavci, podobno kot so prilastili šolstvo, zdravstvo. elektre...vse kar je državnega je nekako znotraj privatiziranega in so v bistvu pomembne le plače, za vse ostalo zmanjka denarja. Zato bi bilo veliko veselje, če bi železnice npr. Avstrijcem v koncesijo dali. Dobro, to vzbuja nejevoljo, kaj pa me jezi? Ajzenponarji vse zagonijo v plače, da pa bi uredili nezavarovan in nevaren železniški prehod med Birčno vasjo in Uršnih selih denarja zmanjka, kljub temu, da je pred dobrim letom vlak naletel na avtobus. Večkrat se peljem čez ta prehod, posebno je hudo v megli...Ne maram takšne države, ki smrtno ogroža svoje za državo manj vredne državljane.
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2753878] 21.01.19 12:49 · odgovor na: anon-317028 (#2753858)
Odgovori   +    1
[FIN-311684]
Nejevoljen sem na slovensko politiko in državo, ki ni sposobna učinkovito organizirati velikih sistemov, tudi železnice ni, ker so jih v bistvu prilastili zaposleni delavci, podobno kot so prilastili šolstvo, zdravstvo. elektre...vse kar je državnega je nekako znotraj privatiziranega in so v bistvu pomembne le plače, za vse ostalo zmanjka denarja.
Bi se bolj ali manj strinjal.

..... da pa bi uredili nezavarovan in nevaren železniški prehod med Birčno vasjo in Uršnih selih denarja zmanjka, kljub temu, da je pred dobrim letom vlak naletel na avtobus. Večkrat se peljem čez ta prehod, posebno je hudo v megli...Ne maram takšne države, ki smrtno ogroža svoje za državo manj vredne državljane.
Ampak to nima nobene zveze z zaposlenimi na železnici. Investicije v infrastrukturo je stvar države in ne prevoznika in posledično nima nobene zveze s plačami na železnici. Sicer je pa v zadnjem letu bilo ukinjenih precej "nezavarovanih" (po logika zakona so zavarovani tudi z Andrejevim križem) prehodov. Je pa Dolenjska proga izrazit primer, saj je na njej 1/4 (110, ali 1/km) vseh nezavarovanih prehodov. In avtomatizacija za vsak nivojski prehod pomeni 400-500k€. Ukinjanje (združevanje) pa med krajani ni priljubljeno, se je že zgodilo da so samoiniciatino naredili prehod. Sicer pa so pisale Slovenske novice, www.slovenskenovice....vih-krizev da na državnih cestah leta 2019 ne bo več nezavarovanih nivojskih prehodov.

Sicer pa v vednost, komercialna dejavnost na SŽ (Tovorni promet) posluje pozitivno, celo potniški promet ima pozitivno bilanco, kar pa ni čuda, saj dobivajo precejšne subvencije s strani države. In nenazadnje, ponovno investirajo v vozna sredstva. Toliko o skrbi, da vse pokurijo za plače.
najobj sporočil: 31.870
[#2753896] 21.01.19 13:38 · odgovor na: anon-317028 (#2753858)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: najobj 21.01.2019 13:39
[FIN-311684]
> [najobj]
> > [FIN-311684]
> > > [FIN-209516]
> > > > [FIN-311684]
> > > > Italijanske železnice bi v bistvu morale odpustiti 45 tisoč delavcev, podobno kot bi jih slovenske morale odpustiti vsaj 4,5 tisoć. Državnih parazitov v državnih podjetjih je v Italiji podobno kot v Sloveniji, vsaj desetkrat preveč.
> > >
> > > Mogoče si malo zamešal stvari...
>
> > Imaš prav, v svojem nezadovoljstvu z državnimi podjetji sem nekaj zamešal. Na železnico gledam s svojim novomeškim pogledom. Železnica je od Novega mesta do Semiča in Metlike dejansko mrtva brez potnikov, pa kljub temu v tem slepem delu Slovenskih železnic nekaj sto ljudi vleče dobre plače.
> ... alzo, če jaz tvoje pisanje na totem forumu prav razumem, bi ti ukinil čisto vse, kar ti osebno ne rabiš in ker Belokranjcev ne rabiš, bi ukinil tudi njih ... eh, jebiga ...
>
> P.S.: malo misli, kaj pišeš, čeprav je to očitno bolj težko, ker pišeš hitreje, kot misliš ...
Nejevoljen sem na slovensko politiko in državo, ki ni sposobna učinkovito organizirati velikih sistemov, tudi železnice ni, ker so jih v bistvu prilastili zaposleni delavci, podobno kot so prilastili šolstvo, zdravstvo. elektre...vse kar je državnega je nekako znotraj privatiziranega in so v bistvu pomembne le plače, za vse ostalo zmanjka denarja. Zato bi bilo veliko veselje, če bi železnice npr. Avstrijcem v koncesijo dali. Dobro, to vzbuja nejevoljo, kaj pa me jezi? Ajzenponarji vse zagonijo v plače, da pa bi uredili nezavarovan in nevaren železniški prehod med Birčno vasjo in Uršnih selih denarja zmanjka, kljub temu, da je pred dobrim letom vlak naletel na avtobus. Večkrat se peljem čez ta prehod, posebno je hudo v megli...Ne maram takšne države, ki smrtno ogroža svoje za državo manj vredne državljane.
... ja, in Avstrijci nerentabilno progo v Belo Krajino ne bi ukinili, ampak bi poleg množice ostalih takoj uredili nezavarovan in nevaren železniški prehod med Birčno vasjo in Uršnih selih ... eh, jebiga ...

P.S.: v vsaki normalni državi je železniška infrastruktura v državni lasti zato, ker država skrbi za prometno povezavo v celi državi in Bela Krajina je še vedno del Slovenije, čeprav se s Financarjem in večini na totem forumu zdi, da to ni in da je treba imeti samo avtocestni obroč okoli Ljubljane, ker se nič drugega ne splača ... aja, megla na nezavarovanem prehodu je res zajebana zadeva, ampak če ste domačini previdni, očitno lahko preživite, brez proge pa bi bili Belokrajnci še bolj manjvredni, kot so za Gorjanci odrezani od sveta že itak ...
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2753904] 21.01.19 14:02 · odgovor na: najobj (#2753896)
Odgovori   +    0
[najobj]
> [FIN-311684]
> > [najobj]
> > > [FIN-311684]
> > > > [FIN-209516]
> > > > > [FIN-311684]
> > > > >.

P.S.: v vsaki normalni državi je železniška infrastruktura v državni lasti zato, ker država skrbi za prometno povezavo v celi državi ...
Veliko je neracionalnosti pri železniški infrastrukturi vsaj v Novem mestu. Glavna železniška postaja je v Bršljinu, nekaj sto metrov naprej je že postaja Center, čez reko Krko je tretja postaja Kandija, dvesto metrov naprej je nova četrta postaja pri šolskem centru...Dijaki so od Kandije do šole imeli 3-4 minute peš, od nove postaje do šole imajo 2-3 minute peš...
najobj sporočil: 31.870
[#2753924] 21.01.19 15:24 · odgovor na: anon-317028 (#2753904)
Odgovori   +    1
[FIN-311684]
> [najobj]
> > [FIN-311684]
> > > [najobj]
> > > > [FIN-311684]
> > > > > [FIN-209516]
> > > > > > [FIN-311684]
> > > > > >.
>
> P.S.: v vsaki normalni državi je železniška infrastruktura v državni lasti zato, ker država skrbi za prometno povezavo v celi državi ...
Veliko je neracionalnosti pri železniški infrastrukturi vsaj v Novem mestu. Glavna železniška postaja je v Bršljinu, nekaj sto metrov naprej je že postaja Center, čez reko Krko je tretja postaja Kandija, dvesto metrov naprej je nova četrta postaja pri šolskem centru...Dijaki so od Kandije do šole imeli 3-4 minute peš, od nove postaje do šole imajo 2-3 minute peš...
... čuj, če bi bil žleht, bi te zdaj vprašal, s katere (= belokrajnske) strani se dijaki s (= praznim) vlakom pripeljejo v Novo mesto, če se najprej pripeljejo na postajo v Kandiji ...

P.S.: neracionalnosti so povsod in avstrijski koncesionar se z njimi definitivno ne bi ukvarjal, ampak bi v Novem mestu dijaki z belokrajnskega konca v šolo morali peš, ker bi Avstrijci nerentabilno progo preprosto ukinili ...
bc123a sporočil: 48.253
[#2753932] 21.01.19 15:47
Odgovori   +    1
Pet zvezdic DELA.
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2753936] 21.01.19 15:53 · odgovor na: anon-317028 (#2753904)
Odgovori   +    0
[FIN-311684]
> [najobj]
> > [FIN-311684]
> > > [najobj]
> > > > [FIN-311684]
> > > > > [FIN-209516]
> > > > > > [FIN-311684]
> > > > > >.
>
> P.S.: v vsaki normalni državi je železniška infrastruktura v državni lasti zato, ker država skrbi za prometno povezavo v celi državi ...

Veliko je neracionalnosti pri železniški infrastrukturi vsaj v Novem mestu. Glavna železniška postaja je v Bršljinu, nekaj sto metrov naprej je že postaja Center, čez reko Krko je tretja postaja Kandija, dvesto metrov naprej je nova četrta postaja pri šolskem centru...Dijaki so od Kandije do šole imeli 3-4 minute peš, od nove postaje do šole imajo 2-3 minute peš...
V Novem mestu sta samo dve železniški postaji, Novo mesto in NM Kandija. NM Center in NM sta postajališči. Med postajo in postajališčem je bistvena razlika, postaja je namenjena prometni dejavnosti, srečevanje, prehitevanje vlakov, nakladanje vagonov, operacije z vlaki in seveda tudi potniškemu prometu in je na dolenjski progi zasedena. Postajališče pa služi samo potniškemu prometu in je običajno brez osebja. Če pa postaja NM leži v Bršljinu sem pa jaz pecikelj na 12 prestav. Postaja leži v KO Novo mesto in ne Bršljin. In med brati rečeno je do naselja Bršljin bolj oddaljena kot do naslednje postaje NM Kandija

Strani: 1