Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Šest bilijonov dolarjev težka ovira za razcvet električnih avtomobilov
Strani: 1
sporočil: 48.253
Tudi tole bo delovalo kot stroj za unicevanje revezev. Namesto, da
bi se vozil z bencinarjem, ki na trgu doseze rabljen in se vedno
recej vozen, ceno nekaj 1000 EUR, bo moral sodelovati v tej
neumnosti,.
sporočil: 583
Po desetletju nevidenega spodbujanja prodaje (subvencije se
gibljejo od nekaj tisoč do 15 tisoč USD - povprečje 7 tisoč USD na
avto) smo dosegli v 2018 2% vse prodaje (3% na Kitajskem). Od tega
je polovica hibridov, ostala polovica pa pravih električnih avtov.
Od njih je polovica službenih vozil, samo ena četrtina (0,5% vse
prodaje) predstavljajo električni avtomobili, ki so jih kupili
posamezni kupci.
Kot je še malo prej navedel taisti Bloomberg: "there is little evidence there is a lot of customer demand for it".
Pozabljamo, da je najdražja komponenta el. avtomobila baterija, ki je proizvod z variabilno stroškovno strukturo , ne FC kot elektrinika. Kaj to pomeni? Da z naraščajočo količino cene niti slučajno ne padajo tako hitro.
Kar se pa infrastrukture tiče. Ocena za Slovenijo, tj, potrebne prilagoditve el.omrežja, je 7 milijard eurov. Samo za omrežje, brez generatorjev elektrike.
Kot je še malo prej navedel taisti Bloomberg: "there is little evidence there is a lot of customer demand for it".
Pozabljamo, da je najdražja komponenta el. avtomobila baterija, ki je proizvod z variabilno stroškovno strukturo , ne FC kot elektrinika. Kaj to pomeni? Da z naraščajočo količino cene niti slučajno ne padajo tako hitro.
Kar se pa infrastrukture tiče. Ocena za Slovenijo, tj, potrebne prilagoditve el.omrežja, je 7 milijard eurov. Samo za omrežje, brez generatorjev elektrike.
sporočil: 10.890
Ja, koliko elektrarn bo treba postaviti. Polnilnice je treba
napolniti z elektriko, ki jo je treba najprej proizvesti, potem
dati v omrezje. Temeljne postavke ni v racunu.
sporočil: 48.253
[FIN-454644]Saj to je jasno napisal. Ampak bolje je navajati stevilke loceno, da ne bo kdo mislil, da 7 miljard ze zajema jedrske elektrarno... ne... to je racun za "elektromobilnost" se brez ene same elektrarne!
Ja, koliko elektrarn bo treba postaviti. Polnilnice je treba napolniti z elektriko, ki jo je treba najprej proizvesti, potem dati v omrezje. Temeljne postavke ni v racunu.
sporočil: 299
"Letni prihodki gospodinjstev, za katera je najbolj verjetno, da se
bodo odločila za nakup električnega avtomobila, se gibljejo od 300
tisoč dolarjev" ...torej so el. avti le za miljonarje.
sporočil: 544
Če pogledamo na svetovni BDP=ca. 80.000 MRD$ in SLO GDP=ca. 50 MRD$
je to nekaj manj kot tisočinka. In tudi Valenčičevih 7 MRD za
infrastrukturo je nekje reda tisočinke od teh 6 bilionov (po
ameriško trilions) $. Sigurno to ne gre tako enostavno, ker tudi v
Švici ali Norveški folk ne bo imel vsak 3 avte (3x višji GDP, kot
SLO), ampak je pa dober indikator za smiselnost ocene, ker številki
vsaj v isti velikostni razred pašeta.
sporočil: 7.967
50 let je avtondustrija potrebovala, da je osvojila svet z avti na
klasični pogon. In ljudje so vozilonujno potrebovali. Sedaj imajo
ljudje možnost izbire.
In izbiraš med vozilom, ki ti na poti naokoli nudi nepredvidljivost glede uporabe vozila in črpanja ter cene goriva (elektrike), in lahko izbiraš med klasičnimi vozili, ki te nevarnosti znatno zmanjšujejo, v obdobju naslednjih 10 let: to so hibridi ali klasiki (hja, tudi novi dizlaši).
Pač, bo potrebnih vsaj 20 let, da se "omasovi" zgodba o elektrikaših. Pač, gremo počasi, druge ni.
Kitajci pa? Dokler kurijo plin in premog za proizvodnjo elektrike, niso ravno z nekaj mio avti na elektriko naredili še kak večji premik za zmanjšanje emisij. Pač, tudi to je evolucija, ki ima svojo ceno. Sploh, če vemo, kak je ogljični odtis za proizvodnjo in razgradnjo baterij.
In ceno vedno plača potrošnik... tudi z dražjo položnico za elektriko... in država si povrne na tak način tudi vložke v proizvodnjo, omrežje ter subvencije.
Round and round it goes.
In izbiraš med vozilom, ki ti na poti naokoli nudi nepredvidljivost glede uporabe vozila in črpanja ter cene goriva (elektrike), in lahko izbiraš med klasičnimi vozili, ki te nevarnosti znatno zmanjšujejo, v obdobju naslednjih 10 let: to so hibridi ali klasiki (hja, tudi novi dizlaši).
Pač, bo potrebnih vsaj 20 let, da se "omasovi" zgodba o elektrikaših. Pač, gremo počasi, druge ni.
Kitajci pa? Dokler kurijo plin in premog za proizvodnjo elektrike, niso ravno z nekaj mio avti na elektriko naredili še kak večji premik za zmanjšanje emisij. Pač, tudi to je evolucija, ki ima svojo ceno. Sploh, če vemo, kak je ogljični odtis za proizvodnjo in razgradnjo baterij.
In ceno vedno plača potrošnik... tudi z dražjo položnico za elektriko... in država si povrne na tak način tudi vložke v proizvodnjo, omrežje ter subvencije.
Round and round it goes.
sporočil: 6.570
Električni avti bodo zares prišli skupaj z avtonomno vožnjo in car
sharingom.
In potem bo matematika izgledala povsem drugače.
In potem bo matematika izgledala povsem drugače.
sporočil: 3.029
Tule si poglej kako se štanca nove -navadne avte (števec
proizvodnje):
www.worldometers.info/cars/
Zarolaj dol, Slovenija je 31. na svetu (0.2%) po proizvodnji avtomobilov!!!.
Baterijske igrače so pa predvsem za "frajerje".
www.worldometers.info/cars/
Zarolaj dol, Slovenija je 31. na svetu (0.2%) po proizvodnji avtomobilov!!!.
Baterijske igrače so pa predvsem za "frajerje".
sporočil: 583
[davorkat]Bolj ali manj. Je pa res, da jim zato ostalo prebivalstvo z ne tako veliki prihodki, preko države subvencionira nakup.
"Letni prihodki gospodinjstev, za katera je najbolj verjetno, da se bodo odločila za nakup električnega avtomobila, se gibljejo od 300 tisoč dolarjev" ...torej so el. avti le za miljonarje.
sporočil: 11.068
Šest bilijonov dolarjev težka ovira za razcvet električnih avtomobilov.Naslov je nejasen (čeprav res gre za 6 biljonov EUR-ov), bolj razumljivo bi bilo napisano 6.000 milijard. Marsikdo razume, ko naslov prečita, da gre za 6 milijard.
Strani: 1