2 uri
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
3 ure
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
3 ure
Najbolj brani članki danes
4 ure
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
5 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
6 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
6 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
6 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
6 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
7 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
7 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
7 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
7 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
7 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
8 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
8 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
9 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
10 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
10 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
10 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

FIN-379669 sporočil: 7.966
50 let je avtondustrija potrebovala, da je osvojila svet z avti na klasični pogon. In ljudje so vozilonujno potrebovali. Sedaj imajo ljudje možnost izbire.

In izbiraš med vozilom, ki ti na poti naokoli nudi nepredvidljivost glede uporabe vozila in črpanja ter cene goriva (elektrike), in lahko izbiraš med klasičnimi vozili, ki te nevarnosti znatno zmanjšujejo, v obdobju naslednjih 10 let: to so hibridi ali klasiki (hja, tudi novi dizlaši).

Pač, bo potrebnih vsaj 20 let, da se "omasovi" zgodba o elektrikaših. Pač, gremo počasi, druge ni.

Kitajci pa? Dokler kurijo plin in premog za proizvodnjo elektrike, niso ravno z nekaj mio avti na elektriko naredili še kak večji premik za zmanjšanje emisij. Pač, tudi to je evolucija, ki ima svojo ceno. Sploh, če vemo, kak je ogljični odtis za proizvodnjo in razgradnjo baterij.

In ceno vedno plača potrošnik... tudi z dražjo položnico za elektriko... in država si povrne na tak način tudi vložke v proizvodnjo, omrežje ter subvencije.

Round and round it goes.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen