5 ur
Najbolj brani članki danes
6 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
7 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
8 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
8 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
8 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
8 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
9 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
10 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
10 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
11 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
11 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
11 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
12 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
12 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
12 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
13 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
13 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
13 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
14 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek To je ameriški tovornjak na vodikovo gorivo za Evropo

Strani: 1

anon-7020 sporočil: 1.410
[#2740963] 06.11.18 08:55
Odgovori   +    6
Tako kot pri električnem avtu:
Malo kupcev, ki bodo imeli denar da bi kupili in veliko revežev, ki bodo plačevali preko participacij v cenah dnevnih dobrin, subvencije bogatašem.
anon-238000 sporočil: 464
[#2740966] 06.11.18 09:46
Odgovori   +    1
Takega si bom kupil. SUUUUUUUPER tovornjak za vožnjo brez izpita in voznika.
pobalin sporočil: 14.456
[#2740974] 06.11.18 11:09
Odgovori   +    4
To je ameriški tovornjak na vodikovo gorivo za Evropo
Na vodikovo gorivo?! Na bencinsko gorivo, na plinsko gorivo?
Baterije vgrajene v dno šasije bodo zagotovila nižje težišče.
Baterije za vodikovo gorivo? Aja, gre za skrajno simplifikacijo tele simplistične propagandne obljube za simpletone:
Removing the diesel engine, transmission, and emissions equipment and installing batteries, electric motors and a fuel cell below the frame rail keeps the center of gravity lower than any other semi truck on the market.
nikolamotor.com/tre
Obenem bo ob prihodu na trg, leta 2022 ali 2023, zagotavljal avtonomno vožnjo pete stopnje.
Šur in to glih od enega amerostartapa in to glih v Evropi, kjer se menda še nihče od majčkenih firmic tipa VW, Daimler, PSA, RNM, Fiat Chrysler itn. ni upal napovedati česa takega.
S pomočjo regeneracije zavorne energije in zračno hlajenih diskov proizvajalec obljublja tudi precej boljše zaviranje in hitrejši vklop zavor, v manj kot desetih milisekundah, kot pri klasično zasnovanih tovornjakih.
Manjka dodatek "ameriških" klasično zasnovanih tovornjakih, ker za ameriški trg tovornjakov so kolutne zavore še vedno nekaj tako posebnega, da jih Bendix reklamira s tem videom za telebane: www.youtube.com/watc...CvKjf04TjY
Sicer gre pri Nikolovih "air disk brakes" najbrž res za naluknjane, "luftane" kolute, ampak "air" pomeni, da je zavorni sistem pnevmatski in ne hidravličen. Več ali manj vse je razloženo v teh dveh kratkih objavah:
www.quora.com/Why-he...isc-brakes
www.truckandbusaccid...um-brakes/
Cena za novi model še ni znana, niti druge tehnične podrobnosti.
Jasno da ne, saj gre samo za tizing objavo preden naj bi prototip (statičen, alora maketo?) pokazali na svetovnem zboru Nikolistov, ki bo aprila 2019.
At the April 16-17 Nikola World in Phoenix, attendees will witness the Nikola Two in action pulling loaded trailers along with a prototype display of the Nikola Tre. Hydrogen filling will also be shown at the event at 700 bar or 10,000 PSI.
nikolamotor.com/pres...-market-53
Če ob vseh veliko pomembnejših EU-SLO avto-moto-eko temah prepisujete takšne čezoceanske propagandne ekshibicije, se potrudite vsaj toliko, da ločite zrnje od plev in ponudite kritično obdelane relevantne informacije. (kakva vrata press)
pobalin sporočil: 14.456
[#2740980] 06.11.18 11:31 · odgovor na: pobalin (#2740974)
Odgovori   +    1
Še nekaj. Nikola se ponaša z naslednjim velikopoteznim planom:
Nikola will produce its own hydrogen on site via electrolysis. Vertical integration reduces market uncertainties, allowing Nikola to control fuel prices and keep them low for Nikola customers.
By 2028, Nikola is planning on having more than 700 hydrogen stations across the USA and Canada. Each station is capable of 2,000 to 8,000 kgs of daily hydrogen production. Nikola’s European stations are planned to come online around 2022 and are projected to cover most of the European market by 2030.
nikolamotor.com/stations
Niti slučajno ni omenjeno, koliko elektrike bodo porabili za elektrolizo vsega tega vodika na več kot 700 mestih od kod in za koliko jo bodo dobili. Prav tako ni jasno, kako bodo prodajali tovornjake od leta 2022, kdo jih bo kupoval/uporabljal in kje, če bo mreža postavljena šele 2030. Ker tele Nikole uno-due-tre ne morejo laufati na kaj drugega kot vodik(ovo gorivo).

Kmalu bo eno leto od objave, da imajo dve vodikovi elektrolizi-polnilnici že postavljeni, ne najdem pa podatka kje sta in kaj početa med čakanjem na prve stranke z Nikolovimi tovornjaki.
SALT LAKE CITY, UT (November 15, 2017) -- Nikola Motor Company has chosen Nel ASA as the sole equipment supplier to create the largest hydrogen network in the world that will cover over 2,000 miles and include 16 stations. Nikola has already kicked off two of the 16 stations and 14 more will follow immediately after installation.
nikolamotor.com/pres...e-world-39
anon-238000 sporočil: 464
[#2741030] 06.11.18 15:55
Odgovori   +    1
Zakaj ima volan, če je zmožen 5. avtonomne stopnje????
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2741295] 08.11.18 08:10 · odgovor na: anon-238000 (#2741030)
Odgovori   +    0
[berni007]
Zakaj ima volan, če je zmožen 5. avtonomne stopnje????
Ker bo 5. avtonomna stopnja udejanjena preko tele šoferdžije:
www.youtube.com/watc...ikxFZZO2sk
pobalin sporočil: 14.456
[#2860188] 04.08.20 13:06 · odgovor na: pobalin (#2740980)
Odgovori   +    0
Evo, minilo je poldrugo leto in še malo, pa so o famoznem Nikoli pri Bloombergu objavili mnenjski članek, ki se ga splača prebrati. Zdaj bodo Nikoli lahko bolj gledali v zobe in pod prste, ker je menda od junija na borzi in mora biti zato biznisarsko bolj transparenten.
When Nikola Corp. started trading on Nasdaq in June, the Phoenix-based clean transportation company raced quickly to a valuation of almost $30 billion.
Its market worth has since fallen to a more reasonable $10.5 billion, but that’s still pretty spicy for a business yet to generate any revenue. Its most promising products are its heavy trucks, powered by electric batteries or hydrogen fuel cells.
At least Europe has a stake in the latest heavily hyped project. Founded by Trevor Milton, a 38-year-old American college dropout, Nikola is relying heavily on expertise from the old continent. Robert Bosch Gmbh, a German automotive supplier, has helped develop the U.S. company’s electric powertrain, and the first Nikola trucks will be built in a German factory belonging to Italy’s Iveco, a truck maker backed by the billionaire Agnelli family. Bosch and Iveco each own more than 6% of Nikola. CNH Industrial NV, Iveco’s parent, just recorded a $1.5 billion fair value gain on that investment.
...
Building a refueling network is a central part of its business model, but this won’t come cheap at $17 million for each hydrogen station. The company is also entering a competitive field populated by more experienced and better capitalized rivals. Daimler’s Mercedes-Benz failed to follow through on its early experiments with electric cars and let Tesla roar past. It probably won’t make the same mistake with trucks.
Daimler is the world’s largest truck maker and it plans to start production of its electric eActros and eCascadia models next year. The German giant has also formed a joint venture with Sweden’s Volvo AB to develop hydrogen fuel cell systems for heavy vehicles. That venture is valued by the companies at just 1.2 billion euros ($1.4 billion), putting the Nikola valuation into perspective.
www.bloomberg.com/op...led-nikola
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2860203] 04.08.20 14:37 · odgovor na: pobalin (#2860188)
Odgovori   +    0
[pobalin]
Founded by Trevor Milton, a 38-year-old American college dropout
Mi pa matura pa točke pa neki faksi z nekimi brezveznimi prfoksi, da nekje vmes poberemo tri besede nemščine in se potem pridno udinjamo gospodarjem.
crt sporočil: 27.173
[#2860207] 04.08.20 15:15
Odgovori   +    0
V USA trenutno začenja proizvajalcev z ne klasičnim pogonom kar mrgoleti, žal pa je med njimi ravno Nikola tisti, ki je najbolj na ravni koncepta in najdlje od produkcije.

Typoti, velike črke in šumniki so od autocorrecta :)
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2860210] 04.08.20 15:39 · odgovor na: crt (#2860207)
Odgovori   +    0
[]
Typoti, velike črke in šumniki so od autocorrecta :)
Od kod pa je prišlo "vodikovo gorivo"?
crt sporočil: 27.173
[#2860226] 04.08.20 16:44 · odgovor na: anon-154083 (#2860210)
Odgovori   +    0
To se zmeni z svtorjem, jaz samo poročam stanje na trgu
crt sporočil: 27.173
[#2860407] 06.08.20 07:27 · odgovor na: crt (#2860207)
Odgovori   +    2
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2860420] 06.08.20 08:43 · odgovor na: crt (#2860407)
Odgovori   +    0
[]
twitter.com/Iron_Yup...36608?s=20
Tako kot že ime te firme kaže, so zgolj slab ponaredek.
pobalin sporočil: 14.456
[#2861460] 12.08.20 12:18 · odgovor na: pobalin (#2860188)
Odgovori   +    0
[pobalin]
Evo, minilo je poldrugo leto in še malo, pa so o famoznem Nikoli pri Bloombergu objavili mnenjski članek, ki se ga splača prebrati. Zdaj bodo Nikoli lahko bolj gledali v zobe in pod prste, ker je menda od junija na borzi in mora biti zato biznisarsko bolj transparenten.
Očitno so se ga lotili tudi v Telegraphu in po njem še v Financah.
manager.finance.si/8...amo-vozilo

Strani: 1