Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
sprejeli predlog o 35-odstotnem zmanjšanju emisij pri novih avtomobilih in lahkih tovornih vozilih do leta 2030
Evropska komisija je novembra lani predlagala 30-odstotno znižanje emisij pri novih avtomobilih in lahkih tovornih vozilih do leta 2030, evropski parlament pa pred nekaj dnevi 40-odstotnega.
vključuje 15-odstotno znižanje izpustov leta 2025
Oh ta neznosna lahkotnost pisarjenja! Sicer avtor mogoče sploh ne ve, kaj je osnova za ta rolerkouster s procenti, čeprav je bolj verjetno, da ve, da je osnova leto 1990, a je to njemu tako totalno jasno, da pozablja to jasnovedenje prenesti na bralstvo. Stavim pa, da avtorju niti slučajno ni znano, za koliko procentov so današnje emisije že manjše kot leta 1990 in tako tudi ne ve, za koliko dodatnega zmanjševanja se danes sploh pogajajo.

Brez takšne perspektive je vse tole pisarjenje eno samo votlo premlevanje praznih besed. Čisto pravi resor za polmagistra Lebna, nesojenega paravladnega parapreprodajalca bavarskih überwagnov (Cerar ma jih rad, bemfelne!) in fikserja doniranja solarnih panelov za slovenceljske javne hiše.

Sicer pa je Handelsblatt takole povzel to intraEUjevsko barantanje s procenti:
Nemška vlada je pri vprašanjih glede energetske prihodnosti očitno prevzela vodilen položaj v kabini zavirača. Ministrica za okolje Svenja Schulze (SPD) se je na srečanju EU obrnila proti lastnemu prepričanju in proti večini kolegov ter preprečila strožje okoljske zahteve za avtomobile. To bi morali s hvaležnostjo zabeležiti v Wolfsburgu, Zuffenhausnu in München-Milbertshofnu. Tudi ambiciozni cilj komisarja EU Miguela Ariasa Cañeteja, da bi bile leta 2030 emisije toplogrednih plinov za 45 odstotkov manjše kot leta 1990, pri nemški skupini za varstvo podnebja nima nobenih možnosti. Uporabimo Goethejeve rime: "Nenavadna je pesem preroka / dvakrat nenavadno, kar se zgodi." (Seltsam ist Propheten Lied/Doppelt seltsam, was geschieht.)
www.handelsblatt.com...67290.html

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2737257

Strani: 1

samen sporočil: 342
Podlaga koliko % prihaja predvsem iz energetske strategije, kjer je jasno, da si Francozi lahko privoščijo več, ker imajo že danes precej energije iz jedrske energije.
Nemci pa se soočajo s težavo, da njihov Energiewende ne špila. Ves čas nas silijo v njihovo zgodbo-OVE za vsako ceno. Na srečo še nismo tam. Zato je njihova elektrika 2x dražja.

Glede naših zavez pa tipično slovensko - bi radi, sam še sami ne vemo s čim.
Slovenija zastopa zelo visoke cilje, kar je sicer OK, če bi imela strategijo oz plan kako to doseči.
Torej, da bi imela sprejeto prometno in energetsko strategijo za začetek, ki bi omogočale take cilje.
Drugače smo pa proti jedrski, proti HE srednji savi in Muri, ... pač proti vsemu kar dokazano niža emisije CO2 - že danes.
Ja, za avtomobile je pomembno kje jih polniš... za CO2 nič ne pomaga, če imaš električni avto, ki ga polniš z elektriko iz plinske ali premogovne elektrarne.

No tudi Slovenija se pogaja s figo v žepu. Do leta 2020 imamo celo dovoljenje za povišanje emisij za 4%!
Ni pa nekega napredka na politikah, ko bo treba trend CO2 obrniti oz zelo korenito zmanjšati. Želje pa imamo itak največje.
BorutHocevar sporočil: 1.534
[pobalin]
Oh ta neznosna lahkotnost pisarjenja! Sicer avtor mogoče sploh ne ve, kaj je osnova za ta rolerkouster s procenti, čeprav je bolj verjetno, da ve, da je osnova leto 1990,
Ni res, osnova je leto 2021, sem napisal pred nekaj dnevi:
oe.finance.si/893941...enje-avtov

Strani: 1