Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Kako zelo požrešna je naša država?

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

najobj sporočil: 31.920
[Glavni forum] Tema: Kako zelo požrešna je naša država?
[#2735102] 24.09.18 09:53 · odgovor na: FIN-379669 (#2735055)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: najobj 24.09.2018 09:58
[]
Marijan in drugi.

Da vas malo razsvetlim:


1.
Povprečna plača in povrnitev stroškov delavcu: 2.050 eur bruto bruto strošek delodajalca, od tega dobi delavec 1.180 eur (1.070 netto plače in 110 eur stroškov), to je 42,5% efektivna obdavčitev iz dodane vrednosti.

2. Delodajalec ima plačo (recimo efek. 50% obdavčitev) in nekaj dividend (19% - recimo ni olajšav - in 25% davek na dividendo, skupaj efektivno slabih 44% stroška delodajalca, da lastnik dobi v žep ta višek) Povprečje je nekje okoli 47%.

Torej, že danes je delodajalec - grdi lastnik - KLJUB TEMU DA NOSI VSO BREME USPEHA ALI NEUSPEHA, TRŽNEGA RIZIKA, JEBE, NESKONČNEGA DELOVNEGA URNIKA... obdavčen vsaj toliko kot delavec.

WTF, bi socialisti še radi? Skregano s kapitalistično pametjo je, da kdor nosi vsa tveganja tega sveta in trga plača večji davek kot za delavca. S tega vidika je non sens višati davke!

3.
Kdor bi res delal v globalnem biznisu, bi vedel, zakaj smo Slovenci, kjer smo. Simpl:

Nimamo lastnih globalnih brendov, nimamo relevantnega trga, ne narekujemo svetovanega tempa, smo le podizvajalci velikim... torej moramo biti stroškovno še kako prilagodljivi velikim.

In če ne diktiraš tempa na velikem trgu in nimaš globalnih brandov, ne moreš pričakovati velikih kosov kolačev. Zato je treba paziti, kaj se dela v Sloveniji, ker socialistični nauki, ki veljajo morda v Franciji, pri nas zadušijo male podjetnike v njihovi konkurenčnosti in volji do lovljenja svetovnih trendov.
... čuj, jaz sem oni drugi, ki mi vzamejo, kolikor mi pač vzamejo, pa me zato razsvetli, koliko bi meni morali vzeti več, da bi ti lahko plačal manj (= koliko ?) in bi bil končno zadovoljen ...

P.S.: če je treba zmanjšat požrešno državo, potem lepo napiši, kaj točno je v Sloveniji preveč in je treba ukinit, ker Financarji tega očitno ne znajo napisat oziroma Financarji niti tega www.fidata.si/2017/0...anj-davka/ ne znajo nalimat ...

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2735102

Strani: 1

anon-316368 sporočil: 957
[Glavni forum] Tema: Kako zelo požrešna je naša država?
[#2735137] 24.09.18 13:44 · odgovor na: najobj (#2735102)
Odgovori   +    18
P.S.: če je treba zmanjšat požrešno državo, potem lepo napiši, kaj točno je v Sloveniji preveč in je treba ukinit, ker Financarji tega očitno ne znajo napisat oziroma Financarji niti tega www.fidata.si/2017/0...anj-davka/ ne znajo nalimat ...
Kaj (česa) je v Sloveniji preveč v Javnem sektorju? Nekaj segmentov:

V JS prejema preveč zaposlenih plačo glede na formalno izobrazbo (diploma, magisterij, doktorat), ki nima nobene zveze z delom, ki ga dejansko opravljajo. V JS se po zakonu plača prilagaja formalni izobrazbi. Z uveljavitvijo plačila glede na delo, ki ga nekdo opravlja in ne glede na njegovo formalno izobrazbo, bi se JS 'očiščeval' sam od sebe.

Glede na intelektualne zmožnosti populacije, je pri nas precej preveč študentov vpisanih na drugi in tretji bolonjski stopnji. S 50% redukcijo na drugi in 75% redukcije števila vpisov na tretji stopnji ter z vpeljavo šolnin vsaj na drugi in tretji stopnji bi lahko kar precej razbremenili proračun tako pri številu zaposlenih v JS pri študentskih subvencijah in kasneje pri socialnih transferih.

Bistveno preveč zaposlenih v sodstvu. Že samo z vpeljavo specializiranih sodišč in poenotene statistike rešenih, uspešno rešenih, zavrženih in ovrženih primerov glede na določen čas IN glede na specializiranost bi se dalo ne samo izboljšati ampak tudi kadrovsko prečistitit in sodstvo. Pomagalo bi tudi obvezno odločanje o zadevah na vseh stpnjah.

V povpreču ima vsako ministrstvo in/ali služba vsaj dva notranja revizorja, ki so povsem neučinkoviti . Zmanjšati število revizorjev za polovico, preostalo polovico pa združiti pod nadzorom sekretarja vlade, ki jih lahko glede na predsednikovo, ministrovo ali sekretarjevo željo pošlje na katerokoli ministrstvo kadarkoli. Podobnih mest je na ministrstvih še več.

Z organizacijsko pravilno vpeljavo institutata 'molk organa', ki bi za vsak uradni postopek predpisal rok, do katerega mora pristojni organ izdati odločbo, bi hitreje rešili večino birokratskih zapletov. V primeru, da pristojni organ v predpisanem roku ne reši zadeve, bi zadeva veljala za prosilca kot ugodno rešena. Eventuelno škodo bi moral nositi javni uslužbenec odgovoren za zadevo. Z uveljavljanjem 'molka organa' bi veliko nesposobnih javnih uslužbencev zapustilo sužbe na lastno željo.

Seveda so zgornji predlogi samo pobožne želje...

Strani: 1