Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-20668 sporočil: 3.976
[NemirniTujec]
Nobenih ovir ni, ker ni nobenih problemov. V dvomilijonski provinci, ki je raztresena po hribckih in dolinah in ima prestolnico s 360k prebivalci, pac ne more biti resne rentabilne potniske zeleznice.

Prebivalcev slovenije je priblizno toliko kot 40 let nazaj. Potrebe po prometu so zgolj malenkost vecje. Zato ima vsak svoj avto, problem solved.
Končno glas razuma.
Točno tako, gostota preb. v SLO je 100 ljudi/km2, toliko kot Wisconsinu ali Teksasu. Think about it.
Edino razdalje so praviloma manjše kot v USA, skratka ni nobene ovire, da se večino potreb pokrije z osebnimi avti, nekaj pa z raznimi vrstami avtobusov ipd.

Prevozil sem celo slovenijo od najmanjsih vukojebin do vsake ulice v lj in mb. V sloveniji guzve ni. Ob jutranji konici si v pol ure v centru.

Ce bi zeleznico privatizirali, bi prezivelo nekaj jutranjih vlakov mb - lj in kp -lj, in nekaj popoldanskih v drugo smer. Vse ostalo je kozmetika ki se ne splaca.
Lahko pa imamo javno zeleznico in lahko v njo fuknemo milijardo na leto pa bomo vodilni na svetu (cakalne dobe za slikanje kolena pa bodo pac 45 let, who cares).

Slovenija ima kup resnih problemov, in zelezniski potniski promet nikakor ne spada med njih. Na otoku vlaki res delajo (gostota poselitve x4, bdp v londonu kamor se vsi trogajo tudi skoraj tako), in je to zadnja stvar, za katero bi rekel da pa res spremeni zivljenje na bolje.

Nedelujoc zelezniski promet je za slovenijo tako pomemben kot nevzdrzevani sportni objekti. Nobody really gives a shit, in ce se bo slo to "urejat" se bo spet z davkoplacevalskim denarjem v zepe posvecenih "urejevalcev".
Bravo! Fuckin A...
Točno tako. Še tistih par obstoječih linij potniških vlakov bi lahko brez vsake škode ukinili/pustili propasti.
Včasih grem mimo železniškega postajališča LJ-Tivoli in vidim kako gre max 5-10 folka na vlak v Borovnico ali Logatec, prihodek za železnico je verjetno v rangu par evrov (prihodek! torej je zaslužek globoko v minusu). To je povsem noro, v istem času bi lahko po progi vozil tovorni vlak s par sto tonami robe za Luko Koper. Tistih par mandeljcev pa naj gredo v Borovnico z avtobusom.