2 uri
Najbolj brani članki danes
3 ure
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
4 ure
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
5 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
6 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
6 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
6 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
6 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
7 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
8 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
8 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
8 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
9 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
9 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
10 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
10 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
10 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
10 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
11 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
11 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-20668 sporočil: 3.976
[NemirniTujec]
Nobenih ovir ni, ker ni nobenih problemov. V dvomilijonski provinci, ki je raztresena po hribckih in dolinah in ima prestolnico s 360k prebivalci, pac ne more biti resne rentabilne potniske zeleznice.

Prebivalcev slovenije je priblizno toliko kot 40 let nazaj. Potrebe po prometu so zgolj malenkost vecje. Zato ima vsak svoj avto, problem solved.
Končno glas razuma.
Točno tako, gostota preb. v SLO je 100 ljudi/km2, toliko kot Wisconsinu ali Teksasu. Think about it.
Edino razdalje so praviloma manjše kot v USA, skratka ni nobene ovire, da se večino potreb pokrije z osebnimi avti, nekaj pa z raznimi vrstami avtobusov ipd.

Prevozil sem celo slovenijo od najmanjsih vukojebin do vsake ulice v lj in mb. V sloveniji guzve ni. Ob jutranji konici si v pol ure v centru.

Ce bi zeleznico privatizirali, bi prezivelo nekaj jutranjih vlakov mb - lj in kp -lj, in nekaj popoldanskih v drugo smer. Vse ostalo je kozmetika ki se ne splaca.
Lahko pa imamo javno zeleznico in lahko v njo fuknemo milijardo na leto pa bomo vodilni na svetu (cakalne dobe za slikanje kolena pa bodo pac 45 let, who cares).

Slovenija ima kup resnih problemov, in zelezniski potniski promet nikakor ne spada med njih. Na otoku vlaki res delajo (gostota poselitve x4, bdp v londonu kamor se vsi trogajo tudi skoraj tako), in je to zadnja stvar, za katero bi rekel da pa res spremeni zivljenje na bolje.

Nedelujoc zelezniski promet je za slovenijo tako pomemben kot nevzdrzevani sportni objekti. Nobody really gives a shit, in ce se bo slo to "urejat" se bo spet z davkoplacevalskim denarjem v zepe posvecenih "urejevalcev".
Bravo! Fuckin A...
Točno tako. Še tistih par obstoječih linij potniških vlakov bi lahko brez vsake škode ukinili/pustili propasti.
Včasih grem mimo železniškega postajališča LJ-Tivoli in vidim kako gre max 5-10 folka na vlak v Borovnico ali Logatec, prihodek za železnico je verjetno v rangu par evrov (prihodek! torej je zaslužek globoko v minusu). To je povsem noro, v istem času bi lahko po progi vozil tovorni vlak s par sto tonami robe za Luko Koper. Tistih par mandeljcev pa naj gredo v Borovnico z avtobusom.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen