Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-207617 sporočil: 6.899
[bc123a]
> [Korazijan]
> Da, zato potrebujemo učinkovit javni železniški promet.

Obcasno se vozim z vlakom in zadnjih 10 let ni trenutka, ko ne bi kje po sloveniji obnavljali kaksnega odseka zeleznice.

Upraviceno sedaj po desetletju obnov sklepam da stanje zelezniske infrastrukture ni tako slabo, da bi to bila ovira.

kaj je torej ovira?
Nobenih ovir ni, ker ni nobenih problemov. V dvomilijonski provinci, ki je raztresena po hribckih in dolinah in ima prestolnico s 360k prebivalci, pac ne more biti resne rentabilne potniske zeleznice.

Prebivalcev slovenije je priblizno toliko kot 40 let nazaj. Potrebe po prometu so zgolj malenkost vecje. Zato ima vsak svoj avto, problem solved.

Prevozil sem celo slovenijo od najmanjsih vukojebin do vsake ulice v lj in mb. V sloveniji guzve ni. Ob jutranji konici si v pol ure v centru.

Ce bi zeleznico privatizirali, bi prezivelo nekaj jutranjih vlakov mb - lj in kp -lj, in nekaj popoldanskih v drugo smer. Vse ostalo je kozmetika ki se ne splaca. Lahko pa imamo javno zeleznico in lahko v njo fuknemo milijardo na leto pa bomo vodilni na svetu (cakalne dobe za slikanje kolena pa bodo pac 45 let, who cares).

Slovenija ima kup resnih problemov, in zelezniski potniski promet nikakor ne spada med njih. Na otoku vlaki res delajo (gostota poselitve x4, bdp v londonu kamor se vsi trogajo tudi skoraj tako), in je to zadnja stvar, za katero bi rekel da pa res spremeni zivljenje na bolje.

Nedelujoc zelezniski promet je za slovenijo tako pomemben kot nevzdrzevani sportni objekti. Nobody really gives a shit, in ce se bo slo to "urejat" se bo spet z davkoplacevalskim denarjem v zepe posvecenih "urejevalcev".

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2733317

Strani: 1

anon-20668 sporočil: 3.976
[NemirniTujec]
Nobenih ovir ni, ker ni nobenih problemov. V dvomilijonski provinci, ki je raztresena po hribckih in dolinah in ima prestolnico s 360k prebivalci, pac ne more biti resne rentabilne potniske zeleznice.

Prebivalcev slovenije je priblizno toliko kot 40 let nazaj. Potrebe po prometu so zgolj malenkost vecje. Zato ima vsak svoj avto, problem solved.
Končno glas razuma.
Točno tako, gostota preb. v SLO je 100 ljudi/km2, toliko kot Wisconsinu ali Teksasu. Think about it.
Edino razdalje so praviloma manjše kot v USA, skratka ni nobene ovire, da se večino potreb pokrije z osebnimi avti, nekaj pa z raznimi vrstami avtobusov ipd.

Prevozil sem celo slovenijo od najmanjsih vukojebin do vsake ulice v lj in mb. V sloveniji guzve ni. Ob jutranji konici si v pol ure v centru.

Ce bi zeleznico privatizirali, bi prezivelo nekaj jutranjih vlakov mb - lj in kp -lj, in nekaj popoldanskih v drugo smer. Vse ostalo je kozmetika ki se ne splaca.
Lahko pa imamo javno zeleznico in lahko v njo fuknemo milijardo na leto pa bomo vodilni na svetu (cakalne dobe za slikanje kolena pa bodo pac 45 let, who cares).

Slovenija ima kup resnih problemov, in zelezniski potniski promet nikakor ne spada med njih. Na otoku vlaki res delajo (gostota poselitve x4, bdp v londonu kamor se vsi trogajo tudi skoraj tako), in je to zadnja stvar, za katero bi rekel da pa res spremeni zivljenje na bolje.

Nedelujoc zelezniski promet je za slovenijo tako pomemben kot nevzdrzevani sportni objekti. Nobody really gives a shit, in ce se bo slo to "urejat" se bo spet z davkoplacevalskim denarjem v zepe posvecenih "urejevalcev".
Bravo! Fuckin A...
Točno tako. Še tistih par obstoječih linij potniških vlakov bi lahko brez vsake škode ukinili/pustili propasti.
Včasih grem mimo železniškega postajališča LJ-Tivoli in vidim kako gre max 5-10 folka na vlak v Borovnico ali Logatec, prihodek za železnico je verjetno v rangu par evrov (prihodek! torej je zaslužek globoko v minusu). To je povsem noro, v istem času bi lahko po progi vozil tovorni vlak s par sto tonami robe za Luko Koper. Tistih par mandeljcev pa naj gredo v Borovnico z avtobusom.
bc123a sporočil: 48.253
[NemirniTujec]
Nobenih ovir ni, ker ni nobenih problemov. V dvomilijonski provinci, ki je raztresena po hribckih in dolinah in ima prestolnico s 360k prebivalci, pac ne more biti resne rentabilne potniske zeleznice.
Seveda se se nisi vozil od izvoza Ljubljana-center do razcepa Kozarje (nekaj Km) eno uro? Ali pa od ljubljane-vic do vrhnike tudi eno uro (25 km?).

Pritrdim ti lahko v vsem, razen s tem, da si pozabil eno: slovenija je tranzitna drzava. Levica se v parlamentu kurci, da oni ne bodo dovolili nobene razsiritve avtocest (recimo se z enim pasom na obvoznici ali do vrhnike).

Ampak problem je, ker ne moremo kar hrvaskim turistom reci "vstop dovoljen samo slovencem". In tega budale pri Levici ne vidijo. Ce nocemo, da tri mesece na leto vse kolapsira (tista ena ura do vrhnike oziroma ena in pol ce startas na izvozu Center), je treba imeti kapacitete za domaco potrosnjo + holiday surge.
anon-61428 sporočil: 4.493
Resno? Vprašaj gospodarstvo, ki je odvisno od prevozov po železnici Petrol aluminij toplarna vojska... in tiste v Avstriji na Madžarskem Slovaškem itd. Lahko je srat na forumu dajte to povedat vladi ali pa v Bruslju da železnice ne rabimo.

Strani: 1