Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Tri minute pred šesto uro zjutraj je vlak iz Ljubljane po sedmih letih ponovno peljal v Trst
Strani: 1
sporočil: 4.775
Zadnja sprememba: anon-184333 09.09.2018 10:06
Mene pa zanima koliko bo imel ta vlak zamude, če pelje na tržaško
letališče.
sporočil: 9.333
Zadnja sprememba: 153 09.09.2018 10:16
In kje se je zgubila recipročnost, le nanjej lahko temelji resnost in dolgoročnost ?
Torej, vprašanje za pristojne, kdaj, če je
sploh načrtovano, bodo delovali odgovorno in
še naše vlake postavili na zanimivo progo ?
[So tudi datum odprtja svoje proge premišljeno ponudili/zahtevali le oni ?]
Sodražan
sporočil: 30.415
[picikato]Še vedno v mojo očitno trdo bučo ne gre ena ura postanka v Sežani za zamenjavo strojevodje in sprevodnika!!!
Mene pa zanima koliko bo imel ta vlak zamude.
sporočil: 4.775
[FIN-311684]Potem se pa splača vzet s seboj kolo in si ta čas malo ogledat kraški svet.
> [picikato]
> Mene pa zanima koliko bo imel ta vlak zamude.
Še vedno v mojo očitno trdo bučo ne gre ena ura postanka v Sežani za zamenjavo strojevodje in sprevodnika!!!
sporočil: 30.415
[picikato]Verjetno je zaradi tega prostora za 30 koles!!??
> [FIN-311684]
> > [picikato]
> > Mene pa zanima koliko bo imel ta vlak zamude.
>
> Še vedno v mojo očitno trdo bučo ne gre ena ura postanka v Sežani za zamenjavo strojevodje in sprevodnika!!!
Potem se pa splača vzet s seboj kolo in si ta čas malo ogledat kraški svet.
sporočil: 4.775
Zadnja sprememba: anon-184333 09.09.2018 10:25
[FIN-311684]Kolesa si bodo lahko v Ljubljani "sposodili" ilegalni migranti, izstopili v Sežani pol pa z njimi hajd naprej čez kraško planoto do Trsta. Ni daleč pa še navzdol se gre.
> [picikato]
> > [FIN-311684]
> > > [picikato]
> > > Mene pa zanima koliko bo imel ta vlak zamude.
> >
> > Še vedno v mojo očitno trdo bučo ne gre ena ura postanka v Sežani za zamenjavo strojevodje in sprevodnika!!!
>
> Potem se pa splača vzet s seboj kolo in si ta čas malo ogledat kraški svet.
Verjetno je zaradi tega prostora za 30 koles!!??
sporočil: 4.272
Zadnja sprememba: robi2107 09.09.2018 11:43
2,42?? Če dam še 2 uri zraven, pridem jaz z biciklom tja. Pa nisem
šprinter, sem bolj pri ta počasnih. So pa pred časom, se mi zdi, da
na TVS, delali poskus, kdo pride prej od Kopra do Hodoša. Potnik z
vlakom ali kolesar? Če se prav spomnim, je z majhno razliko zmagal
kolesar. Ampak je bil pa natreniran. Pa dober bajk je imel.
Cestarja karbonca.
sporočil: 4.493
Izsiljen projekt, to ni to kar ljudje hocejo. Stevilo potnikov pada
oni pa se vecje neumnosti delajo. Upam da ne razbijejo te
garniture.
sporočil: 60
"Hitri" vlak LJ-Ronke: 3,5 ure. Potniški promet na slovenskih tirih
je nebodigatreba, ki zgolj zavira tovorni promet.
www.slo-zeleznice.si...trst-udine
www.slo-zeleznice.si...trst-udine
sporočil: 60
[FIN-311684]Prostor za kolesa je zato, da od Sežane odkolesariš do letališča. Če ima kolo elektro pogon si lahko kar hitro na cilju.
> [picikato]
> > [FIN-311684]
> > > [picikato]
> > > Mene pa zanima koliko bo imel ta vlak zamude.
> >
> > Še vedno v mojo očitno trdo bučo ne gre ena ura postanka v Sežani za zamenjavo strojevodje in sprevodnika!!!
>
> Potem se pa splača vzet s seboj kolo in si ta čas malo ogledat kraški svet.
Verjetno je zaradi tega prostora za 30 koles!!??
sporočil: 4.311
[FIN-311684]Pa si ti prebral vozni red, ali pišeš kar tako na pamet kot ti sicer pristoja!
> [picikato]
> Mene pa zanima koliko bo imel ta vlak zamude.
Še vedno v mojo očitno trdo bučo ne gre ena ura postanka v Sežani za zamenjavo strojevodje in sprevodnika!!!
sporočil: 4.311
[Inside]Čuj, kdo so pa to oni? Kolikor vem je vlak last firme FUC, za prevoze so dobili podporo EU, kaj ti torej ni všeč. podobna mnenja so se pisala pred leti, ko so uvedli prekomejno povezavo Beljak-Videm. Pa so vlaki v nasprotjus pričakovanji skeptikov precej polni, ko sem se ga sam poslužil v bistvu prpepoln kolesarjev na priljubljeni Alpe-Adria poti. Še sam ga bom preiskusil v sredo iz Vidma v Ljublano. Raje izkoristi možnost prevoza, razmigaj leno rit, kot da pljuvaš po možnosti prevoza.! O časih pa raje ne, pa saj si eden od tistih, ki za železnice ne bi dal niti centa, je pa res, da vlaki preko vske države vozijo približno enak čas.
Izsiljen projekt, to ni to kar ljudje hocejo. Stevilo potnikov pada oni pa se vecje neumnosti delajo. Upam da ne razbijejo te garniture.
sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 09.09.2018 15:09
[MarijanMacek]Voznega reda res nisem prebral, prebral pa sem včeraj na tem portalu: "Vožnja od Ljubljane do Sežane bo zaradi dotrajane proge trajala uro in štirideset, potem bo treba počakati še na menjavo osebja. Do Trsta se bo tako pot zavlekla na skupaj 2.42 minut - to je nekonkurenčno avtomobilom in primerljivo avtobusom". Če ne verjameš preberi sam, pod sliko: tl.finance.si/893830...Trenitalia
> [FIN-311684]
> > [picikato]
> > Mene pa zanima koliko bo imel ta vlak zamude.
>
> Še vedno v mojo očitno trdo bučo ne gre ena ura postanka v Sežani za zamenjavo strojevodje in sprevodnika!!!
Pa si ti prebral vozni red, ali pišeš kar tako na pamet kot ti sicer pristoja!
Imaš delno prav, saj Sežana še ni Trst, sicer, ne bodo stali v Sežani prav eno uro, bodo pa kar nekaj časa.
sporočil: 4.311
[FIN-311684]Po podatkih iz voznega reda bo ta postanek "kar nekaj časa" reda 1 (eno minuto, reiseauskunft.bahn.d...time=16:10 in na Opčinah, kjer se zamenaj posadka, Italija ima tudi mejno kontrolo celih 15 minut). Malo doseldnosti ne škoduje, sicer sem ti pa že povedal, da ne ločiš manj od več!
> [MarijanMacek]
> > [FIN-311684]
> > > [picikato]
> > > Mene pa zanima koliko bo imel ta vlak zamude.
> >
> > Še vedno v mojo očitno trdo bučo ne gre ena ura postanka v Sežani za zamenjavo strojevodje in sprevodnika!!!
>
> Pa si ti prebral vozni red, ali pišeš kar tako na pamet kot ti sicer pristoja!
Voznega reda res nisem prebral, prebral pa sem včeraj na tem portalu: "Vožnja od Ljubljane do Sežane bo zaradi dotrajane proge trajala uro in štirideset, potem bo treba počakati še na menjavo osebja. Do Trsta se bo tako pot zavlekla na skupaj 2.42 minut - to je nekonkurenčno avtomobilom in primerljivo avtobusom". Če ne verjameš preberi sam, pod sliko: tl.finance.si/893830...Trenitalia
Imaš delno prav, saj Sežana še ni Trst, sicer, ne bodo stali v Sežani prav eno uro, bodo pa kar nekaj časa.
Proga Ljublajna-Sežana ni nič dotrajana, ni dolgo kar so se vršila obsežna dela, tako na zgornjem ustroju, kakor na signalizaciji in seveda na elektro napajalnem omrežju. Ne verjami vsemu, kar prebereš od nevednih novinarjev, ki še niso videli vlaka. Seveda pa samo vzdrževanje proge ne prinese krajših voznih časov, bo pač potrebno poseči v žep in zgraditi novo progo, vsaj na nekaterih odsekih, prilagojo sedanjim standardom. Ampak kot rečeno, stalno dobiš ošpice, ko se omeni javna investicija.
In če jaz kaj vem, ta vlak ni v lasti Treni Italia (FS) ampak je v lasti dežele v Furlanija-Juliska krajina, TreniItalia vrši samo prevoz..
sporočil: 106
[FIN-311684]
> [MarijanMacek]
> > [FIN-311684]
> > > [picikato]
> > > Mene pa zanima koliko bo imel ta vlak zamude.
> >
> > Še vedno v mojo očitno trdo bučo ne gre ena ura postanka v Sežani za zamenjavo strojevodje in sprevodnika!!!
>
> Pa si ti prebral vozni red, ali pišeš kar tako na pamet kot ti sicer pristoja!
Voznega reda res nisem prebral, prebral pa sem včeraj na tem portalu: "Vožnja od Ljubljane do Sežane bo zaradi dotrajane proge trajala uro in štirideset, potem bo treba počakati še na menjavo osebja. Do Trsta se bo tako pot zavlekla na skupaj 2.42 minut - to je nekonkurenčno avtomobilom in primerljivo avtobusom". Če ne verjameš preberi sam, pod sliko: tl.finance.si/893830...Trenitalia
Imaš delno prav, saj Sežana še ni Trst, sicer, ne bodo stali v Sežani prav eno uro, bodo pa kar nekaj časa.
Od Sežane do Trsta ima vlak še kakšnih 20 km poti, ker proga napravi precejšen ovinek, okrog Nabrežine.
sporočil: 4.493
[MarijanMacek]Ti bom kar tukaj odgovoril, kjer pises povrsno.
> [FIN-311684]
> > [MarijanMacek]
> > > [FIN-311684]
> > > > [picikato]
> > > > Mene pa zanima koliko bo imel ta vlak zamude.
> > >
> > > Še vedno v mojo očitno trdo bučo ne gre ena ura postanka v Sežani za zamenjavo strojevodje in sprevodnika!!!
> >
> > Pa si ti prebral vozni red, ali pišeš kar tako na pamet kot ti sicer pristoja!
>
> Voznega reda res nisem prebral, prebral pa sem včeraj na tem portalu: "Vožnja od Ljubljane do Sežane bo zaradi dotrajane proge trajala uro in štirideset, potem bo treba počakati še na menjavo osebja. Do Trsta se bo tako pot zavlekla na skupaj 2.42 minut - to je nekonkurenčno avtomobilom in primerljivo avtobusom". Če ne verjameš preberi sam, pod sliko: tl.finance.si/893830...Trenitalia
>
> Imaš delno prav, saj Sežana še ni Trst, sicer, ne bodo stali v Sežani prav eno uro, bodo pa kar nekaj časa.
Po podatkih iz voznega reda bo ta postanek "kar nekaj časa" reda 1 (eno minuto, reiseauskunft.bahn.d...time=16:10 in na Opčinah, kjer se zamenaj posadka, Italija ima tudi mejno kontrolo celih 15 minut). Malo doseldnosti ne škoduje, sicer sem ti pa že povedal, da ne ločiš manj od več!
Proga Ljublajna-Sežana ni nič dotrajana, ni dolgo kar so se vršila obsežna dela, tako na zgornjem ustroju, kakor na signalizaciji in seveda na elektro napajalnem omrežju. Ne verjami vsemu, kar prebereš od nevednih novinarjev, ki še niso videli vlaka. Seveda pa samo vzdrževanje proge ne prinese krajših voznih časov, bo pač potrebno poseči v žep in zgraditi novo progo, vsaj na nekaterih odsekih, prilagojo sedanjim standardom. Ampak kot rečeno, stalno dobiš ošpice, ko se omeni javna investicija.
In če jaz kaj vem, ta vlak ni v lasti Treni Italia (FS) ampak je v lasti dežele v Furlanija-Juliska krajina, TreniItalia vrši samo prevoz..
Ok treba bit natancen proga ni dotrajana je pa zastarela tako zaradi hitrosti, ki ne dosegajo vec kot 100 vecinoma pa 70-80, zaradi ovinkov kot po signalnih napravah saj omogoca voznjo na 15minut postaje pa nimajo niti podhodov.
Kar se postankov tice a je normalno da se tak vlak ustavi na Planina, Povir? reiseauskunft.bahn.d...x%3Dyes%21
In vprasaj se tudi zakaj je potreben 15minutni postanek na Opcinah, zakaj avtobus nima mejne kontrole? Vlak je njihov torej zakaj stoji? Sindikati, ko njih ne bo bo tovora in potnikov vec. Tako pa stevilo pri nas potnikov pada v par letih iz 16 na 14 miljonov. Vsak remont bi moral dvignit hitrost, tako pa se dela za tovor za potnike pa nic.
sporočil: 4.311
[Inside]Kolikor se vloži v obnovo, toliko se dobi. pa so zgradili podhode v Divači, Košani, in delu so še marsikje...
> [MarijanMacek]
> > [FIN-311684]
> > > [MarijanMacek]
> > > > [FIN-311684]
> > > > > [picikato]
> > > > > Mene pa zanima koliko bo imel ta vlak zamude.
> > > >
> > > > Še vedno v mojo očitno trdo bučo ne gre ena ura postanka v Sežani za zamenjavo strojevodje in sprevodnika!!!
> > >
> > > Pa si ti prebral vozni red, ali pišeš kar tako na pamet kot ti sicer pristoja!
> >
> > Voznega reda res nisem prebral, prebral pa sem včeraj na tem portalu: "Vožnja od Ljubljane do Sežane bo zaradi dotrajane proge trajala uro in štirideset, potem bo treba počakati še na menjavo osebja. Do Trsta se bo tako pot zavlekla na skupaj 2.42 minut - to je nekonkurenčno avtomobilom in primerljivo avtobusom". Če ne verjameš preberi sam, pod sliko: tl.finance.si/893830...Trenitalia
> >
> > Imaš delno prav, saj Sežana še ni Trst, sicer, ne bodo stali v Sežani prav eno uro, bodo pa kar nekaj časa.
>
> Po podatkih iz voznega reda bo ta postanek "kar nekaj časa" reda 1 (eno minuto, reiseauskunft.bahn.d...time=16:10 in na Opčinah, kjer se zamenaj posadka, Italija ima tudi mejno kontrolo celih 15 minut). Malo doseldnosti ne škoduje, sicer sem ti pa že povedal, da ne ločiš manj od več!
>
> Proga Ljublajna-Sežana ni nič dotrajana, ni dolgo kar so se vršila obsežna dela, tako na zgornjem ustroju, kakor na signalizaciji in seveda na elektro napajalnem omrežju. Ne verjami vsemu, kar prebereš od nevednih novinarjev, ki še niso videli vlaka. Seveda pa samo vzdrževanje proge ne prinese krajših voznih časov, bo pač potrebno poseči v žep in zgraditi novo progo, vsaj na nekaterih odsekih, prilagojo sedanjim standardom. Ampak kot rečeno, stalno dobiš ošpice, ko se omeni javna investicija.
> In če jaz kaj vem, ta vlak ni v lasti Treni Italia (FS) ampak je v lasti dežele v Furlanija-Juliska krajina, TreniItalia vrši samo prevoz..
Ti bom kar tukaj odgovoril, kjer pises povrsno.
Ok treba bit natancen proga ni dotrajana je pa zastarela tako zaradi hitrosti, ki ne dosegajo vec kot 100 vecinoma pa 70-80, zaradi ovinkov kot po signalnih napravah saj omogoca voznjo na 15minut postaje pa nimajo niti podhodov.
Kar se postankov tice a je normalno da se tak vlak ustavi na Planina, Povir? reiseauskunft.bahn.d...x%3Dyes%21Te kar poprvim po voznem redu 2018-2019 skoraj noben vlak ne stoji na Planini, tudi ta prekomejni. Da vozijo vlaki na 15 minut ni čisto res. Oni dam sem v gostilni na Rakeku srebal radler, in vlaki so si sledili v precej krajših časih. Je pa problem odsek Borovnica-Verd, ampak ne zaradi pomanjkanja signalov temveč nezadostne napajalne postaje. Kolikor vem je v teku priprava na investicijo, kakor tudi v nadgradnjo signalnih naprav. Sicer je pa proga opremljena z najmodernejšo signalizacijo za Evropske koridorje, ETCS. Zakj pa ni bolje urejeno za signalizacijo (APB) je pa potrebno povprašati merodajne, ampak večina na forumu dobi ošpice, če se omeni investicija v infrastrukturo, zalsti železniško.
In vprasaj se tudi zakaj je potreben 15minutni postanek na Opcinah, zakaj avtobus nima mejne kontrole? Vlak je njihov torej zakaj stoji? Sindikati, ko njih ne bo bo tovora in potnikov vec.To pa ni stvar SŽ, ampak operaterja, oziroma upravljalca infrastrukture Rete Ferroviaria. Kolikor je meni znano, imajo Italijani v zadnjih časih kar poostrene mejne kontrole, oziroma sem jih na vlakih opazil povsej Evropi. Bog ne daj da si temnejše polti! Dvomim, da so avtobusi izjeme, sem videl poleti kar precej kontrol avtobusov na mejnih prehodih, tudi v bližini Trsta.
Tu imaš pa prav, pa kot rečeno, bog ne daj da se kaj vloži v železniško infrasrukturo. Sem poleti potoval po Slovaški, skoraj do Ukrajine, pa delajo povsem drugače. Pol poti vozi vlak 160 km/h, rezulatat zadnjih 10 let, celo tam kjer je sedaj hitrost 100 km/h (za našo infrastrukturo skorajda nedosegljivo) delajo nove proge, mostove, tunele. Ampak kolikor vem so železnice politična domena najbolj demokratske stranke v Sloveniji, torej bi moral pravzaprav njih povprašati, zakaj se delajo samo nadgradnje v obstoječih paramerih telesa prog in ne z novo geometrijo, izvzemši PR-Hodoš, kjer pa tudi vlaki ne vozijo po projektiranih hitrostih, ampak samo 100 km/h. Ampak mi smo se odličili za AC, med brati na slovesnko glavo jih poride daleko največ v EU, in potem ne jamrat. Vsaj odgovorne v času vlade IJJ povprašaj, zakaj se je tako mudilo graditi AC. Volivci očevidno tega niso vzeli zakup.
Tako pa stevilo pri nas potnikov pada v par letih iz 16 na 14 miljonov. Vsak remont bi moral dvignit hitrost, tako pa se dela za tovor za potnike pa nic.
sporočil: 14.456
cena vozovnice bo osem evrov, na vlaku je prostor tudi za 30 kolesNo, k temu paše najmanj še informacija, da prevoz kolesa stane 5 evrov. Primerjavo z genialno najnovejšo mega švicarsko nabavo SŽ pa lahko očitno naredi samo pobalin. Italijanska garnitura ima 30 mest za kolesa, nove garniture SŽ bodo pa sprejele koliko koles? Evo, Slovenceljčki, radostite se, sprostite se:
Razmerje med številom sedežev in stojišč še nekako razumem, če gre za lokalne/regionalne vlake, v katerih se število potnikov podvoji na zadnjih nekaj postajališčih pred mestom. Nikakor pa mi ne gre v glavo, da imajo kompozicije za cca 330-550 potnikov, ki naj bi vozile predvsem dnevne migrante med npr. Jesenicami in Ljubljano, samo po 5 mest za bicikle!?! Imajo pa po 12-16 sedežev 1. razreda!?!
In ta pritegnjena država takim pritegnjenim železnicam, ki s takimi vlaki prenavljajo vozni park, namerava dati še 165 MEUR za nove nakupe?!? Vse svoje silne strategije zelenega življenja, eko-turizma, bicikel avantur, vsi na kolo za zdravo telo itn. naj si vtaknejo v rit, prekleta svojat polit-birokratska!
forum.finance.si/?m=...029&single
sporočil: 3.316
čas vnosa: 09.09.18 11:45
[picikato]ta cajt skoraj peš prideš iz Težane v Trst... :))))).....
> [FIN-311684]
> > [picikato]
> > Mene pa zanima koliko bo imel ta vlak zamude.
>
> Še vedno v mojo očitno trdo bučo ne gre ena ura postanka v Sežani za zamenjavo strojevodje in sprevodnika!!!
Potem se pa splača vzet s seboj kolo in si ta čas malo ogledat kraški svet.
Lp
sporočil: 3.316
čas vnosa: 09.09.18 17:09
in seveda sem spet jaz zabetoniran!!!!!
pa kaj je spet narobe, kaj sem narobe napisal??????
res nemorem verjeti...onega spajdrmena pustite žaliti ves povprek...."rtv prostituke" in to na finacah WTF...pa tole ni nora24....
zakaj že.....
ma jebeš tako demokracijo?????
LP za admina
pa kaj je spet narobe, kaj sem narobe napisal??????
res nemorem verjeti...onega spajdrmena pustite žaliti ves povprek...."rtv prostituke" in to na finacah WTF...pa tole ni nora24....
zakaj že.....
ma jebeš tako demokracijo?????
LP za admina
sporočil: 4.493
[MarijanMacek]Opozoril sem na problem imas daljinsko vodenje in postaje brez podhodov, kar je tudi nevarno. In ja naredili so kosano medtem ko ni nic na postajah, ki imajo potnike kot borovnica, pivka, sezana, logatec,...
> [Inside]
> > [MarijanMacek]
> > > [FIN-311684]
> > > > [MarijanMacek]
> > > > > [FIN-311684]
> > > > > > [picikato]
> > > > > > Mene pa zanima koliko bo imel ta vlak zamude.
> > > > >
> > > > > Še vedno v mojo očitno trdo bučo ne gre ena ura postanka v Sežani za zamenjavo strojevodje in sprevodnika!!!
> > > >
> > > > Pa si ti prebral vozni red, ali pišeš kar tako na pamet kot ti sicer pristoja!
> > >
> > > Voznega reda res nisem prebral, prebral pa sem včeraj na tem portalu: "Vožnja od Ljubljane do Sežane bo zaradi dotrajane proge trajala uro in štirideset, potem bo treba počakati še na menjavo osebja. Do Trsta se bo tako pot zavlekla na skupaj 2.42 minut - to je nekonkurenčno avtomobilom in primerljivo avtobusom". Če ne verjameš preberi sam, pod sliko: tl.finance.si/893830...Trenitalia
> > >
> > > Imaš delno prav, saj Sežana še ni Trst, sicer, ne bodo stali v Sežani prav eno uro, bodo pa kar nekaj časa.
> >
> > Po podatkih iz voznega reda bo ta postanek "kar nekaj časa" reda 1 (eno minuto, reiseauskunft.bahn.d...time=16:10 in na Opčinah, kjer se zamenaj posadka, Italija ima tudi mejno kontrolo celih 15 minut). Malo doseldnosti ne škoduje, sicer sem ti pa že povedal, da ne ločiš manj od več!
> >
> > Proga Ljublajna-Sežana ni nič dotrajana, ni dolgo kar so se vršila obsežna dela, tako na zgornjem ustroju, kakor na signalizaciji in seveda na elektro napajalnem omrežju. Ne verjami vsemu, kar prebereš od nevednih novinarjev, ki še niso videli vlaka. Seveda pa samo vzdrževanje proge ne prinese krajših voznih časov, bo pač potrebno poseči v žep in zgraditi novo progo, vsaj na nekaterih odsekih, prilagojo sedanjim standardom. Ampak kot rečeno, stalno dobiš ošpice, ko se omeni javna investicija.
> > In če jaz kaj vem, ta vlak ni v lasti Treni Italia (FS) ampak je v lasti dežele v Furlanija-Juliska krajina, TreniItalia vrši samo prevoz..
>
> Ti bom kar tukaj odgovoril, kjer pises povrsno.
> Ok treba bit natancen proga ni dotrajana je pa zastarela tako zaradi hitrosti, ki ne dosegajo vec kot 100 vecinoma pa 70-80, zaradi ovinkov kot po signalnih napravah saj omogoca voznjo na 15minut postaje pa nimajo niti podhodov.
Kolikor se vloži v obnovo, toliko se dobi. pa so zgradili podhode v Divači, Košani, in delu so še marsikje...
> Kar se postankov tice a je normalno da se tak vlak ustavi na Planina, Povir? reiseauskunft.bahn.d...x%3Dyes%21Ja borovnica vred tovorni vlak 2000ton na 15minut. APB je nujen sploh ko bo 2tir narejeno sedaj bi ha rabil vsaj Ljubljana-Logatec. ETCS ja in GSMr vendar ni to level ki bi imel najboljse naprave. Ampak ce hoces dvignit hitrost treba novo traso proge ali sekanje ovinkov.
Te kar poprvim po voznem redu 2018-2019 skoraj noben vlak ne stoji na Planini, tudi ta prekomejni. Da vozijo vlaki na 15 minut ni čisto res. Oni dam sem v gostilni na Rakeku srebal radler, in vlaki so si sledili v precej krajših časih. Je pa problem odsek Borovnica-Verd, ampak ne zaradi pomanjkanja signalov temveč nezadostne napajalne postaje. Kolikor vem je v teku priprava na investicijo, kakor tudi v nadgradnjo signalnih naprav. Sicer je pa proga opremljena z najmodernejšo signalizacijo za Evropske koridorje, ETCS. Zakj pa ni bolje urejeno za signalizacijo (APB) je pa potrebno povprašati merodajne, ampak večina na forumu dobi ošpice, če se omeni investicija v infrastrukturo, zalsti železniško.
> In vprasaj se tudi zakaj je potreben 15minutni postanek na Opcinah, zakaj avtobus nima mejne kontrole? Vlak je njihov torej zakaj stoji? Sindikati, ko njih ne bo bo tovora in potnikov vec.Vem da je to problem v Italiji, samo prikazuje kako tog sistem je zeleznica. Po cesti gres cez mejo brez ustavljanja.
To pa ni stvar SŽ, ampak operaterja, oziroma upravljalca infrastrukture Rete Ferroviaria. Kolikor je meni znano, imajo Italijani v zadnjih časih kar poostrene mejne kontrole, oziroma sem jih na vlakih opazil povsej Evropi. Bog ne daj da si temnejše polti! Dvomim, da so avtobusi izjeme, sem videl poleti kar precej kontrol avtobusov na mejnih prehodih, tudi v bližini Trsta.
>
>Tako pa stevilo pri nas potnikov pada v par letih iz 16 na 14 miljonov. Vsak remont bi moral dvignit hitrost, tako pa se dela za tovor za potnike pa nic.Ja pri nas je zeleznica res drugorazredna. Vedno ko naj bi bila na vrsti se ustavi, komplicira. Ampak sreca da so naredili AC, ker danes ob takem nagajanju vseh jih nebi. V naskrizje gredo predvsem zelje potnikov, spediterjev in realne moznosti zastarele JŽI. Sploh ne gredo skupaj pospesene modernizacije in cilji, zelje o rekordnih kolicinah, ki naj bi jih prepeljali po progah, plus želje o taktnem potniskem primestnem prometu okoli Ljubljane.
Tu imaš pa prav, pa kot rečeno, bog ne daj da se kaj vloži v železniško infrasrukturo. Sem poleti potoval po Slovaški, skoraj do Ukrajine, pa delajo povsem drugače. Pol poti vozi vlak 160 km/h, rezulatat zadnjih 10 let, celo tam kjer je sedaj hitrost 100 km/h (za našo infrastrukturo skorajda nedosegljivo) delajo nove proge, mostove, tunele. Ampak kolikor vem so železnice politična domena najbolj demokratske stranke v Sloveniji, torej bi moral pravzaprav njih povprašati, zakaj se delajo samo nadgradnje v obstoječih paramerih telesa prog in ne z novo geometrijo, izvzemši PR-Hodoš, kjer pa tudi vlaki ne vozijo po projektiranih hitrostih, ampak samo 100 km/h. Ampak mi smo se odličili za AC, med brati na slovesnko glavo jih poride daleko največ v EU, in potem ne jamrat. Vsaj odgovorne v času vlade IJJ povprašaj, zakaj se je tako mudilo graditi AC. Volivci očevidno tega niso vzeli zakup.
Naj bo dovolj moramo ziveti s tem kar imamo.
sporočil: 3.316
čas vnosa: 09.09.18 19:45
[picikato]ta cajt skoraj peš prideš iz Sežane v Trst... :))))).....
> [FIN-311684]
> > [picikato]
> > Mene pa zanima koliko bo imel ta vlak zamude.
>
> Še vedno v mojo očitno trdo bučo ne gre ena ura postanka v Sežani za zamenjavo strojevodje in sprevodnika!!!
Potem se pa splača vzet s seboj kolo in si ta čas malo ogledat kraški svet.
Lp
sporočil: 4.311
[FIN-466864]
> [picikato]
> > [FIN-311684]
> > > [picikato]
> > > Mene pa zanima koliko bo imel ta vlak zamude.
> >
> > Še vedno v mojo očitno trdo bučo ne gre ena ura postanka v Sežani za zamenjavo strojevodje in sprevodnika!!!
>
> Potem se pa splača vzet s seboj kolo in si ta čas malo ogledat kraški svet.
ta cajt skoraj peš prideš iz Sežane v Trst... :))))).....
Lp
Če bi vlak res stal v Sežani, ali Opčina 1 uro, kot trdi naš podjetnik bi res prišel prej. Iz Opčin v Trstu si z biciklom res precej hitro, preiskušeno lani, malo rabiš sicer živce zaradi prometa. Za nazaj pa vem, da je zanesljivo precej naporno, preko 400m vzpona, tako da v povprečju nisi hitrejši od vlaka, ki dela neskončen ovinek preko Nabrežine... Zakaj pa vozi v Trst, je pa vprašanje posebne vrste. Ampak nekako težko bi se šel prekomejno povezavo z izključitvijo največjega centra....
Strani: 1