Izbrani forum: Odklop

Izbrana tema: Špeckahlanje

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
[Odklop] Tema: Špeckahlanje
[#2728723] 16.08.18 20:29 · odgovor na: pobalin (#2728699)
Odgovori   +    0
Kmalu bo minilo tretje leto od razgalitve VW dizelskih gat, pa se Nemcem na to temo še kar dogaja. Automotive News poroča, da je nemški zvezni urad za motorna vozila sporočil, da lastniki vozil VW z goljufivimi dizli, ki še niso uredili tovarniško predpisanega popravila, lahko izgubijo prometno dovoljenje. Nekaj takšnih avtov so na Bavarskem že umaknili iz prometa.
German authorities in Hamburg and Munich have already de-registered several Audi and VW cars fitted with affected Euro 5 diesel engines after owners ignored successive reminders to heed a recall, Automotive News Europe sister publication Automobilwoche reported.
Further vehicles are at risk of being taken off the road in German state of Bavaria but have been given a grace period to make the repair, Automobilwoche said.
"The recall [for affected VW diesel cars] is compulsory. Cars that are not fixed can eventually be taken out of service. Subject to the release date of the updates, the car owner has had about a year and a half. Plenty of time, to take part in the recall," the KBA told Automotive News Europe in an emailed statement.
The move comes after the KBA approved in early 2016 software tweaks from VW intended to fix manipulated engine control software in 1.2-, 1.6- and 2.0-liter EA 189 engines.
europe.autonews.com/...at-diesels
To pa še ni vse. Reuters poroča, da so švicarske oblasti ustavile registracije nekaterih dizelskih verzij modela Mercedes-Benz Vito in Porschejev Macan and Cayenne zaradi prikrivanja emisij.
The move will affect vehicles imported from Aug. 17. Vehicles already registered in Switzerland may continue to operate, but must be retrofitted, Astra said in a statement.
Mercedes Vitos with 1.6-litre diesel engines, Porsche Macans with 3-litre diesel engines and Cayennes with 4.2-litre diesel engine are affected by the action. All have Euro 6 emission norms, which refers to the emissions standards these engines are required to meet.
www.reuters.com/arti...SKBN1L01QY

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2728723

Strani: 1

pobalin sporočil: 14.456
[Odklop] Tema: Špeckahlanje
[#2728997] 18.08.18 12:25 · odgovor na: pobalin (#2728723)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: pobalin 18.08.2018 12:39
Kmalu bo minilo tretje leto od razgalitve VW dizelskih gat, pri nas pa se je izteklo menda prvo sojenje o odškodninskem zahtevku (bivšega) lastnika VW goljufivca-smrdljivca. Mož najvišjih moralno-etičnih in eko-okoljskih načel je dobil moralno zadoščenje (v VW so res bili packi), pri finančnem pa je ostal praznih rok. Evo, da se etičnost, moralnost in eko-oko zavest res ne splačajo. Prav tako se ne splačata svetohlinstvo in oportunistično tožarjenje. Poročal je Dnevnik (zaklenjeno):
Ljubljansko višje sodišče je pritrdilo, da je bilo Volkswagnovo goljufanje pri testih izpuhov v tako imenovanem dizelskem škandalu nepoštena poslovna praksa. Kljub temu pa slovenski kupec avtomobila na sodišču pri terjanju odškodnine ni bil uspešen.
...
Kot je razvidno iz anonimizirane sodbe višjega ljubljanskega sodišča, se je zdaj že nekdanji lastnik avtomobila iz spornih serij za tožbo odločil, potem ko je avtomobil že prodal. Kupil ga je avgusta 2014 za 37.242,21 evra, čez 15 mesecev in 27.000 prevoženih kilometrov pa ga je prodal za 18.500 evrov. Od sodišča in proizvajalca oziroma njegovega slovenskega zastopnika je zahteval, naj poravnata razliko do nabavne vrednosti.
...
Po drugi strani sta prodajalec in uvoznik sodišču predložila vrednotenje avtomobila po sistemu eurotax, po katerem naj bi bil konkretni avtomobil v času prodaje vreden 19.738 evrov, kar je le dober tisočak več od končne prodajne cene njegove rabljenega avtomobila.
...
Tožnik je pri dokazovanju škode zašel tudi v kalno področje, v katerem je zatrjeval strah, ki naj bi ga utrpel, ker avta ni mogel uporabljati, ne da bi kršil predpisov o izpušnih plinih. Prav tako je trdil, da je zaradi svojih moralnih vrednot moral prevoz organizirati drugače, vendar domnevnih dodatnih stroškov ni specificiral. Senat treh višjih sodnikov je zato opozoril, da če škoda ni izkazana, pogojev za odškodninsko odgovornost ni.
www.dnevnik.si/10428...novi-tozbi
Najpomembnejša nauka te zgodbe sta:

1. Da še vedno nikjer v tej nemški podprovinci ni omenjena nobena odškodnina ali tožba s strani tistih, ki s(m)o bili ob tem četrtorajhovskem svinjanju najbolj prizadeti: državni proračun in mojedeželni vdihovalci zraka. Nemčija je od VW pokasirala milijardo tojrov, zato bi morala Slovenija z veliko mero prizanesljivosti do severne mačehe od VW izpuliti vsaj 1/200 tega zneska, to je pet milijonov.

2. Avtomobil grupacije VW po 15 mesecih in komaj 27 kkm (Mm?), ko se je überdizel ravno dobro utekel, je vreden samo še malo več kot polovico nabavne cene. Po treh letih je najbrž vreden samo še 0,jozef tojrov!? In to Wagen firme/nacije, katere überwagnovski sloves sloni na domnevno izjemni tehniki in ohranjanju vrednosti...

Nemčija, Nemčija nad vsem,
šele zdaj [v nesreči] se to res vé.
Se šele v nesreči izkaže,
če ljubezen pristna je.
In tako naprej zvenijo
'z roda v rod naj kitice:
Nemčija, Nemčija nad vsem,
nad vsem na svetu!

Strani: 1