Izbrani forum: Odklop

Izbrana tema: Špeckahlanje

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
[Odklop] Tema: Špeckahlanje
[#2728699] 16.08.18 17:04 · odgovor na: pobalin (#2728147)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: pobalin 16.08.2018 17:05
En majčken pripis k članku Petre Sovdat o umiranju na obroke Gorenje Rog Ponyja in vrivanju hipsterstva (?!) v naslov.
www.finance.si/89374...-za-ponyje

Zanimalo me je, kaj je o tem razkričanem jugonostalgičnem mega biciklističnem projektu v času kislih kumaric a.d. 2018 odkrila raziskovalna novinarka poslovnega časnika Finance, česar ne bi bilo možno najti v arhivu tega foruma, npr. tukaj:
forum.finance.si/?m=...537&single
forum.finance.si/?m=...865&single

Zelo malo, praktično nič, nula, nada, ništrc, zero. Za povrh je čisto po nesreči spregledano in zamolčano ostalo pikantno dejstvo, da je Gorenje znamko Rog (domnevam da) po silni strateški študiji kupilo od gluhoneme firme v lasti Luka Koblarja iz Mengša, ki je bil od aprila 2012 do novembra 2014 direktor proslulega Ingorja, sicer pa še pred dvema letoma finančnik v črnuški firmi GGE, ko je bila v bratski solasti Gorenja in Energetike. To firmo so preimenovali v Resalta, ki po novem na svoji spletni strani ne predstavlja več vodilnih kadrov, zato ne morem vedeti, če je nekdanji čuvar znamke Rog Luka Kobler po njenem drugem uničenju še vedno v orbiti Gorenja.
www.resalta.si/novic...lo-resalta

Novo ime Resalta je v veljavi na Balkanu in okolici, staro pa ostaja v obliki GGE Netherlands B.V., ker so gospodarji prstanov v legalni evropski oazi za poslovne anonimneže, davčne optimizatorje ipd. ustanovili mačeho s tem imenom. Gorenje in Energetika sta menda ostala solastnika novokomponirane nizozemske mačehe.
To je razvidno tudi iz LP Energetike za 2016 (str. 13),
www.jhl.si/sites/def...l_2016.pdf
iz decidiranih vprašanj delničarjev (junija 2017)
www.drustvo-grvg.si/...&contid=56 (vprašanje št. 17)
in iz obešenjaško odrezavih odgovorov najboljše uprave Gorenja vseh časov (julija 2017).
www.drustvo-grvg.si/...&contid=57 (pred-predzadnji "odgovor")

Ker domačijski Energetika in Gorenje nista prav razsipni s transparentnimi informacijami o poreklu svojih konkubin v holandski postelji, sem si lahkoverno pomagal z stricem Googlom. Prva konkubina v GGE je bolgarska firma,
www.blackpeak-capita...cts/gge-7/
druga pa firma brez porekla, imen, sedeža, česarkoli...,
www.postscriptum.com...nvestments
čeprav daje brexitanski register slutiti, da se ta PostScriptum poceni greje na Britanskih Deviških Otokih.
beta.companieshouse....pointments
Tej domnevi nekako pritrjuje tudi objava v Lijepi Njihovi članka slovenskega zgagarskega novinarja o prepletenosti balkanske energetike, politike, skritih interesov in off-shore firm. V shemo je vključena tudi domnevna karibska konkubina, ki se valja v postelji holandske mačehe GGE aka Resalta.
www.nacional.hr/srbi...ore-aferi/

Resalta najboljšemu poslovnemu časniku Moje Dežele ni čisto neznana,
www.finance.si/poisc...18&act=yes
kaj so o njeni internacionalni transformaciji pisali v Delavskem domu, pa zdaj res ne bom raziskoval.

Rok Lesjak ima v korporaciji očitno vlogo porodničarja in grobarja meteorskih projektov - pred leti solar, zdaj pa kolesa. Zato dve reciklaži:

1. Rok Lesjak, Gorenje Solar, maja 2012 v Energetika.net: "Fotovoltaika je edina panoga, v kateri se je v času krize aktivno financiralo!"
www.energetika.net/s...oga-v-kate
Potem je na ta projekt očitno padel gost mrak, saj so najmlajša novica na spletni strani Gorenje Solar stara več kot štiri leta.
www.gorenje.com/sola...vice_solar

2. Rok Lesjak, Gor kolesa, marca 2017 v Prava ideja: "Seveda je največja težava pravilno pozicioniranje blagovne znamke, ampak vlagamo izjemno veliko energije v to, da primerno rešujemo. Naši načrti so predstavitev blagovne znamke na širšem evropskem trgu, produktno gledano pa se želimo umestiti v segment e-koles."
...
"Skratka, če se vrnem še na blagovno znamko, to je tek na dolge proge, tako pri proizvodnji kot tudi pri vzpostavitvi blagovne znamke."
www.rtvslo.si/pravai...ovica/1200

Zaključil bom z ugotovitvijo, da je Petra Sovdat svoj nekrolog šaleškemu ponirogu (ponycornu) oz. firmi Gor-kolesa izpeljala tipično medlo in prizanesljivo, saj ga zaključi s korporativno slamo iz Gorenja.
Odločitev o prodaji deleža v podjetju Gor kolesa je tudi v skladu s strateško usmeritvijo skupine Gorenje, ki se osredotoča na temeljno dejavnost, to je proizvodnjo, trženje in prodajo gospodinjskih aparatov," so še povedali v Gorenju. Kakšna bo bilanca neuspešnega oživljanja ponyjev, tudi niso odgovorili, pravijo, da gre za poslovno skrivnost.
Kam je poniknilo vprašanje, od kdaj že se Gorenje uradno deklarirano "osredotoča na temeljno dejavnost, to je proizvodnjo, trženje in prodajo gospodinjskih aparatov", pa kljub temu ne odproda množice netemeljnih dejavnosti, za povrh pa se je z vsem pompom lotilo še tako eklatantno slaboumnega projekta, kot je (bil) Gor kolesa. Dol s takim upravljanjem Gorenja!

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2728699

Strani: 1

pobalin sporočil: 14.456
[Odklop] Tema: Špeckahlanje
[#2728723] 16.08.18 20:29 · odgovor na: pobalin (#2728699)
Odgovori   +    0
Kmalu bo minilo tretje leto od razgalitve VW dizelskih gat, pa se Nemcem na to temo še kar dogaja. Automotive News poroča, da je nemški zvezni urad za motorna vozila sporočil, da lastniki vozil VW z goljufivimi dizli, ki še niso uredili tovarniško predpisanega popravila, lahko izgubijo prometno dovoljenje. Nekaj takšnih avtov so na Bavarskem že umaknili iz prometa.
German authorities in Hamburg and Munich have already de-registered several Audi and VW cars fitted with affected Euro 5 diesel engines after owners ignored successive reminders to heed a recall, Automotive News Europe sister publication Automobilwoche reported.
Further vehicles are at risk of being taken off the road in German state of Bavaria but have been given a grace period to make the repair, Automobilwoche said.
"The recall [for affected VW diesel cars] is compulsory. Cars that are not fixed can eventually be taken out of service. Subject to the release date of the updates, the car owner has had about a year and a half. Plenty of time, to take part in the recall," the KBA told Automotive News Europe in an emailed statement.
The move comes after the KBA approved in early 2016 software tweaks from VW intended to fix manipulated engine control software in 1.2-, 1.6- and 2.0-liter EA 189 engines.
europe.autonews.com/...at-diesels
To pa še ni vse. Reuters poroča, da so švicarske oblasti ustavile registracije nekaterih dizelskih verzij modela Mercedes-Benz Vito in Porschejev Macan and Cayenne zaradi prikrivanja emisij.
The move will affect vehicles imported from Aug. 17. Vehicles already registered in Switzerland may continue to operate, but must be retrofitted, Astra said in a statement.
Mercedes Vitos with 1.6-litre diesel engines, Porsche Macans with 3-litre diesel engines and Cayennes with 4.2-litre diesel engine are affected by the action. All have Euro 6 emission norms, which refers to the emissions standards these engines are required to meet.
www.reuters.com/arti...SKBN1L01QY

Strani: 1