Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Zakaj bi vozilo vzdrževali “pod kozolcem”?
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2727168] 07.08.18 10:22 · odgovor na: (# 2727162)
[kekez]
> [najobj]
>
> P.S.: če se bo razvoj avtomobilske industrije nadaljeval v podobni smeri kot danes, bodo mehaniki "pod kozolcem" znali zamenjat samo prazna kolesa, ker brez sofisticirane (= drage) opreme ne bodo mogli narediti nič, tudi če bi slučajno kaj znali ...
Poleg tega, da zakonodaja predpisuje, da so znanje in orodja dostopna tudi mehanikom "pod kozolcem" v enaki meri kot pooblaščencem, predpisuje tudi poenotenje standardov za diagnostiko (podobno kot polnilcev pri GSM).... eh, pa saj sem zgoraj napisal - pozabil si citirat - da bodo avtomobili kmalu vozili sami in se bodo ziher znali tudi sami popravit, če se bodo slučajno pokvarili, tako da ti in tvoj "podkozolčar" ne bosta imela kaj popravljat ...
Tako imajo vsi avti že veliko let enak priključek za standardno enako diagnostiko. Diagnostični vmesnik je mogoče kupiti na eBayu ali Aliexpresu že za 5€.
Jaz svoj avto že od nekdaj šraufam sam. Na specialistični (ne na uradni!) servis peljem le, ko imam specialistični problem (npr. filanje klimatske naprave), ali če se meni v tistem trenutku ne da šraufati.
Ko sem spraševal "podkozolčana", če mi bo servisiral novega hibrida v garancijski dobi, sem dobil odgovor, da to leto še ne, saj se ravno odpravlja na izobraževanje v zvezi s tem. Naslednje leto pa lahko že pridem.
P.S.: včeraj sem ti napisal, da nalimaš link na napredno zakonodajo (evropska je med njimi), ki predpisuje, da se lahko tudi servisi v garancijskem obdobju izvajajo "pod kozolcem", pa si očitno pozabil ... aja, če bo tvoj "podkozolčar" imel vso mašinerijo in bo znal popravit vse živo, potem ne bo več "podkozolčar" ...
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2727168
Strani: 1
[#2727169] 07.08.18 10:28 · odgovor na: (# 2727168)
Pa tudi uporaba postaja čedalje bolj podobna. Čim več fensi elektronike je treba notr nasrat, da je ja čim dražje, ampak user frendly za vsakega debila, ki bi moral namesto vozniškega dovoljenja dobiti karto za bus.
[#2727254] 07.08.18 17:41 · odgovor na: (# 2727168)
[najobj]Tu nekje naj bi bilo zapisano (je pa huda pravniška latovščina) www.uradni-list.si/g...ih-izjemah
P.S.: včeraj sem ti napisal, da nalimaš link na napredno zakonodajo (evropska je med njimi), ki predpisuje, da se lahko tudi servisi v garancijskem obdobju izvajajo "pod kozolcem", pa si očitno pozabil ... aja, če bo tvoj "podkozolčar" imel vso mašinerijo in bo znal popravit vse živo, potem ne bo več "podkozolčar" ...
Bolj čitljiv povzetek v drugem odstavku wikipedije:
en.wikipedia.org/wik...epair_shop
Sicer sem pa omenil, da se občasno poslužujem specialističnih podkozolčarjev. Npr. servisiranje klime, testiranje in obnova raznih sklopov (dizelske šobe, DPF filtri, krogelni in homokinetični zglobi, alternator, zaganjač, optična nastavitev podvozja...).
komot pa proizvajalci naredijo ključ z rokom veljavnosti, da avto brez potrdila ne boš mogel štartat, potrdilo pa bo obnavljal pooblaščeni servis vsako leto ob rednem servisu ...Ne morejo, ker to enostavno ni legalno. Vprašanje, če bi se jim splačalo na koncu plačevati vse stožene odškodnine in kazni. Pri nas sem pred leti ujel, da je bil tožen zastopnik za Hyundai, ker je preveč omejeval servisno konkurenco z nekimi svojimi pogoji.
Strani: 1