Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

mimoidoci sporočil: 6.001
Zadnja sprememba: mimoidoci 06.07.2018 15:27
[MarijanMacek]
> [depersin]
> > [MarijanMacek]
> > A si ti že spet kaj na tviterju prebral. Če bi se spoznal na gradnje, bi vedel, da je bilo delo v zahtevnem terenu in ni šlo za polaganje tračnic kar tako.
>
> Naenkrat je kriv zahteven teren. Če je teren zahteven, se ga v štartu bolje preveri. Ti se sigurno ne spoznaš na gradnje. Zgolj braniš za vsako ceno.


Seveda se je že v naprej vedelo da gre za težaven, čeprav ravninski teren. In to nima prav nobene zveze z dodatnimi deli na obstoječem tiru. Ni šlo za dodatna zemeljska dela, ampak izgradnjo nove vozne mreže (če slučajno dojameš kaj bi to bilo). Ti pa nakladaš o nezahtevnem polaganju tračnic, kar je malenkost v celotnih stroških. Si pač laik, ki še ni videl zemeljskih del, da ne govorim, da še nisi videl železnice v vseh dimenzijah. Niso samo tračnice.
Marijan, ena uporabna twitter naloga zate:

"Načrtuješ 1km ajzenpona po ravnem zraven obstoječih tračnic. V oceni investicije se zakalkuliraš za 25%. Za koliko % se boš zmotil pri oceni investicije v 20km tirov po neznanem terenu čez hribovito pokrajino?"

Če mi odgovoriš, da naloge ne moreš rešiti (niti podati ocene), ker ne bereš nekredibilnega twitterja, te bom povsem razumel.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2721724

Strani: 1

anon-178149 sporočil: 4.311
[mimoidoci]
> [MarijanMacek]
>

Marijan, ena uporabna twitter naloga zate:

"Načrtuješ 1km ajzenpona po ravnem zraven obstoječih tračnic. V oceni investicije se zakalkuliraš za 25%. Za koliko % se boš zmotil pri oceni investicije v 20km tirov po neznanem terenu čez hribovito pokrajino?"

Če mi odgovoriš, da naloge ne moreš rešiti (niti podati ocene), ker ne bereš nekredibilnega twitterja, te bom povsem razumel.
Če bi bil gradbenik in bi pobiral cene s twiterja, bi se zmotil za vsaj 100%. Vendar kot resen človek ne čivkam po svetu in si pridobim bolj konkretne podatke. Sem že napisal, da me čudi, da so pozabili na obnovo vozne mreže na starem tiru, ki se bi naj tudi obnovil.Ampak vsi norite o 25% aneksu, nihče se pa še ni vprašal, ali obnova vozne mreže res ni bila prvotno predvidena. Če bi bila bi to bil škandal, tako je pa samo "šlamparija". In vendar si upam trditi, da je cena izgradnje tega km proge precej nižja od prvih ocen. Če se ne motim, je bil KK daleko nižja od najdražjega ponudnika (5.94:16 M, kar je bila tudi prvotna ocena).

Strani: 1