Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

mimoidoci sporočil: 6.001
Zadnja sprememba: mimoidoci 06.07.2018 15:27
[MarijanMacek]
> [depersin]
> > [MarijanMacek]
> > A si ti že spet kaj na tviterju prebral. Če bi se spoznal na gradnje, bi vedel, da je bilo delo v zahtevnem terenu in ni šlo za polaganje tračnic kar tako.
>
> Naenkrat je kriv zahteven teren. Če je teren zahteven, se ga v štartu bolje preveri. Ti se sigurno ne spoznaš na gradnje. Zgolj braniš za vsako ceno.


Seveda se je že v naprej vedelo da gre za težaven, čeprav ravninski teren. In to nima prav nobene zveze z dodatnimi deli na obstoječem tiru. Ni šlo za dodatna zemeljska dela, ampak izgradnjo nove vozne mreže (če slučajno dojameš kaj bi to bilo). Ti pa nakladaš o nezahtevnem polaganju tračnic, kar je malenkost v celotnih stroških. Si pač laik, ki še ni videl zemeljskih del, da ne govorim, da še nisi videl železnice v vseh dimenzijah. Niso samo tračnice.
Marijan, ena uporabna twitter naloga zate:

"Načrtuješ 1km ajzenpona po ravnem zraven obstoječih tračnic. V oceni investicije se zakalkuliraš za 25%. Za koliko % se boš zmotil pri oceni investicije v 20km tirov po neznanem terenu čez hribovito pokrajino?"

Če mi odgovoriš, da naloge ne moreš rešiti (niti podati ocene), ker ne bereš nekredibilnega twitterja, te bom povsem razumel.