Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-20668 sporočil: 3.976
Zadnja sprememba: anon-20668 05.07.2018 09:13
[rename]
Jaz delam 35-40k letno....in pri 5 litrih razlike (7:12), to pomeni 2000 litrov....malo dvomim, da je med bralci Financ veliko taksnih, ki jim je vseeno za ta ‘drobiz’.... pa so bralci Financ verjetno nadpovprecno situirani....
No, pri taki letni kilometrini te seveda povsem razumem. Je pa tudi res, da v tem primeru verjetno večino poti narediš po avtocesti in je zate optimalen avto limuzina ali karavan srednjega razreda - ne pa pickup.

Bralci Financ s(m)o verjetno res nadpovprečno situirani, ampak za naše razmere. Po zahodnih standardih pa smo tako rekoč sirotinja, in si ne more realno privoščiti novega avta za 50-60 jurjev.

Zato je treba novice o takih avtih komentirati s tem v mislih. Ne moreva ti ali jaz na tako vozilo gledati samo iz svoje situacije, ker so taka vozila pač izven najinega finančnega dosega. Kupec novega luksuznega vozila za 50-100 jurjev se ne obremenjuje s tem, ali bo poraba 9 ali 12 litrov. Razen če kupuje nad svojimi zmožnostmi, torej sili tja, kjer mu ni mesto.

Zakaj pa mislis, da v SLO ni slonov z v8 pod pokrovom?
Ker so vsi navadne presrane pičkice in ker ne znajo računati.
Jaz imam slona z V8, seveda pa ne novega. Finančno me zadeva vse skupaj pride precej ceneje, kot če bi kupil golfa. Poraba goriva ni največji strošek lastništva avtomobila...

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2721449

Strani: 1

anon-207617 sporočil: 6.899
Pickup je v zda in kanadi ful popularna rec, ker stane ravno toliko kot golf ali mondeo, in ima reprezentacijo "pravega desca" - doityourselferski image pogumnih pionirjev z motorko in mesalcem v prikolici.

Seveda bi za razliko od renama, ki je kako motorno zago ze do smrti zgonil, nasi pionirji v pickupih z njo v najboljsem primeru poskodovali samo sebe, v najslabsem pa se kako drevo prekucnili cez pickupa ali bliznjo hiso.

Tako v evropi kot v ameriki danasnji srednji razred dela v 85% v storitvah, uspesnezi med njimi pa so v kakih 98% storitveno managerski.

V evropi so reprezentacije "pravega desca" cisto drugacne. Ce vozis pickupa, si zgolj cudak med pravimi desci - kar smo gotovo mi vsi trije, najbrz je rename se najbolj normalen. V angliji pravi desci vozijo sportne avte. Ogromen landrover je bolj znak bogatije kot moskosti. Vozi zena deco v solo z njim. Tapravi desci brez denarja vozijo stare bmwje in sportne rizote, tisti s prevec pa nove jaguarje in porscheje in navzgor... Stvar mora bit nizka in siroka, in je s trdim podvozjem in 100kmh v drugi prestavi za 5x gostejso populacijo na razritih cestah lih toliko smiselna kot pickup za slovenskega direktorja :-) Ampak ve se, da to vozi taprav desc, ki zna krotiti 400 konjev v mokrih ovinkih :-))))

V sloveniji mislim da je to vseskupaj malo degenerirano, 100 let cankarjanske matere in tuje oblasti je vzpostavilo neko druzbo brez pozitivnih moskih simbolov. O tem dosti piseta malo zajedljiv Mazzini, kot tudi malo cez les BMZ. Slovenski foter je po navadi zapit in pasiven in avtodestruktiven, manjka arhetipov. Morda se najbolj nekaksen gastarbeiter, ki hodi fizicno delat v nemcijo in domiv prinese marke, ali pa smuglar a la Martin Krpan, ki se znajde in je prebrisan in pripravljen tudi na nasilje. Morda sodobni arhetip postaja Jankovic, GG misic, Popovic - prebrisan kriminalen cefur. In zraven gre kvecjemu bmw s temnimi sipami, ne pa pickup.

------

Zato ostane edino kupovanje pickupa iz prakticnosti - pa smo spet tam, da redki vsestranski userji rabijo pickupa, veliiiiko vec jih rabi spodoben kombi; VW multivan in MB vito sta slovenski reprezentaciji "luksuznega" pickupa v ameriki. Ker se offroad pri nas ne gre in se nikoli ni slo, gradbenim mutibaricem in svercerjem razne robe pa je kombi dosti bolj uporaben kot pickup. V sloveniji je precej MB Vitov - in nihce jih ne kupuje za svoje delavce.

Strani: 1