Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Baterijo serijskega e-avta boste lahko tudi praznili
Strani: 1
sporočil: 10.824
Gre za popolnoma drug problem.
Pretaka se čista Ekergija z nekim izkoristkom...predostavimo velikodušno z 0,9 (90%)
Polnimo z 0,9, praznimo z 0,9 imamo 0,81 oz 81% izkoristek pretakanja eksergije iz omražja v baterijo in nazaj.
Zdaj pa si zamislite, da bi pri vsakem pretakanju bencina iz ena kante v drugo polili 10%.
Edini smisel, je tako pretakanje eksergije, če je ta "čisti višek" in je posledično na voljo zastojn (v resnici nikoli ni). Pametneje je proizvajati Aluminij z viški eksergije, kot pa polniti oz gladiti porabo elektrike v omrežju.
Pretaka se čista Ekergija z nekim izkoristkom...predostavimo velikodušno z 0,9 (90%)
Polnimo z 0,9, praznimo z 0,9 imamo 0,81 oz 81% izkoristek pretakanja eksergije iz omražja v baterijo in nazaj.
Zdaj pa si zamislite, da bi pri vsakem pretakanju bencina iz ena kante v drugo polili 10%.
Edini smisel, je tako pretakanje eksergije, če je ta "čisti višek" in je posledično na voljo zastojn (v resnici nikoli ni). Pametneje je proizvajati Aluminij z viški eksergije, kot pa polniti oz gladiti porabo elektrike v omrežju.
sporočil: 967
Seveda so tudi izgube problem pri polnjenju/praznenju.
Od avtorja članka bi predvsem želel informacijo koliko polnilnih ciklov baterija sploh zdrži in zakaj bi jo bil uporabnik sploh pripravljen dati na voljo omrežju, če s tem skrajša njeno življensko dobo.
Od avtorja članka bi predvsem želel informacijo koliko polnilnih ciklov baterija sploh zdrži in zakaj bi jo bil uporabnik sploh pripravljen dati na voljo omrežju, če s tem skrajša njeno življensko dobo.
sporočil: 1.136
[Nollem]Pri okoli 1000 polnjenjih verjetno ni več kaj ekstra uporabna, čeprav proizvajalci trdijo do 1500 (pol pa se odšteje za vsako hitro polnjenje).
Seveda so tudi izgube problem pri polnjenju/praznenju.
Od avtorja članka bi predvsem želel informacijo koliko polnilnih ciklov baterija sploh zdrži in zakaj bi jo bil uporabnik sploh pripravljen dati na voljo omrežju, če s tem skrajša njeno življensko dobo.
Ta funkcija se mi zdi zelo uporabna tam, kjer so pogosti izpadi elektrike, namesto smrdljivega agregata. Za kupčanje dnevne in nočne cene elektrike pa prav gotovo ne, to bi bilo smešno..
sporočil: 1.136
en.wikipedia.org/wik...le_battery
Tiste pravljice o 7000 polnjenjih ali pa celo 40 letih ne verjamem nič, dokler ne vidim z lastno ritjo :)
Tiste pravljice o 7000 polnjenjih ali pa celo 40 letih ne verjamem nič, dokler ne vidim z lastno ritjo :)
sporočil: 11.068
[0513ANITO]Izkoristek mororjev z notranjim izgorevanjem je pa 25%. Če gre za elektriko iz fotovoltaike stvar seveda pije vodo. Za avtonomno omrežje ne potrebuješ dragih daljnovodov, kjer se s prenosom tudi izgublja energija, eletriko proizvajaš ko je sonce, ko sonca ni pač uporabljaš elektriko iz hranilnikov. In ker osebni avtomobili večinoma stojijo, so idealna rezerva za hranjenje in uravnavanje med fazo porabe in prozvodnje elektrike.
Gre za popolnoma drug problem.
Pretaka se čista Ekergija z nekim izkoristkom...predostavimo velikodušno z 0,9 (90%)
Polnimo z 0,9, praznimo z 0,9 imamo 0,81 oz 81% izkoristek pretakanja eksergije iz omražja v baterijo in nazaj.
Zdaj pa si zamislite, da bi pri vsakem pretakanju bencina iz ena kante v drugo polili 10%.
Edini smisel, je tako pretakanje eksergije, če je ta "čisti višek" in je posledično na voljo zastojn (v resnici nikoli ni). Pametneje je proizvajati Aluminij z viški eksergije, kot pa polniti oz gladiti porabo elektrike v omrežju.
Strani: 1