Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Top 101: Največje slovensko podjetje Dars sedi na več kot 500 milijonih evrov. Zakaj?
Strani: 1
sporočil: 11.404
Prav s tovornjaki mečejo denar stran. Rezerve je javnem sektorju in
paradržavi je res ogromno. No vsaj država si ne izplačuje dobička.
Samo s tem vprašanjem bi lahko malo poslanske skupine povprašali.
Da bomo videli kaj bodo rekli na to.
Sploh pa ima DARS konstantne in vsakodnevne prihodke, tako da tudi z likvidnostjo ne bi smel imeti težav.
Sploh pa ima DARS konstantne in vsakodnevne prihodke, tako da tudi z likvidnostjo ne bi smel imeti težav.
sporočil: 30.415
Edini odsek avtoceste, ki bi bil ekonomsko upravičen je razširitev
štiripasovnice v šestpasovnico med Koprom in Ljubljano, bluzenje o
ekonomsko upravičeni avtocesti med Novim mestom in Metliko naj
ostane bluzenje oz. naj jo izgradi koncesionar, država da zemljo,
koncesinar vse ostalo in seveda, pobira cestnino.
sporočil: 7.967
Na dveh klancih v smeri Kopra je že, ampak na tem delu AC sta
problemtična zlasti odcepa Brezovica, manjka odcep Log-Dragomer,
vse tjale do vrniškega klanca pa bi morali narediti
6-pasovnico.
Obvoznica okoli LJ bi morala biti 6 pasovnica, kot tudi AC med Ljubljano in Grosupljem, AC med Ljubljano in odcepom za Domžale, Gorenjka pa še ni tako problematična.
Ve se, kje so zastoji.
Za sedaj je treba primarno delati AC (ali hitro cesto) Arja vas - Slovenj Gradec, potem pa ne bi bilo slabo, če naredijo hitro cesto Razdrto - Pivka - Ilirska Bistrica. Potem pa še hitro cesto Celje - Krško - Črnomelj.
Nadalje hitra cesta Koper - Dragonja pa tudi štrli ven.
Torej za kako 1 mlrd je poslov in drugi tir lahko počaka še 5 let.
Obvoznica okoli LJ bi morala biti 6 pasovnica, kot tudi AC med Ljubljano in Grosupljem, AC med Ljubljano in odcepom za Domžale, Gorenjka pa še ni tako problematična.
Ve se, kje so zastoji.
Za sedaj je treba primarno delati AC (ali hitro cesto) Arja vas - Slovenj Gradec, potem pa ne bi bilo slabo, če naredijo hitro cesto Razdrto - Pivka - Ilirska Bistrica. Potem pa še hitro cesto Celje - Krško - Črnomelj.
Nadalje hitra cesta Koper - Dragonja pa tudi štrli ven.
Torej za kako 1 mlrd je poslov in drugi tir lahko počaka še 5 let.
sporočil: 30.415
[Endimion]Res je, Dars je nekaj samostojnega, ki ima v koncesiji avtoceste, tudi kredite, ker če tega ne bi bilo bi Darsovi krediti bili del državnega dolga...Mislil sem na ta pravega in ne na slovenskega političnega državnega navideznega koncesionarja, ki mu vodstvo in upravo nastavlja politika. Koncesionar naj bo po vzoru Francozov, ki imajo v koncesiji predor Učko in Istarski ipsilon, ki so ga tudi zgradili...Pred nekaj leti sem bral, da jim hrvaška država vsako leto mora nakazati nekaj denarja, ker je kriva za premajhno gostoto prometa na ipsilonu.
Pa saj DARS je koncesionar...
sporočil: 10.307
Tvoj miljenec in maziljenec Janez je leta 2007 najprej prestavil
lastnistvo AC iz drzave na DARS in s tem naredil iz golega
koncesionarja naredil podjetje za lastnika pomembnega dela drzavne
infrastrukture skupaj z zemljo pod asfaltom. s tem je opticno
znizal drzavno udelezbo v financiranju izgradnje avtocest. Rezultat
pa enak. Tudi javni dolg je bil ustrezno umetno nizji kot bi v
resnici bil.
Saj za najvecji del darsovega dolga drzava sploh ne jamci. Je pokrito z premozenjem darsa.
Saj za najvecji del darsovega dolga drzava sploh ne jamci. Je pokrito z premozenjem darsa.
sporočil: 299
Zadnja sprememba: davorkat 12.06.2018 10:47
Prenos lastništva avtocest na DARS je bil leta 2011...pod
Alenčico.www.rtvslo.si/gospod...est/253049
Strani: 1