Izbrani forum: Borza

Izbrana tema: UKIG

Strani: 1 2 3 4 5

tilenrexi sporočil: 6.775
[#2708833] 23.04.18 11:47 · odgovor na: bostjan50 (#2708830)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: tilenrexi 23.04.2018 11:48
www.intereuropa.si/s...202017.pdf

Podatek najdeš na strani 68., zadnji stolpec.

Znaša 200 in je relevanten približno toliko, kot pri UKIG. S to razliko, da se IEKG dejansko pospešeno razdolžuje in ne realizira (previsokih) dobičkov.
gorans sporočil: 652
[#2708836] 23.04.18 11:54 · odgovor na: poopmezajebava (#2708826)
Odgovori   +    1
[poopmezajebava]
Haha, tole je zelo zabavno branje.

Kontekst te delnice je treba razumet, preden se brezidejno nabija o peak valuation in all time high zadevah. Pri nivoju 3 EUR na delnico je bila to firma, ki jo je le dober odnos s politiko in bankami ohranil pri življenju, saj je bil dolg takrat tako visok, EBITDA pa tako nizek, da bi brez MRA, ki je definiral tudi moratorij, to šlo rakom žvižgat.

Od takrat je družba iz denarnega toka nekoliko zmanjšala zadolženost, predvsem pa je zaradi makrocikla prišlo do znižanja debt/EBITDA kazalnika. Rast na trenutne nivoje je bila tudi posledica pričakovanj, da bo družba privatizirana, do česar, kot vemo in lahko preberemo na seonet, (še) ni prišlo. Morda po volivah, morda pa tudi ne.

In potem ostanemo z družbo, katere fundamenti so precej odvisni od gospodarskega cikla, dolg še vedno visok, privatizacija odvisna od politične volje in likvidnost delnice zelo negotova.


To je vse res. Kot je tudi res, da je večina družb odvisna od gospodarskega cikla. Problematičen je dolg in glede na izražen namen prodaje – tudi skozi odvojitev turističnega dela - ter trenutno nizko vrednotenje je pač vprašanje tekme med privatizacijo in ciklom:). Vmes pa gledamo rezultate in kaj se dogaja z dolgom….
tilenrexi sporočil: 6.775
[#2708838] 23.04.18 11:57 · odgovor na: gorans (#2708836)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: tilenrexi 23.04.2018 12:00
Problem turističnega dela je, da prinaša izgubo in ni mogoče vedeti, kdaj se bo to končalo. S prodajo Krvavca bo ta izguba samo še višja, ker je le ta eden izmed redkih posloval pozitivno. Take stvari je potem pač težko prodati kot celoto in izguba pade na skupino.

Skupina ima na drugi strani 90+% prihodkov iz avtomobilske industrije in tako dobiš podjetje, ki je razdvojeno v dve panogi. Ena panoga dela izgubo, druga je pa odvisna od "enega" dobavitelja. Če to ni nevarno, potem pa res ne vem.
poopmezajebava sporočil: 1.470
[#2708839] 23.04.18 12:01 · odgovor na: tilenrexi (#2708838)
Odgovori   +    1
(Tudi) Glede turističnega dela oz. Krvavca se motiš. S prodajo je Unior prodal asset, ki je sicer nekaj nosil, a to je statistična napaka. Bolj pomembno je, da se je znebil kar nekaj dolga, še bolj pomembno pa, da se je znebil tudi potrebe po investicijah v prihodnjih letih. Celokupno dobra novica za lastnike.
tilenrexi sporočil: 6.775
[#2708841] 23.04.18 12:06 · odgovor na: poopmezajebava (#2708839)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: tilenrexi 23.04.2018 12:07
[poopmezajebava]
(Tudi) Glede turističnega dela oz. Krvavca se motiš. S prodajo je Unior prodal asset, ki je sicer nekaj nosil, a to je statistična napaka. Bolj pomembno je, da se je znebil kar nekaj dolga, še bolj pomembno pa, da se je znebil tudi potrebe po investicijah v prihodnjih letih. Celokupno dobra novica za lastnike.
To je vse res, ampak količnik debt/ebitda je ostal praktično enak. Izognili so se samo strošku vložka v Krvavec, ki bi bil enkrat, tako kot bo enkrat mogoče prodaja.

Ampak, če gledava sedaj celoto.

Debt / ebitda je ostal enak, izguba turističnega dela bo višja, se pravi bo razolževanje v prihodnjih letih težje ali lažje?
gorans sporočil: 652
[#2708844] 23.04.18 12:10 · odgovor na: tilenrexi (#2708838)
Odgovori   +    0
[tilenrexi]
Problem turističnega dela je, da prinaša izgubo in ni mogoče vedeti, kdaj se bo to končalo. S prodajo Krvavca bo ta izguba samo še višja, ker je le ta eden izmed redkih posloval pozitivno. Take stvari je potem pač težko prodati kot celoto in izguba pade na skupino.

Skupina ima na drugi strani 90+% prihodkov iz avtomobilske industrije in tako dobiš podjetje, ki je razdvojeno v dve panogi. Ena panoga dela izgubo, druga je pa odvisna od "enega" dobavitelja. Če to ni nevarno, potem pa res ne vem.
Avtomobilska industrija je temeljna industrija za nas, ko bo tam počilo, bo počilo povsod, pa naj bo to ukig ali iekg, to je pa menda ja jasno…

Glede turizma pa se strinjam s poopmezajebava, nej dodam še, da je s prodajo Krvavca postal še manj pomemben kot prej….
tilenrexi sporočil: 6.775
[#2708845] 23.04.18 12:15 · odgovor na: gorans (#2708844)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: tilenrexi 23.04.2018 12:22
Vidva en drugega trepljata po rami, kupujeta pa ne? Ne razumem.

Se pravi je potrebno UKIG po 17 EUR kupiti?

YES/NO.

Bolj jasno ne bi mogel vprašati.

(Tu smo verjetno še vedno zato, da si pomagamo)
gorans sporočil: 652
[#2708852] 23.04.18 12:32 · odgovor na: tilenrexi (#2708845)
Odgovori   +    0
[tilenrexi]
Vidva en drugega trepljata po rami, kupujeta pa ne? Ne razumem.

Se pravi je potrebno UKIG po 17 EUR kupiti?

YES/NO.

Bolj jasno ne bi mogel vprašati.

(Tu smo verjetno še vedno zato, da si pomagamo)
Sej nimaš pojma kaj delava, seveda ne razumeš, saj o tem govorim…

in takih odgovorov in nasvetov ne dajem, sploh pa ne kar na forumu, vsakemu, ki ima pet minut, da razpravlja o jajcih na mizi in repu med nogam - najbrž zaradi kilometrine, ki je za mano - bolj jasno kot sem ti to povedal danes na različne načine, pa res ne gre…

Tu smo iz zelo različnih razlogov in stvari so pač bolj kompleksne, gledano v širšem kontekstu hehe, zdej že nabijam over&out
tilenrexi sporočil: 6.775
[#2708855] 23.04.18 12:36 · odgovor na: gorans (#2708852)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: tilenrexi 23.04.2018 12:45
Iz razlogov maksimiziranja kapitala. :)

Ne vem, zakaj bi imel zadržke do neformalne debate na forumu.

Sicer sem ti pod določenimi pogoji tudi želel plačati za nasvet, pa si dal rep med noge. Če bi bil žleht, bi lahko rekel, da si posredno priznal, da si slabši in je tvoja postavka nižja. >:)

Skratka, yet another one bites the dust. Over&out.
gorans sporočil: 652
[#2708863] 23.04.18 13:07 · odgovor na: tilenrexi (#2708855)
Odgovori   +    0
[tilenrexi]
Iz razlogov maksimiziranja kapitala. :)

Ne vem, zakaj bi imel zadržke do neformalne debate na forumu.

Sicer sem ti pod določenimi pogoji tudi želel plačati za nasvet, pa si dal rep med noge. Če bi bil žleht, bi lahko rekel, da si posredno priznal, da si slabši in je tvoja postavka nižja. >:)

Skratka, yet another one bites the dust. Over&out.
Hehe to je pa res zabavno, kolk si dober, še malo pa boš postal sklad in s tem avtomatično dobro poučen vlagatelj...
tilenrexi sporočil: 6.775
[#2708864] 23.04.18 13:13 · odgovor na: gorans (#2708863)
Odgovori   +    0
V bistvu si se ti pohvalil, kako visoka je tvoja cena in kako visoko mi boš računal za nasvete. Ne sedaj obračati besed. ;)
IT2017a1 sporočil: 281
[#2712038] 15.05.18 14:16 · odgovor na: tilenrexi (#2708864)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: IT2017a1 15.05.2018 14:18
izvozniki.finance.si...ve-nalozbe

Med večjimi lastniki družbe Štore Steel so družba pooblaščenka, Unior (ca 30%), Dinos in Kovintrade. Minuli teden so lastniki na skupščini sklenili, da bodo nadaljevali dozdajšnjo politiko delitve dobička. Tako bodo lastnikom izplačali 35 odstotkov dobička oziroma 3,1 milijona evrov, in to v dveh delih.
tilenrexi sporočil: 6.775
[#2712043] 15.05.18 14:30 · odgovor na: IT2017a1 (#2712038)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: tilenrexi 15.05.2018 14:42
Zaradi rasti cen surovin in drugih stroškov pa letos pričakujejo skoraj polovico manjši čisti dobiček od lanskega.
Ta podatek iščeš. Tega denarja drugo leto torej ne bo toliko in Unior bo spet dobil po nosu.
IT2017a1 sporočil: 281
[#2712048] 15.05.18 15:05 · odgovor na: tilenrexi (#2712043)
Odgovori   +    0
[tilenrexi]
> Zaradi rasti cen surovin in drugih stroškov pa letos pričakujejo skoraj polovico manjši čisti dobiček od lanskega.

Ta podatek iščeš. Tega denarja drugo leto torej ne bo toliko in Unior bo spet dobil po nosu.
Dolker dela dobiček je to za Unior samo dobro...

Štorski jeklarji so lani zelo dobro izkoristili konjunkturo v avtomobilski industriji. Tudi zaradi širitve prodajne mreže agentov so prihodke povečali za 30 odstotkov, na 122 milijonov evrov, in ustvarili 8,9 milijona evrov čistega dobička. Tudi zdaj so zasuti z naročili, tako zelo, da so morali malo podaljšati dobavne roke. Zaradi rasti cen surovin in drugih stroškov pa letos pričakujejo skoraj polovico manjši čisti dobiček od lanskega. V prihodnjih petih letih sicer nameravajo dodano vrednost precej zvišati, kar od njih poleg optimizacije zdajšnjih procesov zahteva tudi precejšnje naložbe v nove zmogljivosti.
tilenrexi sporočil: 6.775
[#2712087] 15.05.18 18:02 · odgovor na: IT2017a1 (#2712048)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: tilenrexi 15.05.2018 18:11
Jaz res nočem biti negativec, ampak včasih nekateri enostavno nočete razumeti.

Predstavljaj si, da danes Unior dobi od Štore STeel milijon EUR v dividendah. Drugo leto Štore STeel reče, da bo dobiček pol manjši, se pravi Unior bo dobil pol milijona manj ob enakem izplačilu.

Seveda je fino, da dela Štore STeel dobiček, ampak še vedno bo pol milijona v kešu manjkalo v primerjavi z letom 2017 in bo treba drugje izboljšati, če ne bo rezultat pač pod člrto slabši od 2017 že samo zaradi tega.

Če dodamo še več izgube zaradi prodaje RTK Krvavec, smo iz pol milijončka čistega manjka, sedaj že na milijonu EUR čistega, ki ga bo potrebno nadoknaditi.

To je pa ob 10 milijonih dobička lahko že 10% in več.
IT2017a1 sporočil: 281
[#2717137] 07.06.18 12:34 · odgovor na: tilenrexi (#2712087)
Odgovori   +    0
www.finance.si/89348...ce-zapored

Na podlagi trimesečnih povprečij gibanja novih naročil je razumeti, da krčenje novih naročil v opazovanem obdobju najdlje traja v industriji avtomobilov in sestavnih delov zanje: naročila so se krčila v vseh prvih štirih mesecih, pri tem pa je krčenje vse večje – januarja 1,2-odstotno, aprila 3,4-odstotno.

Tole se bo zagotovo poznalo pri Uniorju, še posebej če se tole nadaljuje...
tilenrexi sporočil: 6.775
[#2740441] 02.11.18 15:19 · odgovor na: IT2017a1 (#2717137)
Odgovori   +    0
Oktobra so v Nemčiji zabeležili 252.682 registracij novih vozil, kar je 7,4 odstotka manj kot oktobra lani.
Se bo že kaj poznalo na rezultatih? Avtoindustrija predstavlja veliko večino prihodkov.
gorans sporočil: 652
[#2740448] 02.11.18 15:45 · odgovor na: tilenrexi (#2740441)
Odgovori   +    0
[tilenrexi]
> Oktobra so v Nemčiji zabeležili 252.682 registracij novih vozil, kar je 7,4 odstotka manj kot oktobra lani.

Se bo že kaj poznalo na rezultatih? Avtoindustrija predstavlja veliko večino prihodkov.
Jaz sicer nimam te delnice, ampak nej te ne veseli, če se malo hecam, zelo hitro se bo poznalo tudi na področjih, ki so pomembni za Intereuropo. Jasno, če se to spremeni v trend, sam mislim, da se ne bo….
tilenrexi sporočil: 6.775
[#2740453] 02.11.18 15:54 · odgovor na: gorans (#2740448)
Odgovori   +    0
Drži, vendar izpostavljenost temu ni niti približno tako visoka, kot pri Uniorju.
gorans sporočil: 652
[#2740456] 02.11.18 16:04 · odgovor na: tilenrexi (#2740453)
Odgovori   +    0
[tilenrexi]
Drži, vendar izpostavljenost temu ni niti približno tako visoka, kot pri Uniorju.
Drži, če gledaš, da se to ne bo prelilo tudi v ostala področja, Torej drži lahko samo trenutno. Kot rečeno, sam ne mislim, da je zaenkrat trend, vse skupaj ima vezo z nepredvidljivostjo Trumpa, ki pa po moje sploh ni tako nepredvidljiv. Priporočam dokumentarec:
The Confidence Man
V sklopu serije: Dirty Money, kot komedijo seveda, žal v smislu komedije, ki jo trenutno živimo…
gorans sporočil: 652
[#2740462] 02.11.18 16:11 · odgovor na: gorans (#2740456)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: crt 28.11.2019 23:48
[gorans]
> [tilenrexi]
> Drži, vendar izpostavljenost temu ni niti približno tako visoka, kot pri Uniorju.

Drži, če gledaš, da se to ne bo prelilo tudi v ostala področja, Torej drži lahko samo trenutno. Kot rečeno, sam ne mislim, da je zaenkrat trend, vse skupaj ima vezo z nepredvidljivostjo Trumpa, ki pa po moje sploh ni tako nepredvidljiv. Priporočam dokumentarec:
The Confidence Man
V sklopu serije: Dirty Money, kot komedijo seveda, žal v smislu komedije, ki jo trenutno živimo…
Še link, o čem govorim:
www.imdb.com/title/t..._=ttep_ep6
kimi12345 sporočil: 515
[#2740535] 02.11.18 22:27 · odgovor na: tilenrexi (#2740441)
Odgovori   +    0
"Se bo že kaj poznalo na rezultatih? Avtoindustrija predstavlja veliko večino prihodkov."

Tudi ce bodo prihodki nekoliko manjsi bo EBITDA se vedno dokaj visoka letos. Poleg tega pa je downside precej manjsi kot je bilo v letu 2008. DEBT/EBITDA sicer se vedno malenkost visok in je firma se vedno v deleverage mode, vendar trenutno ze precej bolj zdrav kot je bilo to v kriznih letih. Vrednotenje te firme je se vedno mozno samo iz vidika distressed firme ne pa rastoce firme....
tilenrexi sporočil: 6.775
[#2743045] 17.11.18 22:28 · odgovor na: poopmezajebava (#2708839)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: tilenrexi 17.11.2018 22:44
[poopmezajebava]
(Tudi) Glede turističnega dela oz. Krvavca se motiš. S prodajo je Unior prodal asset, ki je sicer nekaj nosil, a to je statistična napaka. Bolj pomembno je, da se je znebil kar nekaj dolga, še bolj pomembno pa, da se je znebil tudi potrebe po investicijah v prihodnjih letih. Celokupno dobra novica za lastnike.
Sem preveril poročilo in potrjuje moje takratne navedbe.
> Ker je imelo poslovanje družbe RTC Krvavec zaradi učinkov zimske sezone velik pozitiven vpliv na poslovanje Skupine UNIOR v prvem polletju minulega leta, so v letošnjem letu zaradi prodaje RTC Krvavca glede na lansko polletje nižji tudi izid iz poslovanja EBIT (za 789 tisoč evrov), EBITDA (za 1,6 milijona evrov) in čisti poslovni izid (za 709 tisoč evrov).
Toliko o tem

14% EBITDA ni ravno statistična napaka.
Razlog za nižji izid iz poslovanja in nižji čisti poslovni izid je v dejstvu, da v letošnji izkaz poslovnega izida zaradi prodaje ni več všteta družba RTC Krvavec, ostali pomembni razlogi pa so medletno znižanje prodaje na programu Strojegradnja, povišanje cen jekla za kovanje, ki vpliva na stroške kovačnic v Zrečah, Vinkovcih in na Kitajskem ter višji stroški dela obstoječih zaposlenih zaradi pomanjkanja ustrezne delovne sile na trgu dela.
Samo jamranje. Alta je pa hotela all time high.
anon-526383 sporočil: 4
[#2801920] 07.11.19 11:10 · odgovor na: tilenrexi (#2743045)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 07.11.19 10:41
A kdo spremlja UKIG?
Rokc5 sporočil: 2.857
[#2802105] 08.11.19 09:36 · odgovor na: anon-526383 (#2801920)
Odgovori   +    0
Občasno spremljam, ampak premalo vem o delnici. Me zanima če ima kdo kaj več info.
Rokc5 sporočil: 2.857
[#2804516] 23.11.19 21:08 · odgovor na: Rokc5 (#2802105)
Odgovori   +    0
UKIG anyone? Zanima me kakšna dolgoročna ocena: se lahko razdolžijo, mogoče enkrat v prihodnosti celo dividende, pozicija v branži, prevzem? Morda enkrat BUY?
anon-526383 sporočil: 4
[#2805422] 29.11.19 10:11 · odgovor na: Rokc5 (#2804516)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 29.11.19 08:38
Pravkar objavljeni devetmesečni rezultati - nekako v rangu pričakovanj. Me pa preseneča, da niso že prej objavili novice o začetku prodaje UNITUR-ja, prav tako ni povsem jasna slika, zakaj niso pridobili vseh delnic s strani Rhydcon, kot to izhaja iz sodbe sodišča.
Rokc5 sporočil: 2.857
[#2805454] 29.11.19 12:25 · odgovor na: anon-526383 (#2805422)
Odgovori   +    0
Ne morem se odločiti za vstop. Na čakanju.
IgorBinder sporočil: 235
[#2805457] 29.11.19 12:30 · odgovor na: Rokc5 (#2805454)
Odgovori   +    1
[Rokc5]
Ne morem se odločiti za vstop. Na čakanju.
Dolgo sem bil njihov delničar in koncu obupal, vseeno prodal z nekaj dobička samo to ni to kar sem pričakoval od njih....mnogo je boljših naložb a odločiti se moraš sam.
Rokc5 sporočil: 2.857
[#2805462] 29.11.19 12:39 · odgovor na: IgorBinder (#2805457)
Odgovori   +    0
Jih bom spremljal ampak ternutno to ni to. Niso mi čisto mimo, sploh ne, bolje kot npr. Datalab :) Ampak trenutno niso med mojim top izbirami.

Strani: 1 2 3 4 5