Izbrani forum: Odklop

Izbrana tema: Špeckahlanje

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
[Odklop] Tema: Špeckahlanje
[#2708033] 18.04.18 01:08 · odgovor na: pobalin (#2708031)
Odgovori   +    0
Tale komentar pod prej omenjenim člankom o bencinu v ZDA sem prebral šele naknadno, a se mi zdi pomembno opozoriti nanj:
There is a little apples and oranges going on here that can be misleading. If I understand this correctly, the proposal is to go to 95 RON (Research Octane), i.e. the equivalent of European 95 grade. Our current pump grades are stated in Average Octane Number, meaning Research Octane plus Motor Octane divided by two. Research and Motor are derived by two different test procedures, if memory serves, and the RON test always produces the higher number of the two methods. The proposed 95 RON would be equivalent to today's 91 AON premium at U.S. pumps (but not quite as "high" as those premium fuels rated at 92 or 93 AON), based on the conversions I have seen. So, in effect, the proposal would eliminate the current regular and mid-grade and keep just premium. And that "new" product would not really have any higher octane than the top grade today, despite the "95" rating.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2708033

Strani: 1

pobalin sporočil: 14.456
[Odklop] Tema: Špeckahlanje
[#2708195] 18.04.18 20:39 · odgovor na: pobalin (#2708033)
Odgovori   +    0
Kadar me pomladno sonce spravi v dobro voljo in potem zagledam eno tako rejverski prepis slaboumnega spina opijanjenih oblasti, ki opravljajo samo še tekoča potovanja po svetu,...
Največji japonski letalski prevoznik All Nippon Airways (ANA) bo med junijem in septembrom opravil pet čarterskih poletov med Japonsko in Slovenijo. Tako sta se danes v Tokiu dogovorila državni sekretar Jure Leben in predsednik uprave družbe ANA Yuji Hirako. Pogovarjala sta se tudi o možnostih za vzpostavitev rednih letalskih povezav med državama. ANA je izrazila interes, da se med Japonsko in Slovenijo čim prej sklene bilateralni letalski sporazum, poročajo z ministrstva za infrastrukturo.
Jure Leben se je srečal tudi s Katsunorijem Takahashijem, parlamentarnim namestnikom ministra za prostor, infrastrukturo, transport in turizem. Govorila sta o izboljšanju sodelovanja med državama na področju logističnih povezav in letalstva. Japonska stran je izpostavila, da ima na področju logistike Luka Koper geostrateško prednost pred drugimi severnojadranskimi pristanišči, a da mora zagotoviti ustrezno železniško povezavo z zaledjem.
Sogovornika sta se strinjala, da bosta državi nadaljevali s pripravo bilateralnega sporazuma na področju letalstva in da se v vmesnem obdobju vzpostavi začasni dogovor med državama za delitev letalskih povezav, gre za tako imenovani codesharing.
live.finance.si/8932...-Ljubljano
www.mzi.gov.si/si/me...vica/9069/
... mi mravljinci zagomazijo po telesu, zaprem oči in si predstavljam, kaj bi jaz naredil iz tega materiala, če bi bil mlad in bi se hotel dokazati.

Najprej bi na spletni strani ministrstva našel točno en teden staro sporočilo, da je bil Jure Leben s svojim ministrom na Kitajskem zaradi Pipistrela.
Pomemben mejnik v sodelovanju Slovenije in Kitajske na področju letalstva
www.mzi.gov.si/si/me...vica/9059/
Potem bi poskusil v arhivu sporočil MZI najti kakšno novico o preteklih obiskih dežele vzhajajočega sonca, s katerim bi državni sekretar vsakič zrihtal nekaj sezonskih čarterskih letov. Ko jih ne bi našel, bi drugje poiskal novice o prejšnjih čarterskih sezonah, z ali brez omembe ministrskih ministrantov.

Tako bi našel novico RTVS, da je lani avgusta ANA brezsekretarsko dvakrat priletela na Brnik,
www.rtvslo.si/tureav...tov/429333
pa omembo v l.p. fraportskega Aerodroma Ljubljana, da so leta 2016 letala ANA k nam priletela štirikrat,
www.fraport-slovenij...202016.pdf (stran 14, na dnu),
pa še starejšo vest, ko je na Brnik še frčal JAL (ne JAT, JAL!),
www.fraport-slovenij...ediji/1887
na portalu deželnih letalcev pa še nekaj podatkov o desetletni zgodovini japonskih čarterjev v Mojo Deželo.
www.sierra5.net/novi...z-japonske

Potem bi na službo za piar in podobne rabote na MZI (ki opravlja samo tekoče posle) po e-pošti poslal naslednja vprašanja:

1. Kdaj se je gospod državni sekretar Jure Leben, ki je bil prejšnji teden na Kitajskem, od tam vrnil domov in kdaj je potem odpotoval na Japonsko? Kako?

2. Če se gospod Leben iz Kitajske ni vrnil domov, kje je bil, s kom in kaj je počel ves teden od položitve temeljnega kamna tovarne Pipistrel do službenih srečanj na Japonskem?

3. Zakaj je moral državni sekretar potovati na Japonsko, da bo ANA letos opravila pet direktnih čarterskih letov v Slovenijo, oziroma zakaj pretekla leta za teh nekaj sezonskih čarterskih letov potovanja visokih državnih funkcionarjev niso bila potrebna? Če pa so bila, kaj bi lahko bil razlog, da na spletni strani MZI ne znam najti sporočil o njih?

4. Kje je bila posneta fotografija sestanka, ki je objavljena na spletni strani?
www.mzi.gov.si/filea...521a21.jpg

5. Je na Japonskem običajno, da se poslovne pogovore na tej ravni opravlja v prostorih, ki so bolj podobni letališkemu ali hotelskemu salonu kot pa sejni sobi? Je šlo le za vljudnostni, neformalni obisk oz. sprejem državnega sekretarja?

6. Če je bil obisk gospoda državnega sekretarja na ANA samo neformalen, to najbrž pomeni, da se ni nič dogovoril o čarterskih letih, da bi se ti zgodili tudi brez njega in njegovega obiska. Na to napeljuje že dikcija vašega sporočila "sta danes v Tokiu sklenila...". Nista sklenila sporazuma, nista se dogovorila, vse jasno. Zakaj potemtakem niste na prvo mesto dali obiska pri gospodu "Katsunoriju Takahashiju, parlamentarnemu namestniku ministra za prostor, infrastrukturo, transport in turizem"? In zakaj niste objavili fotografije tega srečanja? Je bilo to še manj formalno in še bolj vljudnostno? Je bil gospod Leben sprejet v prostorih vlade ali državnega sveta? Gospod Takashi Katsunori je namreč, kolikor mi je znano, državni svetnik (senator, član zgornjega doma parlamenta). Navedena funkcija parlamentarnega vice-ministra laiku izgleda bolj svetovalno-protokolarna kot pa izvršna. Lahko malo bolj pojasnite
njegov položaj?
www.sangiin.go.jp/ja...013030.htm
japan.kantei.go.jp/9...dex_e.html

7. Sem imel samo jaz nekakšen pomladni privid, ali pa je bil res na koncu današnjega sporočila sprva naveden seznam terminov in relacij vseh petih čarterjev s pripombo, da bodo letala zavila tudi v Dubrovnik, ki je potem izginil? Če ni šlo samo za privid, zakaj ste ta podatek kasneje izbrisali?

8. V vašem sporočilu o projektu Pipistrela na Kitajskem piše :"Jurong Aviation Park Project je 350 milijonov evrov vreden sedemletni projekt, v okviru katerega bodo zgradili letalski center, ki vključuje poslovno-stanovanjski kompleks in tovarno za proizvodnjo Pipistrelovih letal."
Čudno, da je kitajska agencija Xinhua navedla nekaj drugačne podatke in skoraj dvakratno vrednost projekta, predvsem pa predvideno proizvodno količino, ki je eden ključnih podatkov, ki se jih navaja ob takšnih investicijah.
With an investment of 5 billion yuan (around 800 million U.S. dollars), the project includes building a production line, airport, aviation training school, exhibition center and logistics center.
Located in an aviation industrial park in Jurong City, it is scheduled to complete in 2024.
Pipistrel's Ivo Boscarol, in charge of the project, said factory would produce 300 electric and hybrid aircraft a year.
www.xinhuanet.com/en...106304.htm
Burni domišljiji in grenkim izkušnjam prepuščam predstavo o odgovorih, ki bi jih dobil iz službe za odnose z javnostmi MZI. In burni domišljiji prepuščam predstavo o članku, ki bi ga spesnil na podlagi zgornjih vprašanj in odgovorov nanja. Take zadeve morajo ostati na nivoju domišljijskih vaj, saj le kdo bi bral take stvari, kaj šele plačeval zanje?!

www.youtube.com/watc...OeE_7IOpRM
genius.com/Laibach-l...ben-lyrics

Strani: 1