Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

tstih sporočil: 5.199
Zadnja sprememba: tstih 10.04.2018 11:12
[jeanmark]
Sicer lep zapis ampak ena ključnih sprememb po moje bo, da se bo lastništvo avtomobila v glavnem zamenjalo z najemom. In da se bodo tudi vozila krepko spremenila, ker ne bo več potrebe, da voznik (in ostali) gledajo naprej.
Tole moje razmisljanje niso napovedi. Bolj provokacije za siritev razmisljanja izven okvirov clanka.

Kot supply sider sem preprican, da je zasedenost parkirisc na dobrih lokacijah posledica dejstva, da obstajajo. Vsako praznjenje parkirisca naredi parkirisce bolj privlacno za uporabo; nekako tako, kot vsako kapljico nafte, ki jo zahodnjaki trajnostno in krozno prihranimo, z veseljem porabijo Kitajci. PROVOKACIJA: Prijetnejsih parkirisc ne bo.

Podobno supply side je tudi moje razmisljanje o izposoji vozil, ki v Londonu nadomesca lastnistvo. Po moje le do trenutka, ko London postane prometno prijetnejsi. PROVOKACIJA: Prijetnejsega prometa ne bo.

Slovenija je prometno zelo prijetna. In prebivalstvo ne raste. Nasa edina prava motnja je (prometno) precej neprijeten in nekompetentnen zupan glavnega mesta. Tako, da si zlahka predstavljam tudi trend v drugo smer. Zaradi varnejsega in hitrejsega prometa se zna transport celo individualizirati in dobimo vsak svojo kapsulo. PROVOKACIJA: Manj vozil ne bo.

Je pa seveda zanimiv razmislek, ali se gospodarstvo sploh usmeri v drugacno resitev za mesta s 60.000 prebivalci na km2 in za mesta s 600 prebivalci na km2 - ali pa nadaljujejo s prakso one size fits all. Ce to slednje, potem smo obsojeni na sprejemanje prakse velikih mest, pa ceprav je nasa glavna (in edina) prednost, da to nismo in da nam tega ni treba. In bomo na koncu vsi vozili kolesa, kot v Pekingu. PROVOKACIJA: Politiki bodo neprijetnosti (deljenje, drazje parkiranje in voznja v mestu) skusali razglasili za prijetne in jih zapisati v zakone.