Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

jeanmark sporočil: 2.903
Sicer lep zapis ampak ena ključnih sprememb po moje bo, da se bo lastništvo avtomobila v glavnem zamenjalo z najemom. In da se bodo tudi vozila krepko spremenila, ker ne bo več potrebe, da voznik (in ostali) gledajo naprej.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2706636

Strani: 1

bc123a sporočil: 48.253
[jeanmark]
Sicer lep zapis ampak ena ključnih sprememb po moje bo, da se bo lastništvo avtomobila v glavnem zamenjalo z najemom.
Zakaj se potem ne vozis z vlakom?

Morda zato, ker je umazan, smrdi, marsikaj polomljeno?

No, tako bo izgledal tudi "souporabljen" avto. Ko bo nekdo pokozlal zadnje sedeze, poizkusil pocistiti, ti bos pa naslednji.

Svetujem preizkus, hodi prat v javno samopostrezno pralnico, pa bos videl, kako izgleda souporaba. Jaz hodim ze nekaj let. Ni treba zaceti ravno z avtom.

Je bila zadnjic v pralnici ena koza, ki je mirne duse v stroj vgrla blatno pasjo opremo. Stroj ni bil vec za uporabo, dokler ga niso lastniki pralnice ocistili, oprali, posesali, in razkuzili.
tstih sporočil: 5.199
Zadnja sprememba: tstih 10.04.2018 11:12
[jeanmark]
Sicer lep zapis ampak ena ključnih sprememb po moje bo, da se bo lastništvo avtomobila v glavnem zamenjalo z najemom. In da se bodo tudi vozila krepko spremenila, ker ne bo več potrebe, da voznik (in ostali) gledajo naprej.
Tole moje razmisljanje niso napovedi. Bolj provokacije za siritev razmisljanja izven okvirov clanka.

Kot supply sider sem preprican, da je zasedenost parkirisc na dobrih lokacijah posledica dejstva, da obstajajo. Vsako praznjenje parkirisca naredi parkirisce bolj privlacno za uporabo; nekako tako, kot vsako kapljico nafte, ki jo zahodnjaki trajnostno in krozno prihranimo, z veseljem porabijo Kitajci. PROVOKACIJA: Prijetnejsih parkirisc ne bo.

Podobno supply side je tudi moje razmisljanje o izposoji vozil, ki v Londonu nadomesca lastnistvo. Po moje le do trenutka, ko London postane prometno prijetnejsi. PROVOKACIJA: Prijetnejsega prometa ne bo.

Slovenija je prometno zelo prijetna. In prebivalstvo ne raste. Nasa edina prava motnja je (prometno) precej neprijeten in nekompetentnen zupan glavnega mesta. Tako, da si zlahka predstavljam tudi trend v drugo smer. Zaradi varnejsega in hitrejsega prometa se zna transport celo individualizirati in dobimo vsak svojo kapsulo. PROVOKACIJA: Manj vozil ne bo.

Je pa seveda zanimiv razmislek, ali se gospodarstvo sploh usmeri v drugacno resitev za mesta s 60.000 prebivalci na km2 in za mesta s 600 prebivalci na km2 - ali pa nadaljujejo s prakso one size fits all. Ce to slednje, potem smo obsojeni na sprejemanje prakse velikih mest, pa ceprav je nasa glavna (in edina) prednost, da to nismo in da nam tega ni treba. In bomo na koncu vsi vozili kolesa, kot v Pekingu. PROVOKACIJA: Politiki bodo neprijetnosti (deljenje, drazje parkiranje in voznja v mestu) skusali razglasili za prijetne in jih zapisati v zakone.

Strani: 1