Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Prestižni volkswagen, ki postavlja merila na cesti in terenu
Strani: 1
sporočil: 967
čas vnosa: 24.03.18 09:33
Vau!
Končno en pravi terenec, ki ga bomo z veseljem zapodili po hosti, kamenju, vodi ali skalovju, terenec, katerega raze na laku zaradi vejevja, kamenja in skalovja bodo vsakemu lastniku v ponos, terenec, ki končno lahko pomete z vsemi starimi pomehkuženimi "kao"terenskimi šminkerji tipa Land Rover Defender, Mercedes G, Toyota Land Cruizer ali Suzuki Jimny!
A matrični LED žarometi pa asistenčni sistemi za preprečitev povoženja pešcev in seveda predvsem popolnoma avtomatizirana avtonomna vožnja pa deluje kaj bolje, kot je nedavno delovala v najvarnejšem avtomobilu na svetu, najvarnejšem tudi za pešce, Volvu XC90?
Končno en pravi terenec, ki ga bomo z veseljem zapodili po hosti, kamenju, vodi ali skalovju, terenec, katerega raze na laku zaradi vejevja, kamenja in skalovja bodo vsakemu lastniku v ponos, terenec, ki končno lahko pomete z vsemi starimi pomehkuženimi "kao"terenskimi šminkerji tipa Land Rover Defender, Mercedes G, Toyota Land Cruizer ali Suzuki Jimny!
A matrični LED žarometi pa asistenčni sistemi za preprečitev povoženja pešcev in seveda predvsem popolnoma avtomatizirana avtonomna vožnja pa deluje kaj bolje, kot je nedavno delovala v najvarnejšem avtomobilu na svetu, najvarnejšem tudi za pešce, Volvu XC90?
sporočil: 6.899
[psm]A se dobi za normalen denar terenca z mehansko zaporo stranskih diferencialov? Torej da potegnes rocico, in so tudi levo in desno kolesa zaklenjena (zaklep osi mi mi ni dovolj)?
Land Rover Defender, Mercedes G, Toyota Land Cruizer ali Suzuki Jimny!
V armiji smo imeli puch 230 GE, kjer je to bilo. Pa mercedes G, ampak to si lahko samo drzava kupuje :-))
sporočil: 18.363
Zadnja sprememba: bigl 24.03.2018 13:47
[NemirniTujec]Ne, z mehansko zaporo zadnjega diferenciala ne boš našel novega avta. Tudi z reduktorji so redki ali pa jih ni več. Sedaj to rešujejo kot piše v članku z ziljon elektronike, ki pa se pri bemflu npr. vidi kako je pozimi neučinkovita v resnejših razmerah.
> [psm]
>Land Rover Defender, Mercedes G, Toyota Land Cruizer ali Suzuki Jimny!
A se dobi za normalen denar terenca z mehansko zaporo stranskih diferencialov? Torej da potegnes rocico, in so tudi levo in desno kolesa zaklenjena (zaklep osi mi mi ni dovolj)?
V armiji smo imeli puch 230 GE, kjer je to bilo. Pa mercedes G, ampak to si lahko samo drzava kupuje :-))
Tudi terence z reduktorjem in brez zapore zadnjega diferenciala je potrebno vozit previdno, ali na kratko znat vozit. Sicer je vrtenje neizgibno. Sledi običajno refleksna reakcija in ne vprašat kaj vse se lahko zaradi tega zgodi.
Sicer pa ti "terenci" niso namenjeni za teren, ampak, da križ manj trpi. Kar je tudi res in to je glavni razlog uspešne prodaje SUV vseh vrst. Lep dan.
sporočil: 6.899
[bigl]A ni to zalostno, da se ne da dobit poceni postenega terenca?
> [NemirniTujec]
> > [psm]
> >Land Rover Defender, Mercedes G, Toyota Land Cruizer ali Suzuki Jimny!
>
> A se dobi za normalen denar terenca z mehansko zaporo stranskih diferencialov? Torej da potegnes rocico, in so tudi levo in desno kolesa zaklenjena (zaklep osi mi mi ni dovolj)?
>
> V armiji smo imeli puch 230 GE, kjer je to bilo. Pa mercedes G, ampak to si lahko samo drzava kupuje :-))
Ne, z mehansko zaporo zadnjega diferenciala ne boš našel novega avta. Tudi z reduktorji so redki ali pa jih ni več. Sedaj to rešujejo kot piše v članku z ziljon elektronike, ki pa se pri bemflu npr. vidi kako je pozimi neučinkovita v resnejših razmerah.
Tudi terence z reduktorjem in brez zapore zadnjega diferenciala je potrebno vozit previdno, ali na kratko znat vozit. Sicer je vrtenje neizgibno. Sledi običajno refleksna reakcija in ne vprašat kaj vse se lahko zaradi tega zgodi.
Sicer pa ti "terenci" niso namenjeni za teren, ampak, da križ manj trpi. Kar je tudi res in to je glavni razlog uspešne prodaje SUV vseh vrst. Lep dan.
Pa saj zarad mene je lahko 10 let star, ne bi novega kupoval. Ampak 10 let star defender ali MB G je se vedno drag za znoret.
Moj ima reduktor, ampak to je zgolj toliko da se ne cijazis na sklopki pri nizki hitrosti...
sporočil: 5.775
čas vnosa: 24.03.18 15:14
LADA NIVA! Ubije VSO sminko. Vedno je bila sposobna peljat tja,
kamor sam nisem vec upal. Seveda ndmc je zakon - na papirju.
Imeli pri hisi 525. odlom odloma. Popravilo za popravilom.
Imeli pri hisi 525. odlom odloma. Popravilo za popravilom.
sporočil: 18.363
Res je, da se da z reduktorjem v koloni pod štantgasom in v 2 ali 3
prestavi peljat, lepo počasi, brez sklopkarjena. Ampak to ve malo
ljudi:-). Lep dan.
sporočil: 1.628
V "heavy duty" pogojih ne zdrži toliko kot ročni menjalnik. Tudi
stroški vzdrževanja in popravila potem niso primerljivi.
sporočil: 6.899
[rename]Jaz bi ze zdavnaj mel avtomatika, ce ne bi bil skrt, ki kupuje stara jajca in ga je potem strah popravil.
Avtomatik - ne rabis reduktorja :-P
Ampak enih 10 kil se se zredim ali deset let postaram ali oboje, potem pa se mi res ne bo vec dalo tega hebla tisati naprej in nazaj, pa kurc gleda stroske.
sporočil: 3.976
[abrame]Zdaj ne vem kakšno točno definicijo heavy duty imaš, ampak načeloma je ravno obratno - klasični avtomatik s pretvornikom navora je bolj trpežen in manj občutljiv od ročnega (v bistvu je kritični del sklopka).
V "heavy duty" pogojih ne zdrži toliko kot ročni menjalnik. Tudi stroški vzdrževanja in popravila potem niso primerljivi.
Seveda je tudi malo odvisno od kakovosti dizajna in izdelave (recimo ameriški so zelo zanesljivi, z nekaj izjemami), seveda moraš pa redno menjat ATF in filter in malce paziti da se ne pregreje (no če imaš plan vleči težke prikolice, pač vzameš towing package, oziroma nakdadno zrihtaš bistveno zadevo v tem kontekstu*, strošek cca 100 EUR, ).
*kateri je bistven del towing package-a v tem kontekstu, pa boš povedal ti, ki se očitno zelo spoznaš na avtomatike.. :-)
sporočil: 3.976
[NemirniTujec]Čemu panika. Tudi stara jajca z oldskool avtomatikom so lahko povsem OK.
Jaz bi ze zdavnaj mel avtomatika, ce ne bi bil skrt, ki kupuje stara jajca in ga je potem strah popravil.
Če želiš, ti napišem, kako ob ogledu avta preveriš stanje avtomatskega menjalnika ter kako z majhnimi stroški skrbiš za redno vzdrževanje, da bo verjetno prej pleh zgnil kot menjalnik pokleknil.
sporočil: 6.899
[matjazfinance]Mislim seveda klasiko, ki ima torque converter - one vetrnice v cilindrcku z vazelinom, al kako ze gre - mislim da ves kaj mislim?
> [NemirniTujec]
> Jaz bi ze zdavnaj mel avtomatika, ce ne bi bil skrt, ki kupuje stara jajca in ga je potem strah popravil.
Čemu panika. Tudi stara jajca z oldskool avtomatikom so lahko povsem OK.
Če želiš, ti napišem, kako ob ogledu avta preveriš stanje avtomatskega menjalnika ter kako z majhnimi stroški skrbiš za redno vzdrževanje, da bo verjetno prej pleh zgnil kot menjalnik pokleknil.
Bog ne daj teh pametnih sekvencarjev z vsako drugo brzino, ki strasno hitro prestavljajo... razen kadar sploh ne :-)
A je to zanesljivo, in kako vem ob nakupu 10 let starega, ce je dober?
Kaj pa teli CVT-ji, ki imajo fuckload nekih stozcev ki drsijo en cez drugega ko da je avto skuter? Koliko je tukaj okvar?
Jaz za avto vec ko pet jurjev nikakor ne dam,k se raje pa tri jurje za avto, enega za popravilo da vse spila, enega pa pol za pivo in bencin in roadtrip.
In pol bi mel jaz takega ki zapre left-right diferencial za ta dnar :-)
sporočil: 6.899
Evo letnike 2008, omejitev na 4x4 in avtomatik in ne premajhen ali
prevelik motor:
Suzuki grand vitara: www.autotrader.co.uk...008&page=1
Nissan x trail 2.0 dci (tega me je mal strah): www.autotrader.co.uk...ars&page=2
Freelander (klasika, nonstop pr mehaniku :-)) www.autotrader.co.uk...008&page=3
Tuareg, pomoje ma to ze pameten menjalnik? www.autotrader.co.uk...SUV&page=5
Forester, moja favourite rizota, kaksen menjalnik ima?? www.autotrader.co.uk...SUV&page=5
In pa Grand cherokee, najbrz s klasicnim menjalnikom, ali tudi ze kak jakopameten? www.autotrader.co.uk...008&page=5
A majo ti in taki modeli normalne avtomatike in zapore diferencialov in ne sparajo z gorivom, ali so to ze vse strasno pametni avti in mormo it se deset let nazaj?
Suzuki grand vitara: www.autotrader.co.uk...008&page=1
Nissan x trail 2.0 dci (tega me je mal strah): www.autotrader.co.uk...ars&page=2
Freelander (klasika, nonstop pr mehaniku :-)) www.autotrader.co.uk...008&page=3
Tuareg, pomoje ma to ze pameten menjalnik? www.autotrader.co.uk...SUV&page=5
Forester, moja favourite rizota, kaksen menjalnik ima?? www.autotrader.co.uk...SUV&page=5
In pa Grand cherokee, najbrz s klasicnim menjalnikom, ali tudi ze kak jakopameten? www.autotrader.co.uk...008&page=5
A majo ti in taki modeli normalne avtomatike in zapore diferencialov in ne sparajo z gorivom, ali so to ze vse strasno pametni avti in mormo it se deset let nazaj?
sporočil: 3.976
Tvoj zadnji stavek je preveč zame, haha...
Sicer pa ne preveč mene spraševat za konkretne nasvete glede avtov. Zame je itak vse šit, če ni fullsize ameriško vozilo z V8.
No, od spiska navedenih bi jaz najraje vzel tazadnjega, Jeep GC - ampak bencinarja. Dizel je že sam po sebi tako en qurac, pri Jeepu pa potem namesto ameriškega menjalnika dobiš švabskega in ne moreš niti čekirat nivoja ATF.
Ampak sicer pa ja - pojdi še 10 let nazaj.
Sicer pa ne preveč mene spraševat za konkretne nasvete glede avtov. Zame je itak vse šit, če ni fullsize ameriško vozilo z V8.
No, od spiska navedenih bi jaz najraje vzel tazadnjega, Jeep GC - ampak bencinarja. Dizel je že sam po sebi tako en qurac, pri Jeepu pa potem namesto ameriškega menjalnika dobiš švabskega in ne moreš niti čekirat nivoja ATF.
Ampak sicer pa ja - pojdi še 10 let nazaj.
sporočil: 18.363
[rename]V tem primeru, :-), v breg, orng breg, al pa na neurejenem terenu, pa reduktor opravi svoje, in prideš, kjer z avtomatikom ne. Kar je tudi razumljivo, saj je prvi narejen za skrajnosti, drugi pa ne. Lep dan.
Avtomatik - ne rabis reduktorja :-P
sporočil: 6.899
[rename]Jaz mam tut rad rizoto.
Od nastetih, gre moj glas za Forester. Menjalnik ima Subaru 1a, 100k prevozenih milj je ravno ulaufan avto ;-)
Suzuki ti zna biti premajhen, zato ga daejm na 2.mesto.
Folcvagen ima 150k milj, Rover pa - kot si ugotovil, ima rad serviserje.
Nissan je ok do 100-150km, Cherooke pa sem vozil samo ta velike, rentacar v ZDA, pred 20 leti, ko je bil bencin poceni....
Nisem mislil prav teh kosov, samo modele nasploh, ali pri cca 2008 letnikih imajo klasicne avtomate ali une sekvencne z dvojnimi sklopkami (v bistvu ni avtomatik v starem pomenu besede, ampak elektronika stisne sklopko in prestavi brzino namest tebe.
Ker ce ze avtomatik, bi imel tastar model...
sporočil: 18.363
Če je zgibnik, ni problem, pri navadnih je potrebno bit previden,
predvsem v strminah. Kjer žal konča veliko mladih kmečkih
gospodarjev pod njimi. Lep dan.
sporočil: 3.976
[NemirniTujec]Glej, "tastar model" (če misliš klasična zasnova z torque converterjem) dobiš tudi v mnogih avtih letnika 2018. Tudi npr novi avtomatiki od Peugeota (razviti v sodelovanju z BMW) so narejeni tako.
Nisem mislil prav teh kosov, samo modele nasploh, ali pri cca 2008 letnikih imajo klasicne avtomate ali une sekvencne z dvojnimi sklopkami (v bistvu ni avtomatik v starem pomenu besede, ampak elektronika stisne sklopko in prestavi brzino namest tebe.
Ker ce ze avtomatik, bi imel tastar model...
Je pa tukaj zraven nekaj elektronike, že 20 let, in to samo po sebi ni noben problem.
Na nek način je celo boljše, pač če se pojavi težava, priklopiš OBD II scanner in ti pokaže kateri senzor moraš zamenjat.
Elektronika sama po sebi ni noben bavbav (tako pri motorju kot pri menjalniku itd lahko celo olajša stvari, razen če si butelj oziroma če je butelj tvoj mehanik), težave dela bolj napačna inženirska (hardver) zasnova ali neustrezno vzdrževanje. Pri slednjemu pa spet lahko k sranju prispeva napačen design, recimo prej omenjen švabski avtomatik v dizelskem Jeep Grand Cherokee, ki menda sploh nima šipke za kontrolirat ATF (kjer je pomembna ne le kontrola nivoja, temveč tudi fizične lastnosti ATF, ko lahko po videzu in vonju oceniš, kdaj je čas za menjavo ATF)...
sporočil: 1.628
Meni zadošča Pajero GLS V6 (ki v paketu vključuje tudi avtomatski
menjalnik), ker imam dostop do poceni bencina. Frajerji v soseski,
ki redno vozijo v puščave, pa se izogibajo avtomatike. Sem ti že
povedal zakaj.
Za Slovenijo očitno zadošča tisto kar je opisano zgoraj, razen za vojsko, gozdarje, lovske inšpektorje .... pa tudi oni, ko tugotavljaš sam, za "heavy duty" raje vzamejo traktor. Ga je lažje vzdrževat, pa tudi s terena se boš lažje vrnil brez tuje pomoči.
Za Slovenijo očitno zadošča tisto kar je opisano zgoraj, razen za vojsko, gozdarje, lovske inšpektorje .... pa tudi oni, ko tugotavljaš sam, za "heavy duty" raje vzamejo traktor. Ga je lažje vzdrževat, pa tudi s terena se boš lažje vrnil brez tuje pomoči.
sporočil: 1.628
Bistveni del towing package-a pri avtomatiki je možnost ročnega
prestavljanja v nižjo prestavo, ki jo potrebuješ pri spuščanju po
strminah, da ti vozilo ne uide "nizbrdo", ker potem več ne boš
vozil ti, temveč fizika ....
No, bo zadostovalo, ali bomo izvedeli še kaj novega za doplačilo paketa v vrednosti nekaj EUR 100?
No, bo zadostovalo, ali bomo izvedeli še kaj novega za doplačilo paketa v vrednosti nekaj EUR 100?
sporočil: 6.899
[matjazfinance]Aha, sploh nisem vedel. Ja, meni so torque converter modeli zlo fajn za vozit ker je tudi prestavljanje fajn zlizno in precej trotl ziher je zadeva, ceprav pac pokuri vec goriva kot u iber natancni sekvencni menjalniki. Res je na komot voznja...
Glej, "tastar model" (če misliš klasična zasnova z torque converterjem) dobiš tudi v mnogih avtih letnika 2018. Tudi npr novi avtomatiki od Peugeota (razviti v sodelovanju z BMW) so narejeni tako.
Je pa tukaj zraven nekaj elektronike, že 20 let, in to samo po sebi ni noben problem.
Kok bi mi blo vsec v oglasih, ce bi pri vsakem avtu pisalo tut kaksen avtomat ima in kaksen nacin 4wd in diff locka... ampak vecinoma ne pise nic, in vecinoma je za kozlat roba noter, sam da tri leta zdrzi in cao.
Na koncu bom tko kot rename, traktor kupil za po hribih, za potrosnistvo pa naj amazon prpelje robo na dom :-)
sporočil: 18.363
[abrame]Plus. Lep dan.
Meni zadošča Pajero GLS V6 (ki v paketu vključuje tudi avtomatski menjalnik), ker imam dostop do poceni bencina. Frajerji v soseski, ki redno vozijo v puščave, pa se izogibajo avtomatike. Sem ti že povedal zakaj.
Za Slovenijo očitno zadošča tisto kar je opisano zgoraj, razen za vojsko, gozdarje, lovske inšpektorje .... pa tudi oni, ko tugotavljaš sam, za "heavy duty" raje vzamejo traktor. Ga je lažje vzdrževat, pa tudi s terena se boš lažje vrnil brez tuje pomoči.
sporočil: 6.899
[vrac]No, jaz bi jih imel na brdovitom otoku, ane :-)
Kaj boš z naštetimi avti v Sloveniji, če imajo vsi volan na desni?
Sicer se pa na celini dobijo komot z volanom na levi.
sporočil: 3.976
[abrame]Če si že povedal, se ne spomnim/sedajle ne najdem.
Frajerji v soseski, ki redno vozijo v puščave, pa se izogibajo avtomatike. Sem ti že povedal zakaj.
Tile tvoji frajerji pa ni rečeno da vedo, zakaj.
Tukaj si poglej video, govori nekdo ki se očitno spozna na offroad in v večini pogledov je avtomatika boljša. Sploh pa na puščavskem pesku (glej od 5:30 naprej).
www.youtube.com/watc...E_NMaIL5IQ
sporočil: 3.976
[abrame]Odgovor je napačen.
Bistveni del towing package-a pri avtomatiki je možnost ročnega prestavljanja v nižjo prestavo, ki jo potrebuješ pri spuščanju po strminah, da ti vozilo ne uide "nizbrdo", ker potem več ne boš vozil ti, temveč fizika ....
No, bo zadostovalo, ali bomo izvedeli še kaj novega za doplačilo paketa v vrednosti nekaj EUR 100?
Možnost prestavljanja v nižjo ima vsak avtomatik. Številke v shemi PRND321 kaj povejo?
Pravilni odgovor je: dodatni hladilnik za ATF.
Strani: 1