57 min
Rusi Sloveniji napovedujejo kibernetsko vojno. Kako zaščititi vaše podjetje 1
1 ura
Nočete kupiti bitcoina? Morda vas prepričajo kriptodelnice
2 uri
Gradnja hitre ceste od priključka Velenje jug do priključka Slovenj Gradec jug na 3. razvojni osi sever (Oglas)
2 uri
Hitra rast števila kibernetskih napadov na mobilne telefone – kako jih zaščititi
3 ure
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
3 ure
Subvencije za energente: podjetja bi lahko še dolgo čakala na polno izplačilo
3 ure
Quercus: S popolnim vinom za žar lahko v nagradni igri osvojite – žar! (Oglas)
3 ure
Vino tedna: Gevrey-chambertin 1er cru 2019, Joseph Drouhin
3 ure
Vinska klet Metlika ima novo blagovno znamko Jurius
5 ur
(Intervju) Saška Rihtaršič, Danfoss: Vsa Evropa bi se lahko ogrevala z odpadno toploto iz industrije 2
8 ur
Škrabec, Petrič in Južna spet slavijo 1
8 ur
Chris Barton, britanski komisar za trgovino: Uporabite nas. Smo odlična odskočna deska do največjih trgov
15 ur
BMW v najdaljšem slovenskem predoru razkril kupejevskega X2 in največjega minija
15 ur
Električni avtobusi, vodikova centrala in polnilnice v Kranju 5
15 ur
Najbolj brani članki danes
16 ur
Kibernetska varnost postaja glavno poslovno tveganje. Zakaj? (PRO)
17 ur
Tako Gruntek raste z dostavo zelenjave od njive do mize
17 ur
JEK 2: jedrska resolucija v državni zbor po hitrem postopku 4
18 ur
Nepremičninska strokovnjaka o dogajanju v Evropi in Sloveniji
18 ur
Kia EV9 je svetovni avto leta 2024, med zmagovalci še BMW 5, volvo EX30, ioniq 5 N in toyota prius 5

Strani: 1

anon-304487 sporočil: 967
[#2704085] 24.03.18 10:40
Odgovori   +    3
čas vnosa: 24.03.18 09:33
Vau!

Končno en pravi terenec, ki ga bomo z veseljem zapodili po hosti, kamenju, vodi ali skalovju, terenec, katerega raze na laku zaradi vejevja, kamenja in skalovja bodo vsakemu lastniku v ponos, terenec, ki končno lahko pomete z vsemi starimi pomehkuženimi "kao"terenskimi šminkerji tipa Land Rover Defender, Mercedes G, Toyota Land Cruizer ali Suzuki Jimny!

A matrični LED žarometi pa asistenčni sistemi za preprečitev povoženja pešcev in seveda predvsem popolnoma avtomatizirana avtonomna vožnja pa deluje kaj bolje, kot je nedavno delovala v najvarnejšem avtomobilu na svetu, najvarnejšem tudi za pešce, Volvu XC90?
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2704096] 24.03.18 11:19 · odgovor na: anon-304487 (#2704085)
Odgovori   +    2
[psm]
Land Rover Defender, Mercedes G, Toyota Land Cruizer ali Suzuki Jimny!
A se dobi za normalen denar terenca z mehansko zaporo stranskih diferencialov? Torej da potegnes rocico, in so tudi levo in desno kolesa zaklenjena (zaklep osi mi mi ni dovolj)?

V armiji smo imeli puch 230 GE, kjer je to bilo. Pa mercedes G, ampak to si lahko samo drzava kupuje :-))
bigl sporočil: 18.363
[#2704118] 24.03.18 13:43 · odgovor na: anon-207617 (#2704096)
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: bigl 24.03.2018 13:47
[NemirniTujec]
> [psm]
>Land Rover Defender, Mercedes G, Toyota Land Cruizer ali Suzuki Jimny!

A se dobi za normalen denar terenca z mehansko zaporo stranskih diferencialov? Torej da potegnes rocico, in so tudi levo in desno kolesa zaklenjena (zaklep osi mi mi ni dovolj)?

V armiji smo imeli puch 230 GE, kjer je to bilo. Pa mercedes G, ampak to si lahko samo drzava kupuje :-))
Ne, z mehansko zaporo zadnjega diferenciala ne boš našel novega avta. Tudi z reduktorji so redki ali pa jih ni več. Sedaj to rešujejo kot piše v članku z ziljon elektronike, ki pa se pri bemflu npr. vidi kako je pozimi neučinkovita v resnejših razmerah.
Tudi terence z reduktorjem in brez zapore zadnjega diferenciala je potrebno vozit previdno, ali na kratko znat vozit. Sicer je vrtenje neizgibno. Sledi običajno refleksna reakcija in ne vprašat kaj vse se lahko zaradi tega zgodi.
Sicer pa ti "terenci" niso namenjeni za teren, ampak, da križ manj trpi. Kar je tudi res in to je glavni razlog uspešne prodaje SUV vseh vrst. Lep dan.
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2704119] 24.03.18 13:58 · odgovor na: bigl (#2704118)
Odgovori   +    2
[bigl]
> [NemirniTujec]
> > [psm]
> >Land Rover Defender, Mercedes G, Toyota Land Cruizer ali Suzuki Jimny!
>
> A se dobi za normalen denar terenca z mehansko zaporo stranskih diferencialov? Torej da potegnes rocico, in so tudi levo in desno kolesa zaklenjena (zaklep osi mi mi ni dovolj)?
>
> V armiji smo imeli puch 230 GE, kjer je to bilo. Pa mercedes G, ampak to si lahko samo drzava kupuje :-))

Ne, z mehansko zaporo zadnjega diferenciala ne boš našel novega avta. Tudi z reduktorji so redki ali pa jih ni več. Sedaj to rešujejo kot piše v članku z ziljon elektronike, ki pa se pri bemflu npr. vidi kako je pozimi neučinkovita v resnejših razmerah.
Tudi terence z reduktorjem in brez zapore zadnjega diferenciala je potrebno vozit previdno, ali na kratko znat vozit. Sicer je vrtenje neizgibno. Sledi običajno refleksna reakcija in ne vprašat kaj vse se lahko zaradi tega zgodi.
Sicer pa ti "terenci" niso namenjeni za teren, ampak, da križ manj trpi. Kar je tudi res in to je glavni razlog uspešne prodaje SUV vseh vrst. Lep dan.
A ni to zalostno, da se ne da dobit poceni postenega terenca?

Pa saj zarad mene je lahko 10 let star, ne bi novega kupoval. Ampak 10 let star defender ali MB G je se vedno drag za znoret.

Moj ima reduktor, ampak to je zgolj toliko da se ne cijazis na sklopki pri nizki hitrosti...
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2704141] 24.03.18 15:35 · odgovor na: anon-304487 (#2704085)
Odgovori   +    9
čas vnosa: 24.03.18 15:14
LADA NIVA! Ubije VSO sminko. Vedno je bila sposobna peljat tja, kamor sam nisem vec upal. Seveda ndmc je zakon - na papirju.
Imeli pri hisi 525. odlom odloma. Popravilo za popravilom.
bigl sporočil: 18.363
[#2704149] 24.03.18 16:41 · odgovor na: anon-207617 (#2704119)
Odgovori   +    1
Res je, da se da z reduktorjem v koloni pod štantgasom in v 2 ali 3 prestavi peljat, lepo počasi, brez sklopkarjena. Ampak to ve malo ljudi:-). Lep dan.
abrame sporočil: 1.628
[#2704162] 24.03.18 18:23 · odgovor na: (#2704152)
Odgovori   +    1
V "heavy duty" pogojih ne zdrži toliko kot ročni menjalnik. Tudi stroški vzdrževanja in popravila potem niso primerljivi.
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2704168] 24.03.18 19:34 · odgovor na: (#2704152)
Odgovori   +    4
[rename]
Avtomatik - ne rabis reduktorja :-P
Jaz bi ze zdavnaj mel avtomatika, ce ne bi bil skrt, ki kupuje stara jajca in ga je potem strah popravil.

Ampak enih 10 kil se se zredim ali deset let postaram ali oboje, potem pa se mi res ne bo vec dalo tega hebla tisati naprej in nazaj, pa kurc gleda stroske.
anon-20668 sporočil: 3.976
[#2704177] 24.03.18 20:58 · odgovor na: abrame (#2704162)
Odgovori   +    3
[abrame]
V "heavy duty" pogojih ne zdrži toliko kot ročni menjalnik. Tudi stroški vzdrževanja in popravila potem niso primerljivi.
Zdaj ne vem kakšno točno definicijo heavy duty imaš, ampak načeloma je ravno obratno - klasični avtomatik s pretvornikom navora je bolj trpežen in manj občutljiv od ročnega (v bistvu je kritični del sklopka).
Seveda je tudi malo odvisno od kakovosti dizajna in izdelave (recimo ameriški so zelo zanesljivi, z nekaj izjemami), seveda moraš pa redno menjat ATF in filter in malce paziti da se ne pregreje (no če imaš plan vleči težke prikolice, pač vzameš towing package, oziroma nakdadno zrihtaš bistveno zadevo v tem kontekstu*, strošek cca 100 EUR, ).

*kateri je bistven del towing package-a v tem kontekstu, pa boš povedal ti, ki se očitno zelo spoznaš na avtomatike.. :-)
anon-20668 sporočil: 3.976
[#2704178] 24.03.18 21:01 · odgovor na: anon-207617 (#2704168)
Odgovori   +    2
[NemirniTujec]
Jaz bi ze zdavnaj mel avtomatika, ce ne bi bil skrt, ki kupuje stara jajca in ga je potem strah popravil.
Čemu panika. Tudi stara jajca z oldskool avtomatikom so lahko povsem OK.
Če želiš, ti napišem, kako ob ogledu avta preveriš stanje avtomatskega menjalnika ter kako z majhnimi stroški skrbiš za redno vzdrževanje, da bo verjetno prej pleh zgnil kot menjalnik pokleknil.
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2704183] 24.03.18 21:35 · odgovor na: anon-20668 (#2704178)
Odgovori   +    1
[matjazfinance]
> [NemirniTujec]
> Jaz bi ze zdavnaj mel avtomatika, ce ne bi bil skrt, ki kupuje stara jajca in ga je potem strah popravil.

Čemu panika. Tudi stara jajca z oldskool avtomatikom so lahko povsem OK.
Če želiš, ti napišem, kako ob ogledu avta preveriš stanje avtomatskega menjalnika ter kako z majhnimi stroški skrbiš za redno vzdrževanje, da bo verjetno prej pleh zgnil kot menjalnik pokleknil.
Mislim seveda klasiko, ki ima torque converter - one vetrnice v cilindrcku z vazelinom, al kako ze gre - mislim da ves kaj mislim?

Bog ne daj teh pametnih sekvencarjev z vsako drugo brzino, ki strasno hitro prestavljajo... razen kadar sploh ne :-)

A je to zanesljivo, in kako vem ob nakupu 10 let starega, ce je dober?

Kaj pa teli CVT-ji, ki imajo fuckload nekih stozcev ki drsijo en cez drugega ko da je avto skuter? Koliko je tukaj okvar?

Jaz za avto vec ko pet jurjev nikakor ne dam,k se raje pa tri jurje za avto, enega za popravilo da vse spila, enega pa pol za pivo in bencin in roadtrip.

In pol bi mel jaz takega ki zapre left-right diferencial za ta dnar :-)
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2704185] 24.03.18 21:59 · odgovor na: anon-20668 (#2704178)
Odgovori   +    0
Evo letnike 2008, omejitev na 4x4 in avtomatik in ne premajhen ali prevelik motor:

Suzuki grand vitara: www.autotrader.co.uk...008&page=1

Nissan x trail 2.0 dci (tega me je mal strah): www.autotrader.co.uk...ars&page=2

Freelander (klasika, nonstop pr mehaniku :-)) www.autotrader.co.uk...008&page=3

Tuareg, pomoje ma to ze pameten menjalnik? www.autotrader.co.uk...SUV&page=5

Forester, moja favourite rizota, kaksen menjalnik ima?? www.autotrader.co.uk...SUV&page=5

In pa Grand cherokee, najbrz s klasicnim menjalnikom, ali tudi ze kak jakopameten? www.autotrader.co.uk...008&page=5

A majo ti in taki modeli normalne avtomatike in zapore diferencialov in ne sparajo z gorivom, ali so to ze vse strasno pametni avti in mormo it se deset let nazaj?
anon-20668 sporočil: 3.976
[#2704204] 25.03.18 09:16 · odgovor na: anon-207617 (#2704185)
Odgovori   +    1
Tvoj zadnji stavek je preveč zame, haha...
Sicer pa ne preveč mene spraševat za konkretne nasvete glede avtov. Zame je itak vse šit, če ni fullsize ameriško vozilo z V8.


No, od spiska navedenih bi jaz najraje vzel tazadnjega, Jeep GC - ampak bencinarja. Dizel je že sam po sebi tako en qurac, pri Jeepu pa potem namesto ameriškega menjalnika dobiš švabskega in ne moreš niti čekirat nivoja ATF.

Ampak sicer pa ja - pojdi še 10 let nazaj.
bigl sporočil: 18.363
[#2704207] 25.03.18 09:51 · odgovor na: (#2704152)
Odgovori   +    2
[rename]
Avtomatik - ne rabis reduktorja :-P
V tem primeru, :-), v breg, orng breg, al pa na neurejenem terenu, pa reduktor opravi svoje, in prideš, kjer z avtomatikom ne. Kar je tudi razumljivo, saj je prvi narejen za skrajnosti, drugi pa ne. Lep dan.
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2704215] 25.03.18 11:44 · odgovor na: (#2704205)
Odgovori   +    0
[rename]
Od nastetih, gre moj glas za Forester. Menjalnik ima Subaru 1a, 100k prevozenih milj je ravno ulaufan avto ;-)
Suzuki ti zna biti premajhen, zato ga daejm na 2.mesto.
Folcvagen ima 150k milj, Rover pa - kot si ugotovil, ima rad serviserje.
Nissan je ok do 100-150km, Cherooke pa sem vozil samo ta velike, rentacar v ZDA, pred 20 leti, ko je bil bencin poceni....
Jaz mam tut rad rizoto.

Nisem mislil prav teh kosov, samo modele nasploh, ali pri cca 2008 letnikih imajo klasicne avtomate ali une sekvencne z dvojnimi sklopkami (v bistvu ni avtomatik v starem pomenu besede, ampak elektronika stisne sklopko in prestavi brzino namest tebe.

Ker ce ze avtomatik, bi imel tastar model...
bigl sporočil: 18.363
[#2704219] 25.03.18 12:25 · odgovor na: (#2704209)
Odgovori   +    0
Če je zgibnik, ni problem, pri navadnih je potrebno bit previden, predvsem v strminah. Kjer žal konča veliko mladih kmečkih gospodarjev pod njimi. Lep dan.
anon-20668 sporočil: 3.976
[#2704234] 25.03.18 15:55 · odgovor na: anon-207617 (#2704215)
Odgovori   +    0
[NemirniTujec]
Nisem mislil prav teh kosov, samo modele nasploh, ali pri cca 2008 letnikih imajo klasicne avtomate ali une sekvencne z dvojnimi sklopkami (v bistvu ni avtomatik v starem pomenu besede, ampak elektronika stisne sklopko in prestavi brzino namest tebe.

Ker ce ze avtomatik, bi imel tastar model...
Glej, "tastar model" (če misliš klasična zasnova z torque converterjem) dobiš tudi v mnogih avtih letnika 2018. Tudi npr novi avtomatiki od Peugeota (razviti v sodelovanju z BMW) so narejeni tako.
Je pa tukaj zraven nekaj elektronike, že 20 let, in to samo po sebi ni noben problem.
Na nek način je celo boljše, pač če se pojavi težava, priklopiš OBD II scanner in ti pokaže kateri senzor moraš zamenjat.
Elektronika sama po sebi ni noben bavbav (tako pri motorju kot pri menjalniku itd lahko celo olajša stvari, razen če si butelj oziroma če je butelj tvoj mehanik), težave dela bolj napačna inženirska (hardver) zasnova ali neustrezno vzdrževanje. Pri slednjemu pa spet lahko k sranju prispeva napačen design, recimo prej omenjen švabski avtomatik v dizelskem Jeep Grand Cherokee, ki menda sploh nima šipke za kontrolirat ATF (kjer je pomembna ne le kontrola nivoja, temveč tudi fizične lastnosti ATF, ko lahko po videzu in vonju oceniš, kdaj je čas za menjavo ATF)...
abrame sporočil: 1.628
[#2704249] 25.03.18 18:08 · odgovor na: anon-20668 (#2704177)
Odgovori   +    1
Meni zadošča Pajero GLS V6 (ki v paketu vključuje tudi avtomatski menjalnik), ker imam dostop do poceni bencina. Frajerji v soseski, ki redno vozijo v puščave, pa se izogibajo avtomatike. Sem ti že povedal zakaj.
Za Slovenijo očitno zadošča tisto kar je opisano zgoraj, razen za vojsko, gozdarje, lovske inšpektorje .... pa tudi oni, ko tugotavljaš sam, za "heavy duty" raje vzamejo traktor. Ga je lažje vzdrževat, pa tudi s terena se boš lažje vrnil brez tuje pomoči.
abrame sporočil: 1.628
[#2704252] 25.03.18 18:30 · odgovor na: anon-20668 (#2704177)
Odgovori   +    1
Bistveni del towing package-a pri avtomatiki je možnost ročnega prestavljanja v nižjo prestavo, ki jo potrebuješ pri spuščanju po strminah, da ti vozilo ne uide "nizbrdo", ker potem več ne boš vozil ti, temveč fizika ....
No, bo zadostovalo, ali bomo izvedeli še kaj novega za doplačilo paketa v vrednosti nekaj EUR 100?
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2704255] 25.03.18 19:06 · odgovor na: anon-20668 (#2704234)
Odgovori   +    0
[matjazfinance]
Glej, "tastar model" (če misliš klasična zasnova z torque converterjem) dobiš tudi v mnogih avtih letnika 2018. Tudi npr novi avtomatiki od Peugeota (razviti v sodelovanju z BMW) so narejeni tako.
Je pa tukaj zraven nekaj elektronike, že 20 let, in to samo po sebi ni noben problem.
Aha, sploh nisem vedel. Ja, meni so torque converter modeli zlo fajn za vozit ker je tudi prestavljanje fajn zlizno in precej trotl ziher je zadeva, ceprav pac pokuri vec goriva kot u iber natancni sekvencni menjalniki. Res je na komot voznja...

Kok bi mi blo vsec v oglasih, ce bi pri vsakem avtu pisalo tut kaksen avtomat ima in kaksen nacin 4wd in diff locka... ampak vecinoma ne pise nic, in vecinoma je za kozlat roba noter, sam da tri leta zdrzi in cao.

Na koncu bom tko kot rename, traktor kupil za po hribih, za potrosnistvo pa naj amazon prpelje robo na dom :-)
bigl sporočil: 18.363
[#2704268] 25.03.18 20:12 · odgovor na: abrame (#2704249)
Odgovori   +    1
[abrame]
Meni zadošča Pajero GLS V6 (ki v paketu vključuje tudi avtomatski menjalnik), ker imam dostop do poceni bencina. Frajerji v soseski, ki redno vozijo v puščave, pa se izogibajo avtomatike. Sem ti že povedal zakaj.
Za Slovenijo očitno zadošča tisto kar je opisano zgoraj, razen za vojsko, gozdarje, lovske inšpektorje .... pa tudi oni, ko tugotavljaš sam, za "heavy duty" raje vzamejo traktor. Ga je lažje vzdrževat, pa tudi s terena se boš lažje vrnil brez tuje pomoči.
Plus. Lep dan.
vrac sporočil: 11.068
[#2704275] 25.03.18 20:53 · odgovor na: anon-207617 (#2704185)
Odgovori   +    0
Kaj boš z naštetimi avti v Sloveniji, če imajo vsi volan na desni?
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2704276] 25.03.18 21:03 · odgovor na: vrac (#2704275)
Odgovori   +    1
[vrac]
Kaj boš z naštetimi avti v Sloveniji, če imajo vsi volan na desni?
No, jaz bi jih imel na brdovitom otoku, ane :-)

Sicer se pa na celini dobijo komot z volanom na levi.
anon-20668 sporočil: 3.976
[#2704284] 25.03.18 22:16 · odgovor na: abrame (#2704249)
Odgovori   +    1
[abrame]
Frajerji v soseski, ki redno vozijo v puščave, pa se izogibajo avtomatike. Sem ti že povedal zakaj.
Če si že povedal, se ne spomnim/sedajle ne najdem.
Tile tvoji frajerji pa ni rečeno da vedo, zakaj.
Tukaj si poglej video, govori nekdo ki se očitno spozna na offroad in v večini pogledov je avtomatika boljša. Sploh pa na puščavskem pesku (glej od 5:30 naprej).
www.youtube.com/watc...E_NMaIL5IQ
anon-20668 sporočil: 3.976
[#2704293] 25.03.18 23:17 · odgovor na: abrame (#2704252)
Odgovori   +    1
[abrame]
Bistveni del towing package-a pri avtomatiki je možnost ročnega prestavljanja v nižjo prestavo, ki jo potrebuješ pri spuščanju po strminah, da ti vozilo ne uide "nizbrdo", ker potem več ne boš vozil ti, temveč fizika ....
No, bo zadostovalo, ali bomo izvedeli še kaj novega za doplačilo paketa v vrednosti nekaj EUR 100?
Odgovor je napačen.
Možnost prestavljanja v nižjo ima vsak avtomatik. Številke v shemi PRND321 kaj povejo?

Pravilni odgovor je: dodatni hladilnik za ATF.
abrame sporočil: 1.628
[#2704333] 26.03.18 12:08 · odgovor na: anon-20668 (#2704284)
Odgovori   +    0
Lepo. Hvala.

Strani: 1